تاريخ : 12 / 10 / 1392برچسب:, | 5:57 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بنا به آمار مرکز لرزه‌نگاری کشور طی 24 ساعت گذشته دست کم 10 زلزله در خراسان‌شمالی روی داده است.

به گزارش فارس، این زمین‌لرزه‌ها از 1.5 ریشتر تا 3.5 ریشتر متغیر بوده‌ است.

زمین‌لرزه‌های خراسان‌شمالی عمدتاً در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین و شیروان رخ داده است.

خراسان شمالی از استان‌های زلزله‌خیز محسوب و گسل باغان در شرق استان از گسل‌های فعال به شمار می‌رود.



تاريخ : 25 / 9 / 1392برچسب:, | 7:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در اتفاقی جالب یکی از کشته‌شدگان تصادف مینی‌بوس در محور گتوند - شوشتر که به سردخانه منتقل شده بود، با بروز علایم حیاتی به زندگی بازگشت.
 به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از فارس، صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با تریلر در محور گتوند به شوشتر متاسفانه 12 نفر از سرنشینان این مینی‌بوس جان خود را از دست دادند.

همچنین در این حادثه دلخراش 10 نفر دیگر نیز مصدوم شدند که حال تعدادی از وخیم گزارش شده است.

یکی از اتفاقات جالب توجه این حادثه زنده بودن یکی از مصدومان انتقال داده شده به سردخانه بود.

یکی از این مجروحان حادثه به تصور اینکه بر اثر این تصادف جان خود را از دست داده است توسط نیروهای امدادی به سردخانه منتقل شد اما پس از دقایقی علایم حیاتی در وی تشخیص و از سردخانه به بیمارستان انتقال یافت تا مداوا بر روی این مجروح انجام شود.

با انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان کار مداوا بر روی آنها در بیمارستان‌های سه شهر شوشتر، دزفول و گتوند در حال انجام است.



تاريخ : 15 / 9 / 1392برچسب:, | 10:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

راهنمایی و رانندگی از بازگشایی جاده‌ها در استان کردستان خبر داد و با هشدار نسبت به بارش برف در استان‌های غربی و شمالی، از رانندگان خواست حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

خبرگزاری فارس: بارش سنگین برف در ۳ استان تردد بدون زنجیر چرخ را غیرممکن کرد

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، از بازگشایی جاده‌های استان کردستان خبر داد.

وی گفت: برابر اعلام پلیس راه استان کردستان محورهای سنندج همدان – سنندج، دیواندره – بیجار، سقز – سقز، بانه – بیجار، تکاب – سقز و مریوان در استان کردستان که به علت بارش شدید برف، کولاک، یخبندان و عدم دید کافی از ساعت 22:30 شب گذشته مسدود شده بود، بازگشایی شد.

سلبی تاکید کرد: تردد در محور های استان کردستان با استفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر است و محورهای مریوان - سنندج و بیجار - دیواندره کماکان مسدود است.

وی در مورد آخرین وضعیت جوی جاده های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و قزوین، اردبیل محور خلخال به اسالم، البرز محور کرج – چالوس، چهارمحال و بختیاری محور کوهرنگ، مرکزی محورهای ساوه - همدان و ساوه – تهران، همدان گردنه‌های اسدآباد و آوج و در استان مازندران محورهای هراز، فیروزکوه و چالوس،  بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور همچنین افزود: در جاده‌های استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، قم، کرمانشاه، مرکزی، همدان و تهران بارش باران گزارش شده است.

وی در پایان یادآور شد: بر اساس همین گزارش تردد وسایل نقلیه در محورهای استان‌های کردستان، زنجان، قزوین با زنجیر چرخ امکانپذیر است.



تاريخ : 10 / 9 / 1392برچسب:, | 10:51 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حوالی ساعت 13 و 30 دقیقه بعد از ظهر روز یکشنبه صدای مهیبی در اطراف شهر فسا در استان فارس باعث ترس و وحشت شهروندان شد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از ایرنا چند تن از اهالی روستای فدشکوئیه بخش شیبکوه که از این صدا وحشت زده شده بودند ، گفتند : شیئی که از عقبه آن دود غلیظی خارج می شد را دیدیم که در حوالی روستا سقوط کرد.

بخش شیبکوه در 35 کیلومتری جنوب شرق شهر فسا در استان فارس واقع است .



تاريخ : 10 / 9 / 1392برچسب:, | 2:27 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیرکل اداره فرودگاههای کرمان گفت: پرواز بانکوک - تهران بامداد امروز در فرودگاه کرمان فرود اضطراری انجام داد.
 
ˈبه گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز محمد نخعیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیماری یک نوجوان مسافر باعث شد تا خلبان هواپیمای مسیر بانکوک - تهران مجبور به فرود اضطراری شود.
 
وی بیان کرد: ساعت یک و هفت دقیقه بامداد یکشنبه خلبان پرواز شماره 050 شرکت هواپیمایی ماهان از نوع ایرباس 310 به علت وضعیت حاد یکی از مسافران، درخواست فرود اضطراری در فرودگاه کرمان را به برج مراقبت اعلام کرد.
 
او ادامه داد: پس از هماهنگی به عمل آمده هواپیما فرود اضطراری انجام داد و نوجوان 22 ساله برای مداوا به بیمارستان افضلی پور کرمان منتقل شد.
 
مدیرکل اداره فرودگاههای کرمان گفت: این هواپیما که از مبدا بانکوک به مقصد تهران در حرکت بود ساعت دو و 36 دقیقه باند فرودگاه کرمان را به سوی فرودگاه امام خمینی(ره) ترک کرد.
 
وی افزود: این پرواز شرکت هواپیمایی ماهان با 158 مسافر به سلامت در فرودگاه امام (ره) تهران به زمین نشست.
 
نخعی گفت: بر اساس پیگیریهای انجام شده حال جوان بیمار بستری شده در کرمان نیز رضایتبخش است.



تاريخ : 9 / 9 / 1392برچسب:, | 12:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سه هفته بعد از شهادت دادستان زابل و راننده‌اش يك مقام آگاهي در گفت‌وگو با «اعتماد» جزييات بيشتري از اين حادثه را فاش كرد. بر اساس اظهارات اين مقام، فرزندان يك زن كه از قاچاقچيان بنام مواد مخدر بود به دليل محكوم شدن مادرشان دست به اين اقدام زده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازآفتاب: به گزارش اعتماد، به دنبال شهادت موسي نوري قلعه‌نو، دادستان زابل و راننده‌اش در حادثه‌يي تروريستي، نيروهاي امنيتي براي كشف پشت پرده اين جنايت به تكاپو افتادند.

 در نخستين روز‌ها هيچ كس از پشت پرده اين جنايت هولناك اطلاعات دقيقي نداشت. برخي گروهك‌هاي تروريستي را به كشتن نوري‌قلعه متهم مي‌كردند و برخي ديگر قاچاقچيان مواد مخدر را عامل اين جنايت مي‌دانستند.

هرچند طي روزهاي نخست هيچ گروه يا سازماني حاضر نشد مسووليت اين اقدام را بپذيرد اما گروهك تروريستي جيش العدل چند روز بعد مسووليت اين حادثه را برعهده گرفت و اعلام كرد كه نيروهاي اين گروه در به شهادت رساندن دادستان زابل دست دارند. با اين حال شواهد نشان مي‌داد اين اعلام موضع يك بلوف است.

 سردار احمدرضا رادان چند روز بعد ادعاي گروه جيش‌العدل مبني بر قتل دادستان زابل را بي‌پايه و اساس دانست و گفت: سرنخ‌هاي خوبي در اختيار پليس قرار دارد و در اين رابطه چند نفر دستگير شدند كه همه اين افراد ايراني هستند و در بين آنها هيچ فرد غيربومي وجود ندارد. او گفت: اين جنايت مربوط به يكي از پرونده‌هاي در دست بررسي دادستان زابل بوده و جنبه سياسي ندارد.

سيد حسين نقوي، عضو كميسيون امنيت ملي مجلس نيز در اين خصوص گفت: بيانيه‌يي كه گروهي موسوم به جيش العدل صادر كرده معتبر نيست. جيش العدلي‌ها هميشه از داخل خاك پاكستان مي‌آيند و پس از ارتكاب عمل خود مي‌گريزند. اما اين حادثه در داخل شهر اتفاق افتاده است و به همين دليل نمي‌توان اين بيانيه را معتبر دانست.

در چنين شرايطي تحقيقات در اين خصوص ادامه يافت تا اينكه سرانجام نيروهاي قرارگاه قدس سپاه توانستند چهار نفر را كه در اين جنايت دست داشتند شناسايي و دستگير كنند. هرچند اطلاعاتي درباره هويت دستگيرشدگان منتشر نشد اما يك منبع آگاه جزيياتي را در اين خصوص در اختيار «اعتماد» گذاشت.

 اين مقام آگاه در اين خصوص گفت: مرحوم نوري‌قلعه نو در مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ قاطعيت زيادي داشت. چند روز پيش از وقوع اين حادثه زني به نام زليخا كه از قاچاقچيان معروف منطقه بود توسط ماموران دستگير شد.

 اين زن شبكه وسيعي درباره تهيه و توزيع مواد مخدر راه‌اندازي كرده بود. از اين رو دادستان زابل قصد داشت برخورد سختي با او داشته باشد. اين مقام آگاه ادامه داد: يك روز پيش از اين حادثه زليخا دادستان زابل را به مرگ تهديد و ادعا كرد نزديكانش او را خواهند كشت. با وجود اين تهديد هيچ اقدام تاميني براي حفظ جان دادستان انجام نشد تا اينكه چند ساعت بعد دادستان شجاع زابل همراه با راننده‌اش مقابل بيمارستان امام علي(ع) به رگبار بسته شدند.

 اين در حالي بود كه راننده دادستان نيز مجوز حمل سلاح نداشت و نتوانست از مرحوم نوري قلعه نو دفاع كند. اين منبع كه نخواست نامش فاش شود ادامه داد: دو نفر از عوامل اين حادثه فرزندان زليخا و دو نفر ديگر همدستان آنها هستند كه هم‌اكنون بازجويي‌ها از آنان ادامه دارد.

بر اساس اين گزارش ساعت 7:45 دقيقه روز 15 آبان امسال خودروي موسي نوري‌قلعه‌نو، دادستان زابل هدف اصابت گلوله قرار گرفت و همراه راننده‌اش به شهادت رسيد.



تاريخ : 2 / 9 / 1392برچسب:, | 8:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر استان کرمانشاه را لرزاند.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، این زمین لرزه که کانون آن در شهر خانقین بود در شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب شدت آن احساس شد.

مردم شهر کرمانشاه نیز شدت این زمین لرزه را احساس کردند که سبب شد بسیاری از مردم شهر در خیابان‌ها حاضر شوند.

تاکنون گزارشی از میزان خسارت مالی و جانی زمین لرزه دیشب گزارش نشده است.

از صبح امروز با وقوع زلزله در خانقین عراق, استان کرمانشاه شاهد وقوع چندین پس لرزه بوده است.



تاريخ : 18 / 8 / 1392برچسب:زلزله,بوشهر,عقاب نیوز, | 10:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تهران - زمین لرزه ای به بزرگی 3.2 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) حوالی بوشهر را لرزاند.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازمرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در ساعت 22 و02 دقیقه و 32 ثانیه شنبه در این منطقه بوقوع پیوست.

شبکه های لرزه نگاری این مرکز، موقعیت جغرافیایی این زمین لرزه را 28.92 عرض شمالی و 50.79 طول شرقی ودرعمق 15کیلومتری ثبت کردند.

تاکنون ازخسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.



تاريخ : 15 / 8 / 1392برچسب:, | 9:2 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دادستان شهر زابل امروز صبح به واسطه حمله به خودرو‌ این فرد به فیض شهادت نائل آمد.

خبرگزاری فارس: «موسی نوری قلعه‌نو» دادستان زابل در حمله تروریستی به شهادت رسید

حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در گفت‌و گو با خبرنگار قضایی فارس با اعلام این خبر گفت: حدود یک ساعت قبل دادستان شهر زابل هدف ترور عده‌ای افراد ناشناس قرار گرفت.

وی افزود متأسفانه در این حادثه تروریستی دادستان زابل و راننده شخصی وی به فیض شهادت نائل آمدند.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.



تاريخ : 4 / 8 / 1392برچسب:, | 12:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نماینده سراوان در تشریح آخرین جزئیات حادثه هنگ مرزی "بم‌پشت" سراوان گفت: خوشبختانه سه نفر از افراد این هنگ مرزی که گفته می‌شد به گروگان گرفته شده‌اند، پیدا شدند و بر این اساس تعداد افراد که در پی این حادثه 17 نفر اعلام شده بود به 14 نفر کاهش یافت.

هدایت‌الله میرمرادزهی نماینده سراوان در تشریح آخرین جزئیات حادثه حمله به نیروهای هنگ مرزی این شهرستان به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه سه نفر از افراد این حادثه که گفته می‌شد به گروگان گرفته شده‌اند، پیدا شدند.

وی افزود: بر این اساس تعداد افراد که در پی حادثه شب گذشته سراوان 17 نفر اعلام شده بود به 14 نفر کاهش یافت.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: 6 نفر نیز در پی این حادثه زخمی شده‌اند که خوشبختانه حال آنها خوب است.

میرمرادزهی تاکید کرد: طبق گفته فرماندار سراوان عاملان این حادثه وابسته به گروهک "جیش ‌العدل" است، ولی این خبر تاکنون به صورت رسمی تائید نشده است.

نماینده سراوان تاکید کرد: این حادثه همچنان در حال پیگیری است.
 
اضافه می‌شود، پیش از این هدایت‌الله میرمرادزهی نماینده سراوان در تشریح حادثه حمله به نیروهای هنگ مرزی این شهرستان به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه بر اثر حادثه شب گذشته تعداد 17 نفر از نیروهای هنگ مرزی "بم پشت" در سراوان به شهادت رسیدند و 7 نفر نیز زخمی شدند.

وی افزود: اطلاعات دقیقی که چه عواملی باعث این حادثه بوده در دست بررسی است و تاکنون علت حادثه مشخص نشده است.

میرمرادزهی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی‌ام با فرماندار سراوان عنوان شد که علت حادثه فعلا مشخص نشده است.

نماینده سراوان، زابلی و سیب و سوران در خصوص این که آیا عاملان این حادثه وابسته به گروه‌های تروریستی بودند یا خیر تصریح کرد: منتظر هستیم تا اخبار این حادثه به ما اعلام شود و فعلا چیزی مشخص نیست.

وی هم چنین در خصوص هویت 17 جانباخته این حادثه گفت: 17 نفر از نیروهای هنگ مرزی "بم پشت" سراوان بودند که از نیروهای وظیفه و افراد مختلف هستند.

اضافه می‌شود، محمدصالح جوکار در پی حادثه شب گذشته هنگ مرزی "بم پشت" سراوان به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به این موضوع ورود پیدا کرده است.

وی افزود: به لحاظ اهمیت موضوع جلسه‌ای با مسئولان ذیربط در این رابطه برگزار خواهیم کرد تا علت و چرایی حادثه پیگیری شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: این جلسه در اولین فرصت برگزار خواهد شود تا موضوع اطلاع رسانی شود.

 



تاريخ : 27 / 7 / 1392برچسب:, | 7:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر ، پیکر مطهر شهید زانا محمودپور بر روی دستان مردم غیور و مرزدار بانه ای تشییع و به خاک سپرده شد.
این شهید والا مقام هجدهم مهر به همراه چند تن از همرزمانش در منطقه ساوان بانه درکمین عوامل ضد انقلاب افتاد که به شدت مجروح شد اما پس از چند روز تحمل جراحات وارده دیشب جان به جان آفرین تسلیم کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در جریان این درگیری، پنج نفر از سپاهیان بانه در همان روز به شهادت رسیدند و یک نفر دیگر هم زخمی شد که اکنون در بیمارستان بستری است.



تاريخ : 25 / 7 / 1392برچسب:, | 7:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

زلزله 3.2 ریشتری شهرستان تفرش را لرزاند

 
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازمهر؛این زمین لرزه که در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است پس از زمین لرزه نوبران شهر ساوه در استان مرکزی به وقوع پیوسته است.

 
زمین لرزه نوبران در 55 کیلومتری شهر ساوه نیز در ساعت 12 و 19 دقیقه ظهر روز چهارشنبه رخ داد که پس از آن نیز مردم نوبران شاهد پنج پس لرزه بودند.

استان مرکزی در روی گسل قرار دارد و این گسل استان مرکزی را جزو مناطق پرخطر کشور قرار داده است.
 
شهر تفرش  در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی شهر اراک واقع شده است در سرشماری ۱۳۷۵، جمعیت این شهرستان بیش از ۵۲ هزار نفر برآورد شده است.



تاريخ : 27 / 7 / 1392برچسب:تندباد,بناب,تبریز,درنوردید,عقاب نیوز, | 8:27 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
تبریز -  تندباد شدیدی شهرستان بناب، تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان شرقی را درنوردید.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرنگار مهر، این تندباد که همچنان نیز ادامه دارد، چهره شهر را غبارآلود همراه با گرد و خاک کرده است.

براساس این گزارش باد تندی که هم اکنون نیزدرشهرستان بناب می وزد، نه تنها باعث ایجاد اختلال درتردد عابران پیاده شده بلکه در برخی نقاط شهر با کنده شدن برخی درختان، اختلال در شبکه و قطعی برق را نیز به دنبال داشته است. همچنانکه این هوای آلوده موجب اختلال درتنفس افراد کهنسال و نیز کودکان شده است.

همچنین با توجه به خشک شدن دریاچه ارومیه و ازدیاد عرض سواحل این دریاچه در شهرستان بناب و سمت وزش این تند باد از طرف دریاچه ارومیه، متأسفانه در میان گرد و خاک ناشی از این تند باد مقادیر قابل توجهی نمک نیز به چشم می آید که در صورت ادامه این وضع و فرودآمدن این نمک ها در اراضی کشاورزی منطقه موجب غیرقابل کشت شدن آنها خواهد شد.

 



تاريخ : 22 / 7 / 1392برچسب:, | 9:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پليس ايلام: دقايقي پيش به دنبال اجراي حکم قصاص در زندان مرکزي ايلام اقوام قاتل اقدام به پرتاب يک نارنجک ساچمه اي به سمت درب ورودي زندان کردند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ پلیس استان ایلام دقایقی قبل در اطلاعیه ای اعلام کرد: صبح امروز به دنبال اجراي حکم قصاص در زندان مرکزي ايلام اقوام قاتل اقدام به پرتاب يک نارنجک ساچمه اي به سمت درب ورودي زندان کردند که موجب مجروحيت چند تن از کارکنان انتظامي و مردم شد.
 
اين گزارش حاکي است، بر اين اساس ، بلافاصله ماموران انتظامي مستقر در محل موفق شدند عاملان انفجار را شناسايي و درحالي که ضامن نارنجک را در دست داشتند دستگير کنند.
 
گفتني است متهمان پس از دستگيري به پليس آگاهي تحويل داده شدند.

** 28 نفر زخمی شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ بهرام‌نیا لحظاتی پیش اظهار داشت: امروز صبح در حین اعدام یکی از قاتلان در داخل زندان مرکزی ایلام عده‌ای سعی بر اخلال در نظم داشتند.

معاون سیاسی استاندار ادامه داد: این افراد با انفجار نارنجکی از نوع ساچمه‌ای قصد اخلال در نظم و اجرای حکم را داشتند که متاسفانه 28 نفر از حاضران را زخمی کردند.

این مسئول اضافه کرد: ماموران حاضر در محل بلافاصله عاملان این حادثه را دستگیر و تحویل دستگاه قضایی دادند. اکنون نیز با بررسی‌های به عمل آمده حال عمومی افراد زخمی شده مطلوب گزارش شده است.

معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: پلیس و دستگاه قضایی نیز موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

 



تاريخ : 17 / 7 / 1392برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :


زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر در ساعت 23 و 7 دقیقه و 16 ثانیه در 21 فاصله کیلومتری گراب سفلی واقع در استان کهیگلویه و بویر احمد رخ داد.

به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری، وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران،‌ این زمین لرزه در عمق 8 کیلومتری زمین رخ داده است.



تاريخ : 3 / 7 / 1392برچسب:, | 9:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس شورای تامین شهرستان ویژه مراغه از فوت گروگانگیر مراغه در بیمارستان خبر داد و گفت: گروگانگیر مسلح مراغه با انگیزه مسائل و مشکلات خانوادگی با کشتن دایی خود دست به این اقدام زده بود.

خبرگزاری فارس: اختلافات خانوادگی علت گروگانگیری/ فرد کشته‌شده دایی گروگانگیر بود

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز منصور صادقی‌اصل صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مراغه درباره گروگانگیری مسلحانه دیشب مراغه اظهار کرد: به محض وقوع حادثه جلسه شورای تامین شهرستان ویژه مراغه تشکیل و با تدابیر ویژه درخواست یگان تخصصی رهایی گروگان از تبریز شد که با اعزام این نیروها در اسرع وقت، اقدام به عملیات آزادسازی گروگان‌ها کردند.

وی با بیان اینکه گروگانگیر متولد 1359 و اهل یکی از شهرهای جنوب شرقی کشور به نام « محمد- ش» است، افزود: علت وقوع این جرم و گروگانگیری اختلافات خانوادگی بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان مراغه تصریح کرد: گروگانگیر دیشب حدود ساعت 20 با کشتن دایی خود با اسلحه اقدام به گروگانگیری جوان 26 ساله به همراه بعضی مغازه‌داران گرفتار در پاساژ گنبد مراغه می‌کند که با تدابیر ویژه نیروهای ویژه پلیس و با درگیر شدن با گروگانگیر تمام گروگان‌ها آزاد می‌شوند.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: گروگانگیر که در درگیری با پلیس زخمی شده بود، بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی افزود: در این ارتباط خودروی گروگانگیر نیز کشف و ضبط شده است.

صادقی‌اصل از حضور و همکاری به موقع نیروی انتظامی و نیروهای ویژه پلیس تقدیر و تشکر کرد و گفت: حضور به موقع اعضای شورای تامین در محل حادثه به آزادسازی گروگان‌ها سرعت بخشید.

وی همچنین از همکاری خوب مردم با مسئولان و نیروهای پلیس تقدیر و تشکر کرد.



تاريخ : 21 / 6 / 1392برچسب:, | 2:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف حدود ۶ کیلو طلا از صحنه تصادف دلخراش اتوبوس‌های آزاد راه قم – تهران خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف ۶ کیلو طلا از صحنه تصادف اتوبوس‌های آزاد راه قم – تهران

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد صادقی گفت: در شب حادثه فرمانده پاسگاه انتظامی کوشک نصرت با دقت نظر در صحنه تصادف متوجه وجود مقادیر قابل توجهی طلا در میان خاکسترهای به جا مانده از صحنه تصادف می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: نامبرده با جمع‌آوری طلاهای مکشوفه و انتقال آن‌ها به پاسگاه و توزین، مراتب را صورت جلسه و پس از اخذ دستور قضایی طلاهای مکشوفه را به صورت امانی تحویل خزانه یکی از بانک‌های استان می‌دهد.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

اين دو دستگاه اتوبوس مسافربري هنگام برخورد با يكديگر دچار حريق شده و برخي از مسافرين توانسته اند با شكستن شيشه اتوبوس ها خود را به بيرون پرتاب كنند.

 دو دستگاه اتوبوس در جاده قم بر اثر تصادف با یکدیگر در روز دوشنبه دچار سانحه و آتش سوزي شدند. اين سانحه 44 نفركشته و 44 مجروح بر جاي گذاشت.

به گزارش عصر ایران به نقل از ايرنا، اين دو دستگاه اتوبوس مسافربري هنگام برخورد با يكديگر دچار حريق شده و برخي از مسافرين توانسته اند با شكستن شيشه اتوبوس ها خود را به بيرون پرتاب كنند.



بر پايه اين گزارش، اتوبوسي كه از مسير كاشان به تهران در حال تردد بود، با انحراف از جاده و رد شدن از گارد ريل وسط بزرگراه به سمت مخالف منحرف شده كه با يكدستگاه اتوبوس ديگر كه از تهران راهي يزد بود، برخورد كرد.



ادامه مطلب
تاريخ : 10 / 6 / 1392برچسب:, | 11:55 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آتش‌سوزی انبار کاتالیست پتروشیمی آبادان با تلاش آتش‌نشانان مهار شده است و هیچ کدام از واحدهای تأسیسات پتروشیمی آبادان بر اثر این حریق آسیبی ندیدند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از فارس، آتش‌سوزی امروز پتروشیمی آبادان در انبار کاتالیست این پتروشیمی اتفاق افتاده است. بر اساس این گزارش درباره دلیل آتش‌سوزی هنوز خبری مخابره نشده است اما اخبار رسیده حاکی از آن است که این آتش‌سوزی تلفاتی نداشته است. این گزارش حاکی است آتش‌سوزی انبار کاتالیست پتروشیمی آبادان با تلاش آتش‌نشانان مهار شده است و هیچ کدام از واحدهای تأسیسات پتروشیمی آبادان در اثر این حریق آسیبی ندیدند و حریق محدود به انبار کاتالیست‌های این مجتمع بوده است.

بر اساس این گزارش، کاتالیست‌های یاد شده برای انجام فعل و انفعال شیمیایی در دماهای پایین‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از اقلام حیاتی فعالیت پتروشیمی آن محسوب می‌شود چنانکه نوع اصلی این کاتالیست فرانسوی بوده و از جمله اقلام تحریمی است.



تاريخ : 2 / 6 / 1392برچسب:, | 10:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شاهین ابراهیمی 21 ساله ساکن چالوس در مسابقات مختلف بین المللی، کشوری و استانی افتخارات زیادی کسب کرده بود که می توان به مسابقات آسیایی 2008 سوریه، مسابقات بین المللی 2009 ارمنستان و مسابقات آسیایی 2011 تهران اشاره کرد.
جام جم آنلاین: قهرمان سابق تیم ملی کاراته برای نجات پسرعموی خود که در حال غرق شدن بود به کمک او شتافت اما به دلیل توفانی بودن دریا و عدم آشنایی به فنون نجات غریق خودش نیز غرق شد.

به گزارش خبرگزاری ها، شاهین ابراهیمی قهرمان سابق تیم ملی کاراته در یکی از سبک های آزاد (ان شن) در ساحل پلاژ سیترا نوشهر متوجه شد که سهراب ابراهیمی پسرعمویش در حال غرق شدن است . وی برای کمک به پسرعمویش وارد دریا شد اما متاسفانه خود او نیز به دلیل توفانی بودن دریا غرق شد.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته  اظهار داشت: پس از اینکه خبر غرق شدن یک کاراته کا تیم ملی منتشر و مشخصات او را اعلام شد، متوجه شدم که وی یکی از کاراته کاهای سبک آزاد (ان شن) بوده است.

شاهین ابراهیمی 21 ساله ساکن چالوس در مسابقات مختلف بین المللی، کشوری و استانی افتخارات زیادی کسب کرده بود که می توان به مسابقات آسیایی 2008 سوریه، مسابقات بین المللی 2009 ارمنستان و مسابقات آسیایی 2011 تهران اشاره کرد.

خبر این حادثه 29 مرداد با عنوان غرق شدن دو نفر در آبهای ساحلی نوشهر منتشر شده بود.



تاريخ : 3 / 6 / 1392برچسب:, | 1:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام کار با وسایل برقی (ماشین لباسشویی) خانمی 42 ساله در شهر کهک قم جان خود را از دست داد.

 مهدی فراهانی با اشاره به حوادث شاخص 24 ساعت گذشته بیان داشت: بر اثر رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام کار با وسایل برقی (ماشین لباسشویی) خانمی 42 ساله در شهر کهک جان خود را از دست داد.

وی همچنین به تماس مردمی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا در محور قم ـ سلفچگان اشاره و ابراز کرد: اورژانس 115 پس از دریافت گزارش این حادثه دو دستگاه آمبولانس را به محل حادثه اعزام کرد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بیان کرد: در این حادثه یک مرد 50 ساله به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحان برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

فراهانی همچنین از وقوع حادثه دیگری در کمربندی امام علی (ع) خبر داد و بیان کرد: بر اثر تصادف عابر پیاده و کامیون یک مرد حدود 45 ساله در دم جان سپرد.



تاريخ : 29 / 5 / 1392برچسب:, | 8:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

مسافران یک شناور که در لنگرگاه بندر شهید حقانی به علت نقص فنی دچار مشکل شده بود، با حضور به موقع تیم تجسس و نجات اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از وضعیت اضطرار خارج و در سلامت کامل به ساحل رسیدند.

خبرگزاری فارس: خروج 84 سرنشین شناور مسافربری از وضعیت اضطرار در آبهای بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در خصوص جزئیات این حادثه گفت: شناور ایران زمین حامل 84 مسافر که از بندرعباس به سمت بندر شهید ذاکری قشم در حرکت بود، در دو مایلی بندر شهید حقانی به علت نقص فنی در وضعیت اضطرار قرار گرفت.

مهدی نوفرستی ادامه داد: پس از وصول خبر حادثه با هماهنگی مرکز جستجو نجات دریایی بندرعباس، شناورهای ناجی 12 و مسافری شاهین متعلق به تعاونی قایقرانان قشم به محل حادثه اعزام و با اقدام به موقع آنها، شناور حادثه‌دیده در بندر مسافری شهید حقانی پهلو گرفت.

این مسئول عنوان کرد: با حضور به موقع تیم تجسس و نجات 84 سرنشین این شناور با صحت و سلامت کامل در بندر شهید حقانی پیاده شدند.



تاريخ : 25 / 5 / 1392برچسب:, | 11:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

فردي که پس از يک فقره قتل در استان قم به مدت 9 سال از دست ماموران متواري بود، در نهايت در يک جنگ تن به تن با رئيس کلانتري مغلوب شد.

به گزارش عقاب نیوز به نقل از خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ روز گذشته يک قاتل فراري در يک تعقيب و گريز پليسي و در يک درگيري تن به تن با رئيس کلانتري دستگير شد.

محسن.ع معروف به محسن رنگي که از اراذل و اوباش به نام جنوب غرب و جنوب تهران است و به اتهام قتل در استان قم، تهيه و توزيع شيشه، آزار دختران و آدم ربايي، حدود 9 سال در استان ها و شهرستان ‌هاي ايران از دست پليس فراري بوده، چند روز پيش با شليک گلوله حضورش مجددش را در منطقه يافت‌آباد اعلام کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : 16 / 5 / 1392برچسب:سیل,جیرفت,عقاب نیوز, | 12:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بارش ناگهانی باران و احداث سیل بند غیر اصولی در شهر جیرفت خانه و زندگی دو هزار جیرفتی را به زیر آب برد این درحالیست که عدم هشدار نسبت به بروز این سیلاب و همچنین روند نامطلوب امدادرسانی برای اسکان موقت به سیل زدگان مشکلاتی را برای این افراد به همراه داشته است.

مهر نوشت: بر اثر بارش باران سیل آسا آن هم در دمای بالای 50 درجه، عصر روز سه شنبه پانزدهم مردادماه در شهرستان جیرفت خسارات زیادی به تاسیسات آب،برق و منازل مسکونی واردشد.

بر اساس این خبر، بارش شدید باران به همراه باد و رعد و برق علاوه بر آبگرفتگی شدید معابر عمومی و جاری شدن سیل 500 خانوار در شهرک حسین آباد جیرفت غرق در گل و لای شدند.



تاريخ : 2 / 5 / 1392برچسب:زمین,لرزه,تهران,عقاب نیوز, | 8:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

زمين لرزه ای به بزرگی 3.2 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) "پيشوا" تهران را لرزاند.

پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران؛ زمان این زمین لرزه را ساعت ۰۴:۳۴:۰۵.۳با قدرت 3.2 ریشتر در"پيشوا" تهران ثبت شده است.

 
تاريخ وقوع زلزله:

چهارشنبه، 2 مرداد 1392 در 04:34:05
(وقت محلي -تهران)

2013-07-24 00:04:05
 (UTC)

بزرگي زلزله:

۳.۲

نوع بزرگي:

MN

موقعيت رومركز زلزله: ۳۵.۲۶ شمالي و ۵۱.۸۳ شرقي
عمق: ۱۹ كيلومتر
عدم قطعيت مكاني: ۱.۷۴+/- كيلومتر در جهت شمالي - جنوبي
۲.۲۲+/-  كيلومتر  در جهت شرقي - غربي
منطقه:

استان تهران

فاصله‌ها:

12 كيلومتري پيشوا، تهران
15 كيلومتري جواد آباد، تهران
18 كيلومتري ورامين، تهران
61 كيلومتري تهران، تهران

منبع:

موسسه ژئوفيزيك، دانشگاه تهران



تاريخ : 21 / 4 / 1392برچسب:شام,مرگبار,بندرعباس,عقاب نیوز, | 9:14 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

پایگاه خبری عقاب نیوز :
یک خانواده 10نفره ساکن بندرعباس اواسط هفته جاری با خوردن غذایی، دچار نوعی بیماری شده و با مراجعه دیرهنگام به بیمارستان، متأسفانه تاکنون سه نفر از اعضای این خانواده فوت شده‌اند و شش نفر دیگر تحت درمان هستند.
 
دکتر فاطمه نوروزیان در گفت‌وگو با ایسنا، در این خصوص اظهار کرد: در جلسه‌ای که به منظور بررسی علت این موضوع با حضور برخی مسئولان برگزار شد، مطرح گردید که علت ماجرا به مسمومیت نزدیک نیست.
 
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه یک دختر 21ساله پس از صرف شام و با گذشت مدت زمانی جان خود را از دست داده است، اضافه کرد: همچنین یک کودک 15ماهه نیز در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده و یک کودک دیگر نیز در بیمارستان کودکان بندرعباس بستری است.
 
وی با اشاره به اینکه همچنین یک مرد 30ساله نیز جان خود را از دست داده و شمار فوت شدگان تاکنون به سه نفر رسیده است، خاطرنشان کرد: شش نفر باقیمانده همچنان تحت نظر پزشکان در بیمارستان شهیدمحمدی بندرعباس بستری هستند.



ادامه مطلب

پایگاه خبری عقاب نیوز :

هویت عامل انتحاری منطقه انتظامی چابهار شناسایی شد.

به گزارش تسنیم، هویت عامل انتحاری منطقه انتظامی چابهار به نام ملک جوگزی تبعه پاکستان شناسایی شد.

روز سه‌شنبه این هفته یک عامل انتحاری که قصد ورود به ستاد انتظامی چابهار را داشت پس از شناسایی توسط دژبان درب ورودی اقدام به انفجار نارنجک دستی کرده و به هلاکت رسید.

عامل انتحاری که به سلاح کلت کمری و کمربند انفجاری و همچنین نارنجک مجهز بود، قبل از ورود به داخل مرکز انتظامی در مقابل درب ورودی شناسایی و مورد هدف گلوله قرار گرفت.

این عامل انتحاری پس از اینکه متوجه شناسایی مأموران انتظامی شد، مبادرت به تیراندازی به طرف یکی از نگهبانان دژبان درب ورودی می‌کند که در اثر این تیراندازی، یکی از سربازان زخمی‌ می‌شود.

این حادثه هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشت.



تاريخ : 11 / 4 / 1392برچسب:زلزله,رویدر,هرمزگان,ایران,عقاب نیوز, | 4:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

زلزله‌ای به بزرگی 5 در مقیاس امواج درونی زمین، «رویدر» استان هرمزگان را لرزاند.
 
به گزارش ایسنا، شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ساعت وقوع این زمین‌لرزه را 15:48:34 ثانیه ثبت کردند.
 
زمین‌لرزه امروز «رویدر» که در عمق 18 کیلومتری زمین رخ داد، با مختصات 55.06 درجه طول شرقی و 27.27 درجه عرض شمالی ثبت شده است.
 
این زمین لرزه در 42 کیلومتری رویدر، 63 کیلومتری بندر خمیر و 70 کیلومتری بستک از استان هرمزگان رخ داده است.
 
همچنین زمین لرزه دیگری با قدرت 3.2 در مقیاس امواج درونی زمین در ساعت 11:56:36 ثانیه در عمق 29 کیلومتری زمین در این منطقه ثبت شده است.



تاريخ : 2 / 4 / 1392برچسب:زلزله,فیروزکوه,تهران,urhf kd,c, | 6:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 
رئيس مديريت بحران استان تهران با اشاره به وقوع ۷ زمين لرزه خفيف در فيروزكوه اعلام كرد: استان تهران براي وقوع بلاياي طبيعي و به ويژه زلزله آمادگي كامل دارد.
 
ساعت ۱۰ و ۲۷ دقيقه روز گذشته زلزله اي به بزرگي ۳.۹ دهم ريشتر منطقه فيروزكوه تهران را لرزاند. هر چند اين زمين لرزه براي ساكنان اين منطقه زلزله خيز محسوس نبود ولي ۶ پس لرزه بزرگ و كوچك كمي اين منطقه را حساس كرده است.
 
اعلايي مدير بحران استان تهران مي گويد: با توجه به زلزله خيز بودن فيروزكوه هميشه دستگاههاي عضو مديريت بحران اعم از اورژانس و هلال احمر در حال آماده باش هستند و هيچ مشكلي نيست و مردم نگران نباشند.
 
محمود مظفر رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمر هم در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام كرد: نيروهاي عملياتي در حال آماده باش هستند و در آن منطقه مشكلي نداريم.



تاريخ : 18 / 3 / 1392برچسب:, | 4:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

زني که با همکاري مردي که به او قول ازدواج داده بود شوهرش را کشته بود، توسط پليس آگاهي شهرستان مرودشت شناسايي و در کمتر از 24 ساعت دستگير شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ ماموران فرماندهی انتظامی بخش زرقان شیراز، جسد فردی را در کانال آب در یکی از روستاهای اطراف این بخش کشف کردند.
 
با توجه به این که مقتول ساکن شهرستان مرودشت بود، پرونده برای رسیدگی بیشتر به پلیس آگاهی این شهرستان ارسال شد.
 
موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول با همسرش اختلاف داشته‌اند.
 
همسر مقتول دستگیر و در تحقیقات به قتل همسرش با همکاری فرد دیگری که به او قول ازدواج داده بود اعتراف کرد. 

 
با تلاش ماموران همدست قاتل نیز که متواری شده بود، دستگیر و در تحقیقات اظهار کرد که مقتول فردی معتاد بوده و برای این که با همسر وی ازدواج کنم نقشه قتل شوهرش را طراحی و او را به قتل رساندیم.
 
در این مورد پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: حادثه تروریستی عراق 14 شهید به دنبال داشت که این شهدا امروز به ایران منتقل می‌شوند.

خبرگزاری فارس: شهدای حادثه تروریستی عراق امروز به ایران منتقل می‌شوند / انتقال تمام مجروحان به مراکز درمانی ایران

عادل شفیعی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: در حادثه تروریستی که در عراق اتفاق افتاد 43 نفر از هموطنانمان مجروح و 14 نفر به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه مجروحان به داخل مرز ایران انتقال داده شده‌اند، اظهار داشت: این افراد توسط نیروهای هلال‌احمر و فوریت‌های پزشکی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

وی تصریح‌ کرد: قرار شده شهدا امروز در مرز تحویل داده شوند و کسی در عراق بستری نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه بیان داشت: هیچکدام از مجروحان در عراق بستری نشده‌اند و 20 نفر از مجروحان به صورت سرپایی در قصر شیرین مداوا شدند و هم‌اکنون 23 نفر در بیمارستان‌های امام رضا(ع) و طالقانی کرمانشاه و امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب بستری شده‌اند.

شفیعی زائران این کاروان را که با حادثه تروریستی در عراق مواجه شدند از استان‌های کرمانشاه و همدان اعلام کرد و گفت: احتمالاً تعدادی از شهدا و مجروحان کرمانشاهی هستند.

 این کاروان هدف حمله انتحاری یک خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی شهرک المقدادیه قرار گرفت.



تاريخ : 18 / 3 / 1392برچسب:, | 5:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

زلزله اي به بزرگي 3.4 ريشتر تسوج واقع در استان آذربايجان شرقي را لرزاند.
به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از موسسه ژئو فيزيک دانشگاه تهران اين زلزله ساعت 14:08 تسوج را لرزاند.

تاريخ وقوع زلزله:

شنبه، 18 خرداد 1392 در 14:08:05
(وقت محلي - تهران)

2013-06-08 09:38:05
 (UTC)

بزرگي زلزله:

۳.۴

نوع بزرگي:

MN

موقعيت رومركز زلزله: ۳۸.۳۸ شمالي و ۴۵.۳۷ شرقي
عمق: ۸ كيلومتر
عدم قطعيت مكاني: ۰+/- كيلومتر در جهت شمالي - جنوبي
۱.۱۱+/-  كيلومتر  در جهت شرقي - غربي
منطقه:

استان آذربايجان شرقي

فاصله‌ها:

7 كيلومتري تسوج، آذربايجان شرقي
19 كيلومتري كشكسراي، آذربايجان شرقي
25 كيلومتري شرفخانه، آذربايجان شرقي
614 كيلومتري تهران، تهران

منبع:

موسسه ژئوفيزيك، دانشگاه تهران



تاريخ : 16 / 3 / 1392برچسب:, | 3:49 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ضارب شناسایی شده است و در مکان مصلی محل سخنرانی قالیباف تحت تعقیب ماموران می باشد.
در پی حمله به نامزد انتخابات 92 یکی از محافظان محمدباقر قالیباف در فرودگاه یاسوج به وسیله چاقو مضروب شد.

ضارب شناسایی شده است و در مکان مصلی محل سخنرانی قالیباف تحت تعقیب ماموران می باشد.


 



تاريخ : 12 / 3 / 1392برچسب:urhf kd,c,, | 10:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بالگرد حامل دکتر احمدي‌نژاد و جمعي از مسئولان اجرايي همراه وي صبح امروز و در جريان افتتاح پروژه بزرگترين تونل جاده‌اي کشور در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد.

 
در جريان اين حادثه که قبل از افتتاح پروژه و در نزديکي آن رخ داد خوشبختانه به لطف و مدد الهي و دعاي خير مردم هيچ‌گونه آسيبي به رييس‌جمهور و همراهانش نرسيد و خلبان با مهارت کامل توانست بالگرد را به زمين بنشاند.

 
براساس اين گزارش رييس‌جمهور بعد از اين واقعه ضمن افتتاح بزرگترين تونل جاده‌اي کشور، دستور آغاز عمليات اجرايي سه پروژه جاده‌اي کشور را صادر کرد و به صورت زميني راهي تهران شد.

 
رييس‌جمهور و همراهانش هم‌اکنون در سلامت کامل به سر مي‌برند و بالگرد سانحه ديده نيز براي انجام عمليات تعمير و بازسازي در محل حادثه زمينگير شده است.



تاريخ : 12 / 3 / 1392برچسب:عقاب نیوز,urhf kd,c, | 10:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ساعت 2 بامداد شب گذشته خودرو دو تن از همراهان و محافظان سعید جلیلی با گاردریل‌های اتوبان تهران-قزوین برخورد کرد که سرنشینان این خودرو به شدت مجروح شدند.

خبرگزاری فارس: حادثه دلخراش برای همراهان و محافظان جلیلی

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، شبکه اطلاع رسانی دانا نوشت:  ساعت 2 بامداد شب گذشته خودرو دو تن از همراهان و محافظان سعید جلیلی با گاردریل‌های اتوبان تهران -قزوین برخورد کرد که  سرنشینان این خودرو به شدت مجروح شدند.

مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید رجایی شهر قزوین منتقل شدند که به علت وخیم بودن حال یکی از آنها به سرعت به تهران منتقل شده است.



تاريخ : 12 / 3 / 1392برچسب:urhf kd,c,عقاب نیوز, | 7:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: کلر بیش از حد آب استخری در تبریز، هفت نفر را راهی بیمارستان کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "قم فردا" ،  در پی گزارش مسمومیت هفت نفر از شهروندان در استخری در تبریز، ساعت 10 و 34 دقیقه دیروز پایگاه های 201، 217 و 204 به محل حادثه اعزام شدند

وی تصریح کرد: متاسفانه نشت گاز کلر از منبع و نفوذ آن به آب استخر، موجب شده بود هفت نفر دچار مسمومیت شوند.

حسینقلی زاده با بیان این که این حادثه در استخر بانوان اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: مسموم شدگان به بیمارستان سینا منتقل شده اند و وضع عمومی آنها  رضایت بخش است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی آبریزش چشم، سردرد و سرفه های ممتد را از علائم مسمومیت با گاز کلر دانست و گفت: در برخی موارد نیز حالت خفگی بروز می کند.

وی مصرف مایعات و مراجعه به مراکز درمانی را از جمله بهترین راهکارها برای کاهش عوارض ناشی از مسمومیت با گاز کلر عنوان کرد.

آذر سال گذشته نیز 9 شهروند تبریزی در یکی از استخرهای شهر، با کلر مسموم شده بودند.



تاريخ : 8 / 3 / 1392برچسب:, | 8:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

زلزله‌ای به بزرگی 4.1 در مقیاس امواج درونی زمین عصر امروز سراوان استان سیستان و بلوچستان را لرزاند.
 
به گزارش  ایسنا، شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ساعت وقوع این زمین‌لرزه را 18:31:26 ثانیه ثبت کردند.
 
زمین‌لرزه عصر امروز سراوان که در عمق 80 کیلومتری زمین رخ داد، با مختصات 62.74 درجه طول شرقی و 28.27 درجه عرض شمالی ثبت شده است.
 
این زمین لرزه در 109 کیلومتری سراوان، سیستان و بلوچستان، 132 کیلومتری سوران، سیستان و بلوچستان و 150 کیلومتری خاش، سیستان و بلوچستان رخ داد.



تاريخ : 8 / 3 / 1392برچسب:, | 8:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

روابط عمومی دانشگاه زنجان با ارسال نمابری درباره حادثه « درگیری منجر به ضرب و جرح میان یک استاد و دانشجویش» توضیحاتی ارایه کرد.

 

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در نمابر ارسالی روابط عمومی دانشگاه زنجان آمده است:

 

«احتراما در پی انتشار خبری درخصوص «مجروح شدن دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان توسط استاد» در برخی رسانه‌ها و نشریات، ضمن ابراز تاسف از درگیری پیش آمده و خدشه دار شدن حریم علمی، فرهنگی دانشگاه و نیز ابهام‌های ایجاد شده بر اثر انعکاس ناقص و یک جانبه حادثه در برخی رسانه‌ها، خواهشمند است است جهت تنویر افکار عمومی و نیز جلوگیری از هرگونه تضییع حق استاد و دانشجو و حفظ شأن و حرمت دانشگاه و نهاد علم،‌ ضمن پرهیز از درج گزینشی و ناقص برخی جنبه‌های موضوع، به نحو مقتضی به مخاطبان فهیم آن رسانه محترم اطلاع رسانی شود که حادثه مزبور هم از سوی مراجع صلاحیت دار مجموعه دانشگاه و وزارت علوم و هم از سوی مراجع ذیصلاح قضایی و انتظامی در دست رسیدگی است و این رسیدگی‌ها به گونه‌ای خواهند بود که ضمن برخورد بی‌اغماض با خطاهای صورت گرفته، از تضییع هرگونه حقی از طرفین این درگیری پرهیز به عمل آید.»



تاريخ : 7 / 3 / 1392برچسب:, | 7:52 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بر اثر آتش‌سوزی بخشی از بازار روستای امامزاده ابراهیم (ع) شفت یک پیرمرد 80 ساله کشته شد.

خبرگزاری فارس: 90 مغازه کاملا در آتش سوخت / یک نفر کشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، آتش‌سوزی بخشی از بازار امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان که از بامداد امروز آغاز شده بود با تلاش سه ساعته مأموران آتش‌نشانی شهرهای شفت، احمد سرگوراب، رشت، فومن و تولم‌شهر صومعه‌سرا مهار شد.

در این آتش‌سوزی 90 مغازه و منزل مسکونی و منازل مسافرتی خسارت دیدند و یک نفر پیرمرد 80 ساله نیز در این حادثه جان خود را از دست داد.

فرماندار شفت به همراه بخشداران و مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی از ساعات اولیه آتش‌سوزی به همراه آتش‌نشانان در محل حادثه حاضر شدند.

جواد شفیعی‌ثابت، در جریان بازدید از نقاط حادثه‌دیده اظهار کرد: صبح امروز جلسه ستاد بحران با حضور رؤسای اداره‌ها و اعضای شورای تأمین و مدیرکل مدیریت بحران و حوادث گیلان در فرمانداری شفت برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مدیریت بحران شفت با تقسیم وظایف دستگاه‌های خدماتی و عمرانی اقدام‌های عملی به سه بخش اقدام‌های فوری در سه روز نخست، اقدام‌های هفته اول و اقدام‌های میان‌ مدت و بلند مدت تقسیم شد.

فرماندار شفت ادامه داد: مقرر شده تا مواد غذایی و نان در هفته نخست در بین خسارت‌دیدگان توزیع شود.

وی با بیان اینکه رئیس اداره مخابرات شفت موظف شد در مدت 48 ساعت تمام دکل‌های تلفن همراه را بازسازی کند، اذعان کرد: در جلسه ستاد بحران مقرر شده تا اداره‌های برق، هلال احمر، بهزیستی، شبکه بهداشت و کمیته امداد تمام اقدام‌های لازم را به آسیب‌دیدگان ارائه کنند.

شفیعی‌ثابت با ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی مذکور، دستورات لازم را برای پیگیری و برطرف شدن نیاز فوری و برنامه‌ریزی برای بازسازی مکان‌های آسیب دیده صادر کرد.

وی افزود: بنیاد مسکن شفت با همکاری معاونان بنیاد مسکن استان فهرست تمام خسارت دیدگان، مالکان و مستأجران و ساختمان‌های آسیب دیده را تهیه کردند.

به گفته این مسئول، مسئولان مذکور آمادگی خود را برای ارائه تسهیلات جبران آتش‌سوزی و مقاوم‌سازی و پاکسازی محیطی بازار اعلام کردند.

وی بخشدار احمدسرگوراب را مدیر عملیات میدانی و کارهای عمومی امامزاده ابراهیم (ع) معرفی کرد و خواستار همکاری تمام دستگاه‌های مربوطه با بخشدار احمدسرگوراب شد.

شفیعی‌ثابت در تماس و مذاکره تلفنی با استاندار گیلان و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و معاونان و مدیران کل استانی ضمن گزارش آخرین وضعیت و اقدام‌های انجام گرفته، نیازهای فوری و تقاضای مردم را به مسئولان انعکاس داد.

به گزارش فارس، در این حادثه آسیبی به حرم مطهر امامزاده ابراهیم وارد نشد.



تاريخ : 6 / 3 / 1392برچسب:, | 7:58 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در این حادثه تلخ که عصر امروز در یکی از نانوایی‌های مشگین‌شهر رخ داد بر اثر نشت گاز و عمل نکردن سیستم کنترل مخزن در این نانوایی انفجار مهیبی رخ داد که در این حادثه دو نفر به شدت مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.
در انفجار شدیدی که در یک واحد نانوایی به وقوع پیوست دو نفر از هموطنانمان مصدوم شدند.

به گزارش فارس، در این حادثه تلخ که عصر امروز در یکی از نانوایی‌های مشگین‌شهر رخ داد بر اثر نشت گاز و عمل نکردن سیستم کنترل مخزن در این نانوایی انفجار مهیبی رخ داد که در این حادثه دو نفر به شدت مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

در این حادثه با وارد آمدن خسارت کلی به مغازه متصدی نانوایی و یکی از مشتریان به شدت مصدوم شدند که حال هر دو نفر وخیم گزارش شده است.

شدت انفجار در این نانوایی به حدی بود که سبب شکسته شدن شیشه مغازه‌ها و منازل اطراف محل حادثه شد به طوری که بخشی از ساکنان منطقه سراسیمه و آشفته به بیرون از خانه هجوم برده و مضطرب شدند.

به دنبال این حادثه مأموران اورژانس، آتش‌نشانی و هلال‌احمر در منطقه حضور یافته و با انتقال مصدومان جلوی هرگونه آتش‌سوزی احتمالی را با اقدامات پیشگیرانه گرفتند.