تاريخ : 30 / 4 / 1391برچسب:, | 4:28 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجا :

در جلسه اخیر شورای نگهبان اعضای هیئت رئیسه این شورا انتخاب شدند.

 به گزارش  اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، با آرای اکثریت اعضای حاضر در جلسه شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی به عنوان دبیر، محمدرضا علیزاده به عنوان قائم مقام دبیر و عباسعلی کدخدایی به عنوان سخنگوی شورای نگهبان انتخاب شدند.



عقاب نیوز به نقل از مهر :

مراسم اولین سالگرد شهید داریوش رضایی نژاد روز یکشنبه با حضور مسئولان لشکری و کشوری در مسجد شهدای سازمان انرژی اتمی ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان انرژی اتمی، مراسم اولین سالگرد عروج شهید عرصه دانش و جهاد علمی، شهید مهندس داریوش رضایی نژاد با حضور مقامات لشکری و کشوری و همراهان و همرزمان آن شهید والامقام روز یکشنبه اول مرداد از ساعت 11 در مسجد شهدای سازمان انرژی اتمی ایران واقع در سایت شهید شهریاری (سایت امیرآباد) برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش سازمان انرژی اتمی از آحاد مردم برای حضور در این مراسم دعوت کرده است .

شهید داریوش رضایی‌نژاد اول مرداد سال 1390 توسط عوامل تروریستی موتور سوار با شلیک گلوله به شهادت رسید.



تاريخ : 30 / 4 / 1391برچسب:, | 6:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از عصر ایران :

پيش از اين شركت مايكروسافت اعلام كرده بود كه ويندوز8 در اواخر ماه اكتبر آماده فروش است، اما استیون سینوفسکی - رئیس بخش ویندوز و ویندوز لایو، در كنفرانسي، 26 اكتبر ( 5 آبان ) را زمان قطعي فروش اين سيستم عامل اعلام كرد.

 
اين تاريخ براي عرضه نسخه مشتریان یا consumer release است و نسخه مربوط به شركتهاي توليد كننده محصولات كامپيوتري ( Release to Manufacturing ) هفته اول آگوست ( هفته دوم مرداد ) عرضه خواهد شد.
 
پيش از اين نيز اين غول نرم افزاري اكثر محصولات خود را در ماه اكتبر معرفي كرده بود و از اين جهت به سنت قديمي اعلام زمان عرضه عمل كرده است.
 
البته شركت هاي توليد كننده سيستم هاي كامپيوتري و لپ تاپ از اعلام اين زمان خشنود نيستند، زيرا در اين زمان فرصت كمتري براي ارائه محصولات جديد خود با اين سيستم عامل براي بدست آوردن بازار تعطيلات زمستاني دارند.
 
چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد که دارندگان ویندوزهای رجیستر شده و قانونی اکس پی، 7 و ویستا تنها با پرداخت 39‪.‬99 دلار مي‌توانند ویندوز 8 را دانلود کنند.
 
البته مدتی است که شایعاتی هم مبنی بر عدم عرضه ویندوز 8 در قالب ابزارهایی چون CD و DVD شنیده مي شد .
 
اين سيستم عامل كه انطباق بسيار خوبي با دستگاه هاي لمسي دارد، قرار است در 109 كشور و با پشتيباني از 231 زبان زنده دنيا عرضه شود .



تاريخ : 30 / 4 / 1391برچسب:, | 4:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

با خروج قطار باری از ریل در ناحیه لرستان برنامه حرکت قطارهای امروز از ایستگاه راه‌آهن اهواز لغو شد.

مدیر کل راه آهن جنوب در این باره اظهار داشت: امروز یک قطار باری بین ایستگاه‌های قارون - بیشه در ناحیه لرستان از خط خارج شد که این امر منجر به مسدود شدن محور جنوب و لغو برنامه قطارهای مسافری این مسیر شده است.

خسرو رشیدی افزود: برنامه حرکت قطارهای اهواز - مشهد، خرمشهر - تهران و دو قطار اهواز - تهران به دلیل این حادثه لغو شده است.

به گفته وی، هر قطار مسافری بین 400 تا 600 مسافر را حمل می‌کند.

در اواخر خرداد ماه نیز خروج قطار باری از ریل در لرستان منجر به لغو برنامه قطارهای مسافری در خوزستان شد.

*مشهد به جای اهواز

همچنین جابه جا شدن واگن‌های خودرو بر تهران به اهواز نیز باعث شد خودرو‌ها سر از مشهد درآورند و موجب بلاتکلیفی و نارضایتی مالکان خودرو‌ها شوند.

یکی از شهروندان در این باره گفت: 27 تیرماه خودروی خود را سوار قطار تهران به اهواز کردم، اما به دلیل اشتباه به وجود آمده واگن حمل خودرو به جای اهواز از مشهد سر درآورد.

هادی فیاضی به خبرنگار فارس توضیح داد: با گذشت سه روز از این قضیه خودرو هنوز به اهواز نرسیده و این بار به دلیل حادثه در لرستان و مسدود شدن خط در راه مانده است.

وی با انتقاد از بروز این اشتباه تصریح کرد: در این مدت بلاتکلیف بودیم و پیگیری‌ها به نتیجه نرسیده و نمایندگی رجا نیز پاسخ درستی به ما نداده است.

فیاضی با اظهار نارضایتی از عدم پاسخگویی و برخورد نامناسب نمایندگی رجا در اهواز گفت: برای انتقال خودرو مبلغ 70هزار تومان پرداخت کرده‌ام در حالی که نمایندگی رجا در تهران، اهواز را مسئول پاسخگویی و جبران خسارت معرفی می‌کند، نمایندگی رجا در اهواز مسئولیتی در این زمینه نمی‌پذیرد. ما انتظار داریم راه آهن حداقل خسارتی که خود به آن اذعان دارد و در پشت بلیت‌ها نوشته شده بپردازد و مسئولیت اشتباه و تاخیر به وجود آمده را بپذیرد و جبران کند.

مدیر کل راه آهن جنوب نیز در ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد، اما پس از پیگیری خبرنگار فارس در خوزستان، اشتباه به وجود آمده و جابه جا شدن سالن‌های حمل خودرو در قطارهای اهواز و مشهد را تایید کرد.

خسرو رشیدی گفت: سالن مشهد بازگردانده شده، اما سالن اهواز به دلیل حادثه مسیر لرستان و انسداد محور جنوب، فردا به مقصد (ایستگاه اهواز) می‌رسد.

به گفته وی هر واگن ظرفیت حمل هشت دستگاه خودرو را دارد و اشتباه در انتقال خودرو برای نخستین بار رخ داده است.

وی در پایان اذعان داشت: وظیفه پاسخگوی به مالکان خودرو‌ها بر عهده نمایندگی رجا در اهواز است و این اشتباه بر اساس ضوابط و قوانین باید جبران شود.



تاريخ : 30 / 4 / 1391برچسب:, | 8:5 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجا :

رييس مركز آمار ايران در جلسه هيات دولت حضور پيدا كرد و به ارائه گزارش نتايج سرشماري عمومي نفوس و مسكن در سال 90 پرداخت.

 عادل آذر پس از شركت در جلسه هيات دولت اظهار كرد: نتايج سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال 90 نهايي شده و طبق روال قبل، اعلام عمومي نتايج آن به هيات دولت ارائه شد.
 
وي ادامه داد: ‌بخشي از اين اطلاعات سرشماري امروز اعلام شد و بخش باقي مانده در جلسه آينده دولت ارائه مي‌شود.
 
عادل آذر اظهار كرد: طبق آخرين آمار سرشماري سال 90، جمعيت كشور به 75 ميليون و 149 هزار و 669 نفر رسيده كه اين تعداد در 21 ميليون و 185 هزار خانواده قرار دارد.
 
وي ادامه داد: ‌در اين سرشماري بعد خانوار (متوسط جمعيت هر خانواده)3.5 نفر بوده كه در سرشماري سال 85 اين رقم چهار نفر بوده است.
 
رييس مركز آمار ايران ادامه داد: ‌رشد جمعيت طبق اين سرشماري از 1.62 درصد به 1.29 درصد كاهش يافته است.
 
عادل آذر افزود: نسبت زندگي شهري به روستايي هم به اين ترتيب بود كه 71 درصد جمعيت شهري و 29 درصد جمعيت روستايي است كه اين نشانگر افزايش جمعيت شهري در كشور است.
 
وي همچنين ادامه داد: طبق اين سرشماري، جمعيت كشور به سمت ميانسالي پيش مي‌رود و شاخص اميد به زندگي در كشور نيز افزايش پيدا كرده است.



تاريخ : 30 / 4 / 1391برچسب:تعطیلی * تهران * عقاب نیوز, | 8:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجا :

معاون امور بین الملل رئیس جمهور از تعطیلی چند روزه شهر تهران در هنگام برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد خبر داد.

علی سعیدلو در حاشیه مراسم اختتامیه  کنفرانس بین المللی علمی پیرامون جنبش عدم تعهد  در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه ریزیهای انجام شده در مورد ساخت و ساز سالن اجلاس عدم تعهد در تهران گفت: برنامه ریزی هایی از قبل صورت گرفته بود و با توجه به بودجه ای که به موقع رسید کار ساخت این ساختمان در حال انجام است.
 
وی با بیان اینکه ساخت سالن جلسات و وی.آی.پی سالن اجلاس عدم تعهد در دست وزارت راه و شهرسازی است گفت: نسبت به برنامه ای که از قبل پیش بینی کرده ایم تاکنون مشکلی بوجود نیامده و از برنامه عقب نیستیم.
 
معاون امور بین الملل رئیس جمهور در خصوص احتمال تعطیلی شهر تهران به دلیل برگزاری اجلاس سران عدم تعهد گفت: طبق روالی که در سایر کشورها هم در زمان برگزاری کنفرانس های بین المللی وجود دارد در کشور ما نیز احتمالا تعطیلات چند روزه ای خواهیم داشت.
 
وی ادامه داد: از آنجایی که اجلاس سران عدم تعهد در شهریورماه بعد از ماه رمضان برگزار می شود و عده زیادی از مردم به سفر می روند مشکل چندانی در مورد تعطیلات وجود ندارد.
 
سعیدلو همچنین خاطرنشان کرد: اجلاس کارشناسان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد 5 و 6 شهریورماه، اجلاس وزاری خارجه 7 و 8 شهریورماه و اجلاس سران عدم تعهد 9 و 10 شهریور برگزار می شود.



تاريخ : 29 / 4 / 1391برچسب:, | 7:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از آفتاب :

عبد ربه منصور هادی معاون پیشین علی عبدالله صالح و رییس جمهوری موقت دولت انتقالی یمن، روز گذشته در یک سخنرانی تلویزیونی حملات تندی علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش عصر ایران، منصور هادی با متهم کردن ایران به فعالیت های جاسوسی در یمن تهدید کرد که در صورت ادامه این رفتار دولت ایران قطعا هزینه آن را خواهد پرداخت.

رییس جمهوری مین مدعی شد : " ما آنها ( ایران) را در دنیا رسوا خواهیم کرد.

اظهارات منصور هادی در پی ادعای مقام های امنیتی این کشور مطرح می شود که خبر از دستگیری یک ایرانی به اتهام جاسوسی و ورود با گذرنامه جعلی به یمن داده اند.

منصور هادی با تهدید به اینکه اطلاعات خود را از فعالیت های جاسوسی ایران در یمن منتشر می کند ، مدعی شد :" من قدم های ضروری در این باره را برخواهم داشت و اگر شما ( ایران) به این رفتار خودتان ادامه دهید هزینه سنگینی را خواهید پرداخت.

وی افزود : " مهم نیست که آنها( ایران) چقدر پول در اینجا خرج کرده و چقدر تلاش دارند با احساسات مردم یمن بازی کنند ، آنها قطعا شکست خواهند خورد.

گفتنی است پیشتر سفارت آمریکا در یمن نیز مدعی فعالیت های جاسوسی ایران در یمن شده بود.



تاريخ : 29 / 4 / 1391برچسب:مرسی* مصر*ممنوعیتایرانیلن*عقاب نیوز, | 5:59 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از آفتاب :

محمد مرسی رئیس جمهور جدید مصر چند روز قبل در دستوری جدید ورود اتباع عراق و ایران را به این کشور ممنوع اعلام کرد.

به گزارش قدس آنلاین، یک منبع مطلع دولتی در مصر دو روز قبل خبر داد بر اساس دستور العمل جدید، دولت جدید این کشور ورود اتباع عراقی و ایرانی را به این کشور ممنوع اعلام کرده در حالی که اسرائیلی ها همچنان آزادانه اجازه رفت و آمد در مصر را دارند.

از سوی دیگر خبرگزاری براثا روز گذشته در خبری مرتبط اعلام کرد الیزابت دوم ملکه انگلستان با ارسال نامه ای شدید اللحن به مرسی اقدام وی در ممانعت از ورود ایرانی ها و عراقی ها به خاک مصر را مورد نکوهش قرار داد.
این نامه را صبح دیروز جیمز وات سفیر انگلیس در قاهره تسلیم محمد عمرو وزیر خارجه مصر کرد.

در این نامه که وزارت خارجه انگلیس آن را شدید اللحن توصیف کرده مراتب عدم رضایت مندی دیوان پادشاهی نسبت به برخی تصمیات مرسی از جمله ممنوعیت ورود اتباع عراق و ایران به خاک مصر اعلام شده است. الیزابت از مرسی خواسته است تا ملت ها را وارد بازی های سیاسی نکند.

این تصمیم مقامات مصری در حالی صادرشده که اتباع رژیم صهیونیستی به آسانی به مصر سفر می کنندکد مطلب :



تاريخ : 29 / 4 / 1391برچسب:, | 3:57 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از ایران ویج:

 

همراه اول در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ۵۵+۵ به مشترکین خود تا ۵۵ دقیقه مکالمه رایگان هدیه می‌دهد.

به گزارش ایران ویج از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان از تاریخ ۳۱ تیر تا ۲۸ مردادماه می‌توانند در مکالمات طولانی‌تر از ۵ دقیقه، تا ۵۵ دقیقه بعدی رایگان مکالمه کنند.

بر اساس طرح ۵۵+۵، ثبت نام با ارسال یک پیامک بدون متن به ۸۰۵۵ انجام می شود.

در این طرح، مکالمه رایگان صرفاً برای مکالمات درون شبکه(به همراه اول و یا تلفن ثابت) در نظر گرفته شده و مکالمات خارج از شبکه(به ایرانسل، تالیا و …)، رومینگ بین الملل، مکالمات خارجه و سایر سرویس های همراه اول طبق تعرفه‌های جاری محاسبه می‌شود.

طبق طرح مذکور، در هر تماس درون شبکه، در صورت مکالمه بیش از ۵ دقیقه، فقط هزینه ۵ دقیقه ابتدایی محاسبه شده و پس از دقیقه پنجم تا ۵۵ دقیقه بعدی مکالمه رایگان است.

طرح ۵۵+۵ تمام ساعات شبانه روز و تمام روزهای هفته را دربرمی‌گیرد و مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول در مدت اجرای طرح می‌توانند برای اطلاع از میزان تخفیف بهره‌مند شده، عدد “۱” را به ۸۰۵۵ پیامک کنند.

مشترکین همراه اول می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح به پایگاه اینترنتی همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.



تاريخ : 29 / 4 / 1391برچسب:, | 1:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل ازواحد مرکزی خبر :

امام جمعه جدید شهرستان لارستان منصوب شد .
براساس حکم رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ، حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش سه سال امامت جمعه شهرستان لارستان را عهده دار شد .
حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش 59 ساله اهل گلپایگان و معاون فرهنگی دانشگاه گلپایگان ، رئیس گروه دروس عمومی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و عضو شورای فرهنگی دانشگاه صنعتی گلپایگان است .
آیت الله آیت اللهی امام جمعه پیشین لارستان 19 خرداد ماه امسال به علت بیماری و کهولت سن در 92 سالگی درگذشت .



تاريخ : 29 / 4 / 1391برچسب:, | 11:19 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه ۱۵۰ گروه رصدی در سرتاسر کشور امر استهلال ماه رمضان را انجام می‌دهند، امکان رویت هلال امروز را ناممکن دانست و «شنبه» را به عنوان روز اول ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: «شنبه» اول ماه مبارک رمضان است

به گزارش خبرنگار آئین‌ و اندیشه فارس، حجت‌الاسلام علیرضا موحدنژاد عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز در نشست رسانه‌ای به تشریح فعالیت‌های این ستاد در آستانه ماه مهمانی خدا پرداخت.



ادامه مطلب
تاريخ : 29 / 4 / 1391برچسب:, | 11:11 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجا :

برای دریافت اطلاعات هوا، پیش‌شماره شهر مورد نظر را بدون وارد کردن صفر به شماره ۱۰۰۰۳۰۵ ارسال کرده و از اطلاعات آن باخبر شوید. 

شاید برای شما هم پیش آمده که در مکانی باشید و امکان مکالمه با نهاد و یا سازمان مربوطه را برای ارائه درخواست شکایت و یا بیان مشکلات و یا آگاهی از اطلاعات ضروری نداشته باشید. 
 
 
 شرکت مخابرات ایران امکانی را برای تعدادی از سازمان‌های خدمات‌رسان به مردم فراهم کرده است تا برای برطرف شدن برخی مشکلات شهری به شماره‌های مشخص شده به این نهاد‌ها پیامک ارسال و اطلاعات مربوطه را دریافت کنند. 
 
مشترکان می‌توانند برای درخواست رسیدگی به مشکلات شهری (شهرداری) به شماره تلفن ۳۰۰۰۱۳۷ پیامک ارسال کنند. 
 
همچنین مشترکان خواستار رهگیری نامه پستی می‌توانند ابتدا حرف R و بعد شماره روی رسید پستی را به شماره ۲۰۰۰۴۴۱ ارسال کنند. 
 
اطلاعات پرواز با ارسال پیامک فرمت filight – cod به شماره ۲۰۰۰۴۴۴ و همچنین نرخ ارزهای رایج با فرمت currency-name به شماره ۲۰۰۰۴۴۴ قابل دریافت هستند. 
 
اطلاع‌رسانی تخلف تاکسی در صورتی که شماره پلاک ماشین به شماره ۳۰۰۰۴۲۴۶ ارسال شود، امکان‌پذیر است. 
 
همچنین اخذ خلافی ماشین با ارسال عدد عمودی کنار کارت ماشین به شماره ۳۰۰۰۵۱۵۱ ممکن می‌شود و برای استعلام کارت سوخت می‌توان عدد عمودی کنار کارت ماشین را به شماره ۳۰۰۰۵۰۵۰ ارسال کرد. 
 
مشترکان برای اطلاع از اوقات شرعی نیز می‌توانند به شماره ۲۰۰۰۹۱۶ پیامک ارسال کرده و از اوقات شرعی باخبر شوند. 
 
برای دریافت اطلاعات هوا، پیش‌شماره شهر مورد نظر را بدون وارد کردن صفر به شماره ۱۰۰۰۳۰۵ ارسال کرده و از اطلاعات آن باخبر شوید. 
 
اگر می‌خواهید درباره بازی، سرگرمی و مکان‌های دیدنی اطلاعات دریافت کنید، برای اطلاع از مکان‌های دیدنی هر شهر به شماره ۱۰۰۰۳۹۴، و مسافت بین شهر‌ها ۱۰۰۰۳۹۶، آخرین بازی‌های کامپیوتری ۱۰۰۰۴۰۰ و جدید‌ترین نرم‌افزار‌ها به شماره ۱۰۰۰۴۰۱ پیامک ارسال کنید. 
 
همچنین درصورت نیاز به اطلاع از ساعت کشور‌ها باید نام کشور را به شماره ۱۰۰۰۳۹۲ ارسال کنید.



تاريخ : 29 / 4 / 1391برچسب:, | 10:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از عصر ایران :

یک شرکت چینی از تولید "لاک ناخن اسلامی" خبر داد که قرار است در ماه مبارک رمضان به کشورهای اسلامی صادر شود.

یک شرکت چینی اقدام به تولید یک نوع لاک ناخن کرده که به آسانی پاک می شود و برای پاک کردن آن نیازی به ماده شیمیایی "آستون" نیست.

شرکت چینی تولید کننده لاک ناخن جدید، آن را "اسلامی" خوانده چرا که زنان مسلمانان هنگام وضو گرفتن می توانند این لاک را به آسانی از روی ناخن خود پاک کنند.

به گزارش شفقنا به نقل از پایگاه اینترنتی "الوفد" مصر، هم اکنون "لاک ناخن اسلامی" طرفداران زیادی پیدا کرده و قرار است در ماه مبارک رمضان وارد بازار دیگر کشورهای اسلامی شود.



تاريخ : 29 / 4 / 1391برچسب:, | 9:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

میهمانانی که از اقصی نقاط کشور وارد استان­‌های سرسبز شمالی می­‌شوند، مراقب تماس «دراکولا» باشند.

خبرگزاری فارس: مسافران شمال مراقب دراکولا باشند+عکس

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس و به نقل از عصر ایران، میهمانانی که از اقصی نقاط کشور وارد استان­‌های سرسبز شمالی می­‌شوند، مراقب تماس حشره «دراکولا» باشند.  این حشره کوچک که شبیه مورچه است و در شرق آسیا به نام «سوسک» شناخته شده، نه نیش می­زند و نه گاز می­‌گیرد، بلکه در هنگام احساس خطر نوعی ترکیب سمی و محرک به نام «پدرین» ترشح می­‌کند که باعث ایجاد زخم‌های تاول‌گونه پوستی و چشمی می­‌شود.



ادامه مطلب
تاريخ : 29 / 4 / 1391برچسب:, | 9:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از ایسنا :

 

روزنامه ملت ما در بخش اخبار ويژه خود از تعيين رئيس ستاد انتخاباتي قاليباف خبر داده است.

 

به گزارش ايسنا، «ملت ما» نوشت: درحالي كه مديريت شهري، انجام هرگونه فعاليت انتخاباتي زودرس را تكذيب كرده و سخنان جنجالي مشاور خود را نظرات شخصي عنوان كرده است، اما خبرهايي به گوش مي‌رسد كه در نشست تفريحي انتخاباتي اردوگاه باهنر حتي رياست ستاد انتخابات نيز معرفي شده است.

 

«ملت ما» نامي از رئيس ستاد انتخاباتي قاليباف نبرده است.

 

روزنامه جمهوري اسلامي نيز روز سه‌شنبه در ستون جهت اطلاع خود با اشاره به شايعات كانديداتوري قاليباف، از ورود زودهنگام فعالان سياسي به عرصه انتخابات رياست جمهوري انتقاد كرده بود.

 

جمهوري اسلامي نوشته بود: ورود زودهنگام احزاب و فعالان سياسي به مقوله انتخابات رياست جمهوري براي بعضي‌ها مشكل آفرين شده است. بعد از آنكه محمد نبي رودكي از نزديكان شهردار تهران اعلام كرد كانديداتوري محمدباقر قاليباف براي انتخابات يازدهم قطعي است و در پي آن، برخي از سايت‌ها نيز اعلام كردند كه احتمالاً قاليباف در دهه فجر حضور خود را در عرصه رقابت‌هاي انتخاباتي رياست جمهوري يازدهم به صورت رسمي اعلام مي‌كند، اين سخنان و اخبار با واكنش روابط عمومي شهرداري تهران مواجه شد. روابط عمومي شهرداري تهران اين سخنان را نظرات و علاقه‌مندي‌هاي شخصي دانست و اعلام كرد "اين گمانه‌زني‌ها ارتباطي با ديدگاه‌هاي شهرداري ندارد." از آنجا كه تكذيبيه قصد شهردار تهران را براي نامزدي رياست جمهوري نفي نمي‌كند، انتقاداتي در سطح رسانه‌ها متوجه شهردار تهران شده كه چرا قبل از موعد طبيعي وارد اين مقوله شده است. نكته مهم اينست كه در شرايطي كه مردم دچار مشكلات زيادي هستند، حضرات بي‌اعتنا به اين مشكلات درصدد كسب قدرت برآمده‌اند!

 

انتهاي پيام



عقاب نیوز:

به گزارش  خبرنگار ما از شهرستان گلپایگان :

پس از مدتها مشاجره بین زن و مرد در خانه ، مرد صاحبخانه که از رانندگان زحمتکش بود به یکباره ناپدید گردید و این در حالی است که خودرو سنگین وی در مکان مشخصی پارک بود.پدر نامبرده چندین بار از جلوی خودرو در روزهای متوالی عبور کرد و بادیدن توقف طولانی خودرو نگران این وضعیت گردید . پس از آن با تلفن همرا ه پسر جوانش تماس گرفت که هربار با عدم پاسخ و خاموش بودن تلفن مواجه شد.

وی با مراجعه به منزل پسرش جویای احوال او گردید که با اظهارات شک برانگیز عروسش و عدم پاسخ قانع کننده از غیبت فرزندش نگرانی اش دو چندان شد.

در همان لحظه فکری به سرش زد و به بهانه پر کردن بنزین خودرو سواری فرزندش ، در خواست سوییچ خودرو را از عروسش کردو او هم پذیرفت.

بلافاصله با  خودرو سواری عازم کلانتری محل شد ودر آنجا از عروسش به جرم عدم اطلاع از غیبت فرزندش شکایت نمود و از پلیس شهرستان گلپایگان در خواست بررسی خودرو  پژو پسرش را نمود . پلیس در بررسی اولیه با قطرات خون در صندوق عقب خودرو مواجه گردید و پس از آن بلافاصله عروس خانواده را  بازداشت نمود .

عروس در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاعی از همسرش گردید. اما تحقیقات پلیس از شاهدان و همسایگان محل به سر نخهایی دست یافت که نشان از حادثه تلخی بود.

به گفته یکی از همسایگان محل ،زن خانواده از صبح تا عصر یک روز ، مشغول شستن خودرو در درب منزل بود که این امری غیر طبیعی به نظر میرسید.

در تحقیقات از فرزند دختر خانواده مشخص شد که پدر آخرین بار به منزل آمده و قصد استحمام داشته، که مادر از فرزندش میخواهد به اتاق خودش رفته و رایانه راروشن کند و موسیقی را با صدای بلند گوش کند و تا نگفتن مادر از اتاق خارج نگردد.

همه این سر نخها منجر به اعتراف عروس شیطان صفت در روزهای بعد از بازداشت گردید.

بالاخره عروس شیطان صفت لب به اعتراف گشود و از از ماجرای شوم قتل همسر با همکاری مرد غریبه که از مدتها قبل با وی ارتباط نامشروع داشته سخن گفت . که در آن شب تاریک همسرش را در حمام خانه سربریدند و پس از شستشوی خونها با کمک مرد غریبه در پتو پیچیده و با خوردوی شخصی مقتول، وی را در یکی از چاههای اطراف شهرستان گلشهر( کنجدجان) رها کردند. با اظهارات قاتل پلیس سراغ مرد همدست  رفت که از کسبه شهرستان گلپایگان میباشد و به شغل قصابی مشغول میباشد ولی تا این لحظه نامبرده متواری میباشد.

پس از مراجعه به محل انداختن جسد ، جسد مرد بیچاره کشف و  با حکم قضایی در اختیار پزشکی قانونی شهرستان اصفهان گردیده است.

 



تاريخ : 26 / 4 / 1391برچسب:, | 2:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر :

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل امروز با حضور مسئولان و فعالان این صنعت در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ما ، 420 شرکت داخلی و خارجی تازه ترین توانمندی ها و فناوری های روز را در زمینه صنعت مبلمان به نمایش گذاشته اند.
این نمایشگاه تا 29 تیر ادامه دارد و برترین های صنعت مبلمان هم معرفی می شوند.
همچنین همایش تخصصی بررسی جایگاه صنعت مبلمان در صادرات غیرنفتی ؛ رویه های ثبت مالکیت فکری ؛ نام و نشان تجاری و بررسی جایگاه صنعت مبلمان در جهان هم برنامه ریزی شده است.
صدا و تصویر دارد



عقاب نیوز به نقل از ایران ویج :

جدیدترین عکس های گلشیفته فراهانی در مجله نکست لیبراسیون منتشر شد.

عکسها در ادامه مطلب:
 



ادامه مطلب
تاريخ : 27 / 4 / 1391برچسب:, | 10:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از آفتاب :

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ارایه سبد کالای کارمندی رایگان به 2 میلیون و 400 هزار کارمند دولت خبرداد و گفت: ارزش این سبد کالایی 100 هزار تومان است اما به‌صورت کاملا رایگان توزیع می‌شود.

حسن رادمرد در گفتگو با مهر با تائید خبر ارایه سبد کالای کارمندی رایگان به کارکنان دولت گفت: بر اساس مصوبه کارگروه کنترل بازار که روز دوشنبه صورت گرفت، قرار بر این شد که سبد کالایی شامل مرغ، برنج، روغن و شکر میان دو میلیون و 400 هزار کارمند توزیع شود، این در شرایطی است که این سبد کالایی کاملا رایگان است.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: ارزش قیمتی اقلام این سبد کالایی، 100 هزار تومان است اما رایگان توزیع می شود، ضمن اینکه اقلام این سبد تامین شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تعاونی‌های مصرف اسکاد و فرهنگیان به عنوان مباشر، قرار بر این است که این سبد کالایی را میان کارمندان توزیع کنند.

به گفته رادمرد، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا نمایندگان دستگاههای دولتی بتوانند به این تعاونی‌ها مراجعه کرده و سبد کالایی مورد نیاز کارمندان خود را تهیه کنند.

این مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: این سبدهای کالایی تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان یا در روزهای ابتدایی آن در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت، این در شرایطی است که هیچ دستگاه دولتی حق ندارد که وجهی را بابت ارایه این سبد کالایی از کارمندان خود دریافت کند.

رادمرد ارایه این سبد کالایی را راهکاری برای پاسخگویی به بخشی از نیاز بازار در آستانه ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: به این ترتیب، بخشی از نیاز به کالاهای اساسی در بازار، پاسخ داده شده و تقاضای کمتری برای تامین کالا به بازار وارد خواهد شد.



تاريخ : 27 / 4 / 1391برچسب:, | 10:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از  تابناک :

همزمان با تثبیت سهمیه و قیمت بنزین خودروهای شخصی، خدماتی و عمومی، با مصوبه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت سهمیه بنزین مردادماه امسال موتورسیکلت‌ها با پلاک قدیمی از 25 به 10 لیتر کاهش می‌یابد.



ادامه مطلب
تاريخ : 27 / 4 / 1391برچسب:, | 10:43 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از  عصرایران :

معاون عمرانی استانداری تهران از احتمال کاهش ساعت ورود به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک در ماه مبارک رمضان خبرداد.

محمدرضا محمودی درباره کاهش ساعت محدوده ترافیک و زوج و فرد اظهار داشت: احتمال کاهش ساعت تردد خودروها در محدوده زوج و فرد و ترافیک در ایام ماه مبارک رمضان وجود دارد.

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی جزئیات بیشتر کاهش ساعت تردد در محدوده زوج و فرد و ترافیک را اعلام می‌کند. 

محمودی افزود: ساعت ورود به محدوده زوج و فرد در روزهای عادی از ساعت شش و سی دقیقه تا 19 و ساعت ورود به محدوده طرح ترافیک از شش و سی تا 17 است.

وی درپاسخ به پرسشی مبنی بر افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی بدون هماهنگی با استانداری و وزارت کشور گفت: این موضوع در حال بررسی است.



تاريخ : 26 / 4 / 1391برچسب:, | 9:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

در آستانه ماه مبارك رمضان مسجد جعفر طيار(ع) تيپ پياده مستقل 40 سراب نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با حضور حجت الاسلام آل هاشم، جمعي از فرماندهان و مقامات عالي رتبه استاني افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهموري اسلامي ايران: در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد علي آل هاشم رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش طي سخناني به اهتمام و ساخت مساجد و اماكن فرهنگي در اسلام اشاره و تصريح كرد: اسلام به ساخت اماكن عبادي و فرهنگي عنايت ويژه اي دارد و نخستين گامي كه پيامبر اكرم(ص) در آماده سازي زيرساخت مدينه نبوي برداشت تأسيس مسجد به عنوان مركز رسيدگي به امور مردم بود.

 

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با اشاره به آيات قرآني و روايات معصومين(ع) آباداني مسجد را نشانه جوانمردي دانست و تأكيد كرد: تنها صرف ساختن مساجد و آماده سازي آن كافي نيست بلكه بايد با حضور منسجم و صميمي زمينه اتحاد و همدلي را در بين مردم افزايش دهيم.

 

حجت الاسلام آل هاشم همچنين به ضرورت انجام فعاليت هاي فرهنگي، تبليغي مناسب و اثرگذار در مساجد تأكيد نمود و اظهار داشت: هر چقدر فعاليت هاي فرهنگي در مساجد گسترده تر مي شود جوانان، فرزندان و خانواده ها در مقابل هجمه هاي فرهنگي دشمنان بيمه خواهند شد.

 

وي در ادامه به تحولات اخير منطقه و جهان اسلام پرداخت و گفت: در اين برهه ي حساس و تاريخي از نظر منطقه و مسائل بين المللي نيازمند ضرورت هايي هستيم كه مهم و اساسي است و بايد به آنها عمل كنيم.

 

رئيس سازمان عقيدتي سياسي آجا از ايران اسلامي به عنوان مركز حاكميت جهان اسلام و نقطه اتكاي ملت هاي مسلمان نام برد و اظهار داشت: تبيين نظريه ولايت فقيه و ترويج فرهنگ ولايت مداري از سوي نهادهاي فرهنگي نقش مهمي در دستيابي به آرمانهاي متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دارد.
آل هاشم در ادامه همچنين وحدت، هماهنگي و انسجام نهادها و دستگاه ها و مسئولين را در شرايط امروز  مورد تأكيد رهبري دانست و حفظ وحدت و انسجام ملي را رمز بقاي نظام اسلامي و پيروزي ملت ايران برشمرد.

 

وي همچنين در ادامه به ضرورت خنثي سازي توطئه دشمنان در حال حاضر اشاره و خطاب به كاركنان تيپ 40 سراب گفت: امروز دشمنان تحريم اقتصادي را به عنوان تاكتيكي در تغيير رفتار براي تضعيف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دنبال مي كنند.

 

وي در پايان تأكيد كرد: دشمنان در حال حاضر برخورد نظامي و سخت را با ايران پر هزينه ارزيابي مي كنند لذا سعي دارند تا با هجمه فرهنگي و عمليات رواني به سراغ جوانان آمده و آنان را از مسير متعالي نظام دور نمايند لذا ضروري است تا با اتكا به راهبردهاي مناسب فرهنگي و همدلي و همكاري نهادها در دفع اين هجمه فرهنگي تلاش شود.

 

گفتني است در ابتداي اين مراسم امير سرتيپ دوم عليرضا صيامي فرمانده تيپ 40 سراب گزارشي از روند ساخت مسجد جعفر طيار(ع) و فعاليت هاي رزمي و عملياتي يكان تحت امر خود ارائه نمود.

 

 



عقاب نیوز:

با آمدن فصل گرما انواع و اقسام پشه  و مگس و حشرات موذي در دسته هاي صد هزار تايي فوج فوج از راه ميرسند تا دمار از روزگار مردمان برآرند
 اين راه بسيار ساده و جذاب استفاده كنيد تا از هجوم مغول وار حشرات موذي برشما گزندي نرسد.
 
 
 
يك قوطي پلاستيكي نوشابه را از وسط نصف كنيد در نيمه ي پايين مقداري آب و شكر بريزيد
 
سپس نيمه ي بالايي را برعكس داخل نيمه ي پاييني قرار دهيد بنحوي كه تشكيل يك قيف بدهد.
 
 
 
تله ي حشرات شما آماده است!
 
حشرات جذب دي اكسيد كربن ميشوند همان طور كه جذب دي اكسيد كربن خروجي از تنفس شما ميشوند
 
 و در انتها همان گونه كه در تصوير هم مشاهده ميكنيد
 اين ترفند خيلي موثر است!
 
http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/41/11.jpg
 
 



تاريخ : 25 / 4 / 1391برچسب:قیمت*خودرو*عقاب نیوز, | 2:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از مشرق:

 

 

نام کارخانه نام خودرو قیمت نمایندگی قیمت بازار
ايران خودرو پژو 206 تيپ2 ۱۶۱۸۷۰۰۰۰ ۱۸۲۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو پژو 206 تيپ 5 ۱۸۲۱۵۰۰۰۰ ۲۱۵۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو پژو 206 تيپ 6 ۲۰۸۱۲۰۰۰۰ ۲۵۰۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو پژو 206 صندوق دار V20 ۱۴۵۶۹۰۰۰۰ ۱۸۰۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو پژو 207 دنده اتوماتيک ۲۲۷۶۱۰۰۰۰ ۲۷۸۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو پژو 405 ۱۴۹۲۲۰۰۰۰ ۱۵۱۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو پژو پارس سال ۱۹۱۴۲۰۰۰۰ ۱۹۲۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو تندر 90 مدل E2 ۱۷۰۸۷۰۰۰۰ ۱۸۳۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو سمند ال ايکس ۱۶۲۶۷۰۰۰۰ ۱۶۷۰۰۰۰۰۰
تويوتا پرادو ۱۲۸۰۰۰۰۰۰۰ ۱۶۵۰۰۰۰۰۰۰
تويوتا کرولا ۵۶۰۰۰۰۰۰۰ ۷۴۰۰۰۰۰۰۰
تويوتا ياريس هاچ‌بک ۴۶۰۰۰۰۰۰۰ ۴۶۰۰۰۰۰۰۰
ساپپا تيبا ۱۲۸۵۸۰۰۰۰ ۱۳۷۰۰۰۰۰۰
سايپا 111-SX ۱۰۱۴۲۰۰۰۰ ۱۰۳۰۰۰۰۰۰
سايپا 131 -SX ۹۹۴۰۰۰۰۰ ۹۳۰۰۰۰۰۰
سايپا 132-SX ۱۰۰۴۱۰۰۰۰ ۱۰۴۰۰۰۰۰۰
سايپا تندر 90 مدل E2 ۱۷۱۴۰۰۰۰۰ ۱۸۹۰۰۰۰۰۰
سايپا تيانا ۸۰۴۱۰۰۰۰۰ ۸۰۴۱۰۰۰۰۰
سايپا ماکسيما دنده اتوماتيک ۵۸۸۹۰۰۰۰۰ ۶۰۰۰۰۰۰۰۰
سايپا مگان اتوماتيک 2000 سي‌سي ۳۷۲۱۰۰۰۰۰ ۴۰۸۰۰۰۰۰۰
کيا اسپورتيج ۷۴۴۰۱۹۰۰۰ ۹۰۰۰۰۰۰۰۰
کيا موهاوي ۹۸۳۴۷۹۰۰۰ ۱۰۷۰۰۰۰۰۰۰
مزدا مزدا 2 ۳۶۵۰۰۰۰۰۰ ۳۷۵۰۰۰۰۰۰
مزدا مزدا 3 ۵۴۰۰۰۰۰۰۰ ۶۱۰۰۰۰۰۰۰
هيوندايي I20 ۴۰۳۰۰۰۰۰۰ ۴۱۰۰۰۰۰۰۰
هيوندايي I30 ۵۰۱۰۰۰۰۰۰ ۵۱۵۰۰۰۰۰۰
هيوندايي آزرا گرانجور ۹۰۰۰۰۰۰۰۰ ۱۰۶۰۰۰۰۰۰۰
هيوندايي جنسيس ۱۱۰۸۰۰۰۰۰۰ ۱۱۶۰۰۰۰۰۰۰
هيوندايي سوناتا ۷۵۱۵۰۰۰۰۰  

 

 



تاريخ : 25 / 4 / 1391برچسب:روادید*حج*عقاب نیوز, | 2:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از مشرق:

حجت الاسلام و المسلمین سید 'احمد موسوی' شمار زایرانی كه روادید خود را دریافت كرده و در حال اعزام به سرزمین وحی هستند را چهار هزار و 651 نفر عنوان كرد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: همچنین تا كنون چهار هزار و 606 نفر از زائران ایرانی كه روادید خود را دریافت كرده بودند، به دلایل مختلف از اعزام به سرزمین وحی انصراف داده اند.

موسوی گفت: اخیرا پس از تماسی كه با وزیر حج عربستان سعودی داشتم و رایزنی هایی كه صورت گرفت، حدود 30 هزار سهمیه جدید اخذ شد كه تا كنون از این تعداد، 28 هزار و 700 عدد روادید اخذ شده است.

رییس سازمان حج و زیارت همچنین از رایزنی این سازمان برای دریافت یك هزار و 300 عدد روادید باقی مانده از 30 هزار سهمیه جدید خبرداد.

موسوی تصریح كرد: كسانی كه محق هستند و به هر دلیلی از جمله ایجاد مشكل در سیستم ارسال مدارك یا عدم دریافت روادید، موفق به اعزام به سرزمین وحی نشدند، پس از موسم حج تمتع و بازگشایی مجدد عمره، به سرزمین وحی اعزام می شوند.



تاريخ : 25 / 4 / 1391برچسب:آنتالیا*زنان*عقاب نیوز, | 2:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از آفتاب :

تلاش بانوان آنتالیایی برای کسب لقمه‌ای نان در دمای۴۶ درجه‌ای



عقاب نیوز به نقل از فارس :

نماینده مردم در خانه ملت گفت: بر اساس طرح انسداد تنگه هرمز این تنگه تا زمان لغو تمامی تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران بسته خواهد ماند و پس از آن تنگه با رعایت 14 شرط باز خواهد شد.

خبرگزاری فارس: تنگه هرمز تا لغو تمام تحریم‌ها بسته می‌ماند/14شرط برای باز کردن تنگه هرمز

جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: طرح انسداد تنگه هرمز تاکنون به امضای 150 نفر از نمایندگان رسیده و قرار است که این طرح پس از امضای 250 نفر از نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شود.

وی با اشاره به روند جمع آوری امضاء در این باره گفت: اکثریت امضاء‌کنندگان این طرح به هنگام امضا عنوان می‌کردند که آمادگی دارند تا همانند یک سرباز در زمان اجرای طرح به وظیفه خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه جهان غرب سرنوشت آینده خود را وابسته به صدور نفت از تنگه هرمز می‌داند افزود: طبق گفته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یکی از طرح‌های روی میز کار این ستاد طرح بستن تنگه هرمز است، نیروهای مسلح ما اعم از ارتش و سپاه رزمایش‌های موفقی را در حوزه دریایی در تنگه هرمز داشته‌اند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انسداد تنگه هرمز تا زمان لغو تمامی تحریم‌های اعمال شده علیه ایران ادامه داشته و پس از لغو تمامی تحریم‌ها دولت می‌تواند با رعایت 14 شرط تنگه را برای عبور و مرور کشتی‌ها باز کند که اخذ 3 درصد از بهای نفت صادر شده از تنگه هرمز از کشورهای واردکننده نفت منطقه خلیج فارس (کشورهای اروپایی و آمریکا) و واریز آن به حساب خزانه‌داری بانک مرکزی از جمله این شرایط است.



تاريخ : 25 / 4 / 1391برچسب:, | 1:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از تابناک :

نماینده دادستان تهران در پرونده فساد بزرگ بانکی اعلام کرد: هشت مدرک مستند داریم که متهمان اخلال در نظام اقتصادی داشته اند. با این فساد بانک سامان تا مرز ورشکستگی رفت و بانک ملی و صادرات به هم ریخت.



ادامه مطلب

عقاب نیوز به نقل از  عصرایران :

سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها در پي مراجعه افرادي كه يارانه نان را دريافت نكرده‌اند به برخي از اين افراد پيامك ارسال كرده‌ است.

 

 

به گزارش ايسنا، در پي اختصاص 28 هزار تومان مابه‌التفاوت يارانه نقدي فاز اول و دوم قانون هدفمندسازي يارانه‌‌ها به يارانه نان و واريز آن به حساب 70 ميليون ايراني تعدادي از افرادي كه يارانه 28 هزار تومان را دريافت نكردند به سازمان هدفمندي و و دبيرستان البرز كه نمايندگان اين سازمان در آن مستقر هستند، مراجعه كردند.

 

 

مسوولان اين سازمان با دريافت كد ملي و شماره تلفن همراه سرپرستان خانوارها به مراجعه‌ كنندگان اعلام كردند كه پس از بررسي با آنها تماس مي‌گيرند.

 

 

در اين راستا برخي افراد از دريافت پيامك از شماره 300025 كه محتوي كد 5 رقمي عدم انصراف بوده است به ايسنا خبر داده‌اند.

 

 

نكته جالب اين است كه اين پيامك براي چندين بار و با كدهاي مختلف از يك شماره به متقاضيان عدم انصراف ارسال شده است.

 

 

با توجه به اينكه 74.5 ميليون ايراني يارانه گام اول را دريافت مي‌كنند و يارانه نان به حساب 70 ميليون ايراني واريز شده‌ است.



عقاب نیوز به نقل از  عصرایران :

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از اجرای قانون جدید خدمت وظیفه عمومی برای دانشجویان ورودی سال 91 خبر داد.

سردار موسی کمالی در گفت وگو با فارس گفت: کلیه دانشجویانی که تا پایان سال 90 وارد دانشگاه شدند شامل مقررات قدیم خدمت وظیفه عمومی می شوند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: کسانی که تا پایان سال 90 وارد دانشگاه شده اند با قانون قبلی با آنها برخورد خواهد شد اما افرادی که از مهرماه سال 91 وارد دانشگاه می شوند وضعیت نظام وظیفه آنها بر اساس قانون جدید برنامه ریزی خواهد شد.

وی ادامه داد: برای مثال در قانون قبلی دانشجوی مشمول کارشناسی ارشد 8 سال فرصت تحصیل داشت که پس از این مدت موظف به معرفی خود به نظام وظیفه بود ولی در قانون جدید این مدت به 6 سال کاهش یافت.

کمالی گفت: قانون جدید از مهرماه 91 برای دانشجویان ورودی جدید به مرحله عمل در خواهد آمد و کسانی که هم اکنون در حال تحصیل هستند نگران قانون جدید خدمت وظیفه عمومی نباشند چرا که قانون قبلی برای آنها اجرا می شود.



تاريخ : 24 / 4 / 1391برچسب:, | 4:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر :

نتایج قرعه کشی اعزام به عتبات عــــالــــــــیـــــــات اعلام شد.
به گزارش خبرنگار ما؛ قرعه کشی بین متقاضیان اعزام بـه عتبات عالیات که ثبت نام آنان از10تیر آغاز شده بود؛ انجام شد و نتایج قرعه کشی هم اکنون در پایگاه اینترنتی پیش ثبت نام به نشانیhttp://atabat.haj.ir قابل رویت است.
پیش ثبت نام برای اعزام در محدوده زمانی26مرداد تا26مهر انجام شده بود.
افرادی که اسامی آنان در قرعه کشی مشخص شده است برای آگاهی از تاریخ ثبت نام خود در کاروان ها باید به پایگاه اینترنتی یاد شده مراجعه کنند.



تاريخ : 24 / 4 / 1391برچسب:, | 10:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

ایمان مبعلی قراردادش را با تیم استقلال فسخ کرد.

خبرگزاری فارس: دومین بازیکن استقلال هم قراردادش را فسخ کرد/ مبعلی به پیکان پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس پس از آنکه محمد محمدی صبح امروز قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و به جمع بازیکنان راه‌آهن اضافه شد ایمان مبعلی که با آبی‌پوشان در اردوی ترکیه حضور داشت قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و به تیم فوتبال پیکان پیوست.

این بازیکن قبل از حضور در استقلال با مسئولان پیکان به توافق رسیده بود اما با جدایی آندرانیک تیموریان به جمع آبی‌پوشان اضافه شد ولی امروز در اقدامی عجیب قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کرد و در لیگ دوازدهم با پیراهن پیکان بازی خواهد کرد.

 

همچنین رضا معقولی نیز به پیکان پیوست.

مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر تا ساعت 24 امشب ادامه دارد و در آخرین وضعیت باشگاه استقلال جباری نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید و به ثبت رسانده است.

مسئولان استقلال در حال رایزنی برای پیوستن نکونام و مجیدی به این تیم هستند.



تاريخ : 24 / 4 / 1391برچسب:, | 7:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نفل از افکار :

میزان تحصیلات و سال تولد برخی بازیگران سینمای ایران به شرح زیر است:



پوریاپورسرخ:متولد۵۶ در تهران.دکترای فیزیولوژی گیاهی

لاله اسكندری: متولد ۵۱ در تهران. لیسانس گرافیك

مهناز افشار: متولد ۵۶ در تهران. دیپلم تجربی

پژمان بازغی: متولد ۵۳ در تهران. لیسانس صنایع

عسل بدیعی: متولد ۵۶ در تهران.لیسانس تغذیه

زیبا بروفه: متولد ۵۴ در تهران. لیسانس حقوق قضایی

ماهایا پتروسیان: متولد ۴۸ در تهران. لیسانس تئاتر

پارسا پیروزفر: متولد ۵۱ در تهران. لیسانس نقاشی

هانیه توسلی: متولد ۵۸ در همدان.دانشجوی رشته نمایش نامه نویسی

هدیه تهرانی: متولد ۵۱ در تهران.دیپلم

بهناز جعفری: متولد ۵۳ در تهران. لیسانس ادبیات نمایشی

رامبد جوان: متولد ۵۰ در تهران.دیپلم

چكامه چمن ماه: متولد ۵۹ در تهران.دیپلم مجسمه سازی

لیلا حاتمی: متولد ۵۱ در تهران. تحصیل در مهندسی برق و ادبیات مدرن فرانسه را در سوییس نیمه كاره رها كرد

میترا حجار: متولد ۵۵ در تهران.دیپلم

امین حیایی: متولد ۴۹ در تهران. تحصیل در رشته كامپیوتر را رها كرد

شهاب حسینی: متولد ۵۲ در تهران. تحصیل در رشته روانشناسی را رها كرد

شهرام حقیقت دوست: متولد ۵۱. كارشناس رشته تئاتر

سام درخشانی: متولد ۵۹ در تهران.تحصیل در رشته نمایش را رها كرد

بهرام رادان: متولد ۵۸ در تهران. لیسانس مدیریت بازرگانی

حبیب رضایی: متولد ۴۸ در مشهد. لیسانس مدیریت بیمارستان

بهاره رهنما: متولد ۵۲ در تهران.لیسانس ادبیات فارسی و حقوق قضایی.دانشجوی فوق لیسانس در رشته نمایش

مریلا زارعی: متولد ۵۳ در تهران. لیسانس مهندسی صنایع

رامبد شكرآبی: متولد ۵۱ در تهران. دیپلم ریاضی

رضا شفیعی جم: متولد ۵۰ در تهران. لیسانس نقاشی

امیر حسین صدیق: متولد ۵۱ در نیشابور. دیپلم بازیگری

لادن طباطبایی: متولد ۴۹ در تهران.لیسانس بازیگری

پرستو صالحی: متولد ۵۶ در تهران. لیسانس

رزیتا غفاری: متولد ۵۱ در تهران. لیسانس كارگردانی سینما

شقایق فراهانی: متولد ۵۱ در تهران. لیسانس نقاشی

گلشیفته فراهانی: متولد ۶۲ در تهران. دانشجوی رشته موسیقی

نگار فروزنده: متولد ۵۷ در تهران.دیپلم

حدیث فولادوند: متولد ۵۶ در تهران.فوق دیپلم

علی قربان زاده: متولد ۵۷ در تهران.دیپلم

شبنم قلی خانی: متولد ۵۶ در تهران. فوق لیسانس رشته تئاتر

ترانه علیدوستی: متولد ۶۳ در تهران. دیپلم

مهتاب كرامتی: متولد ۵۰ در تهران. لیسانس میكروبیولوژی

نیكی كریمی: متولد ۵۰ در تهران. دیپلم تجربی

باران كوثری: متولد ۶۴ در تهران. دیپلم موسیقی

محمد رضا گلزار: متولد ۵۴ در تهران.لیسانس مكانیك سیالات

پوپك گلدره: متولد ۵۰ در تهران. لیسانس روانشناسی

سروش گودرزی: متولد ۵۳ در تهران. لیسانس كامپوتر

لادن مستوفی: متولد ۵۱ در شهسوار. لیسانس كارگردانی

مرجان محتشم: متولد ۴۸ در تهران، رها کرده دبیرستان

یكتا ناصر:متولد ۵۷ در تهران.لیسانس مهندسی محیط زیست



عقاب نیوز به نقل از فارس :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز در بحث قرآن و حدیث، ارتش نه تنها در حوزه داخلی خود بلکه در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در بین ارتش های مسلمان کشورهای مختلف حرف برای گفتن دارد.

خبرگزاری فارس: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحث قرآن و حدیث پیشرفت‌های خوبی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه مراسم اختتامیه سومین جشنواره حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: خداوند متعال را شاکریم که امروز نیروهای ما نیروهای قرآنی هستند که در بحث حدیث حرف برای گفتن دارند.

وی افزود: امروز در بحث قرآن و حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران نه تنها در حوزه داخل ارتش بلکه در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در بین ارتش های مسلمان کشورهای مختلف حرف برای گفتن دارد.

آل هاشم در ادامه گفت: امیدواریم بتوانیم در بحث قرآن و حدیث پیشرفتهای خوبی داشته باشیم. همانگونه که مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا به بحث حفظ قرآن و روی آوردن جوانان ارتش جمهوری اسلامی ایران و میهن عزیزمان به امور قرآنی توصیه فرمودند امیدواریم در این راستا قدمهای بلندی برداریم. این یکی از نعمتهای خوب الهی است که فرهنگ قرآنی و حدیث پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران رونق پیدا کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ما می‌بینیم قرآن بیشتر در شبهای جمعه و بر سر مزار مؤمنین تلاوت می‌شد اما الآن قرآن کریم در جامعه حاکم شده است، الآن به برکت حاکمیت اسلامی عزت و اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان عزیز در خارج از کشور را شاهد هستیم و خداوند انشاءالله به همه ما توفیق دهد که در بحث قرآن و عترت قدمهای بیشتری را بر داریم.

 



تاريخ : 23 / 4 / 1391برچسب:, | 3:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

تلویزیون امسال نیز به روال هرساله خود سریال‌هایی را برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده کرده و با آغاز این ماه مبارک ماراتن جذب مخاطب در شبکه‌های مختلف آغاز خواهد شد.

خبرگزاری فارس: سریال‌هایی که ماه رمضان از تلویزیون پخش می‌شود

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، سریال‌هایی که چند سال گذشته ویژه ماه مبارک رمضان ساخته می‌شدند، مخاطبان بسیاری را به خود جذب می‌کردند، اما طی سال‌های اخیر عواملی نظیر شتابزدگی، بدسلیقگی مدیران در انتخاب فیلمنامه، کارگردان، موضوعات نامناسب و ... باعث شده تا در دو سه سال اخیر بینندگان با سریال‌های ماه رمضان کمی فاصله بگیرند و مانند قبل مصرانه پیگیر داستان سریال ها نباشند.

اما امسال نیز تلویزیون برحسب وظیفه‌ای که در خود می‌بیند، چند سریال برای پخش در ماه رمضان تدارک دیده که امیدواریم علی رغم مخاطب گریزی سال گذشته، امسال دوباره مردم به دیدن سریال های ویژه این ماه مبارک ترغیب شوند.

گزینه‌های تلویزیون برای پخش در ماه رمضان در ادامه می‌آید:



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 4 / 1391برچسب:, | 9:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

آیت الله مهدوی کنی گفت:دیر زمانی خدمت در شهرداری ها موجبات رضایت مردم را فراهم نمی ساخت اما امروز خدمت در این دوره مدیریت شهری تهران باعث افتخار است.

خبرگزاری فارس: تفاوت شهردار فعلی تهران با شهرداران قبلی از نگاه آیت الله مهدوی کنی

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس مجلس خبرگان رهبری در نشست صمیمی خود با روحانیون و ائمه جماعات شهرداری تهران بر لزوم رعایت قناعت از سوی ائمه جماعات تاکید کرد و همچنین خدمت در شهرداری را در زمان کنونی یک افتخار دانست.

 آیت الله مهدوی کنی با اشاره به اینکه باید امروزه شرایط زمانی و مکانی را درک کرد گفت: امروزه کشور در شرایط خاصی به سر می برد و این امر سبب می شود که ما نیز نسبت به اعمالمان شرایط زمانی و مکانی را لحاظ کنیم.

وی با اشاره به حیات طیبه انسان افزود:



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 4 / 1391برچسب:, | 8:7 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

این احتمال وجود دارد که تیمی به [تأسیسات هسته‌ای ایران] فرستاده شود. موج جدید حملات سایبری علیه ایران می‌تواند شامل جاسازی سخت‌افزارهایی با تراشه‌های آلوده در فرایند صنعتی تأسیسات هسته‌ای ایران باشد.

خبرگزاری فارس: فاز جدید تروریسم هسته‌ای/ جاسازی تراشه‌های آلوده در تاسیسات ایران

به گزارش فارس، خبرگزاری فرانسه به نقل از پاره‌ای از کارشناسان اعلام کرد حمله‌های سایبری قبلی آمریکا علیه برنامه هسته‌ای ایران اقداماتی آغازین بوده‌اند و باید منتظر حمله‌های بیشتری از این دست علیه ایران بود.

این کارشناسان گفته‌اند دامنه چنین حملاتی می تواند تا آنجا گسترده شود که به انفجار در تأسیسات هسته‌ای ایران منجر شود.

این گزارش همچنین به نقل از تحلیلگران گفته است ایران ممکن است برای امنیت سایبری از کارشناسان روسی کمک بگیرد.

«دیوید آلبرایت»، مدیر موسسه علوم و امنیت بین‌الملل، گفته است ایران بر برابر حمله‌های رایانه‌ای «چندان ایمن نیست» و این کشور برای محافظت از برنامه‌های غنی‌سازی خود در برابر نرم‌افزارهای آلوده با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهد بود.

وی با اشاره به بدافزار «استاکس‌نت» گفت که حملات بعدی می‌توانند خشن‌تر باشند و در تأسیسات هسته‌ای حساس ایران انفجارهایی ایجاد کنند.

«دیوید لیندال» یکی از پژوهشگران آژانس تحقیقات دفاعی سوئد می‌گوید: «این احتمال هم وجود دارد که تیمی به [تأسیسات هسته‌ای ایران] فرستاده شود تا یک سیستم را به نحوی دستکاری کند که آسیب‌پذیر شود و سپس از یک سلاح سایبری برای حمله استفاده شود.»

وی در ادامه توضیح داد موج جدید حملات سایبری علیه ایران می‌تواند شامل جاسازی سخت‌افزارهایی با تراشه‌های آلوده در فرایند صنعتی تأسیسات هسته‌ای ایران باشد.

علی‌رغم این بعضی از کارشناسان امنیت سایبری می‌گویند کارشناسان روسی ممکن است به ایرانی‌های برای دفاع در برابر این حمله‌ها و شناسایی عاملان استاکس‌نت کمک کنند.

«جیمز لوئیز» از مدیران ارشد «مرکز تحقیقات استراتژیک و بین‌المللی» می‌گوید: «در استاکس‌نت قسمتی که ما در آن دچار اشتباه محاسباتی شدیم، کمک احتمالی روسی‌ها در مقابله با این بدافزار بود.»

این اظهارات ککارشناسان پس از هشدار چند روز پیش فرمانده سایبری آمریکا صورت می‌گیرد که آمریکا را بیش از هر زمان دیگر در برابر حمله‌های سایبری آسیب‌پذیر دانسته بود.

«کیث الکساندر»، مدیر آژانس امنیت ملّی آمریکا که در عین حال واحد فرماندهی سایبری پنتاگون را نیز به عهده دارد، روز چهارشنبه هشدار داد که آمریکا درآستانه حمله‌ای رایانه‌ای قرار دارد که می تواند کل کشور را ویران کند.

   الکساندر درباره تعدد حمله‌هایی که روانه آمریکا می‌شوند گفت: «این حمله‌ها روانه ما می شوند؛ شما می‌توانید این را در قالب اطلاعات آماری ببیند؛ تعداد حمله‌ها افزایش یافته است.»



عقاب نیوز به نقل از  عصرایران :

افشین جم گفت : به طور کلی من در این کشور احساس امنیت می کنم اما هر چه می گذرد بیشتر و بیشتر احساس ناامنی می کنم. وی با ادعای این قضیه افزود که برای تامین امنیت خود مجبور شده است برای برخی سخنرانی های عمومی خود ماموران محافظ مخفی استخدام کند.
نازنین افشین جم مدل ایرانی ساکن کانادا که در سال های گذشته به انجام فعالیت های سیاسی علیه حکومت ایران اشتغال داشته است ، خواستار بسته شدن سفارت ایران در اوتاوا شد.

به گزارش عصر ایران این مدل ایرانی که همسر " پیتر مک کی" وزیر دفاع کانادا نیز است ، با اشاره به اینکه سفارت ایران در کانادا می کوشد به بهانه های فرهنگی به تبلیغات سیاسی بپردازد خواستار تعطیل کردن این سفارتخانه شد.

سخنان افشین جم در پی آن بیان می شود که در روزهای اخیر برخی رسانه های کانادایی با انتشار گزارش هایی از فعالیت های سفارت ایران در کانادا جنگ روانی وسیعی را علیه کادر دیپلماتیک کشورمان به راه انداخته اند.

بهانه این جنگ روانی نیز مصاحبه "حمید محمدی " رایزنی فرهنگی سفارت ایران در کانادا بود که این دیپلمات ایرانی در آن مصاحبه خواستار استفاده از ظرفیت ایرانیان مهاجر مقیم کانادا برای اهداف و مقاصد در چارچوب منافع ملی شده بود.

افشین جم با متهم کردن دیپلمات های ایرانی در اوتاوا به حضور در کنفرانس آزادی های مدنی در تورنتو (در 28 مارس سال جاری) و ضبط سخنرانی وی در این کنفرانس ، اعضای کادر دیپلماتیک ایران در اوتاوا را به طور تلویحی به تهدید برای قتل خود متهم کرد!

افشین جم با اشاره به اینکه برخی افراد ناشناس وی را تهدید کرده اند که اگر علیه حکومت ایران حرفی  بزند وی را دستگیر خواهند کرد ، مدعی شد : به طور کلی من در این کشور احساس امنیت می کنم اما هر چه می گذرد بیشتر و بیشتر احساس ناامنی می کنم.

وی با ادعای این قضیه افزود که برای تامین امنیت خود مجبور شده است برای برخی سخنرانی های عمومی خود ماموران محافظ مخفی استخدام کند. 



تاريخ : 22 / 4 / 1391برچسب:استخدام* فامیلی*عقاب نیوز, | 9:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از تابناک :                                                                         


 

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت ريیس‌جمهور از سه مزیت طرح جدید و دو فوریتی مجلس برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی خبر داد و گفت: پدیده‌هایی مانند به‌کارگیری دخترخاله و پسرخاله در دستگاه‌های دولتی برچیده می‌شود.

عبدالعلی تاجی در گفت‌وگو با فارس، اظهار امیدواری کرد با تصویب طرح دوفوریتی نمایندگان برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اولا درآمد نیروهای شرکتی افزایش یابد، ثانیا آنها از بلاتکلیفی بیرون آمده و امنیت شغلی پیدا کنند و ثالثا اجحاف نیروهای شرکتی پایان یابد.

تاجی افزود: از طرفی قرار نیست نیروهای شرکتی با تبدیل وضعیت به استخدام دولت درآیند چون این افراد در قالب قراردادهای کار معین یا قراردادهای تامین اجتماعی یکساله با دستگاه اجرایی مشغول کار می‌شوند و آنها نیروی دولتی استخدام شده به حساب نمی‌آیند. بلکه تابع قوانین کار و زیرمجموعه صندوق تامین اجتماعی خواهند بود و فقط با تبدیل وضعیت از دستگاه اجرایی حقوق دریافت می‌کنند.

تاجی افزود: تفاوت نیروی شرکتی بعد از تبدیل وضعیت در کاهش هزینه جاری دستگاه اجرایی، افزایش امنیت شغلی و جلوگیری از استثمار و بهره‌کشی از انسان‌ها می‌شود و از طرفی دیگر پدیده‌هایی مانند به‌کارگیری دخترخاله و پسرخاله در دستگاه‌ها برچیده می‌شود.

وی تاکید کرد: با تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی حجم دولت بزرگ نمی‌شود چون استخدام دولتی از طریق نشر آگهی و شرکت در آزمون تخصصی و گذراندن فرآیند استخدام است.

 

 



عقاب نیوز به نقل از فارس :

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در احکامی مشاور عالی مدیرعامل، سرپرست معاونت فرهنگی، مشاور مدیرعامل و رئیس دفتر و سرپرست اداری و پشتیبانی باشگاه را منصوب کرد.

خبرگزاری فارس: رویانیان چند مسئول جدید باشگاه پرسپولیس را منصوب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در احکام جداگانه جمشید زارع را به عنوان مشاور مدیر عامل، سعید شیرینی را به عنوان معاون اجرایی، امیر جیرودی را به عنوان مشاور مدیر عامل و رئیس دفتر، امید علی پور حسن را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و محسن سهرابی را به عنوان سرپرست اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس منصوب کرد.