تاريخ : 30 / 6 / 1392برچسب:, | 12:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

 

آرمیتا فرید 13.5 ساله، جوانترین داوطلب کنکور سراسری92 در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران پذیرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، این داوطلب ساکن اصفهان است و امسال برای اولین بار در کنکور سراسری شرکت کرده است.

وی می گوید:تا سال 86 دوره 5 سال ابتدایی را امتحان دادم و تا سال 88 سوم  راهنمایی را به پایان رساندم.از سال 88 به بعد وارد دبیرستان شدم و 4 سال دبیرستان را به صورت عادی گذراندم و امسال هم در کنکور شرکت کردم . من در مدرسه عادی درس خواندم و بدون اینکه کلاس خصوصی یا معلم خصوصی داشته باشم موفق شدم در کنکور سراسری قبول شوم.

آرمیتا با اشاره به تلاش خود برای قبولی در رشته پزشکی افزود : کسی که هدفش قبولی در رشته پزشکی در یک دانشگاه خوب و معتبر باشد،مسلماً باید یکسال خوب زحمت بکشد  و من هم این یک سال برایم خیلی سخت گذشت ،اما به هر حال این دوران تمام شد.

وی پس از لطف خداوند، نقش  پدر و مادر خود را در کسب این موفقیت مهم دانست و گفت: مادرم برای ایجاد آرامش من و در روزهایی که احساس خستگی و تنهایی می‌کردم خیلی کمکم می کرد.

آرمیتا از چگونگی شرایط جلسه آزمون کنکور گفت: وقتی در جلسه کنکور می‌نشینید، 4 ساعت سرنوشت فرد را تعیین می‌کند و این زمان را باید مدیریت کرد. در آنجا نه پدر و نه مادر و نه معلم هیچکدام حضور ندارد، فقط حضور خود فرد است و خدای او و آن  توکلی که باعث آرامش و ادامه کار می شود.

وی گفت هفته قبل از کنکور استرس زیادی داشتم اما خدا را شکر که در روز کنکور اضطراب من  خیلیکمتر بود. ولی در جلسه آزمون موقعی که به تستهای اختصاصی رسیدم یه مقدار استرس داشتم و حتی گریه کردم، اما خیلی سریع تصمیم گرفتم ادامه تستها را بزنم و کار را تمام  کنم .

وی با بیان اینکه خیلی خوشحال است که در دانشگاه علوم پزشکی ایران پذیرفته شده ،گفت: من قبل از برگزاری کنکور می دانستم که در رشته  پزشکی قبول خواهم شد.

آرمیتا گفت: از دوران کودکی علاقه داشتم پزشک شوم و این در دست نوشته‌های دو سالگی ام موجود است. علوم مرتبط با بدن انسان را خیلی دوست داشتم و به همین دلیل رشته پزشکی را انتخاب کردم و علاقه مندم پس از دوران پزشکی رشته تخصصی جراحی عمومی یا داخلی را انتخاب کنم.

 



تاريخ : 30 / 6 / 1392برچسب:, | 11:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

این آیتم ها شامل پست ها، کامنت ها، ویدیو ها، تصاویر، و استاتوس ها است. کاربران فیسبوک هر روز به طور میانگین 4.5 میلیارد بار دکمه ی لایک را انتخاب کرده و بیش از 10 میلیارد پیام ارسال می کنند.

کاربران فیسبوک تاکنون بیش از 250 میلیارد تصویر بر روی این سایت آپلود کرده اند، یعنی به طور میانگین 350 میلیون در روز. برای مقایسه ی درست دقت کنید، کاربران Flickr که یک وبسایت تخصصی اشتراک گذاری تصاویر به حساب می آید، تا کنون 8 میلیارد تصویر در سایت آپلود کرده اند، با میانگین 3.5 میلیون تصویر در روز.

به گزارش «نارنجی» توجه به این نکته اهمیت دارد که میزان آپلود در یک شبکه اجتماعی، تنها عامل افزایش ترافیک در آن نیست. طبق گفته ی خود فیسبوک، کاربران آن روزانه حدود 4.75 میلیارد بار به اشتراک گذاری آیتم های مختلف می پردازند. این آیتم ها شامل پست ها، کامنت ها، ویدیو ها، تصاویر، و استاتوس ها است. کاربران فیسبوک هر روز به طور میانگین 4.5 میلیارد بار دکمه ی لایک را انتخاب کرده و بیش از 10 میلیارد پیام ارسال می کنند.

با یک حساب کتاب ساده می توان به یک تفسیر درست از آپلود 350 میلیون تصویر در روز رسید. آپلود این میزان تصویر یعنی:

    • 14.58 میلیون تصویر در ساعت
    • 243 هزار تصویر در دقیقه
    • 4000 تصویر در ثانیه

فیسبوک در حال حاضر حدود 1.15 میلیارد کاربر دارد. این بدان معنا است که به طور میانگین هر کاربر حدود 217 تصویر در این شبکه اجتماعی آپلود کرده. برای فیسبوک بهبود تعامل کاربران با تصاویر همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده؛ شاید خرید Instagram را هم بتوان بخشی از همین جاه طلبی های فیسبوک دانست.

آیا فیسبوک در سال های آینده هم به عرض اندام خود ادامه می دهد؟



تاريخ : 30 / 6 / 1392برچسب:, | 11:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

جویدن ساقه کرفس کمک می کند تا باکتری پشت زبان برطرف شود. مصرف منظم آن بوی بد دهان را رفع می کند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از آفتاب: سلامت نوشت: کرفس، یک گیاه غنی از فیبر است که ۹۵ درصد آن را آب تشکیل می دهد. منبع عالی ویتامین های C,B1, B2, B6، کلسیم، پتاسیم و اسید فولیک است. این گیاه دارای خواص زیادی است.

جویدن ساقه کرفس کمک می کند تا باکتری پشت زبان برطرف شود. مصرف منظم آن بوی بد دهان را رفع می کند.

نوعی ترکیب کاهش دهنده فشار خون در کرفس وجود دارد که به بهبود سیستم عروقی و گاه بیماری میگرن کمک می کند. به بیمارانی که فشار خون دارند توصیه می شود با غذا کرفس بخورند.

برای درمان نقرس، مصرف آب کرفس توصیه می شود.

رفع کننده سوءهاضمه و یبوست است.

خاصیت ضدالتهابی، ادرارآور و مسکن دارد که برای درمان عفونت مثانه موثر است.

عفونت قارچی را برطرف می کند.

به طور مستقیم باعث کاهش وزن نمی شود اما از آن جا که کم کالری و سرشار از فیبر است در پایین آوردن وزن موثر است.

ماده مهم معدنی آن در PH خون بدن تعادل ایجاد می کند.

از طریق دفع سموم بدن، مانع به وجود آمدن سنگ کلیه می شود.

ماده معدنی قلیایی ارگانیک آن آرام کننده سیستم عصبی است.

خاصیت ضدالتهابی دارد که در بیماری های مربوط به التهاب مانند آرتریت موثر است.

ماده معدنی و منیزیم آن، اختلال خواب مانند بی خوابی و آپنه را درمان می کند.

دانه و ریشه آن، برای افزایش شیر مادر موثر است.



تاريخ : 30 / 6 / 1392برچسب:, | 8:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از ورزش ایرانی: در پی حذف واژه جعلی «خلیج عربی» از سایت فدراسیون جهانی فوتبال در صفحه مربوط به اتحادیه‌های پنج تیم حاشیه خلیج فارس و جایگزینی واژه «خلیج فارس» یک کارشناس فوتبال کویتی از «ای اف سی» خواست در این باره به فیفا شکایت کند.

  
«حسین البلوشی» کارشناس فوتبال کویتی از شیخ «سلمان بن ابراهیم» رئیس کنفدراسیون آسیا و روسای فدراسیون‌‌های فوتبال کشورهای حاشیه خلیج فارس خواست در اعتراض به حذف واژه جعلی «خلیج ع ر ب ی» از سایت فدراسیون جهانی فوتبال به «سپ پلاتر» رئیس فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کنند.
 
پیشتر پایگاه اطلاع رسانی فیفا در صفحه مربوط به اتحادیه‌های فوتبال کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس واژه لیگ‌ عربی را از صفحه خود حذف کرده بود و واژه خلیج فارس را جایگزین آن کرده بود.
 
فدراسیون‌های فوتبال کشورهای عربی (عربستان، کویت، قطر، بحرین و امارات) پیش از این تلاش می‌کردند که مسابقات جام خلیج عربی را در فهرست مسابقات رسمی فیفا ثبت کنند.
 
البلوشی همچنین ابراز امیدواری کرد که پایگاه فیفا اطلاعات خود را در این زمینه تصحیح کند زیرا میلیون‌ها علاقه مند فوتبال کشورهای عربی اخبار فوتبال کشور خود را از طریق این پایگاه پیگیری می‌کنند.
 



تاريخ : 29 / 6 / 1392برچسب:قیمت,لحظه ای,سکه,عقاب نیوز, | 10:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

لا,سکه,نمایش لحظه به لحظه قیمت طلا,سکه,قیمت سکه امروز,قیمت روز سکه و ارز,سکه وارز

 
شماره نام طلا قیمت امروز بازار (ریال) قیمت دیروز بازار (ریال)
1 اونس طلا(دلار) 1365.5 1370.1
2 طلا بازار تهران 4,405,000 4,405,000
3 سکه طرح قدیم 9,950,000 9,950,000
4 سکه طرح جدید 10,000,000 1,000,000
5 نیم سکه 5,120,000 5,120,000
6 ربع سکه 3,170,000 3,170,000
7 سکه گرمی 2,150,000 2,150,000
8 گرم 18 عیار 1,016,206 1,016,206
9 گرم 24 عیار 1,354,603 1,354,603
10 نقره(دلار) 23,02 23,22
11 پلاتینیوم(دلار) 1465 1471
12 پالادیوم(دلار) 730 732



تاريخ : 29 / 6 / 1392برچسب:, | 9:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت: ایستادن‌های طولانی مدت دلیل بیش از 20 درصد موارد واریس است و همین موضوع باعث ایجاد رگ‌های کبود روی پا می‌شود.

 

دکتر شریف نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که واریس یکی از شایع‌ترین بیماری‌های عروقی است که حدود 20 درصد جمعیت جهان به آن مبتلا هستند، عنوان کرد: بیماری واریس ناشی از اتساع سیاهرگ‌های سطحی است که به دلیل نقص در عملکرد یا ساختار دریچه‌های سیاهرگ‌های عمقی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: سیاهرگ‌های واریسی به صورت رگ‌های دراز، گشاد شده و پرپیچ و خم در ماهیچه‌های اندام تحتانی دیده می‌شوند.

استادیار دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: ایستادن‌های طولانی مدت دلیل بیش از 20 درصد موارد واریس است و همین موضوع باعث ایجاد رگ‌های کبود روی پا می‌شود.

این متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در این رابطه افزود: زنانی که 75 درصد مدت کار خود را به حالت ایستاده و یا در حال راه رفتن می گذرانند، تقریباً دو برابر زنانی که مدت زمان کمتری روی پاهایشان ایستاده بودند، نیاز به درمان واریس پیدا کردند که برای پیشگیری از این بیماری جوراب‌های واریس می‌تواند کمک شایانی کنند.

نجفی، افزایش سن افراد را باعث افزایش احتمال بروز واریس دانست.

وی دررابطه با جنسیت و بروز واریس عنوان کرد: جنسیت نیز یک عامل اصلی بروز این مشکل است و زنان بیشتر از مردان به این بیماری مبتلا می‌شوند به طوری که درصد شیوع واریس در زنان به 73 درصد هم می‌رسد.

وی با اشاره به بارداری به عنوان یکی از عوامل هورمونی واریس گفت: بارداری نیز به این دلیل که باعث گشاد شدن رگ‌های خونی می‌شود می‌تواند به واریس منجر شود.

این استادیار دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اضافه وزن نیز در کنار سایر عوامل و چاقی به ویژه در اطراف شکم ‌می‌تواند واریس را به دنبال داشته باشد.

نجفی مسئله اصلی بیماران برای درمان واریس را شکل ظاهری ساق و ران پاها و زیبایی آن‌ها مطرح کرد و گفت: علائم این بیماری شامل احساس فشار یا درد مبهم در پاها براثر سرپا ایستادن طولانی است که با بالا نگه داشتن پاها برای مدت زمان معینی در هر روز برطرف می‌شود

وی اظهار کرد: احساس سنگینی در پاها و تورم مچ و تغییر رنگ پوست ازعلائم دیگر این بیماری است ولی واریس‌های وسیع می‌توانند با ایجاد زخم در اطراف مچ پا و یا لخته خون در سیاهرگ‌ها به خونریزی بیانجامد.



تاريخ : 29 / 6 / 1392برچسب:, | 1:11 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

خواهران سوترلند,خواهران عجیب غریب سوترلند

خواهران سوترلند با نام های سارا، ویکتوریا، ایزابلا، گریس، نااومی، مری و دورا هر کدام موهایی به بلندی ساق پاهایشان داشتند، که جمعا طول موهایشان به بیش از ۱۱ متر می رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا خواهران سوترلند با نام های سارا، ویکتوریا، ایزابلا، گریس، نااومی، مری و دورا هر کدام موهایی به بلندی ساق پاهایشان داشتند، که جمعا طول موهایشان به بیش از ۱۱ متر می رسید.

پدر آنها "ریورند فلتچر سوترلند” به منظور بیرون آوردن خانواده از فقر، آنها را وارد عرصه نمایش و تشویق به خوانندگی کرد. اما بعد از آنکه آنها به یک کمپانی سیرک پیوستند و در آنجا تحت عنوان "هفت خواهر زیبای بسیار عجیب در دنیا” خوانندگی می کردند، او دریافت که تماشاچی ها بیش از قدرت صدای آنها مجذوب موهای آبشاری آنها می شوند.

زندگی آنها توسط شخصی به نام براندون استیکنی نوشته شده است ، این مرد اظهار داشت که آنها یکی از "جذاب ترین” اجرا ها را در امریکا داشته اند و حق انحصاری آنها در تولید نوعی تونیک رشد مو به نام "معجزه” بیش از ۳ میلیون دلار فروش داشته است.

این خواهران همراه با تنها برادرشان چارلز در بین سال های ۱۸۵۱ تا ۱۸۶۵ در یک مزرعه روستایی در کامبریا، نیویورک به دنیا آمده اند.

زندگی نامه نویس آقای استیکنی نوشته است: اگرچه نمایش آنها شامل موسیقی کلیسایی، اشعار افسانه ای و ترانه بود ولی چیزی که بیش از هرچیز بیننده را جذب می کرد موهای آن دختران بود.

شایعه ای وجود داشت که مادرشان مری که در سال ۱۸۶۷ از دنیا رفته بود یک مرهم بسیار بدبو را روی موهایشان زده بود تا رشد خوبی پیدا کنند.

با همین ایده آقای سوترلند به فکر تولید و فروش یک تونیک مو با نام خانوادگی شان افتاد.گفته می شود یک مجله آکادامی داروسازی، محلول جادویی رشد مو خواهران سوترلند را آزمایش کرد و نتایج را در سال ۱۸۹۳ منتشر کرد.

این محلول از ۵۶ درصد آب فندق جادویی، ۴۴ درصد عرق نیشکرسرخ، کمی نمک، منیزی (magnesia) و اسیدهیدروکلریک ساخته شده بود.

طبق نوشته آقای استیکنی، خواهران سوترلند آنچنان به جایگاه سلبریتی آن زمان دست یافتند که همواره بر روی صفحه نخست روزنامه های مشهور کازموپولیشن، نیویورکر، نیویورک تایمز و تایم خودنمایی می کردند.

بر اساس گزارشهای منتشر شده بعد از ۵ سال از فوت پدرشان حدود سال ۱۸۸۸، این خواهران یک عمارت گرانقیمت در زادگاهشان کامبریا ساختند. آن عمارت دارای ۱۴ اتاق، آب لوله کشی گرم و سرد، تخت های وارداتی از اروپا، زمین هایی با چوب سخت اعلاء، چلچراغ و همچنین اتاق زیرشیروانی، آشپز و خدمه بود.

خانواده سوترلند همچنان با زیاده روی هرچه تمامتر زندگی کردند ، اگرچه میلون ها دلار از بابت محصول مراقبت مو به دست می آوردند ولی همه آنها با فقر از دنیا رفتند.

 

خواهران سوترلند,خواهران عجیب غریب سوترلند

 

خواهران سوترلند,خواهران عجیب غریب سوترلند

 

خواهران سوترلند,خواهران عجیب غریب سوترلند

 



تاريخ : 29 / 6 / 1392برچسب:, | 10:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال وبختیاری گفت: طی سال‌های اولیه انقلاب اسلامی، نیروی هوایی ارتش خدمات زیادی ارئه کرد ولی این واقعیت‌ به خوبی نشان داده نمی‌شود.
ارتش یک میلیون برگ سند افتخار دارد/ سربازیم و نمی‌توانیم از خود تعریف کنیم

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ما نظامی‌ها سربازان نبرد دیروز و شما خبرنگاران سربازان نبرد امروز هستید و با وجود اینکه تمام خبرگزاری‌های دنیا با سرمایه‌های هنگفت خود علیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغ می‌کنند ولی شما خبرنگاران با خلوص نیت و صادقانه در این راه گام بر می‌دارید و در جنگ نرم، شما خبرنگاران عزیز پیروز شدید و نشانه این پیروزی موج بیداری اسلامی است که در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا شاهد آن هستیم.

 
وی افزود: در طول تاریخ ایران هر جنگی که اتفاق افتاد یک قسمتی از خاک کشور عزیزمان جدا شد و تنها در هشت سال دفاع مقدس بود که با رشادت‌ها و جان فشانی‌های سربازان ایران اسلامی حتی یک سانتی متر هم از خاک ایران جدا نشد.
 
وی به رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: متاسفانه این رشادت‌ها چه از طریق رسانه‌ها و همچنین مطبوعات خوب پوشش داده نشده در شرایطی که ارتش بعد از پیروزی انقلاب تنها با 30 درصد توان خود به مقابله با رژیم بعثی عراق پرداخت. راهبرد رژیم بعثی عراق این بود که طی یک هفته به پایتخت برسد ولی ارتش جمهوری اسلامی از خود ایستادگی نشان داد و جلوی این اتفاق را گرفت، در حالی که در روزهای منتهی به انقلاب اسلامی سوء استفاده‌هایی از سوی گروهک‌های منافقین از ارتش شده و توان ارتش را کاهش داده بودند.
 
امیر سرتیپ جهادی ارسی به یک میلیون برگ سند از افتخارات ارتش اشاره کرد و ادامه داد: ما به دلایل امنیتی نمی‌توانیم این اسناد را ارائه کنیم.
 
او به تسلیحات کم ارتش در زمان جنگ اشاره کرد و گفت: افتخار ما ارتشی‌ها این است که گلوله‌های خود را از سربازان عراقی به غنیمت می‌گرفتیم و جلوی پیشروی عراق را در خاک ایران می‌گرفتیم، ولی نه فیلمی در این رابطه درست و نه مطلبی نوشته شده است. رسالت ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس جنگیدن و آموزش به مردم بود که در همین خصوص باید بگویم هسته‌های اولیه سپاه را ما آفریدیم و بسیج را ما آموزش دادیم.
 
سرتیپ جهادی ارسی در خصوص سوالی که چرا تاکنون رشادت‌های ارتشیان را معرفی نکرده‌اید که مردم بهتر ارتش جمهوری اسلامی را بشناسند، گفت: ما سربازیم و نمی‌توانیم از خود تعریف کنیم و همیشه از دوربین‌ها گریزان بوده و عاشقانه کار کرده‌ایم و این خاصیت ارتش است چون ما معتقد هستیم افت دارد که یک سرباز به مردم خود فخر بفروشد.
 
وی رژه 31 شهریورماه، کاری مشترک از ارتش و سپاه، حضور در نماز جمعه و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و سرکشی به آزادگان ارتش در هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از 15 سرباز و تشییع پیکر شهید گمنام در یک پادگان را از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس نام برد.
 
وی برقراری امنیت در کشور را مرهون زحمات شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: اگر رشادت‌های شهدا و همچنین آزادگان جنگ تحمیلی نبود شاهد چنین امنیتی در کشور نبودیم.
 
سرتیپ جهادی ارسی به نقش ارتش در انقلاب سال 57 اشاره کرد و گفت: ارتش در روز‌های منتهی به انقلاب جلوی مردم نایستاد چون اگر چنین اتفاقی می‌افتاد پیروزی انقلاب به سختی میسر می‌شد و باید بدانیم که بدنه ارتش مردمی است و در روزهای منتهی به انقلاب در کنار مردم بود و 19 بهمن 57 اعلام همبستگی خود را با مردم اعلام کرد و سه روز بعد انقلاب به پیروزی رسید.
 
وی به توان نظامی ارتش اشاره کرد و گفت: همین که ما امروز نه به شرق و نه به غرب وابسته هستیم خود نشان دهنده استقلال ما در حوزه نظامی است و دشمن نیز از همین موضوع می‌ترسد که ما مستقل شویم، ولی ما با قدرت خود کاری کرده‌ایم که دشمن فکر حمله به کشور را به سر خود راه ندهد.
 
وی به برنامه‌های ورزشی ارتش اشاره کرد و گفت: از هفتم تا دوازدهم مهرماه 1392 المپیاد بزرگ ورزشی ویژه خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود و اصفهان میزبان این رویداد بزرگ است.

 



تاريخ : 28 / 6 / 1392برچسب:, | 2:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سی و یکم شهریورماه یادآور حماسه و فداکاری های ایثارگرانی است که 8 سال ایستادگی و مقاومت بی نظیرشان در برابر استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه‌گر، اقتدار و سربلندی را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد.

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادرکرد

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمام شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی آمده است:

سی و یکم شهریورماه یادآور حماسه و فداکاری های ایثارگرانی است که 8 سال ایستادگی و مقاومت بی نظیرشان در برابر استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه‌گر، اقتدار و سربلندی را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد و با چشاندن طعم تلخ شکست به مزدوران بعثی و حامیانش در حوزه جنگ سخت، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ والای انقلاب را به رخ جهانیان کشید.

بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: هفته دفاع مقدس، فرصت بسیار مغتنم و گرانبهایی برای بهره برداری و بازشناخت ظرفیت ها و ذخایر معنوی و فرهنگی شهدا و جانبازان و بازگویی رشادت ها و جانفشانی های سلحشورانی است که عاشقانه دل به آرمان های والا و انقلابی پیر و مرادشان دادند و با سلاح ایمان و بصیرت، رویای شکست‌ناپذیری قدرت‌های بزرگ را برای همیشه باطل کردند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به تجهیز رژیم بعثی از سوی استکبار جهانی به انواع سلاح‌های مخرب و کشتار جمعی آمده است: حامیان دیروزِ صدام، امروز نیز با جنگ افروزی در منطقه کشتارمردم بی‌گناه، در صدد تکرار اشتباهات گذشته خود هستند، غافل از آنکه اراده ملت‌ها، عامل تعیین کننده وضعیت منطقه و تنها ابزار عبور از بحران است و هرگونه دخالت خارجی، محکوم به شکست خواهد بود. رفتار یکسویه استکبار جهانی در چشم پوشیدن از جنایات تروریست‌ها و پشتیبانی مالی و تجهیزاتی معارضان صلح و صلاح ملت‌های منطقه، دستان ابرقدرت‌ها را به خون ملت‌ها آلوده است و فرجام چنین رویه‌ای، افزایش نفرت جهانی و فریاد ظلم ستیزی ملت‌های حق گرا و سقوط قریب الوقوع قدرت‌های استکباری خواهد بود.

درپایان این بیانیه ضمن تجلیل از حماسه آفرینی خانواده بزرگ جانبازان، آزادگان و خانواده ‏‏‌معظم شهدا و مفقودین برلزوم پاسداشت سی و چهارمین سالروز این رخداد ارزشمند و تاریخ ساز تأکید و گفته شده است: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند که کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی همدوش سایر نیروهای مسلح و جوانان غیرتمند و انقلابی جامعه اسلامی و ملتی که وارث حماسه دفاع مقدس اند در اوج آمادگی قرار داشته و با هوشیاری و یکدلی تحت پرچم ولایت و رهبری ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم‌کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، آماده مقابله همه جانبه با هر نوع تهدیدی هستند.         



پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: گرچه جنگ تحمیلی صدمات مادی فراوانی را بر انقلاب اسلامی وارد کرد، اما پیامدهای مثبت مادی و معنوی فراوانی نیز داشت و موجب خلق ارزش های اسلامی و انسانی گردید.

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : 28 / 6 / 1392برچسب:, | 8:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌های کشور برگزار می‌شود.
زمان آزمون استخدامی فرودگاه‌های کشور

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  افکارنیوز، مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاه‌های کشور از برگزاری آزمون استخدامی این شرکت تا پایان مهر ماه سال جاری خبر داد.

به‌گزاراش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور، سیدعبدالمجید حسینی روح‌الامینی مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاه‌ها ضمن اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، مجور برگزاری این آزمون هفدهم شهریور ماه اخذ شد.

روح‌الامینی افزود: اقدامات لازم برای اطلاع رسانی و درج آگهی در روزنامه در حال انجام است و تا پایان مهر ماه این آزمون برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون ۲۸۴ نفر پذیرفته خواهند شد افزود: از این تعداد ۳۵ نفر در مشاغل ستادی و مابقی برای فعالیت در ۴۴ فرودگاه کشور جذب خواهند شد.

مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی در ادامه گفت: این آزمون برای مشاغل مورد نیاز در رشته‌های الکترونیک، مراقبت پرواز، مخابرات، ایمنی‌زمینی، مالی، تداراکات، ساختمان، فنی،امور کارکنان، بازرگانی، استاندارد فرودگاهی و همکاری‌‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد.

به گفته وی در فرودگاه‌های مهرآباد و امام‌خمینی(ره) به ترتیب ۱۸ و ۱۲ نفر جذب خواهند شد.

روح‌الامینی همچنین در خصوص شرایط تحصیلی متقاضیان نیز یادآور شد؛ ۹۰ درصد از مشاغل پذیرفته شده در مقطع لیسانس و مابقی نیز در مقطع فوق دیپلم خواهد بود.

وی همچنین در خصوص آزمون انجام شده از سوی استانداری‌ها در برخی از استان‌ها برای پذیرش مشاغل فرودگاهی با تاکید بر اینکه روند کار متوقف نشده است؛ گفت: پذیرفته‌شدگان این آزمون در مشاغل فرودگاهی در صورت صدور مجوز استخدام از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی نیز جذب خواهند شد.



تاريخ : 28 / 6 / 1392برچسب:, | 10:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
مقامات کاخ سفید از آمادگی "باراک اوباما"رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره دوجانبه با ایران خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان:مقامات کاخ سفید از آمادگی "باراک اوباما"رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره دوجانبه با ایران خبر داد.

در بیانیه کاخ سفید چنین آمده است:اگر ایران در دست کشیدن از برنامه هسته ای خود جدی باشد،"باراک اوباما" حاضر است تا با این کشور مذاکرات دوجانبه ای را ترتیب دهد.

 



تاريخ : 28 / 6 / 1392برچسب:, | 5:28 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

مسابقات کمانگیری روی اسب در پیست سمند تهران

 

 

 

عکس/دختران کمانگیر روی اسب در تهران
عکس/دختران کمانگیر روی اسب در تهران

 



تاريخ : 28 / 6 / 1392برچسب:, | 10:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ويروس زئوس يک بدافزار مخرب است که در زمينه استخراج اطلاعات حساب‌هاي بانکي اعضاي وب‌سايت فيس‌بوک فعاليت داشته، بين سال‌هاي 2007 و 2010 فعاليت گسترده‌اي داشته، اما حالا اين ويروس به شکلي جديد از طريق گوشي‌هاي هوشمند مجهز به سيستم عامل اندرويد و بلک بري و همچنين شبکه اجتماعي فيس‌بوک در حال گسترش است.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از مردم سالاری، ويروس يادشده از طريق ارسال پيام‌هاي فريب موسوم به «فيشينگ» پخش و تکثير شده است، به ظاهر روش کار اين بدافزار به اين شکل است که زماني که فرد پيام فريب را در حساب کاربري خود دريافت مي‌کند، به صورت خودکار از جانب وي تعداد زيادي پيام براي دوستان او ارسال مي‌شود، ويروس زئوس معمولاً خود را در قالب فايل‌هايي با نام‌هاي NTOS ،‌WSNPOEM و PP06 پنهان مي‌کند، لذا در فايل‌هاي شخصي فايل‌هايي نظير PP06.EXE و NTOS.EXE مي‌توانند آلوده به اين نوع ويروس باشد.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان کردستان، در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينکه ويروس زئوس يک ويروس تقريباً قديمي و شناخته شده است، به طوري که بر اساس گزارشات منتشر شده در سال 2010 بيش از سه و نيم ميليون کامپيوتر شخصي را در ايالات متحده آمريکا به اين ويروس آلوده و رقمي معادل صد ميليون دلار به اين کشور خسارت وارد کرد، عنوان کرد: نوع جديد ويروس زئوس با عنوان زئوس فيس‌بوکي جاني تازه گرفته و از طريق شبکه‌هاي اجتماعي در حال گسترش است، بدين صورت که کاربران، برروي لينک‌هاي مخربي که از طريق شبکه‌هاي اجتماعي فيس‌بوک که براي آنها ارسال شده بود، کليک کرده و به اين ويروس آلوده مي‌شوند.

سرهنگ شاکري در خصوص ماهيت ويروس زئوس، اظهار کرد: ويروس زئوس يک بدافزار مخرب است که شکل جديد آن از طريق گوشي هاي هوشمند مجهز به سيستم عامل اندرويد و بلک‌بري و همچنين شبکه اجتماعي فيس بوک در حال گسترش است.

وي با تأکيد بر اينکه کاربران فيس‌بوک و طرفداران برنامه‌هاي کاربردي گوشي‌هاي هوشمند بايد بيشتر از هرکس ديگري مراقب اين نوع ويروس باشند، ادامه داد: ويروس زئوس تا زماني که يک فعاليت بانکداري آنلاين انجام نمي‌شود در يک خواب عميق است اما به محض اينکه کاربر از يک وب سايت بانکي براي انجام خدمات بانکداري خود استفاده مي‌کند، ويروس خفته زئوس هم بيدار مي شود تا آدرس‌هاي بانکي و اعتبارات فرد را به سرقت ببرد .

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان کردستان ادامه داد: چند سالي است که تکنولوژي و فناوري‌هاي جديد اين امکان را فراهم آورده‌اند که کاربران بتوانند به راحتي و از طريق سيستم‌هاي کامپيوتري خانگي و حتي گوشي‌هاي تلفن همراه، فعاليت‌هاي بانکي خود را انجام دهند، اما به موازات اين رشد سريع، سودجوياني که به دنبال به دست آوردن پول بادآورده نيز هستند، موقعيت خوبي را براي سرقت‌هاي از راه دور به‌دست آورده‌اند.

شاکري با بيان اينکه در اين راه رسانه‌هاي اجتماعي امکانات خوبي از اطلاعات شخصي قربانيان، را در اختيار هکرها قرار مي دهند، تصريح کرد: اين اطلاعات به هکرها در راه اندازي حساب‌هاي جعلي مالي و سرقت هويت آنها کمک مي‌کند، چرا که هکرها توانسته‌اند با استفاده از اطلاعات کافي که از قربانيان خود دارند، هويت اصلي و حساب‌هاي بانکي وي را به خطر بيندازند.

اين مقام انتظامي در پايان تنها راه براي محافظت از اطلاعات حساب بانکي در برابر اين ويروس خودداري از کليک بر روي پيوندهايي است که از سوي اشخاص يا منابع معتمد ارسال نشده‌اند، دانست و به کاربران توصيه مي‌کند که به منظور جلوگيري از اين اتفاقات هميشه از يکي از آنتي ويروس‌هاي خوب و کاملاً به روز استفاده کنند و خاطرنشان کرد: به کاربران توصيه مي‌شود که يک آنتي ويروس خوب روي سيستم خود نصب کنند و هميشه از به روز بودن آن مطمئن باشند، محصول Global Protection PANDA به عنوان يکي از قدرتمند‌ترين و کامل‌ترين نرم افزارهاي امنيتي براي کاربران خانگي و شخصي اينترنت مي‌تواند انتخاب خوبي باشد.

وي افزود: در مرحله بعد با استفاده از يک رمز عبور قوي و منحصر به فرد به هکرها اجازه حدس زدن رمزهاي عبور بانکي ‌ يا حساب‌هاي کاربري خود در شبکه‌هاي اجتماعي را ندهيد. ‌همچنين قرار ندادن اطلاعات شخصي خود در اين شبکه‌ها در اختيار ديگران مي‌تواند از بروز اين مشکلات جلوگيري کند، همچنين براي انجام فعاليت‌هاي بانکي، از مرورگر جداگانه‌اي که با آن به شبکه‌هاي اجتماعي وارد نمي‌شوند، استفاده کنند و مطمئن باشند که با رعايت همين نکات امنيتي ساده و در عين حال مهم هرگز به دام ويروس‌هايي نظير زئوس گرفتار نخواهند شد.



تاريخ : 26 / 6 / 1392برچسب:, | 9:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

نقاره زن های حرم مطهر رضوی علی ابن موسی الرضا(ع) از این جایگاه نظاره گر حرم ثامن الحجج هستند.

 

 

 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌شرقی در گفتگو با خبرنگار فارس  "ورنی" را یکی از محصولات تولیدی مهم جامعه عشایری استان که اکثراً در منطقه ارسباران سکونت دارند، ذکر کرد و افزود: ورنی، جاجیم، کلیم و برخی صنایع دستی دیگر از محصولات مهم تولیدی زنان عشایر هستند که با قدمتی 700 ساله از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است و هم اکنون نیز یکی از مشاغل اصلی زنان عشایری به شمار می‌رود.

مهندس محمدحسن آل‌هاشم گفت: با توجه به اینکه این صنعت از صنایع دستی بومی عشایری است،باید با اتخاذ تدابیر لازم و در راستای زنده نگه داشتن آداب و رسوم آنها به نحو مقتضی ترویج "ورنی" بافی تداوم یابد.وی افزود: بافت "ورنی" یکی از منابع مهم درآمدی جامعه عشایری بعد از دامداری است که در صورت حمایت‌های لازم و ارائه تمهیدات ویژه می‌توان گام‌های عملی در احیای این صنعت برداشت.

آل‌هاشم گفت: تدابیری در زمینه حمایت از "ورنی‌بافان" با همکاری شرکت‌های تعاونی عشایری اتخاذ شده که تلاش داریم با تأمین مواد اولیه مرغوب و خرید محصولات "ورنی" عشایر منطقه با قطع دست واسطه‌ها زمینه فروش مستقیم تولیدات آنها را در تعاونی‌های عشایری و اتحادیه‌ها فراهم کرده و به نحو مقتضی بتوان صادرات این کالای مرغوب و مهم غیرنفتی را به خارج از کشور فراهم کرد.

 



تاريخ : 25 / 6 / 1392برچسب:, | 1:9 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :



تاريخ : 25 / 6 / 1392برچسب:, | 12:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

با حکم هاشم یکه زارع، مهدی یونسیان به سمت سرپرست شرکت ایران خودرو دیزل منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از ایسنا، یونسیان که در طول دوران مدیریت یکه زارع در ایران خودرو دیزل قائم مقام وی بود همزمان به عنوان عضو موظف هیات مدیره ایران خودرو دیزل نیز فعالیت می‌کند.

وی پیش از آن که به ایران خودرو دیزل بیاید به عنوان معاون تضمین کیفیت شرکت پارس خودرو در گروه سایپا مشغول به فعالیت بوده است.

یکه‌زارع به تازگی با رای هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو جایگزین جواد نجم‌الدین و مدیرعامل این گروه صنعتی شد.

روز یکشنبه 24 شهریور مراسم تودیع و معارفه این دو در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.



تاريخ : 25 / 6 / 1392برچسب:, | 12:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

اگر می‌خواهید شکمتان هرچه سریعتر کوچک شود بهترین ترفندی که می‌توانید بزنید این است که بدن خود را در جهات مختلف ورزش دهید و یک‌بعدی ورزش نکنید. حرکات متنوع ورزشی را در تمام جهات انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید.

 

اگر همیشه غصه می‌خورید که حتی با وجود ورزش کردن هنوز هم موفق نشده‌اید شکم خود را آب کنید، حتما خبر ندارید که با انجام چند راهکار به ظاهر کم‌اهمیت اما بسیار موثر می‌توانید به هدف خود برسید.

به گفته متخصصان ورزش و سلامت، چند راهکار به ظاهر ساده اما در واقع مهم و تاثیرگذار وجود دارند که اگر آنها را بکار بگیرید از ورزش کردن و تاثیر آن در کاهش وزن، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

شبکه خبری «تورنتو نیوز» در مقاله جدیدی در این زمینه به توضیح این چند ترفند ساده و در عین حال هوشمندانه و زیرکانه برای کوچک کردن شکم پرداخته که به شرح زیر است:

- از حرکات سبک آغاز کنید

ورزش را با حرکات ساده و سبک شروع کنید. برای مثال در ابتدای کار حتی 20 ثانیه دوچرخه‌سواری کافی است و مطمئنا در آغاز نمی‌توانید مدت طولانی دوچرخه‌سواری کنید. زیاده‌روی در آغاز تمرینات نه تنها به شما کمکی نمی‌کند بلکه حتی ممکن است زود خسته شده و قید ورزش کردن را بزنید.

- قبل از ورزش خودتان را خوب گرم کنید

برخی افراد به گرم کردن بدن قبل از شروع ورزش اهمیتی نمی‌دهند و تصور می‌کنند که این کار وقت تلف کردن است در حالی که گرم کردن عضلات در آغاز تمرینات تا حد زیادی از بروز جراحات و آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. اندکی راه رفتن یا دویدن آرام و یا خم شدن به سمت جلو به آرامی می‌تواند به گرم شدن عضلات کمک کرده و در نتیجه امکان ادامه ورزش را میسر سازد.

- خوب تنفس کنید

رسیدن اکسیژن کافی به عضلات اصلی بدن در هنگام ورزش کردن برای استفاده از ظرفیت کامل عضلات در انجام حرکات، ضروری است. بنابراین هنگام ورزش، هرگز نفس خود را حبس نکنید و سعی کنید تنفس‌هایتان عمیق و کامل باشند. همچنین سعی کنید در حین انجام حرکت‌های سبک و راحت‌تر، نفس عمیق بکشید.

- هنگام ورزش تمرکز داشته باشید

اگر تصور می‌کنید که برای بهتر انجام دادن حرکات ورزشی فقط عضلات، نقش مهم و اصلی را ایفا می‌کنند‌ در اشتباه هستند چون ذهن نیز در بهبود نتایج حاصل از ورزش کردن نقش حیاتی و مهمی دارد. بنابراین توصیه می‌شود که در حین ورزش کردن از تماشای تلویزیون یا هر کار دیگری که تمرکزتان را به هم می‌زند خودداری کرده و در عوض روی عضلاتتان متمرکز شوید و حرکات، کشیدگی‌ها و انقباضات آنها را حس کنید تا از ورزش نتیجه بهتری بگیرید.

- در همه جهات بدن خود را حرکت دهید

اگر می‌خواهید شکمتان هرچه سریعتر کوچک شود بهترین ترفندی که می‌توانید بزنید این است که بدن خود را در جهات مختلف ورزش دهید و یک‌بعدی ورزش نکنید. حرکات متنوع ورزشی را در تمام جهات انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید.

- حرکات تعادلی را فراموش نکنید

در تمرینات روزانه حرکات تعادلی را نیز بگنجانید. برای این منظور حتی کافی است روی یک پا بایستید و پای دیگر را روی ران خود قرار دهید و دست‌ها را بالای سر خود نگه دارید به طوری که کف دست‌ها به هم چسبیده باشند. این شیوه ایستادن به افزایش تعادل بدن کمک می‌کند.

- استراحت کافی داشته باشید

تنها زمانی می‌توانید از ورزش کردن نتیجه بگیرید که به اندازه کافی استراحت کرده باشید. ورزش کردن هم مانند هر کار دیگری اگر با افراط و زیاده‌روی همراه باشد نتیجه نخواهد داد. همچنین استراحت کافی برای عضلات مفید بوده و به تقویت آنها کمک می‌کند.

- آهسته و پیوسته بروید

به یاد داشته باشید که با سرعت ورزش کردن تاثیری ندارد بلکه انجام تمرینات با سرعت متناسب و آرام‌تر به سوختن حجم بیشتری از چربی‌ها کمک می‌کند.

- یوگا را فراموش نکنید

یوگا نه تنها جسم را قوی می‌کند بلکه در تقویت تمرکز نیز بسیار مفید است و منجر به انعطاف‌پذیری بیشتر و کاهش استرس می‌شود.

- از نقش حیاتی تغذیه غافل نشوید

به گفته متخصصان تغذیه، یک رژیم غذایی مناسب و سالم باید حاوی مقادیر کافی پروتئین، شیر کم‌چرب و سایر فرآورده‌های لبنی، میوه‌ها و سبزیجات باشد.

 



تاريخ : 25 / 6 / 1392برچسب:, | 11:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

ثبت نام برای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پایان شهریور ماه از طریق سایت مرکز آزمون صورت می گیرد.

 ناصر اقبالی، رئیس مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران  افزود: کسانی که در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده بودند می توانند  در تکمیل ظرفیت نیز شرکت کنند که در این مرحله حدود 400 رشته محل در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد اضافه شده است که براساس برنامه زمانی تعیین شده اواخر شهریور ماه ثبت نام برای این مرحله آغاز خواهد شد.

 

 

وی گفت: 8 هزار ظرفیت جدید به همراه ظرفیت های باقیمانده اضافه شده و تا 15 مهر ماه نتیجه تکمیل ظرفیت اعلام می شود البته امسال 12 درصد ظرفیت دانشگاه ها نسبت به سالهای گذشته به دلیل همین رشته محل ها اضافه شده است.



تاريخ : 24 / 6 / 1392برچسب:, | 4:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

جواد نجم‌الدین مدیرعامل سابق ایران‌خودرو به عنوان مشاور مدیرعامل ایدرو انتخاب شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، جواد نجم‌الدین مدیرعامل سابق ایران خودرو که جای خود را به یکه‌زارع داده است، در حکمی از سوی غلامرضا شافعی رئیس هیئت عامل و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، به عنوان مشاور مدیرعامل ایدرو انتخاب شد.

نجم‌الدین همچنین قبلا مدیرعامل مگاموتورز بوده است.



تاريخ : 25 / 6 / 1392برچسب:, | 7:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

نرم افزار جیک پیک یک برنامه کامل خبری برای مطلع شدن از واقع فرهنگی، سیاسی و ورزشی ایران و جهان است که می تواند شما را همیشه به روز نگه دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ جیک و پیک نام نرم افزاری فارسی زبان است که توسط برنامه نویسان کشورمان ساخته شده و می تواند شما را از جیک و پیک های روزمره زندگی و جامعه با خبر کند. جیک و پیگ شامل خبرهایی از قبیل اخبار خود برنامه , ورزش , فرهنگ وهنر , پزشکی و ... می شود، این برنامه خبرها و اطلاعات خود را از سایت های معتبری مانند باشگاه خبرنگاران جمع آوری می کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به ظاهر زیبا و کاربر پسند اشاره نمود.
 
 
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.6 مگابایت

 



تاريخ : 25 / 6 / 1392برچسب:, | 9:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
این چیزها را در یخچال نگذارید!


سلامت نیوز : ما عادت کرده‌ایم از یخچال‌مان به جای کمد استفاده کنیم. هر ماده خوراکی را در یخچال می‌گذاریم برای اینکه بتوانیم زودتر پیدایش کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مجله سیب سبز ؛ اما با این کار از انرژی یخچال‌مان بیش از حد استفاده می‌کنیم و انرژی را هدر می‌دهیم. علاوه بر این بعضی از مواد غذایی در یخچال خراب می‌شوند. این 11 خوراکی را می‌توانید به راحتی خارج از یخچال نگه دارید.

1.  سس تند

سس تند اصلا نیاز به سرد نگه داشته شدن ندارد، مگر اینکه رویش نوشته باشد «در یخچال نگهداری شود». سس را می‌توانید بیرون از یخچال معمولا تا سه ماه نگه دارید و اصلا نگران کپک زدن آن نباشید. ترشیجات را هم می‌توانید خارج از یخچال نگه دارید در شرایطی که قاشق کثیف در آن فرو نکنید.

2.  سیب‌زمینی

برودت بر عطر و طعم سیب‌زمینی اثر منفی می‌گذارد، بنابراین بهتر است آن را در یخچال نگهداری نکنید. بهترین شرایط برای نگهداشتن سیب‌زمینی قرار دادن آن در سبد یا پاکت‌ها کاغذی است. نگهداری سیب‌زمینی در کیسه‌های پلاستیکی رطوبت را تشدید می‌کند و باعث زیاد شدن سرعت فساد سیب‌زمینی می‌شود. سیب‌زمینی بیرون از یخچال سه هفته تازه می‌ماند.

3. نان

اگر نان را ظرف 4 روز مصرف می‌کنید، می‌توانید آن را بیرون از یخچال قرار دهید. البته این برای نان‌هایی است که در طبخ آنها از جوش‌شیرین استفاده نشده است، در غیر این صورت به جای یخچال باید نان را در فریزر بگذارید. نان در فریزر سریع یخ می‌زند و رطوبت و تازگی خود را حفظ می‌کند. نگهداری در یخچال نان را بیات می‌کند.

4. پیاز

پیاز را هم درست مثل سیب‌زمینی باید در سبد یا در کیسه‌ای نگهداری کنید که امکان گردش هوا پیرامون آن وجود داشته باشد. یخچال پیاز را خراب می‌کند. به علاوه یادتان باشد پیاز را کنار سیب‌زمینی نگذارید. رطوبت و گازهایی که از سیب‌زمینی منتشر می‌شود، می‌تواند باعث پوسیدگی پیاز شود.

5. باتری

خیلی‌ها معتقدند نگهداری از باتری‌ها در یخچال باعث ماندگاری بیشتر آنها می‌شود. این عقیده درستی نیست. بهترین جا برای نگهداری باتری‌ها دمای اتاق است. گرما یا سرمای بیش ‌از حد می‌تواند عملکرد باتری‌ها را کاهش دهد و باعث فاسد شدن سریع‌تر آنها شود.

6.  سیر

سیر را می‌توانید تا دو ماه بدون نگرانی در دمای اتاق نگهداری کنید. هیچ قارچی جرات نمی‌کند در سیر رشد کند! سیر را هم باید مثل پیاز طوری ذخیره کنید که هوا بتواند از اطراف آن عبور کند. البته می‌توانید سیر له شده را در فریزر هم نگهداری کنید و تا مدت‌ها تازه خواهد ماند.

7.  گوجه‌فرنگی

خیلی از ما گوجه‌فرنگی را در یخچال نگهداری می‌کنیم اما می‌توان گوجه‌فرنگی را خارج از کیسه پلاستیکی روی کانتر آشپزخانه هم نگهداری کرد. مخصوصا اگر گوجه‌فرنگی‌ها کال باشند این کار به روند رسیدن آنها کمک خواهد کرد. آنها را می‌توانید در پاکت کاغذی هم نگهداری کنید.

8.  عسل

عسل هم از موادی است که نگهداری خارج از یخچال برایش مناسب‌تر است. عسل در محیط بیرون و دمای محیط خراب نمی‌شود به شرطی که در شیشه آن را همیشه بسته نگه دارید و چیزی داخلش نریزد. به هیچ‌عنوان قاشق کثیف را داخل آن نزنید چون مواد دیگر مثل خامه، زود فاسد می‌شوند.

9.  قهوه

قهوه در یخچال نم می‌کشد. در واقع رطوبت مواد غذایی یخچال ممکن است به قهوه منتقل شود. بهترین جا برای نگهداری قهوه دمای اتاق است. قهوه را در قوطی‌های دربسته نگهدارید. اگر فضایی که دارید مرطوب است، می‌توانید یک کیسه پلاستیکی روی در قهوه بگذارید و بعد در را ببندید تا کاملا وکیوم شود.

10.  خشکبار

خشکبار هم درست مثل قهوه در یخچال نم می‌کشند. بهترین راه برای نگهداری خشکبار گذاشتن آنها در کیسه پلاستیکی دربسته است. آنها را در پلاستیک بریزید، هوای پلاستیک را خالی کنید و در کمد بگذارید. با این کار می‌توانید آجیل‌ها را تا 6 ماه کاملا تازه نگهدارید.

11. حبوبات

حبوبات ممکن است در یخچال بوی بدی به خود بگیرند. خیلی از کدبانوها حبوبات را می‌خیسانند یا نیم‌پز می‌کنند و در فریزر می‌گذارند. اما اگر می‌خواهید حبوبات را خشک نگه‌ دارید، آنها را در دمای اتاق قرار دهید. بهتر است آنها را در پلاستیک یا ظروف دربسته نگهداری کنید.
 



تاريخ : 23 / 6 / 1392برچسب:, | 2:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

سخنگوی گروهک تروریستی منافقین پس از خروج اجباری بقایای این گروهک از پادگان اشرف، مسئولین جمهوری اسلامی ایران و عراق را به اقدام تروریستی تهدید کرد.

 

تسنیم: سخنگوی گروهک تروریستی منافقین پس از خروج اجباری بقایای این گروهک از پادگان اشرف، مسئولین جمهوری اسلامی ایران و عراق را به اقدام تروریستی تهدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)، پس از حمله دو هفته پیش مجاهدین عراقی به اردوگاه اشرف و هلاکت 52 تن از اعضای گروهک منافقین به دست آنها و تخلیه اجباری این اردوگاه در پنجشنبه هفته گذشته، سخنگوی این گروهک تروریستی مسئولین جمهوری اسلامی ایران و عراق را به اقدام تروریستی در هر نقطه از جهان تهدید کرد.

در این موضع گیری که در پایگاه اینترنتی این گروهک تروریستی منتشر شد، تمامی کسانی که در هر نقطه از جهان علیه منافقین موضع‌گیری کرده‌اند، تهدید شده‌اند که به سرنوشت کسانی همچون لاجوردی، صیاد شیرازی، دستغیب، مدنی، اشرفی اصفهانی و هاشمی نژاد دچار خواهند شد.

به نظر می‌رسد گستاخی بی‌سابقه این گروهک تروریستی در تهدید رسمی مقامات دو کشور ایران و عراق حاصل حاشیه امنی است که سازمان ملل و ایالات متحده پس از خروج باقی مانده اعضای این گروهک از اردوگاه اشرف و انتقال به کمپ لیبرتی در حومه بغداد ایجاد کرده‌اند.

 



تاريخ : 23 / 6 / 1392برچسب:, | 1:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

قیمت سکه امروز با ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یک میلیون و ۱۹ هزار تومان و دلار بدون تغییر ۳۱۷۰ تومان به فروش رسید.

 

خبرگزاری فارس: ریزش سکه در بازار تا مرز یک میلیون/ دلار ۳۱۷۰ تومان+جدول

 

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز قیمت انواع سکه در بازار تهران کاهش یافت.

 

قیمت سکه طرح جدید با کاهش 16 هزار تومانی یک میلیون و 19 هزار تومان، طرح قدیم با 20 هزار تومان کاهش یک میلیون و 5 هزار تومان و نیم سکه با 3 هزار تومان افت قیمت 520 هزار تومان فروخته شد.

 

همچنین ربع سکه 320 هزار تومان شد که 2 هزار تومان کاهش نشان می‌دهد، سکه گرمی با نزول 5 هزار تومانی 215 هزار تومان قیمت‌گذاری شد. هر گرم طلای 18 عیار در بازار تهران هم 1960 تومان افت داشته و 102 هزار و 380 تومان درج قیمت شد.

 

اونس جهانی امروز بر خلاف روز پنج شنبه که حدود 20 دلار کاهش یافت، امروز با 8.80 دلار افزایش 1328.90 دلار شد. یورو در بازار تهران 4230 تومان و دلار 3170 تومان به فروش رسید.

 

سکه و دلار قیمت میزان تغییر
سکه طرح جدید 1.023.000 16.000_
طرح قدیم 1.005.000 20.000_
نیم سکه 520.000 3.000_
ربع سکه 320.000 2.000_
سکه گرمی 251.000 5.000_
هر گرم طلای 18 عیار 102.380 1960_
اونس 1328.90 دلار 8.80+
دلار 3170 بدون تغییر
یورو 4230 بدون تغییر
درهم 865 بدون تغییر

 

 



تاريخ : 23 / 6 / 1392برچسب:, | 12:54 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش در امور قرآنی یکی از پیشگام ترین سازمانها بوده به طوری که 33 دوره مسابقه قرآنی را تاکنون برگزار نموده و کمتر سازمانی از این پیشینه برخودار است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش در امور قرآنی یکی از پیشگام ترین سازمانها بوده به طوری که 33 دوره  مسابقه قرآنی را تاکنون برگزار نموده و کمتر سازمانی از این پیشینه برخودار است.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده کارکنان آجا با بیان این که  این سازمان به سبب اهمیت  موضوع خانواده از چند سال قبل برگزاری مسابقات قرآن کریم وی‍ژه خانواده ها و خواهران شاغل را در دستور کار خود قرار داد، گفت: به حمد الله هر سال بر کیفیت و کمیت این مسابقات افزوده می شود.

 نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص این که جامعه ایران اسلامی ما باید 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشد، گفت: در این راستا، ارتش فعالیت درخشانی داشته است و در این دوره از مسابقات بیش از 80 حافظ جدید قرآن کریم به عرصه مسابقات وارد شده اند.

 

وی با اشاره به موفقیت های کارکنان ارتش در مسابقات بین الملی قرآنی، گفت: در سال 88 جناب شجاع زویدات و محمد مشمول از خانواده کارکنان ارتش به ترتیب عنوان نفر اول مسابقات بین المللی قرآن تهران و مقام اول مسابقات بین المللی کشور لیبی را کسب کردند که می توان گفت ارتش نه تنها در میان نیروهای مسلح، بلکه در جهان اسلام نیز در این زمینه حرف برای گفتن دارد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه به آماری در خصوص  سیزدهمین دوره مسابقات خواهران و خانواده کارکنان ارتش اشاره کرد و افزود: در بخش خانواده ها مسابقات در رشته های قرائت ترتیل، حفظ و مفاهیم در بین فرزندان، همسران و دانشجویان خانواده کارکنان ارتش برگزار شد و شرکت کنندگان در 10 رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند. همچنین در رشته های مسابقات  خانواده ها در بخش خواهران که در 10 رشته برگزار شد، شرکت کنندگان در رشته های قرائت ترتیل، حفظ و مفاهیم بایکدیگر به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به برگزاری مسابقات قران خانواده ها در هشت رشته و خواهران شاغل در همین تعداد رشته، ادامه داد: از مجموع 388 نفر راه یافته به مرحله نهایی این مسابقات،330  نفر در مسابقات حضور یافتند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش خواهران شاغل در مرحله مقدماتی 537 نفر و نهایی ادارات 168 نفر حضور یافتند که در نهایت 82 نفر به  مرحله پایانی راه یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به شرکت کنندگان در بخش خانواده ها نیز گفت: بیش از 11 هزار نفر در مراحل مقدماتی و منطقه ای شرکت کردند، 537 نفر در بخش ادارات و  248 نفر نیز به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند

 



تاريخ : 23 / 6 / 1392برچسب:, | 1:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

کادی هیگل ، زن 18 ساله آمریکایی از نوعی بیماری نادر عصبی رنج می برد که در آن روزی 10 الی 15 بار همانند خرها عرعر می کند.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل لز شبکه اطلاع رسانی دانا

کادی هیگل ، زن 18 ساله آمریکایی از نوعی بیماری نادر عصبی رنج می برد که در آن روزی 10 الی 15 بار همانند خرها عرعر می کند.

پزشکان این زن معتقدند که 50 درصد امکان بهبود کادی در آینده وجود دارد.

 

 

 



تاريخ : 22 / 6 / 1392برچسب:, | 1:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اختتامیه هشتمین جشنواره فیلنامه‌نویسی رضوی عصر امروز 20 شهریورماه در مرکز گسترش سینمای تجربی و مستند برگزار شد.
 

اختتامیه هشتمین جشنواره فیلنامه‌نویسی رضوی برگزار شد. در این مراسم شفیع آقامحمدیان، محمد سجاده‌چی، جلیل عرفان و محمدکاسبی به سخنرانی پرداختند. در این برنامه از محمد کاسبی به عنوان بازیگر فیلم‌های رضوی تقدیر شد.

اختتامیه هشتمین جشنواره فیلنامه‌نویسی رضوی عصر امروز 20 شهریورماه در مرکز گسترش سینمای تجربی و مستند برگزار شد.



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 6 / 1392برچسب:, | 1:44 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر تهران
آئین بدرقه نخستین گروه زائران حج تمتع 92 در فرودگاه مهرآباد برگزار و این گروه بامداد امروز عازم مدینه منوره شد.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت گفت : زائران ایرانی سفیران تشیع و انقلاب اسلامی هستند و با نشان دادن حسن خلق درارتباط با دیگر مسلمانان ، اخلاق اسلامی را رعایت کنند.
وی افزود : هر فرد حاجی از آغاز حرکت برای انجام فریضه حج براساس روایات ، میهمان خداست و گناهان وی مانند برگ خزان زده می ریزد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ابراز امیدواری کرد: حج امسال نیز مانند سال های گذشته با هماهنگی عربستان در کمال آرامش برگزار شود.
وی با بیان اینکه 18 ارگان وسازمان دولتی در مراسم حج تمتع امسال به حجاج خدمات ارائه می دهند ، گفت : تقوی ، صبر و حسن خلق ویژگی هایی است که حجاج به رعایت آنها توصیه شده اند.
شیرازی مدیرکل فرودگاه مهرآباد نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت : 20 هزار و 700 زائر از استان های تهران ، البرز، همدان ، قزوین ،‌قم ، سمنان و لرستان از فرودگاه مهر آباد به حج تمتع اعزام می شوند.
وی افزود : 27 پرواز را شرکت ایران ایر، 23 پرواز را شرکت ماهان و 17 پرواز را هواپیمایی سعودی از فرودگاه مهرآباد انجام می دهند.
شیرازی اضافه کرد : آخرین گروه زائران خانه خدا 17 مهر اعزام و نخستین گروه برگشت حجاج از عربستان 28 مهر وارد فرودگاه مهرآباد می شوند.
رسولی نژاد مدیرکل شرکت فرودگاههای کشور نیز به خبرنگار ما گفت : زائران حج تمتع امسال از 17 فرودگاه به عربستان اعزام می شوند.
وی افزود : برای حج عمره فرودگاهها همدان ، اراک و زنجان نیز افزوده می شود.
رسولی نژاد اضافه کرد : تلاش کرده ایم فضای دلنشین و معنوی در فرودگاه ها کشور برای زائران بیت الله الحرام ایجاد
کنیم.
سرهنگ مهری فرمانده پلیس فرودگاههای کشور نیز در
مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر اولویت پلیس را اعزام
راحت تر زائران به حج بیان و اضافه کرد : بیشترین امکانات و نیروها را برای تسهیل تشریفات اعزام حجاج به کار گرفته ایم.
وی از زائران حج تمتع امسال خواست با توجه به قوانین عربستان از همراه داشتن مواد غیرمجاز ، خودداری کنند.



تاريخ : 22 / 6 / 1392برچسب:, | 2:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

با مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی برای نخستین بار بند جدیدی به قبوض برق مشترکان اضافه شده است که مطابق با این مصوبه، هر مشترک به ازای مصرف هر كيلووات ساعت برق باید مبلغی را به عنوان عوارض مصرف برق پرداخت کند.



ادامه مطلب
تاريخ : 21 / 6 / 1392برچسب:پایگاه,خبری,عقاب نیوز, | 6:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

همه انسانها به گونه ای شکم درد یا معده درد را تجربه کرده اند. دردهای شکمی اصولا زودگذر هستند یا پس از صرف غذا سراغ فرد می آیند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران؛ این نوع دردها دلایل متنوعی دارند و ما چندین نمونه از آنها را برایتان نام برده ایم.

1. مسومیت غذایی:
مسومیت های غذایی که در نتیجه باکتری هابه وجود می آیند، به دردهای معده، اسهال و استفراغ منجر می شوند.  حتی در موارد نادر مشاهده شده است فرد در نتیجه باکتری های غذای مسموم جان خود را از دست داده است. نشانه های مسمومیت غذایی یک تا دو روز در بدن باقی می مانند.

2. عوارض جانبی دارو: تقریبا همه داروها عوارض جانبی دارند که یکی از آنها دردهای شکمی است. برخی از داروها همچون آنهایی که برای جلوگیری از پوکی استخوان هستند، می تواند  باعث دردهای شکمی بشوند. ایبوپروفن و آسپرین ها نیز ممکن است ورم معده و یا حتی زخم معده را موجب بشوند.



ادامه مطلب
تاريخ : 21 / 6 / 1392برچسب:, | 2:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف حدود ۶ کیلو طلا از صحنه تصادف دلخراش اتوبوس‌های آزاد راه قم – تهران خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف ۶ کیلو طلا از صحنه تصادف اتوبوس‌های آزاد راه قم – تهران

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد صادقی گفت: در شب حادثه فرمانده پاسگاه انتظامی کوشک نصرت با دقت نظر در صحنه تصادف متوجه وجود مقادیر قابل توجهی طلا در میان خاکسترهای به جا مانده از صحنه تصادف می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: نامبرده با جمع‌آوری طلاهای مکشوفه و انتقال آن‌ها به پاسگاه و توزین، مراتب را صورت جلسه و پس از اخذ دستور قضایی طلاهای مکشوفه را به صورت امانی تحویل خزانه یکی از بانک‌های استان می‌دهد.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

تصویر گلشیفته فراهانی در اختتامیه جشنواره ونیز2013 در حال درست کردن حباب‌های صابون روی سن...

 

 

 

 

 

 

گلشیفته فراهانی بازیگری است که پس از انتشار تصویر نیمه برهنه از وی در فضای مجازی می گوید:  وقتی پائولو این ایده را مطرح کرد با خودم گفتم اگر این عکس ها را پائولو نگیرد،کدام عکاس خواهد گرفت؟ گویی که پائولو از من عبور کند و روح من را عکاسی کند.

 

او پس از آن  نیز نقش یک روسپی افغانی را در یکی از فیلم های هالیوود بازی کرد.

 

وی در فیلم ضد ایرانی گلاب نیز ایفای نقش کرده است.

 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب طی حکمی دریابان علی شمخانی دبیر شورایعالی امنیت ملی را به نمایندگی خود در این شورا منصوب کردند.

 

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب شمخانی را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملی منصوب کردند

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای اصل یکصد و هفتاد و ششم قانون اساسی با صدور حکمی آقای علی شمخانی را برای مدت سه سال به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملّی منصوب کردند.

 

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

 

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

جناب آقای علی شمخانی

 

در اجرای اصل یکصد و هفتاد و ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، جنابعالی را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملّی برای مدت سه سال منصوب میکنم.

 

انتظار می‌رود که با توجه به نقش برجسته و ممتاز تصمیمات آن شورا در تحقق استقلال و امنیت ملّی جمهوری اسلامی ایران، بتوانید با شرکت فعالانه در آن و تبادل نظر مستمرّ با اینجانب، به اقتدار و استقلال نظام متعالی اسلامی کمک نمائید.

 

بر خود لازم می‌دانم از زحمات جناب آقای دکتر روحانی در طول سالیان متمادی نمایندگی رهبری در شورای مذکور قدردانی نمایم.

 

سیّدعلی خامنه‌ای

 

21/شهریور/1392».

 



تاريخ : 21 / 6 / 1392برچسب:پایگاه,خبری,عقاب نیوز, | 5:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش رسانه های خبری آمریکا رسوایی جنسی بین مقامات امنیتی زندان مینه سوتا با منتشر شدن نامه یکی از قربانیان همجنس گرایان فاش شد.

به گزارشپایگاه خبری عقاب نیوزبه نقل ازخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانبه نقل از نیویورک تایمز افسران امنیتی زندان مینه سوتا با برقراری رابطه جنسی میان زندانیان و آنان مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌دادند شناسایی و به عنوان مجرم معرفی و چهار تن از آنان تحت درمان و یک تن دیگر به اعدام محکوم شد.

یکی از این افسران پس از دستگیر شده به تعرض و تجاوز به دها تن از دختران جوان زندانی شده در این زندان اعتراف و اظهار پشیمانی کرد.

به گزارش این خبرگزاری نام چهار افسر دستگیر شده که محکوم به اعدام اند در خبرگزاری ها به دلیل محرمانه بودن اطلاعات منتشر شده، افشای این رسوایی توسط یکی از زندانیان صورت گرفت این زندانی پس از آنکه رابطه سه ماه خود با یکی از افسران به عنوان قربانی مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته بود یک نوشت و  از والدین خود تا هر چه زودتر برای آنان کاری انجام دهند.

والدین وی با مشاوره با خبرگزاری نیویورک تایمز از آنان خواست تا برای پایان دادن به ارتباط نادرست اقدام کنند.

این خبرگزاری با ارسال فکس مسئولان زندان را از حضور افسران فاسد مطلع و پس از شناسایی آنان برای درمان از زندان خارج و از مقام های عزل شدند.

براساس حکم ارائه شده برادر نظامی نیکلاس یکی از این پنج افسر به دلیل برقراری رابطه جنسی با 4 زندانی 15 تا 16 ساله این زندان به اعدام محکوم شده است.



تاريخ : 20 / 6 / 1392برچسب:, | 8:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

این اولین بار نیست که یک اتوبوس اسکانیا فاجعه می آفریند زیرا نمونه های دیگری نیز از این حوادث رخ داده است. بررسی پرونده های تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی نشان می دهد در 9 تصادفی که اتوبوسهای اسکانیا داشته اند بیش از 105 هموطن جان خود را از دست داده اند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، شامگاهان دوشنبه 18 شهریور حادثه ای رخ داد که بار دیگر همه توجه ها را به بزرگترین قاتل این جاده ها یعنی اتوبوس اسکانیا جلب کرد.

این ماجرای تلخ از با ترکیدن لاستیک کم کیفیت چینی یکی از اتوبوس ها آغاز شده و باعث می شود اتوبوس به لاین مقابل منحرف شود و در حادثه بسیار هولناک با اتوبوس اسکانیای دیگری که در مسیر مقابل در حال حرکت بوده برخورد می کند و در جهنم  هولناکی که به دلیل نقص در سیستم برقی این خودروها گفته می شود 44 مرد و زن و کودک زنده زنده می سوزند .

بیش از 105 کشته در تصادفهای 9 اسکانیا

اما این اولین بار نیست که یک اتوبوس اسکانیا فاجعه می آفریند زیرا نمونه های دیگری نیز از این حوادث رخ داده است. بررسی پرونده های تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی نشان می دهد در 9 تصادفی که اتوبوسهای اسکانیا داشته اند بیش از 105 هموطن جان خود را از دست داده اند.


تاریخچه اسکانیا



ادامه مطلب
تاريخ : 20 / 6 / 1392برچسب:, | 1:56 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این وزارتخانه در مورد افزایش پهنای باند اینترنت در کشور گفت: در یک ماه گذشته با کمک دوستان در وزارتخانه تلاش کردیم که 20 گیگابیت در ثانیه بر پهنای باند بین‌الملل‌مان اضافه کنیم و 15 گیگابیت در ثانیه نیز به پهنای باند داخلی اضافه کنیم و ان‌شاءالله همان‌طور که گفته بودیم در طی 100 روز اول فعالیت دولت این رقم را به دو برابر افزایش خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از ایسنا وی همچنین گفت: ما تلاش داریم که زیرساخت‌ها را آماده کنیم تا پهنای باند را بیش از پیش افزایش دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در ارتباط با اینکه آیا دولت قصد ندارد در راستای رفع فیلترینگ شبکه اجتماعی فیس‌بوک اقدامی انجام دهد، با توجه به اینکه تعدادی از اعضای دولت در این شبکه اجتماعی حضوری فعال دارند، گفت: در مورد حضور برخی از اعضای دولت در فیس‌بوک کمیته‌ای در ریاست‌جمهوری در این ارتباط تشکیل شده است.

وی همچنین صفحه‌ای که به نام وی و الهام امین‌زاده معاون حقوقی رییس‌جمهور در این صفحه اجتماعی ایجاد شده است را واقعی ندانست.

واعظی افزود: به هر حال اعضای دولت مقامات رسمی هستند و صحبت‌هایی که از سوی آنها در فیس‌بوک مطرح می‌شود موضع دولت محسوب می‌شود. بنابراین همان‌طور که گفتم کمیته‌ای در ریاست‌جمهوری در این ارتباط تشکیل شده تا تصمیمی در این ارتباط گرفته شود.



تاريخ : 20 / 6 / 1392برچسب:, | 8:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در هر زمان از سال واکسن آنفلوآنزا تزریق شود مؤثر است اما بهترین زمان برای تزریق واکسن آنفلوآنزا اواخر شهریورماه است.
 
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز «محمدرضا صائینی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تزریق سالانه‌ی واکسن آنفلوآنزا افراد تا حدود زیادی در برابر بیماری ایمن می‌شوند، این در صورتی است که واکسن سالم باشد و در شرایط مناسبی نگهداری شود. وی افزود: در رابطه با واکسن آنفلوآنزا باید سه مرحله‌ی تولید، انعقاد و تزریق به‌درستی رعایت شود که در این صورت طیفی میان 70 تا 85 درصد از افراد را محافظت می‎کند.
 
صائینی در خصوص عوارض واکسن آنفلوآنزا، گفت: کمترین عارضه این واکسن حساسیت و آلرژی است و در برخی این عوارض خود را به شکل تب و لرز شدید، تورم و قرمزی محل تزریق و درد، نشان می‎دهد. وی توصیه کرد همه‌ی افراد به‌ویژه افراد بالای 65 سال و کودکان بالای 3 تا 12 سال واکسن آنفولانزا را تزریق کنند. هم‌چنین افرادی که بیماری‎هایی نظیر پرفشاری خون، دیابت، مشکلات ریوی و کبدی، نارسایی کلیوی و کم‎خونی دارند و همه‌ی کسانی که به نوعی با داروهای تزریق‌کننده‌ی ایمنی سیستمی سروکار دارند این واکسن را تزریق کنند.
 
صائینی در خصوص میزان تزریق واکسن آنفلوآنزا، یادآور شد: تزریق این واکسن در کودکان زیر 36 ماه به میزان 2 دز به فاصله 45 روز، تزریق می‌شود که هر دز مصرفی برای این کودکان، نصف دز بزرگسالان است. هم‌چنین برای افراد میان 36 ماه تا 12 سال که برای نخستین بار این واکسن را تزریق می‎کنند طی دو مرحله و با دز کامل تزریق می‌شود اما برای افراد بالای 12 سال فقط یک‌بار تزریق می‎‌شود.



تاريخ : 19 / 6 / 1392برچسب:, | 12:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

امیر سرتیپ دکتر محمد حسن نامی با حکم سرلشکر بسیجی دکتر فیروز‌آبادی به عنوان جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس منصوب شد.



در حکم سرلشکر سید حسن فیروز‌آبادی خطاب به امیر محمد حسن نامی آمده است: با استعانت از خدای سبحان و به استناد اختیارات تفویضی فرمانده معظم کل قوا شما را که از تجربه و دانش در نیروهای مسلح برخوردارید به عنوان جانشین رئیس بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  منصوب می کنم.

امید است با توجه خاص که شایسته پیروان امامت و ولایت و دلسوختگان انقلاب اسلامی و سربازان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) است وظایف محوله را انجام دهید و در همه امور رعایت امانت و تقوا را بنمایید.

گفتنی است امیر سرتیپ دکتر محمد حسن نامی پیش از این به عنوان رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دهم مشغول به فعالیت بوده است.



تاريخ : 18 / 6 / 1392برچسب:, | 4:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

در پی بازی فوتبال آمریکایی و برنده شدن تیم اوراگون درمقابل تیم ویرجینا در نوتردام، یکی از بازکنان تیم دختر 19 ساله را در زمین بازی در مقابل دید همه مورد تجاوز جنسی قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در پی بازی فوتبال آمریکایی و برنده شدن تیم اوراگون درمقابل تیم ویرجینا در نوتردام،  یکی از بازيکنان تیم ، دختر 19 ساله را در زمین بازی در مقابل دید همه مورد تجاوز جنسی قرار داد.

پس از انجام این عمل وقیحانه و زشت که روز شنبه اتفاق افتاد شب گذشته همان دختر به دلیل مصرف بیش از حد داروهای افسردگی خودکشی  کرد.

لیزی سی برگ 19 ساله دانشجوی سال اول در" کالج سنت مری بود".

وی در نامه ای نوشت من این کار را برای جلوگیری از تکرار دوباره آن توسط افراد سودجوی دیگر کردم وحاضر نیستم دوباره مورد سوء استفاده قرار گیرم.

نام بازیکن متجاوز اجازه انتشار نیافت و در صورت انتشار خبر گزاری مربوط مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.
 
بسیاری از همشاگردی و همکلاسی های لیزی برای حمایت از وی نشان دادن خشم خود از این متجاوز با نوشتن شعار خواستار دستگیری و تنبیه متجاوز شدند.