تاريخ : 13 / 4 / 1391برچسب:, | 7:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از مشرق :

محمد مهدي مظاهري در جمع رؤساي دانشگاههاي آزاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري و استان اصفهان با اشاره به تأكيد مقام معظم رهبري بر اسلامي كردن دانشگاه‌ها، گفت: اسلامي شدن دانشگاه و تعميق و گسترش مباني اسلامي و ايجاد فضاي ديني از ضروري ترين فعاليت‌هاي معاونت فرهنگي دانشگاه بوده و تاكنون گام‌هاي مفيد و مثمر ثمري در اين راستا برداشته شده است.

وی رسالت حوزه و دانشگاه را پرورش انسانهاي مؤمن و متعهد و همراه با كسب علوم نوين و در راستاي پيشرفت و تعالي جامعه و كشور عنوان كرد و گفت: فرهنگ‌پذيري و نهادينه‌كردن فرهنگ اصيل اسلامي – ايراني از جمله عوامل اثر گذار بر شكل گيري و هويت جوانان و آينده سازان كشور است و مسئولان دانشگاهها همسو با معاونت فرهنگي در اين راستا تلاش مي‌کنند.

رئيس منطقه چهار دانشگاه با بیان اینکه توسعه و تجهيز مساجد از مهمترين اولويت هاي فرهنگي دانشگاههاست از رؤسا خواست از يادمان‌هاي شهدا گمنام صيانت شود و برنامه‌هاي مختلف فرهنگي در چنين مكان‌هايي اجرا شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: اقدامات خوبي در راه‌اندازي دانشگاههاي تك جنسيتي صورت گرفته و تا كنون 6 واحد تك جنسيتي در منطقه چهار تأسيس شده و در همين راستا 90 درصد دروس عملي، آزمايشگاهي و كارگاهي و 100 درصد دروس عمومي به صورت تك جنسيتي ارائه مي‌شود كه دستاورد مباركي براي دانشگاه است.

معاون فرهنگي دانشگاه خاطر نشان كرد: توسعه و گسترش فضاهاي فرهنگي به ويژه مساجد بر اساس سبك هاي بديع معماري اسلامي و ايراني صورت مي‌پذيرد و جاي آن دارد كه به طور دائم روايات ائمه معصومين (ع) و بزرگان براي بهره‌مندي دانشجويان، كاركنان و اساتيد به روش‌هاي مختلف در معرض ديد قرار گيرد.

مظاهري با اشاره به سخن رئيس دانشگاه مبني بر اينكه پرچم دانشگاه فرهنگي است اظهار داشت: ايران اسلامي در پرتو فعاليتهاي علمي، فرهنگي و اسلامي در دانشگاه‌ها به دستاوردها و پيشرفت‌هاي خوبي نائل آمده و اين مسير و جهاد الهي تا فتح قله‌هاي علمي در جهان ادامه خواهد يافت.



تاريخ : 13 / 4 / 1391برچسب:, | 11:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر :

معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: پذیرش بدون آزمون این دانشگاه از سراسر کشور در 94 رشته مقطع کارشناسی‌ارشد انجام می‌شود.
آقای فیروزی افزود : دانشجویان تا 25 تیرماه برای تحویل مدارک خود به دفتر استعدادهای درخشان فرصت دارند.
او با بیان اینکه ظرفیت پذیرش این دانشگاه از طریق استعدادهای درخشان20 درصد از تعداد نفرات هر رشته است گفت: دانشگاه شهید چمران 10 درصد از پذیرش را به دانشجویان خود و 10 درصد را به دانشجویان سایر دانشگاه‌ها اختصاص داده است.
معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود : نتایج پذیرش بدون آزمون دانشگاه شهید چمران درمقطع کارشناسی ارشد هررشته بعد ازتحویل مدارک دانشجویان به دفتراستعدادهای درخشان مشخص می‌شود.
آقای فیروزی گفت:‌ دانشجویان ترم آخرمقطع کارشناسی در صورتی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که تا شهریورماه سال جاری فارغ‌التحصیل شوند.



تاريخ : 10 / 4 / 1391برچسب:, | 3:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل ازجهان نیوز:

يك سايت اينترنتي كه ادعا دارد با دفتر رسمي ازدواج همكاري مي كند، به معرفي خانم ها براي ازدواج يك ساعته به مبلغ 60 تا صد هزار تومان مي پردازد. در اين سايت صفحه اي بعنوان پروفايل خانم ها در نظر گرفته شده كه در اين پروفايل مشخصات 10 زن وجود دارد كه براي هر زن يك كد (از عدد يك تا 10) در نظر گرفته شده است.



ادامه مطلب
تاريخ : 8 / 4 / 1391برچسب:, | 11:6 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجانیوز:

روزنامه «ملت ما» نوشت:

حكم اعدام يكي از نمايندگان اسبق يك استان غربي كشور در مجلس شوراي اسلامي كه از مدتي پيش به جرم حمل و نگهداري مواد مخدر به اعدام محكوم شده بود، اخيرا براي اجرا به شعبه اجراي احكام رفته است.



تاريخ : 3 / 4 / 1391برچسب:, | 8:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: مدیر هسته گزینش فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران گفت: به‌منظور تأمین نیروی انسانی، از آقایان مؤمن و متعهد به‌صورت پیمانی استفاده می‌شود.

خبرگزاری فارس: استخدام نیروی انسانی برای فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، محمد مسیبی اظهار داشت: هسته گزینش فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین برادران مؤمن، متعهد و کارآمد به صورت پیمانی پنج ساله در مقطع درجه داری و افسری استخدام می‌کند.

وی گفت: به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان مؤمن، متعهد، بسیجی، علاقمند و کارآمد (مرد) که دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر هستند استخدام می‌‌شود.

مدیر هسته گزینش فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران افزود: مصاحبه علمی از جمله معاینات پزشکی، تست ورزش، آزمون و ...منطبق با شرایط مندرج در آگهی از جمله شرایط اولیه استخدام ناجا است که در مقطع درجه داری و افسری داوطلب می‌پذیرد.



تاريخ : 3 / 4 / 1391برچسب:, | 11:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

جانشین رئیس پلیس راهور تهران از برخورد با خودروهای دارای شیشه دودی خبر داد و گفت: پلیس برابر قانون با خودروهای دارای شیشه دودی که داخل خودرو قابل رویت نباشد، برخورد می کند.

سرهنگ جمال بذرافشان در گفتگو با مهر اظهار داشت: همزمان با فصل تابستان و گرمای هوا استفاده از شیشه های دودی افزایش می یابد. پلیس براساس قانون با خودروهایی که پس از دودی کردن شیشه داخل آنها مشخص نباشد و ماموران نتوانند داخل آن را مشاهده کنند برخورد کرده و علاوه بر اعمال قانون باید شیشه اصلاح شود.

وی ادامه داد: مصادیق این شیشه ها مشخص شده است و مالک هر خودرویی که دارای این شیشه ها باشد می تواند مصداقها را روی خودروی خود بررسی کند. براساس قانون استفاده از این شیشه ها در صورتی که داخل خودرو مشخص باشد، منعی ندارد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه از امروز طرح کنترل الکترونیکی خط اضطرار تونلهای توحید و رسالت اجرا می شود، گفت: تردد در خط اضطرار برای خودروهای شخصی ممنوع بوده و تنها خودروهای امدادی اجازه تردد در این لاین را دارند. ضمن اینکه تردد موتور سیکلت، کامیون و اتوبوس در تونلهای شهری ممنوع بوده و مختلفان ۵۰ هزار تومان جریمه می شوند.



تاريخ : 1 / 4 / 1391برچسب:, | 1:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

وزیر اطلاعات در نشست تخصصی حقوق بشر‌ گفت: سر شبكه عوامل ترور دانشمندان هسته ای ایران شناسایی و دستگیر شد.

1391/04/03 - 09:42

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ' حیدر مصلحی، روز پنجشنبه در چهارمین نشست تخصصی حقوق بشر با موضوع ' حقوق بشر و امنیت ملی' به اقتدار دستگاه های اطلاعاتی ایران اشاره كرد و افزود: در دستگیری های اخیر بر خلاف دستگیری عامل ترور شهید علی محمدی‌ سرشبكه تروریست های هسته ای شناسایی و دستگیر شد.

وی با تصریح بر این كه از درون سرویس های جاسوسی كشورهای غربی اطلاع وجود دارد، اضافه كرد: استكبار می داند با این دستگیری ضربه محكمی خورده و در میان آن ها ولوله ای ایجاد شده است.

مصلحی هم چنین به هزینه سنگین سرویس های جاسوسی خارجی برای حمایت از اپوزیسیون داخلی و خارجی اشاره كرد و ادامه داد: كار فتنه تمام نشده است و مجموعه فتنه در داخل و خارج با طراحی های جدید ادامه دارد.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ حلقه داخلی و خارجی فتنه برای براندازی نظام‌ تصریح كرد: این براندازی به معنی حذف شدن اسلام از ایران است.

وزیر اطلاعات دلیل این ادعا را یافتن جزوه ای از دفتر كار یكی از فعالین فتنه بیان كرد و گفت: این جزوه برای براندازی نظام به معنی حذف اسلام از ایران، طراحی شده است و بررسی ادبیات آن نشان می دهد كه به ادبیات حزب توده بسیار نزدیك است.



تاريخ : 31 / 3 / 1391برچسب:, | 3:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

یک باند مهم شرکتهای هرمی در اصفهان متلاشی شد.
رئیس پلیس آگاهی اصفهان امروز گفت: با همکاری سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات استان اصفهان و کارگاهان پلیس آگاهی این استان، 35 نفر از سرشاخه ها و نفرات اصلی باند شرکت هرمی گاما دستگیر شدند.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به اینکه میلیاردها تومان پولِ زیر شاخه های فریب خورده ، به جیب این کلاهبرداران رفته است افزود :‌ از این افراد تعدادی ماشین های مدل بالا و گرانقیمت نیز کشف و ضبط شد.
این افراد در استانهای تهران و اصفهان برای جذب زیرشاخه شرکت هرمی گاما فعالیت می کردند.

منبع : واحد مرکزی خبر



تاريخ : 29 / 3 / 1391برچسب:, | 7:53 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: معاون وظیفه عمومی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: مهلت تعویض کارت‌های معافیت سربازی 31 خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری فارس: 31 خرداد؛ پایان مهلت تعویض کارت‌های معافیت سربازی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حبیب شریف‌زاده ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به قوانین جدید نظام وظیفه عمومی دارندگان کارت معافیت کفالت، مددجویان کمیته امام خمینی(ره) و بهزیستی باید با مراجعه به دفاتر پلیس+10 اقدام به تعویض کارت‌های خود کنند.

وی با بیان اینکه تعویض کارت‌های معافیت کفالت و پزشکی از تیرماه سال گذشته آغاز شده است، افزود: در صورتی که دارندگان کارت پایان خدمت تا 31 خرداد اقدام به تعویض کارت پایان خدمت خود نکنند پلیس+10 و دیگر نهادها در قبال این بی‌توجهی دارندگان کارت معافیت مسئول نیستند.

وی گفت: یک سال زمان برای تعویض این کارت‌ها زمان کمی نیست و لازم است تا دارندگان کارت‌های معافیت نیز به این موارد توجه کرده و در این زمینه کوتاهی نکنند.

شریف‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه مطابق قانون جدید خدمت وظیفه عمومی، تمامی فرزندان ذکور شهدا و جاویدالاثران از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند، اظهار داشت: طبق قانون جدید خدمت وظیفه عمومی به ازای هر 24 ماه آزادگی، 25 درصد جانبازی و 30 ماه سابقه حضور در جبهه هر یک از والدین، یکی از فرزندان ذکور آنان معاف می‌شوند.

وی ادامه داد: در مورد معافیت کسانی که مدت حضور در جبهه یا مدت آزادگی و اسارت آنان به تنهایی در حد معافیت یک فرزند ذکور آن‌ها نیست، درصد جانبازی و مدت حضور در جبهه و مدت اسارت آنان تجمیع و محاسبه می‌شود.



تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 12:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

دکتر سعید منتظرالمهدی، رییس اداره سینمایی و تلویزیونی نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از پشت صحنه یکی از پروژه‌های تلویزیونی که قرار است در هفته ناجا پخش شود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حاضر که از وی در مورد اتفاقات جدید روی داده خصوصا دستگیری یکی از هنرپیشگان زن سوال کرده بود گفت: ایشان از هنرمندان خوش نام و بی حاشیه عرصه سینما و تلویزیون بوده و تا به حال هیچگونه پرونده ای در نیروی انتظامی نداشته اند.

به گزارش پارس توریسم، وی در خصوص اتفاقات پیش آمده برج میلاد افزود: متأسفانه تعدادی خانم‌ها و آقایان، با ظاهر ناآراسته، رفتار هنجارستیز و پوششی خارج از دایره قانون و عرف داشته و ایشان هم از نظر مأمورین مستقر در محل وضعیت مناسبی به لحاظ حجاب نداشته اند.

هنگام ورود، مأمورین نسبت به اعمال وظیفه قانونی خود همراه با رفتار مودبانه اقدام کرده اند که متأسفانه با مقاومت این بازیگر مواجه و جهت جلوگیری از اصطکاک، نامبرده را به مرکز پلیس هدایت نموده اند. پس از مراجعه مجدد مشار الیها و قبول اشتباه رخ داده، در حال حاضر هیچ‌گونه مسئله برای خانم (ل. الف) مترتب نبوده و مسأله پیش آمده مرتفع و نامبرده فاقد هرگونه سابقه قضایی و پلیسی می‌باشند.

منتظرالمهدی اضافه کرد: نیروی انتظامی هیچگونه اصرار به رفتار فرا قانونی نداشته و در حوزه های غیر مرتبط اهتمام به رفتار جلوتر از قانون ندارد، بلکه آنچه منجر به شکل دهی انجام و سر انجام نوع تصمیمات در این حوزه ها می شود صرفاً رفتاری قانون مدارانه است. چنانکه در حوزه مبارزه با تکثیرCD های غیر مجاز که مسئولیت رسیدگی آن برعهده بعضی از آقایان است و بدنام کردن هنرمندان نزد ناخودآگاه جامعه، فعالیتی افزون و مستمر داشته و طی مأموریت های فصلی به مبارزه با این پدیده شوم پرداخته. چناچه فرمانده محترم نیروی انتظامی اخیراً اعلام نمودند، در این زمینه حدود 5/4 ملیون CD غیر مجاز کشف، ضبط و امحاء شده است.



تاريخ : 24 / 3 / 1391برچسب:, | 3:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مشمولان فارغ التحصيل داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ اول تيرماه سال 1391 براي اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

به گزارش پايگاه پليس، سازمان وظيفه عمومي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران طي اطلاعيه اي اعلام كرد: كليه مشمولان فارغ‌التحصيل دانشگاهي كه زمان اعزام آنان اول تير ماه سال1391 مي باشد مي بايست در ساعت و محلي كه توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در قالب برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح ابلاغ گرديده حضور يابند، همچنين عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب مي گردد.

براساس اين اطلاعيه، آندسته از مشمولاني كه به هر دليل تاكنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح نگرديده اند مي توانند به نزديكترين دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) مراجعه و نسبت به دريافت برگ مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن رفتار نمايند.

مشمولان مي بايست كليه اوراق مربوط به اعزام (برگ آماده به خدمت، برگ واكسيناسيون، برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارك مورد نياز از جمله شناسنامه، كارت ملي، و....) را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
کد مطلب :



تاريخ : 23 / 3 / 1391برچسب:, | 6:49 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

ل. ا، بازیگر معروف سینما، تئا‌تر و تلویزیون دقایقی پیش به اتهام بدحجابی در ورودی سالن همایش‌های برج میلاد توسط پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ دستگیر شد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: نامبرده که قصد ورود به یکی از کنسرت‌های تهران را داشت، مورد تذکر ماموران پلیس امنیت اخلاقی قرار گرفت و در پی آن توسط پلیس دستگیر شد.

منبع: افکار نیوز



تاريخ : 12 / 3 / 1391برچسب:, | 12:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سازمان دامپزشكي براي پيشگيري از شيوع بيماري تب كريمه‌كنگو هشدار داد: مصرف‌كنندگان فقط گوشت قرمز و جگر ممهور به مهر دامپزشكي را بخرند و گروه‌هاي شغلي پرخطر كه تماس بيشتري با دام دارند به مسائل فردي بهداشتي دقت بيشتري داشته باشند.

به گزارش ايسنا، بيماري تب كريمه كنگو يكي از بيماري‌هاي مشترك بين انسان و دام به‌شمار مي‌رود كه عامل اين بيماري يك ويروس است.

مهره‌داران كوچك و جوندگان از جمله جوجه‌تيغي، خارپشت، خرگوش و ... مخزن تكثير و رشد اين ويروس هستند و كنه‌ها هم به عنوان ناقل اين بيماري به ساير حيوانات هم‌چون گاو، گوسفند، بز و ... و هم‌چنين انسان‌ها محسوب مي‌شوند.

دام و انسان ممكن است توسط ناقلان (كنه‌ها‌ي آلوده) گزيده شوند؛ در اين ميان دام‌هايي كه گزيده مي‌شوند، در هفته اول اين ويروس در خون آنها وجود داشته كه علامت خاصي هم ندارند و پس از يك هفته اين ويروس از بدن دام آلوده پاك مي‌شود.

اما اگر طي هفته‌اي كه دام ناقل اين ويروس است، كشتار شود انسان‌هايي كه گوشت اين دام را مصرف‌ كنند يا افرادي كه در كشتارگاه‌ها فعاليت مي‌كنند و با دام سروكار دارند در معرض آلودگي قرار خواهند گرفت.

انسان‌ها از طريق حيوان، كنه و هم‌چنين انسان ديگر به اين بيماري مبتلا مي‌شوند كه اين بيماري براي آنها مخاطره آميز است اما حيوانات فقط از طريق كنه‌هاي آلوده به اين بيماري مبتلا مي‌شوند و پس از يك هفته بيماري از بدنشان پاك مي‌شود.

بيماري تب كريمه كنگو بيماري نوظهوري نيست و در 35 كشور جهان از جمله قاره آفريقا، اروپاي شرقي، كشور‌هاي منطقه خليج‌فارس بروز يافته و اخيرا نيز در كشور ما (در دو استان سيستان و بلوچستان و خراسان رضوي) شيوع پيدا كرده است كه طبق اعلام سازمان دامپزشكي تاكنون تلفاتي از بيماري تب كريمه كنگو در جمعيت دامي كشورمان رخ نداده اما متاسفانه در استان خراسان رضوي جان يك پزشك و يك فعال در كشتارگاه را گرفته است.

محسن مشكات ـ معاون تشخيص و درمان سازمان دامپزشكي كشور ـ به منظور پيشگيري از شيوع اين بيماري گفت: با توجه به اينكه دامداران، افراد مشغول در كشتارگاه‌ها، ناظران بهداشتي و پزشكان بيشتر در معرض ابتلا به اين بيماري هستند، آموزش و اطلاع‌رساني به اين افراد بسيار اهميت دارد و رعايت مسائل ايمني فردي در اين گروه‌هاي شغلي پرخطر بسيار مهم است.

وي مقابله و مبارزه با كنه‌ها به عنوان ناقلان بيماري تب كريمه كنگو را از ديگر راه‌هاي پيشگيري از شيوع اين بيماري عنوان و اظهار كرد: سم‌پاشي دام و جايگاه‌هاي دامي در اين زمينه مي‌تواند موثر باشد، اما راهكار قطعي نيست، چرا كه كنه‌ها جمعيت زيادي دارند و دامداري‌ها به ويژه دامداري‌هاي سنتي مكان رشد كنه‌ها هستند.

معاون سازمان دامپزشكي كشور تصريح كرد: دام‌هاي آلوده به اين بيماري كه در هفته‌ اول اين ويروس در خونشان وجود دارد، اگر كشتار شوند ناقل بيماري هستند، لذا اگر گوشت و جگر آنها بلافاصله در اختيار مردم قرار گيرد، انسان‌ها را نيز به اين بيماري مبتلا مي‌شوند.

وي با تاكيد بر اينكه گوشت دام ذبح‌ شده در كشتارگاه‌ها نبايد بلافاصله توزيع شود، گفت: گوشت حداقل بايد 24 ساعت و جگر دام كشتار‌شده حداقل 48 ساعت در سردخانه كشتارگاه بايد بماند تا در اين مدت اگر احتمالا ويروسي وجود داشته از بين برود و براي مصرف‌كننده خطري نداشته باشد.

مشكات به مردم توصيه موكد كرد كه گوشت قرمز و جگري گوسفندي را بخرند كه توسط دامپزشكي نظارت شده باشد و ممهور به مهر دامپزشكي باشد و از خريد گوشت از جاده‌ها و مغازه‌هاي ميان راهي خودداري كنند.

وي افزود: اگر گوشت به شكل لاشه‌اي خريداري مي‌شود، روي لاشه، مهر بازرسي دامپزشكي زده شده و گوشت‌هاي بسته‌بندي شده نيز كه از فروشگاه‌‌‌ها تهيه مي‌شود، برچسب مشخصات توليد، تاريخ و مجوز بهداشتي دامپزشكي را دارند.

معاون بهداشت و تشخيص بيماري‌هاي سازمان دامپزشكي افزود: با تهيه گوشت و فرآورده‌هاي گوشتي كه مجوز دامپزشكي دارند، مصرف‌كننده بايد از سلامت محصول مطمئن باشد كه اين امر فقط به خاطر شيوع بيماري تب كريمه كنگو نيست، بلكه به‌ خاطر جلوگيري از ابتلا به همه بيماري‌هاي دامي و انساني است.



تاريخ : 11 / 3 / 1391برچسب:, | 2:59 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

2هزار و 500 نفر نیمه نخست امسال در شرکت مخابرات استخدام می شوند.
مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران امروز در مراسم بهره برداری از طرح های مخابراتی هرمزگان در بندرعباس افزود : این افراد با آزمون کتبی و مصاحبه علمی که در تیر امسال برگزار می شود در این شرکت جذب می شود.
زارعیان گفت : متقاضیان دارای مدرک کارشناسی به بالا از 16 تا 22 خرداد می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی دبلیو دبلیو دبلیو / دات / تی سی آی / دات / آی آر نام نویسی کنند.
مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران گفت : نیروهای پیمانکاری شرکت مخابرات در این آزمون از اولویت بیشتری برخوردار هستند.
دارندگان مدرک برق ، مخابرات ، الکترونیک ، فیزیک ، رایانه ، حسابداری ، اقتصاد ، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی ، مدیریت ، علوم اجتماعی ، علوم ارتباطات ، مدیریت رسانه ، مهندس صنایع و آمار می توانند در این آزمون شرکت کنند.
زارعیان افزود : واگذاری سه میلیون سیم کارت تلفن همراه ، یک میلیون تلفن ثابت و سه میلیون اینترنت پرسرعت ADSLاز مهمترین برنامه های شرکت مخابرات در سال 91 است.
وی گفت : افزایش شمار سرویس های تلفن همراه به 100 سرویس از برنامه های دیگر این شرکت است.
تبلیغات ، پیام چندرسانه ای ، پیام کوتاه ، پیام خرید از جمله سرویس های تلفن همراه است.
26 میلیون مشترک تلفن ثابت ، 16 میلیون مشترک تلفن همراه در کشور وجود دارد.
همچنین امروز از 127 طرح مخابراتی به صورت همزمان با 150 میلیارد ریال هزینه در بندرعباس به بهره برداری رسید.
توسعه سوئیچ تلفن همراه ، نصب و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ، تبدیل فیبر نوری هوایی به خاکی ، راه اندازی سیستم طرح جامع ارتباط با مشتری ، نصب 59 سوئیچ ارتقا ظرفیت تلفن همراه و آنلاین کردن دفاتر خدمات ارتباطی روستایی از مهمترین این طرح هاست.
مدیرعامل شرکت مخابرات هرمزگان گفت : یک میلیون و 40 هزار مشترک تلفن همراه ، 450 هزار مشترک تلفن ثابت و 19 هزار مشترک دیتا از این طرح ها بهره مند می شوند.
تراکمه افزود : ارتقا کیفیت آنتن دهی تلفن همراه ، افزایش سطح کیفی ارتباطات و افزایش سرعت ارتباط روستاها با خطوط ارتباطی از مهمترین مزیتهای بهره برداری از این طرح های مخابراتی است.
وی گفت : راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی مخابرات در بندرعباس و مرکز آموزش تجهیزات نوین در جزیره کیش نقش بسیاری در توسعه منابع انسانی دارد.
مدیرعامل شرکت مخابرات هرمزگان گفت : در این دانشگاه 130 دانشجو در دو رشته فناوری اطلاعات و خدمات ارتباطی در مقطع کاردانی تحصیل می کنند .

بندرعباس / واحد مرکزی خبر / اجتماعی



عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: عبدالحسین روح‌الامینی گفت: سعید مرتضوی با عنوان معاونت در قتل تفهیم اتهام شده است و ما هم منتظر تشکیل دادگاه هستیم.

خبرگزاری فارس: مرتضوی با عنوان معاونت در قتل عمد تفهیم اتهام شد/ شمارش معکوس برای تشکیل دادگاه

عبدالحسین روح‌الامینی پدر محسن روح‌الامینی یکی از کشته‌شدگان حادثه کهریزک در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث فارس درباره پرونده سعید مرتضوی در این‌ رابطه اظهار داشت: این شخص جلب به دادرسی شده است و این جلب به دادرسی مربوط به قبل از عید و همچنین قبل از انتصاب وی در سمت ریاست سازمان تأمین اجتماعی بوده است.

وی ادامه داد: هنوز کیفرخواست این فرد صادر نشده است اما احضار شده و به عنوان معاونت در قتل عمد تفهیم اتهام شده است ولی نمی‌دانم آخرین دفاع از او اخذ شده است یا خیر.

روح‌الامینی با بیان اینکه امیدواریم هرچه زودتر کیفرخواست صادر شود گفت: بازپرس پرونده هنوز تاریخی برای صدور کیفرخواست تعیین نکرده اما گفته که کار تمام شده است و فقط باید پرونده را به دادگاه کیفری استان تهران فرستاد.

وی خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم کیفرخواست تا هفته قبل صادر نشده بود اما در شرف صادر شدن است و ما هم منتظر تشکیل دادگاه هستیم.



عقاب نیوز:

 

نقل قول هایی تکان دهنده از مدیر سایت صیغه درباره زنانی که تن به ازدواج موقت می دهند310

آسیب‌ها - سایت قانون آنلاین، گزارشی از سایت ازدواج موقت تهران منتشر کرده است که در آن با مدیر این سایت هم گفتگو شده. بخش هایی از این گزارش را می خوانید؛

- صبح دیروز در شبکه اجتماعی فیس‌بوک و توییتر وبلاگی معرفی شد با عنوان «مرکز رسمی ازدواج موقت تهران» و سریع در صفحات تعداد زیادی از کاربران این شبکه‌ها به اشتراک گذاشته شد و نظرهای مختلفی در رابطه با آن مطرح شد. زمانی که وارد این وبلاگ می‌شوید عنوانی با مضمون «این وبلاگ در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده است» خودنمایی می‌کند و در معرفی آن ‌آمده است که «مرکز رسمی ازدواج موقت جامعه مجازی پیوند (زوج‌یابی) تهران» و به کاربران اطمینان داده می‌شود که «خدمات مربوط به ازدواج موقت، خدمات خصوصی تلقی شده و اطلاعات مربوط به آن در اختیار هیچ ارگان یا سازمان دولتی قرار نمی‌گیرد و در هیچ کجا (بجز این مرکز) ثبت نمی‌شود و برای مخاطبین مشکل‌ساز نخواهد بود.»

در مورد زنانی که در این سایت معرفی شده‌اند هم آمده است: «خدمات این مجموعه در زمینه ازدواج موقت فقط شامل خانم‌های مطلقه و بیوه می‌شود.»

- مدیر سایت از نیت خیر خود برای کمک به جوانانی که مشکل ازدواج دارند سخن گفت و ادعا کرد با وجود اینکه توهین‌هایی بسیاری به وی شده، همچنان در ادامه این مسیر مصر است. او از برنامه‌هایش برای فراگیری این مسئله طبق اصول و شرع در سایر استان‌ها سخن می‌گوید و مشکل اصلی خود را ناتوانی در پاسخگویی به همه مراجعه‌کنندگان عنوان می‌کند. او از فعالیت این مرکز زیر نظر یکی از دفاتر ثبت ازدواج و طلاق و مشورت با فردی روحانی و یک حقوقدان صحبت کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : 9 / 3 / 1391برچسب:, | 10:5 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

محمدرضا شفيعي - طي روزهاي گذشته در شبکه‌هاي اجتماعي و فضاي سايبري، وبلاگي با عنوان «مرکز رسمي ازدواج موقت تهران» به سرعت در صفحات کاربران شبکه‌هاي مختلف به اشتراک گذاشته شد وخبرساز گرديد. مديريت اين وبلاگ در صفحه اصلي اعلام کرده بود که داراي مجوز ستاد ساماندهي سايت‌هاي اينترنتي وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي است.
به فاصله يک روز پس از اين ماجرا و با رسانه‌اي شدن ماجراي وجود چنين وبلاگي، وزارت ارشاد به طور رسمي ثبت اين وبلاگ را تکذيب و به مقامات قضايي شکايت کرد. پس از ادعاي گردانندگان اين سايت مبني بر داشتن مجوز از سوي وزارت ارشاد، پس از بررسي‌هاي تخصصي مشخص شد اين سايت تنها به عنوان وبلاگ در ستاد ساماندهي پايگاه‌هاي اينترنتي ثبت شده‌است و هيچ مجوزي از وزارت ارشاد و وزارت ورزش و جوانان ندارد. بر اساس قوانين موجود، وزارت ورزش و جوانان تنها سازماني است كه مي‌تواند نسبت به اعطاي مجوز فعاليت سايت‌هاي «همسريابي» و غيره اقدام كند.
به گزارش مهر، پس از اعلام شکايت وزارت ارشاد اقدامات قضايي آغاز شده‌است و نام اين سايت به کميته بررسي مصاديق جرائم رايانه‌اي ارسال شده‌است و به زودي اين سايت فيلتر مي‌شود.همزمان پليس فتا هم تحقيقات درباره اين وبلاگ جنجالي را آغاز کرد. به گزارش قانون آنلاين، زماني که وارد اين وبلاگ مي‌شويد عنواني با مضمون «اين وبلاگ در ستاد ساماندهي وزارت ارشاد به ثبت رسيده‌است» خودنمايي مي‌کند و در معرفي آن ‌آمده‌است که «مرکز رسمي ازدواج موقت جامعه مجازي پيوند (زوج‌يابي) تهران» و به کاربران اطمينان داده مي‌شود که «خدمات مربوط به ازدواج موقت، خدمات خصوصي تلقي شده و اطلاعات مربوط به آن در اختيار هيچ ارگان يا سازمان دولتي قرار نمي‌گيرد و در هيچ کجا (به جز اين مرکز) ثبت نمي‌شود و براي مخاطبين مشکل‌ساز نخواهد بود.» در مورد زناني که در اين سايت معرفي شده‌اند هم آمده‌است: «خدمات اين مجموعه در زمينه ازدواج موقت فقط شامل خانم‌هاي مطلقه و بيوه مي‌شود.»
در ميان خبرهاي زيادي که در روزهاي اخير درباره آمارهاي ازدواج و طلاق در کشور منتشر شده‌است، خبر جنجالي وبلاگ و يا سايت فعال در زمينه ازدواج موقت، بحث قديمي ازدواج موقت را دوباره زنده کرده‌است.
ادعاي فعاليت قانوني در حالي از سوي گرداننده سايت مذکور مطرح شده که ديروز خبرگزاري ايسنا از رسيدگي کارآگاهان پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات به پرونده گردانندگان سايت «صيغه» خبر داد.
در اين گزارش، شکواييه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، دليل ورود پليس فتا به اين مسئله عنوان شده و در ادامه تاکيد شده‌است که با توجه به اينکه گردانندگان اين سايت مدعي شده بودند از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مجوز فعاليت دريافت کرده‌اند، مسئولان وزارت ارشاد اسلامي هم در نامه‌اي ضمن رد اين ادعا از ماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات درخواست کردند تا نسبت به رسيدگي به اين پرونده اقدام کنند.
گفتني است بنابر آنچه در خبر منتشر شده در اين خبرگزاري آمده‌است، وزارت ورزش و جوانان تنها سازماني است که مي‌تواند نسبت به اعطاي مجوز فعاليت سايت‌هاي «همسريابي» و غيره اقدام کند.در حالي که ادعاي ثبت مجوز فعاليت اين سايت تکذيب شده‌است، هم توسط پليس فتا و هم از سوي مقامات قضايي پرونده‌اي در خصوص اين وبلاگ تشکيل شده‌است. مدير اين سايت در گفت‌وگو با قانون، از نيت خير خود براي کمک به جواناني که مشکل ازدواج دارند سخن گفت و ادعا کرد با وجود اينکه توهين‌هاي بسياري به وي شده، همچنان اين مسيررا ادامه خواهد داد. او از برنامه‌هايش براي فراگيري اين مسئله طبق اصول و شرع در ساير استان‌ها سخن گفته و مشکل اصلي خود را ناتواني در پاسخگويي به همه مراجعه‌کنندگان عنوان مي‌کند. او از فعاليت اين مرکز زير نظر يکي از دفاتر ثبت ازدواج و طلاق و مشورت با فردي روحاني و يک حقوقدان صحبت کرد. مدير اين سايت،‌ اين اقدام را به خاطر اينکه طبق اصول و شرع اسلام است در راستاي بحث خانه عفاف مي‌داند و مدعي شد که تعداد مراجعان و تماس‌هايي که با اين مرکز گرفته مي‌شود بسيار زياد است.
او مدعي است که ما کار خلاف شرع و قانون انجام نمي‌دهيم و نيتمان خير است و معتقديم که خدا هم در اين راه ما را کمک خواهد کرد. در حالي که قانوني بودن اين وب‌سايت و ادعاي اين فرد در مورد ثبت سايتش در ستاد ساماندهي به طور رسمي تکذيب شده‌است، معلوم نيست تا چه اندازه ادعاهاي اين فرد در مورد نيت و قصدش واقعيت داشته باشد. در اين رابطه معاون مرکز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت ارشاد با اعلام اينکه هيچ سايت مرتبط با ازدواج مجوز قانوني فعاليت نگرفته‌است، گفت: براي جلوگيري از اين گونه تخلفات، سايت‌ها بزودي داراي هولوگرام ويژه مي‌شوند.محمدصادق افراسيابي در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: يکي از وظايف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بررسي عدم مغايرت محتواي رسانه‌هاي بر خط با اخلاق اسلامي، عفت عمومي و سلامت شخصيت کودکان و نوجوانان است. وي ادامه داد: صاحب سايت بايد تصوير مدارک شناسايي و صلاحيت عمومي خود را از جمله گواهي عدم سوءپيشينه، شناسنامه و کارت ملي در سامانه بارگذاري کند تا همکاران گروه رسانه‌هاي بر خط مرکز ضمن ارزيابي محتواي تارنما، صحت مدارک مربوط به شناسايي و صلاحيت عمومي را بررسي کنند و در صورت کامل بودن مدارک، مجوز فعاليت رسانه‌هاي برخط اختصاصي صادر شود. افراسيابي تصريح کرد: صدور مجوز رسانه‌هاي بر خط حوزه ازدواج و همسريابي منوط به ارائه معرفي نامه از سوي وزارت ورزش و جوانان است که تاکنون هيچ رسانه‌ بر خطي موفق به اخذ معرفي نامه از آن وزارتخانه نشده‌است.

منبع : روزنامه ابتکار



تاريخ : 8 / 3 / 1391برچسب:, | 11:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فردی که اقدام به جعل سایت یکی از دانشگاههای استان گلستان کرده بود با تلاش پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مهر، سرگرد رجبلی رئیس پلیس فتا استان گلستان افزود: براساس گزارش رسیده از سوی یکی از دانشگاه‌های استان مبنی بر اینکه شخصی در فضای مجازی بدون هماهنگی با مسئولان  دانشگاه و برخلاف ضوابط و مقررات اقدام به ایجاد لینک نام دانشگاه در سایتیکرده است، بلافاصله ﻤﺄموران  اقدامات خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد:طی بررسی‌های فنی و تخصصی به عمل آمده توسط کارشناسان، شماره تماس متهم شناسایی که مشخص شد، متهم از شماره تماس فرد دیگری سوء استفاده کرده است. سرانجام متهم اصلی پرونده طی اقدامات بعدی شناسایی و دستگیر شد. با اقدام سریع کارشناسان پلیس فتا فرصت هرگونه کلاهبرداری از متهم گرفته شد.

معاونت اجتماعی پلیس فتا در این باره گفت: ایجاد سایت‌های جعلی به نام مراکز و اشخاص دیگر بدون اطلاع آنان و نیز نشر اکاذیب علیه این افراد و به خصوص جعل عناوین مراکز آموزشی، فرهنگی، جهت کلاهبرداری از دانش آموختگان آن مرکز جرم تلقی شده و پلیس با عاملین آن برخوردی قانونی و قاطع می کند.



تاريخ : 7 / 3 / 1391برچسب:, | 11:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خواهرزاده آقای "الف ر میم" در جریان دادگاه امروز رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی جزئیاتی جدید از این پرونده را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دوازدهمین جلسه دادگاه فساد بانکی متهم ردیف اول پرونده آقای "ع - ر"  این بار به عنوان مطلع در جایگاه قرار گرفت و گفت که حدود سه سالی است با آقای  "الف ر میم" ارتباط ندارد. ولی می توانم برخی از تخلفات مدیر دفتر وی را بگویم هر چند برخی از تخلفات او خارج از شان دادگاه است و من حیا می کنم بازگو کنم.

"الف.ر.م" در توهم قدرت به سر می‌برد و توهم قدرت خسروی هم ناشی از آن است. من خواهرزاده 'الف.ر.م' نیستم بلکه فقط قربانی وابستگی هستم.

من در آن دوران می دیدم که کارشناسان دیپلمه جولان می دادند. آقای "الف ر میم" هم با وی (دایی من) دست داشت. "م م " نیز در پروژه های گردشگری نفوذ می کرد و من با وی برخورد می کردم. آقای"الف ر میم" هم در جواب به من گفت دلت را بزرگ کن. آقای قاضی من مستندات زیادی ارائه کردم ولی متاسفانه آقای "الف ر میم"  "م.م" را باز هم حمایت کرد و به جایی رسید که آقای "م.م" در انتصابات داخل شد و پستهای کلیدی شرکت را در دست گرفت.

این مطلع به آقای "پ" قائم مقام  وقت بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: وی با حمایت آقای  "الف ر میم" قائم مقام بانک مرکزی شد و من بارها اعتراض کردم ولی حمایتها بیشتر شد. آقای الف هم با حمایت آقای "الف ر میم" از ستاد انتخاباتی احمدی نژاد به معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد و دارایی رسید.

" ع .ر"  گفت: آقای الف قرار بود سهمی از آقای خسروی دریافت کند. آقای "ی " و "خ .ا"  هم جزو همین دسته بودند.

"ع - ر" در اعترافاتش گفت: من در  این خصوص با آقای "الف ر میم" صحبت می کردم و می گفتم چرا از این آدمهای فاسد حمایت می کنید. حتی عصبانی شدم. بعدش با او قطع ارتباط کردم و وارد بخش خصوصی شدم و دیدم همین آدمها در بخش خصوصی هم بودند.

وی ادامه داد" 'الف.گ': عملکرد مدیران دولتی فساد مالی را رقم زد و در هتل لاله با 'الف.ر.م' جلسه داشت.

 



تاريخ : 6 / 3 / 1391برچسب:, | 2:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رئیس پلیس گذرنامه و مهاجرت شرایط دریافت گذرنامه پس از خروج غیرقانونی از کشور را اعلام کرد.

سردار محمود صادقی در گفتگو با مهر اظهار داشت: افرادی که به صورت غیرمجاز از کشور خارج شده اند و قصد بازگشت به کشور و دریافت گذرنامه قانونی را دارند با مراجعه به سفارتخانه های کشور در کشورهای مختلف برگه عبور دریافت و وارد کشور می شوند. این افراد پس از مراجعه به مراجع قضایی معرفی و پس از حکم مراجع قضایی می توانند گذرنامه دریافت کنند.
 
وی ادامه داد: افرادی که فرزندانشان به عنوان همراه در گذرنامه شان ثبت شده بودند و اکنون قصد دارند برای فرزندان گذرنامه جداگانه دریافت کنند با ارائه مدارک به سفارتخانه و کنسولگری های ایران در خارج از کشور می توانند گذرنامه جدید برای فرزندانشان دریافت کنند.
 
به گفته رئیس پلیس گذرنامه و مهاجرت، افراد می توانند به کنسولگری ایران در سایر کشورهای خارجی نیز برای دریافت گذرنامه جدید اعضای خانواده هایشان مراجعه کنند. هیچ نیازی به حضور در کشور برای ایرانیان مقیم سایر کشورها نیست.



عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: یک جامعه‌شناس گفت: برخی از دانش‌آموزان دختر به دلیل ناآگاهی و کم تجربگی اقدام به عکس‌برداری از خود با تلفن همراه در مدرسه می‌کنند، که همین امر زمینه‌ساز سوء استفاده دیگران را فراهم می‌کند.

خبرگزاری فارس: سوء استفاده‌ از عکس‌هایی که دانش‌آموزان دختر با تلفن همراه در مدرسه می‌گیرند

عالیه شکربیگی، جامعه‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به اینکه شیوه‌های و ابزار برقراری ارتباط در هر زمان، شکل و قالب مشخصی به خود می‌گیرد، اظهار داشت: اختراع تلفن ‌همراه را می‌توان از اختراعات مهم بشر دانست.



ادامه مطلب
تاريخ : 2 / 3 / 1391برچسب:, | 9:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مشمولان غيرغايبي كه تا پايان سال 1390 واجد شرايط معافيت‌هايي از قبيل معافيت جد و جده ، سه‌برادري و .. بوده‌اند در صورتي كه همچنان واجد شرايط معافيت هستند تا 31 شهريور سال 91 فرصت دارند تا براي ثبت و رسيدگي به درخواست خود اقدام كنند.



ادامه مطلب
تاريخ : 2 / 3 / 1391برچسب:, | 7:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تابعه به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود 2500 نفر جذب می‌کنند.

به گزارش ايسنا، شرکت مخابرات ایران اعلام كرد كه جذب این افراد در مقاطع تحصیلی لیسانس و بالاتر از طریق آزمون کتبی، مصاحبه علمی و ارزیابی صلاحیت خواهد بود.

رشته‌های تحصیلی مورد قبول عبارتند از: برق ( قدرت، کنترل )، مخابرات الکترونیک، فیزیک ( نظری، کاربردی )، ICT ، کامپیوتر ( نرم‌افزار، سخت‌افزار و IT )، حسابداری ، اقتصاد (نظری ، بازرگانی)، برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی، مدیریت صنعتی و دولتی، مدیریت بازرگانی، ریاضی ( کاربردی)، MBA، علوم اجتماعی (روابط عمومی، ارتباطات اجتماعی، پژوهشگری و برنامه‌ریزی علوم اجتماعی)، علوم ارتباطات اجتماعی ( روزنامه نگاری، روابط عمومی، تحقیق در ارتباطات، مدیریت رسانه و تبلیغ ) مهندسی صنایع، آمار و مترجمی زبان انگلیسی.

شرایط عمومی، اختصاصی، نحوه و تاریخ ثبت نام، آزمون و گزینش به زودی از طریق سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir به اطلاع داوطلبان می رسد.



تاريخ : 2 / 3 / 1391برچسب:, | 3:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

"عماریون"- هیئت روضه الزهرا (س) با محکومیت بی حرمتی و هتک حرمت به ساحت امام هادی (ع) بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد . به گزارش صراط این هیئت که در محل امامزاده سید ناصرالدین در خیابان خیام تهران قرار دارد جهت کشتن خواننده هتاک 20 میلیون تومان جایزه نقدی قرار داده است.

***.
بسم الله الرحمن الرحیم
***.
حدود چند ماه پیش صفحه ای در وب سایت فیس بوک با هدف توهین و هتک حرمت به مقام والای حضرت امام هادی (ع) شکل گرفت و عده ای گمراه دست به تبلیغات گسترده زده تا آنجا که به عضو گیری کثیری از کاربران ضد دین انجامید.

    این افراد با توهین به جایگاه رفیع ولایت و امامت سعی در کم رنگ کردن تلائلو انوار الهی اهل بیت داشته و هم چون یزیدیان در خواب غفلت دست شیطان را به بهانه بندگی بوسه زده اند ولی غافل از آنند که در جهل مرکب خویش تا ابد گرفتار خواهند آمد.

    اما گمراهی این افراد به همینجا ختم نشد ! تا جایی که در روزهای گذشته شاهين نجفي خواننده رپ که از سال 84 تاکنون با شبکه هاي معاند و بيگانه همکاري دارد در جديدترين آلبوم خود ،با وقاحت تمام اقدام به توهين به حرم امام رضا (ع) و شخصیت بزرگوار امام هادی (ع) و امام زمان (عج) کرده است.

    پوستر جديدترين آلبوم شاهين نجفي با نام "نقي” در حالي منتشر شده است که در طراحي اين پوستر به حرم مقدس امام رضا (ع) توهين شده و همين امر باعث بروز واکنش هاي منفي در میان ایرانیان شده است.

    شبکه بی بی سی فارسي نيز با بی شرمی در حمايت از اين اقدام زشت براي سايتي که اولين بار اين آهنگ را پخش نموده است جايزه ويژه ای در نظر گرفت.

    به دنبال بی حرمتی و هتک حرمت به ساحت مقدس ائمه معصومین (س) هیئت روضه الزهرا (س) نیز این اقدام بی شرمانه را محکوم کرده و از هیچ اقدامی جهت پاسخگویی به این عمل وقیح کوتاهی نخواهد نمود و برای هرگونه عملیات میدانی منتظر اشاره ای از طرف امام خامنه ای می باشد.



هیئت روضه الزهرا (س) برای به درک واصل کردن شاهین نجفی مرتد 20 میلیون تومان جایزه در نظر میگیرد

 



تاريخ : 26 / 2 / 1391برچسب:, | 3:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



تاريخ : 26 / 2 / 1391برچسب:, | 11:9 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

مجید جمالی فشی عامل ترور شهید علی‌محمدی صبح امروز در آخرین صحبت‌های خود پیش از اجرای حکم، خود را آینه آینده کسانی توصیف کرد که در این راه گام بر می‌دارند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: جاسوس موساد و عامل ترور شهید علی محمدی، صبح امروز و پیش از اجرای حکم اعدام گفت: در مورد اشتباهات گذشته خودم نمی‌دانم که چه بگویم خیلی از کارها و تجربه‌ها راه برگشت ندارد. پایان راه کج و بدی همین جایی است که من ایستاده‌ام.

جمالی فشی در آخرین اظهار نظر خود گفت: من آینه آینده آنهایی هستم که در این راه گام بر می‌دارند.



تاريخ : 24 / 2 / 1391برچسب:, | 8:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

کارشناسان سازمان اتش نشانی اتصال در سیم کشی برق بازار مبل تهران را علت اصلی اتش سوزی دیروز اعلام کرده اند اما یک مقام مسوول در سازمان اتش نشانی گفت بکارگیری نادرست عایق های صوتی، حرارتی در این مجتمع تجاری بوده که موجب شده یک اتصالی معمول برق در مجاورت عایق های صوتی، حرارتی چنین اتش سوزی گسترده ای را پدید اورد.

به گزارش شفاف با طرح اين پرسش كه «پشت پرده آتش‌سوزی بازار مبل تهران چه بود؟» نوشت: پیش از این نیز کارشناسان نسبت به استفاده نادرست و بکارگیری غلط این عایق ها هشدار داده و گفته بودند بسیاری از سازندگان استانداردهای لازم را در نصب این عایق ها رعایت نمی کنند و این عایق ها در مجاورت سیم کشی های برق به باروت آماده انفجار تبدیل می شوند و با کوچکترین اتصالی در سیم کشی برق، اتش سوزی های بزرگ پدیدخواهد آمد چرا که عایق ها به شدت اشتعال زا هستند.

نگاهی به حوادث اتش سوزی در شهرهای بزرگ نشان می دهد این هشدار بی جا نبوده است.

این درحالی است که استفاده از عایق های صوتی و حرارتی در ساختمان ها در تمام دنیا از استانداردهای اجباری تبعیت می کند اما در کشور ما متاسفانه نظارتی در این زمینه وجود ندارد و این عایق ها که برای رفاه بیشتر مردم طراحی و ساخته شده اند ، در ایران بدلیل عدم تعهد و بی توجهی برخی سازندگان، به بلای جان مبدل می گردند.

آتش سوزی چندساعته دیروز در بازار مبل تهران میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت.



تاريخ : 24 / 2 / 1391برچسب:, | 4:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

عامل ترور شهید علیمحمدی دانشمند هسته ای کشورمان روز سه شنبه اعدام می شود.

به گزارش  مهر، مجید جمالی فشی عامل ترور شهید مسعود علیمحمدی دانشمند هسته ای کشورمان و استاد دانشگاه تهران صبح روز سه شنبه به دار مجازات آویخته می شود.

 



تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:, | 9:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

با نزدیک شدن روز مادر همه ما به خرید یک هدیه خوب فکر می‌کنیم و از خودمان می‌پرسیم کدام هدیه مادر را خوشحال‌تر می‌کند. اما تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که کدام هدیه‌ها مادر را خوشحال نمی‌کنند؟!
بر‌ترین‌ها با نزدیک شدن روز مادر همه ما به خرید یک هدیه خوب فکر می‌کنیم و از خودمان می‌پرسیم کدام هدیه مادر را خوشحال‌تر می‌کند. اما تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که کدام هدیه‌ها مادر را خوشحال نمی‌کنند؟!

۱. دئودورانت. دئودورانت محصولی است که در کیف یا کمد همه افراد پیدا می‌شود. اما دادن آن به عنوان هدیه می‌تواند یک اشاره غیرمستقیم باشد، نه؟!

۲. سی دی‌های ایروبیک و کاهش وزن. خوب مسلماً چیز به دردبخوری است اما می‌تواند حامل یک پیام نه چندان خوشایند باشد: «شما چاق هستید و باید وزن کم کنید!»

۳. حیوانات خانگی. شاید شما حیوانات را دوست داشته باشید اما واقعاً مادر هم آن‌ها را دوست دارد؟ این هدیه را فقط در صورتی بخرید که مادرتان عاشق حیوان‌ها باشد!

۴. گل‌های مصنوعی. این گل‌ها نه پژمرده می‌شوند و نه رشد می‌کنند، و اکثراً فاقد زیبایی واقعی هستند... کمتر خانمی این گل‌ها می‌پسندد، و مادر شما هم از این قاعده مستثنی نیست.

۵. وسایل آشپزخانه کم کاربرد. البته بعضی وسایل آشپزخانه واقعاً خوب و کاربردی هستند و می‌توانند خیلی از خانم‌ها را خوشحال کنند، ولی چیزهایی که کاربرد زیادی ندارند و شاید حتی یک بار هم به در مادر نخورند –مثلاً توت فرنگی قاچ کن! – نمی‌توانند ایده خوبی باشند.


۶. جوراب. همه ما چند جفت جوراب در خانه داریم که بعضی از آن‌ها را بیشتر از بقیه دوست داریم... ولی کمتر کسی با دیدن یک جفت جوراب به عنوان هدیه خوشحال می‌شود.

۷. قابلمه و ماهیتابه. مادر‌ها آشپزی را دوست دارند، ولی آن‌ها باید بدانند که در نظر بچه‌هایشان چیزی بیشتر از یک آشپز خصوصی هستند!



تاريخ : 11 / 2 / 1391برچسب:, | 1:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

نتایج پیش ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات صبح امروز اعلام شد.

به گزارش فارس، کسانی که از تاریخ 22فروردین ماه لغایت 6 اردیبهشت ماه سال جاری ثبت نام کرده اند می توانند با مراجعه به سایت www.atabat.haj.ir مراجعه و نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام را مشاهده کنند.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات آمده است:  با پایان یافتن زمان پیش ثبت نام عتبات عالیات و با عنایت به اینکه تعداد متقاضیانی که پیش ثبت نام نموده اند از ظرفیت اعزام در این دوره بیشتر بوده است، سازمان حج و زیارت در حد ظرفیتهای اعزام استانها اقدام به قرعه کشی نموده است. متقاضیان می توانند با مراجعه به همین سایت پیش ثبت نام و وارد نمودن کد رهگیری (که در هنگام پیش ثبت نام دریافت نموده اند) و کدملی خود از روز دو شنبه مورخ 11/02/91 از نتیجه قرعه کشی مطلع شوند.

همچنین  قرعه کشی بصورت گروهی انجام شده و برای گروه هائی که در قرعه کشی انتخاب شده اند اولویت تشرف (1 تا 4) تعیین شده است لذا درصورت پذیرفته شدن در قرعه کشی از روز سه شنبه مورخ 12/02/90 به ترتیب زیر با مراجعه به بخش ثبت نام سایت (لینک قطعی کردن ثبت نام) و یا با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی جهت ثبت نام در کاروانها اقدام فرمائید: اولویتهای( 1 و 2 ) از ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ 12/02/91 و  اولویتهای (3 و 4) از ساعت 13 عصر روز سه شنبه مورخ 12/02/91 می توانند به دفاتر مجاز زیارتی جهت ثبت نام مراجعه کنند.

گروه قیمتی تعیین شده برای هرکاروان براساس کیفیت و امکانات هتل محل اقامت با سایر هتلها بوده و ارتباطی با نزدیکی و دوری به حرم ندارد (اکثر هتلهای الف و ب موجود در نجف و کربلا در فواصل متوسط تا دور از حرم می باشند).  داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ اعزام ضروری است ضمنا فرزندان بالای 17 سال نیاز به گذرنامه مستقل دارند.  فقط افراد پذیرفته شده در قرعه کشی دارای الویت اعزام بوده و انتقال یا جایگزینی به غیر، میسر نیست.



تاريخ : 10 / 2 / 1391برچسب:, | 7:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبر دریافت پاداش 100 میلیون تومانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و دستور احمدی‌نژاد مبنی بر پیگیری این موضوع، با واکنش صابر فیضی متهم ردیف اول این خبر مواجه شد.

به گزارش  مشرق ،فیضی که از انتشار این خبر شگفت‌زده شده است در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پرداخت پاداش به مدیران یک رویه معمولی و آشکار است. با توجه به اینکه پاداشها با تصویب مجمع و اطلاع مسئولین دولتی پرداخت می شود و از طرف سهامداران بوده ،روالی عادی است و از خبر دستور پیگیری رئیس‌جمهور تعجب می‌کنم. 
 
وی افزود :این پرداخت ها با مصوبه هیات مدیره و مجمع شرکت و تایید مسئولین دولتی مرتبط با پرداخت پاداش‌ها صورت گرفته و حالا دستور پیگیری می‌دهند.؟
 
فیضی با بیان این که رقم پاداشها با توجه به خصوصی بودن شرکت مخابرات، ازعرف کمتر است گفت: بر اساس مصوبه مجمع، مدیران باید یک ده هزارم سود شرکت را در مجمع بین کارکنان تفسیم کنند اما اکنون که زمان انتخابات مجمع مدیرعامل شرکت مخابرات نزدیک است، موضوعاتی از این دست را برای بنده عنوان می کنند. شاید قصد دارند کسی را جانشین من کنند که این خبرها منتشر می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با وجودی که خود وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از توزیع پاداش مجمع مخابرات سال گذشته بین مدیران آگاه بود است اما دستور نشر این خبر را داده است..
 
فیضی در پاسخ به این سوال که پس چرا این پاداش‌ها موجب افزایش حقوق کارکنان شرکت مخابرات نشده است گفت: حقوق کارکنان شرکت مخابرات حدود 20 درصد در کل کشور افزایش داشته و این مورد در فیش حقوق کارکنان قابل مشاهده است.
 
وی افزود: انتظار می رود دستگاههای نظارتی ، مسئولین دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به این انتشار این خبر خاص واکنشی نشان دهند و نگرانی کارکنان دولت و مردم را برطرف سازند. در حالی که چنین موضوعی با توجه به خصوصی بودن 600 شرکت زیر مجموعه و تاثیر عملکرد آنان در این شرکت بزرگ ،رویه ای معمول به نظر می رسد.



تاريخ : 10 / 2 / 1391برچسب:, | 1:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

پرواز 658 هما از مقصد دوبی که قرار بود 23:50 دقیقه در فرودگاه امام خمینی بنشیند به تهران نرسید و سانحه غیرمترقبه ای باعث فرود اضطراری این هواپیما در بندرعباس شد اما شواهد حکایت از آن دارد که به مسافران آسیبی نرسیده است.

 

به گزارش مشرق به نقل از بازتاب؛ مطابق با برنامه پروازهای خارجی فرودگاه امام خمینی، هواپیمایی ایران ایر امشب یک پرواز از مبدا دوبی به تهران در لیست پروازها داشت که قرار بود ساعت 23:50 دقیقه در فرودگاه امام خمینی بنشیند اما یک حادثه که در پروازهای دیگر کشورها رخ داده اما در کلکسیون حوادث پروازی کشورمان جایش خالی بود، باعث شد تا هواپیما مجبور به فرود اضطراری در میانه مسیر شود.

مسافران پرواز 658 خطوط هوایی هما را که علی الظاهر یک هواپیمای ایرباس A320 که احتمالاً خریده یا اجاره شده از خطوط هوایی ژاپن (ANA) بود، در طول مسیر بازگشت با پرنده برخورد کرد که به همین دلیل شیشه چپ هواپیما خورد شد و همین مسئله نگرانی برخی مسافران را در پی داشت اما در نهایت پس از هماهنگی با فرودگاه بندرعباس، هواپیما به شکل اضطراری در باند این فرودگاه، بر زمین نشست.

 

علی الظاهر مسافران این پرواز در انتظار آمدن یک هواپیمای مسافربری جایگزین از تهران به بندرعباس هستند تا ایشان را برای طی ادامه مسیر تا فرودگاه امام خمینی (ره) حمل نماید. شواهد حکایت از آن دارد که مسافران پرواز در سلامت کامل به سر می برند.



تاريخ : 4 / 2 / 1391برچسب:, | 9:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری ایسنا: رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگيري گردانندگان سايت «فساد در سينماي ايران» در ساوجبلاغ خبرداد.

سرهنگ محمد مهدي كاكوان با بيان اينكه ماموران فتا براي ارتقاي ضريب امنيت در فضاي مجازي اقدام به رصد اينترنتي سايت‌ها كردند، گفت: كارآگاهان در رصد اينترنتي به سايت با عنوان « فساد در سينماي ايران» روبرو شدند كه كارآگاهان پليس فتا در بررسي اين سايت دريافتند كه گردانندگان اين سايت اقدام به انتشار عكس‌هاي خصوصي بازيگران ايراني مي‌كنند كه با توجه به حساسيت موضوع رسيدگي به اين پرونده در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

وي با بيان اينكه ماموران در بررسي‌ها آدرس گرداننده اين سايت در ساوجبلاغ شناسايي شد، گفت: كارآگاهان در قراري صوري با گرداننده اين سايت، وي را دستگير كردند.

كاكوان افزود: كارآگاهان با اخذ نيابت قضايي وارد مخفي‌گاه اين فرد شدند كه در بررسي كيس اين فرد مشخص شد كه او تصوير بازيگران داخلي را با تصاوير مستهجن خارجي تركيب كرده و در سايت خود تحت عنوان «فساد در سينماي ايران» بارگذاري مي‌كرده است.

وي با بيان اينكه متهم در بازجويي ضمن قبول بزه انتسابي هويت ديگر خود را نيز معرفي كرد و گفت: همدست ديگر او نيز در عملياتي پليسي دستگير و آنان در اعترافات خود عنوان كردند كه هر كدام مبلغ 120 هزار تومان از فردي ناشناس دريافت مي‌كردند تا نسبت به اين عمل اقدام كنند.

كاكوان با بيان اينكه ماموران در تحقيقات دريافتند كه فردي كه به متهمان پول مي‌داده تا آنان اين سايت را اداره كنند با نام جعلي اقدام به باز كردن حساب كرده است و تحقيقات براي دستگيري اين فرد ادامه دارد.



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 4:51 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از مهر، این روزها علاوه بر استخراج نفت و گاز طبیعی و جلوافتادگی از اعراب در توسعه میادین مشترک هیدروکربوری، ساخت پالایشگاه و توزیع بنزین یورو چهار، یک ماموریت جدید دیگر به وزارت نفت واگذار شده است.ژ

پس از آب گرفتگی خطوط و ایستگاه‌های متروی تهران در غرب پایتخت و ناتوانی مراکز مختلف آتش نشانی و امداد و نجات در تخلیه این آب، رئیس جمهوری ماموریت جدیدی را به وزارت نفت واگذار گرده است.
 
بر این اساس در ستاد بحران وزارت نفت و با دستور مستقیم رئیس جمهوری، شرکت حفاری شمال مسئولیت تخلیه آب ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران را بر عهده گرفته است.
 
هدایت الله خادمی امروز در گفتگو با مهر با تایید واگذاری تخلیه آب در ایستگاه های متروی تهران، گفت: هم اکنون 26 نفر از مدیران و کارشناسان این مجموعه طرح ویژه ای را برای تسریع در تخلیه آب ایستگاه‌های مترو در دستور کار قرار داده اند.
 
مدیرعامل حفاری شمال با اعلام اینکه در شرایط فعلی 13 پمپ پیشرفته تخلیه آب ویزه پروژه نفتی برای تخلیه آب ایستگاه های مترو تدارک دیده شده است، اظهارداشت: هم اکنون این تجهیزات در ایستگاه های دکتر جبیب اله و اکباتان تهران مورد استفاده قرار گرفته است.
 
مهدی پور مدیر بحران این مجموعه نفتی هم از آغاز تخلیه گسترده آب در ایستگاه دکتر حبیب اله متروی تهران خبر داد و تاکید کرد: با توجه به پیشرفت فعلی کار پیش بینی می ود در کوتاه ترین زمان امکان تخلیه این آب فراهم شود.
 
به گفته این مقام مسئول با کمک با پمپ‌های 6 اینچی موجود در محل پس از گذشت 24 ساعت موفق به تخلیه 17 متر از ارتفاع آبهای موجود در ایستگاه حبیب الهی متروی تهران شدیم.
 
رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت حفاری شمال خاطرنشان کرد: این شرکت در ایستگاه استاد معین نیز با اعزام یک گروه 10 نفره و رفع نقص تعداد هشت دستگاه از پمپهای موجود حضور موثری داشت.



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 4:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

طي روزهاي گذشته پيامكي با اين مضمون «كد پستي را با ارسال شماره تلفن ثابت به شماره ۷۰۸۷ و هزينه‌ ۲۰۰ تومان دريافت كنيد» از شماره ۵۰۱۰۰۰ كه شركتي خصوصي و واسطه با شركت پست است به برخي مشتركان ارسال شد.

به گزارش ايسنا، پيگيري از روابط عمومي شركت پست جمهوري اسلامي ايران در اين باره به اين نتيجه رسيد كه اين پيامك از سوي شركت پست جمهوري اسلامي ايران و از طرف شركتي خصوصي واسطه و با امضاي قراردادي ميان شركت‌ها، ارسال شده‌ است.

بر اين اساس طي قراردادي كه شركت پست جمهوري اسلامي ايران با يك شركت خصوصي امضاء كرده ست، مشتركان مي‌توانند از طريق شماره ۷۰۸۷ و ارسال پيامك كد پستي خود را با هزينه ۲۰۰ تومان دريافت كنند كه البته اين طرح آزمايشي است و پس از قطعي شدن آن از سوي شركت پست، مبلغي هم از سوي شركت مخابرات از مشتركان اتخاذ خواهد شد.

روابط عمومي شركت پست اعلام كرده است: دريافت كد پستي از طريق شركت پست از طريق سايت اين شركت و انتخاب گزينه‌ دريافت كد پستي هم امكان‌پذير است كه در مواردي خاص نيز اين امكان با گذشت زمان بيش‌تري تلفني ممكن خواهد شد.

افراد مي‌توانند با ورود به سايت www.post.ir و انتخاب گزينه‌ي دريافت كد پستي مشتركين وارد صفحه‌اي از سوي اداره كل جغرافيايي و كد گذاري پستي كشور مي‌شوند كه در آن " فرم استعلام کدپستی ۱۰ رقمی" با انتخاب دو گزينه‌ي "اماكن مسكوني" و "اماكن تجاري" اطلاعاتي از متقاضيان خواسته مي‌شود كه متقاضيان پس از تكميل آن مي‌‌توانند در مدتي كوتاه كد پستي خود را دريافت كنند.

افرادي كه پيش‌تر ثبت‌نام كرده‌اند مي توانند از طريق كد رهگيري ۱۰ رقمي شان كد پستي خود را دريافت كنند. در فرم درخواست كد پستی ۱۰ رقمی اماكن مسكونی و تجاري آمده است: "در صورت اظهار و تکمیل ناقص اطلاعات درخواستی امکان دسترسی به کدپستی ده رقمی میسر نمی‌باشد".

در اين سيستم مشخصات متقاضی شامل نام، نام خانوادگي، شماره ملي، كد شهرستان،‌ شماره ثابت، شماره تلفن همراه، كدپستي قديمي و اي‌ميل خواسته مي‌شود. در ادامه مشخصات مکانی که درخواست دریافت کدپستی آن را دارید از متقاضيان خواسته مي‌شود كه شامل استان، شهرستان، دهستان، بخش، خيابان و آدرس كامل است. همچنين در صورت تایید اطلاعات فوق برای ورود اطلاعات خانوار مي‌توان کلید تاييد را براي ادامه انتخاب كرد تا با دريافت كد رهگيري كد پستي آن‌ها ارسال شود.



تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 11:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 ارسال پيامك هاي عجيب براي مشتركان تلفن همراه از صبح امروز برخي از مردم را نگران كرد.

به گزارش رجانيوز، از صبح امروز از برخي سنتر هاي بانك ها براي مشتركان تلفن همراه پيامك هايي ارسال مي شود كه در آن به مشتركان از برداشت و واريز برخي مبالغ خبر مي دهد .

در يكي از پيامك هاي ارسالي كه با عنوان بانك توسعه تعاون ارسال شده به مشترك اعلام شده كه مبلغ هفت ميليون ريال بابت برداشت چك از حساب شما كسر شد اين پيامك با شماره 1000700 براي مشتركان ارسال شده است .

در ديگر پيامك ارسال شده براي مشتركان از برداشت مبلغ 10000 ريال از حساب خبر داده كه اين پيامك هم از شماره 10001552 براي مردم ارسال شده است .

تا اين لحظه هيچ مقام مسئولي در اين خصوص اظهار نظري نكرده است.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 11:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

محور هراز به دلیل ریزش کوه از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز مسدود شد.
به گزارش فارس و بر اساس اطلاعیه پلیس راهور، محور هراز در استان مازندران به دلیل ریزش کوه در حد فاصل امامزاده هاشم - سه راهی وانا از ساعت ۸:۳۰ امروز مسدود شده است.

براساس اعلام پلیس راهور این محور تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.



تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 11:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

نکته ابهام برانگیز در سانحه رانندگی معروف علی دایی ، بازنشدن کیسه های هوای اتومبیل آقای گل فوتبال جهان بود.



ادامه مطلب
تاريخ : 30 / 1 / 1391برچسب:, | 7:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

در روزهایی که افت قیمت طلا و ارزان شدن دلار می توانست خوشحال کننده ترین خبر اقتصادی سال جدید باشد، لو رفتن اطلاعات حساب های بانکی اولین بحران پولی سال ۹۱ را برای مردم رقم زد. بحرانی که حتی بارندگی سیل آسای روز گذشته تهران و نشست ۱+۵ و کشمکش های سیاسی در خلیج فارس هم نتوانست از داغی آن کم کند.

شهرت در سومین وبلاگ
از خسرو زارع فرید، تا چند هفته قبل، تنها می توانستید یک بیوگرافی کوتاه در اینترنت پیدا کنید و دو وبلاگی که یکی از آنها به عکاسی هایش اختصاص داشت و دیگری تنها یک پست از سال ۲۰۰۵ را نمایش می داد. اما سومین وبلاگی که زارع فرید در فروردین ماه امسال ساخت، او را به جنجالی ترین چهره فروردین ماه ۹۱ تبدیل کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : 29 / 1 / 1391برچسب:تصویر , کودک , خواندنی ها, | 10:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از همشهری،‌ 14 دی ماه سال گذشته مردی به کلانتری 108 نواب رفت و خبر از ناپدید شدن دخترش داد.

وی گفت: چند روز پیش دختر 7‌ساله‌ام به نام زهرا زمانی که برای بازی از خانه خارج شده بود، ناپدید شد و هر چه گشتیم اثری از او پیدا نکردیم. ما حتی به بیمارستان‌ها هم سر زدیم اما هیچ‌کس خبری از دخترم نداشت. حتی در پزشکی قانونی هم هیچ اطلاعاتی از دختری با مشخصات زهرا ثبت نشده بود و به همین خاطر تصمیم گرفتیم برای پیدا کردن دخترم از پلیس کمک بگیریم.

بعد از اظهارات این مرد، پرونده در اختیار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. با توجه به اینکه پدر این دختر بچه کارگر یک شرکت تولیدی است و وضع مالی خوبی ندارد و از طرفی هیچ تماسی نیز درخصوص اخاذی با خانواده زهرا گرفته نشده، ماموران به این نتیجه رسیدند که فرضیه آدم ربایی در این پرونده مطرح نیست. با این حال تحقیقات آنها از مراکز بهزیستی نیز به نتیجه‌ای نرسید و هیچ ردی از دختربچه 7 ساله به دست نیامد.