تاريخ : 24 / 5 / 1391برچسب:, | 1:17 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

رئیس دانشگاه صنایع و معادن ایران به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و با شکایت سرپرست این دانشگاه در استانهای خراسان به دادسرای تهران فراخوانده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر حامد سیگاری مدیریت سرپرستی استانهای خراسان دانشگاه صنایع و معادن ایران با اعلام این خبر گفت: روز شانزدهم مرداد ماه 91 خبری با عنوان لغو احکام سرپرستی استانهای خراسان و خوزستان در خروجی سایت مرکزی دانشگاه قرار گرفت که در این خبر خطاب به بنده آمده است: چنانچه آگاهی دارید تفویض اختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگان تام الاختیار (قبلی و فعلی) وزارتخانه متبوع در دانشگاه صنایع و معادن ایران به شخص نماینده و به منظور انجام امور جاری دانشگاه اعطا و این فرد راسا عهده دار وظایف و مسئولیتهای محوله است و نظر به اینکه دانشگاه صنایع ومعادن ایران فاقد شعبه یا نمایندگی در استان خراسان رضوی است و نیز از آنجا که امکان تفویض اختیار و صدور حکم به افرادی که رابطه استخدامی با موسسات دولتی از جمله این دانشگاه ندارند، فراهم نیست و با توجه به اینکه با زوال سمت اعطا کننده نمایندگی، تفویض اختیار به جنابعالی نیز زایل بوده و تایید مجدد آن نیز به جهات فوق میسر نیست و در نهایت از آنجا که احکام صادره در این مورد محل ایراد وزارتخانه متبوع و نیز وزارت علوم قرار گرفته است از این رو حکم شماره 2846/ ص مورخ 4/8/90 سرپرست استانهای خراسان لغو می گردد.

 



ادامه مطلب
تاريخ : 24 / 5 / 1391برچسب:, | 12:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

سخنگوي سازمان هواپيمايي كشوري گفت: تهديد هواپيماي پرواز مسير اهواز-تهران با هوشياري نيروهاي حفاظت پرواز خنثي شد.

رضا جعفرزاده افزود: يك فروند هواپيماي متعلق به شركت كيش اير ساعت 22 و 45 دقيقه در مسير اهواز-تهران مورد تهديد قرار گرفت كه با هوشياري و سرعت عمل ماموران و گارد حفاظت هواپيما اين توطئه خنثي شد و هواپيما ساعت 22 و 57 دقيقه سالم در فرودگاه اهواز به زمين نشست.

به گزارش ایرنا،سخنگوي هواپيمايي كشوري تاكيد كرد: با عملكرد خوب ماموران حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي؛ اين حادثه هيچ خسارتي نداشته است.



تاريخ : 24 / 5 / 1391برچسب:, | 10:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

موسسه مطالعه و خلاقیت کودک ونوجوان به نمایندگی از ایران رئیس دوره‌ای آژانس جهانی استعداد یابی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن کیان -  پدر استعدادیابی کودکان کشور و مدیر موسسه مطالعه و خلاقیت کودکان ونوجوانان گفت: خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت آژانس جهانی استعداد یابی به نشانی http://www.wta7.com/ برای شرکت در آزمون استعدادهای درخشان شرکت کرده و با قبولی در المپیاد استعداد از خدمات جهانی این آژانس در 120 کشور دنیا بهره‌مند شده و در داخل کشور نیز بیش از۵۰ مرکز به این قبیل کودکان خدمات ارائه می‌کنند که نشانی همه این مراکز در داخل سایت موجود است.

رئیس دوره‌ای آژانس جهانی استعداد یابی، همچنین بورسیه‌های علمی و بین المللی، شرکت در مسابقات و المپیادهای جهانی، استفاده از خدمات آنلاین پژوهشی، تخفیف در مراکز خرید بین المللی ‌و ده‌ها خدمات دیگر را از مزایای استعدادهای درخشان این آژانس عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان پس از عضویت در سایت از طریق آژانس بین المللی استعداد یابی موفق به دریافت گواهینامه می‌شوند.
 
وی افزود: آژانس جهانی استعداد یابی World Talent Agency (WTA) یکی از سازمانهای معتبر بین المللی است که پس از شناسایی کودکان و نوجوانان با استعداد‌های درخشان در سراسر جهان از طریق المپیاد و آزمونهای استعداد یابی ضمن اعطای گواهینامه بین المللی کودک و نوجوان نابغه از آنان در انجام پروژه‌های علمی و ادامه تحصیل در مقاطع بالا حمایت می‌کند.



تاريخ : 24 / 5 / 1391برچسب:, | 10:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

معاون مشمولان و امور معافیتهای سازمان وظیفه عمومی گفت: متولدین فروردین ماه تا آبان 1372 که تا شهریور 90 موفق به اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی شده اند تا پایان شهریور ماه سال 91 مهلت دارند، وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد رضا اکبر حلوایی درباره مهلت معرفی مشمولان متولد سالهای 72 و قبل آن، اظهار داشت: با توجه به اینکه در قانون وظیفه عمومی تغییراتی در مورد سن مشمولیت و یا مهلت معرفی مشمولان ایجاد شده لذا ممکن است برخی از مشمولان متولد 72 و قبل آن به علت عدم آگاهی ازاین تغییرات، وضعیت خدمتی خود را تاکنون تطبیق نداده اند و وارد غیبت شوند.
 
وی افزود: با تدابیر صورت گرفته متولدان ماههای فروردین تا آبان 1372که تا شهریور 90 موفق به اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی شده اند تا پایان شهریور ماه سال 91 مهلت دارند، وضعیت خدمتی خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مشخص کنند و تا این زمان غایب محسوب نمی شوند.
 
معاون مشمولان و امور معافیتهای سازمان وظیفه عمومی ادامه داد: همچنین آن دسته ازمشمولان متولد آبانماه 72 به بعد و کسانی که بعد از شهریور 90 فارغ التحصیل شده اند نیز از تاریخ فراغت از تحصیل به مدت یکسال مهلت معرفی دارند.
 
سرهنگ حلوایی تصریح کرد: متولدان سالهای قبل از 72 که در خرداد ماه سال 90 در مقطع متوسطه فارغ التحصیل شده اند چنانچه تا خرداد سال 91 خود را معرفی نکرده باشند وارد غیبت شده و مجاز به ادامه تحصیل در دانشگاه نیستند اما کسانی که بعداز خرداد 90 فارغ التحصیل شده اند به دلیل انطباق با قانون خدمت وظیفه عمومی تا مهلت یکساله معرفی خود پس از فراغت از تحصیل، غایب محسوب نمی شوند.



تاريخ : 24 / 5 / 1391برچسب:, | 10:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مسؤولان صدا و سیما به جای عذرخواهی از مردم و اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تکرار این وضعیت در آینده ، دست پیش را گرفته اند و با ادعای این که سنگ تمام گذاشته اند ، رسانه ها و نمایندگانی که به عملکرد این سازمان اعتراض دارند را متهم به بی اطلاعی کرده اند!



ادامه مطلب
تاريخ : 24 / 5 / 1391برچسب:, | 9:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: ستاد مرکزی قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای مسیرهای هشتگانه راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: مسیرهای هشتگانه راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام شد

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، ستاد مرکزی قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور اطلاعیه شماره 2، مسیرهای هشتگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

"مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه 27 مرداد ماه در سراسر میهن اسلامی و تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها و در بیش از 550 شهر کشور به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه و در تهران از ساعت 10:30 صبح از مسیرهای هشتگانه اعلامی به سمت مصلی نماز جمعه (دانشگاه تهران) با حضور ملت بیدار و آگاه اسلامی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

در پایان مراسم راهپیمایی تهران، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی به عنوان خطیب نماز جمعه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه، از امت مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی در سراسر کشور دعوت کرد تا با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی بخروشند و بار دیگر بانگ «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»‌را فریاد زنند و در لبیکی به ندای ولی امر مسلمین جهان، ‌حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، با آرمان حضرت امام خمینی(ره) که همان آزادی قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق نمایند.

وعده دیدار: جمعه 27 مرداد مصادف با 28 رمضان المبارک در صفوف به هم فشرده راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه و در تهران از ساعت 10:30 صبح

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه 27/5/1391 به شرح زیر است:

مسیر شماره 1. مسجد امام حسین(ع)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 2. مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسینی (قلعه‌مرغی)، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب دانشگاه تهران

مسیر شماره 3. مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان ولیعصر(عج)، خیابان انقلاب دانشگاه تهران

مسیر شماره 4. مسجد امام زمان(عج)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 5. مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 6. مسجد المهدی (عج)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 7. مسجد الجواد(ع)، میدان هفتم تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولیعصر(عج)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران

مسیر شماره 8. مسجد امام جعفر صادق(ع)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران"



تاريخ : 24 / 5 / 1391برچسب:, | 10:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :


فارس: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره حساب ۹۰۱۹۰ بانک جام ملت در سراسر کشور کمک‌های خود را به مردم زلزله‌دیده آذربایجان شرقی اهدا کنند.

همایون هاشمی اظهار داشت: سازمان بهزیستی براساس تکالیف و وظایف ذاتی و قانونی سعی داشته است همکاری‌های لازم را با دستگاه‌های مختلف و سازمان‌ها در زمینه مدیریت بحران داشته باشد.

وی تصریح کرد: بهزیستی از همان ابتدای بحران با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود در استان تبریز و آذربایجان شرقی خدمات مختلفی را به گروه‌های آسیب‌دیده ارائه کرده است.

هاشمی اضافه کرد: ارائه خدمات به زنان بی‌سرپرست، بد‌سرپرست، کودکان و همچنین سایر گروه‌های جمعیتی بخشی از خدمات ارائه شده از سوی بهزیستی بوده است. ضمن اینکه این سازمان با استفاده از نیروهای مجرب و مشاور خود و همچنین مددکاران خدمات قابل قبولی را نیز در حوزه مددکاری و مشاوره‌ای داده‌اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: بهزیستی در قالب طرح مهب اقدام به ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری کرده است به طوری که در حال حاضر 16 اکیپ فعال در سه منطقه ورزقان، هریس و اهر در حال ارائه خدمات به سایر گروه‌های آسیب‌دیده هستند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با اقداماتی که در بحث مقاوم‌سازی در مراکز نگهداری کودکان و سالمندان و معلولان در سال‌های اخیر صورت گرفته است هیچ یک از مراکز تحت پوشش بهزیستی خسارتی ندیده است و تنها یکی از مراکز شبانه‌روزی در اهر خسارت بسیار جزئی دیده است که در چند روز آینده نیز سعی بر برطرف کردن مشکلات این مرکز داریم.

هاشمی ارائه حمایت‌های معیشتی و اقتصادی از گروه‌های تحت پوشش و به خصوص معلولان و حتی مددجویانی که تحت پوشش هستند را از جمله اقدامات چند روز گذشته مطرح کرد و گفت: در حال حاضر هیچ محدودیت اعتباری برای حمایت از افراد آسیب‌دیده و زلزله اخیر نداریم و تنها هدف ما برطرف کردن مشکلات اولیه در بخش مسکن و اسکان خانواده‌های تحت پوشش است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: براساس آمار نمایندگان سازمان بهزیستی در سه منطقه زلزله‌دیده اهر، هریس و ورزقان تا به حال 36کودک بی‌سرپرست شده‌اند که سازمان بهزیستی حمایت‌های خاصی از این تعداد کودک خواهد کرد.

وی از پوشش دادن افرادی که در حادثه اخیر معلول شده‌اند زیر چتر بهزیستی خبر داد و گفت: در حال حاضر تعدادی از مددکاران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی حضور دارند و ارتباط مستقیمی را با افرادی که در این حادثه معلول شده‌اند دارند که در چند روز آینده تمامی آنها تحت پوشش بهزیستی قرار خواهد گرفت.

هاشمی بیان داشت: خوشبختانه مردم خونگرم استان تبریز نیز در چند روز گذشته کمک‌های قابل توجهی را به مردم زلزله‌زده داشته‌اند که تا به حال بیش از 25 کامیون حاوی مواد غذایی و خوراکی و پوشاک به بهزیستی تحویل شده است که متعاقبا این سازمان نیز کمک‌های اهدایی مردم را بین زلزله‌زدگان توزیع کرده است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر خیرین و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره حساب 90190 بانک جام ملت در سراسر کشور کمک‌های خود را برای مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی اهدا کنند و این در حالی است که سازمان بهزیستی تلاش دارد ظرف دو ماه آینده مشکلات به وجود آمده برای مددجویان و معلولان به سایر اقشار آسیب دیده از زلزله اخیر را برطرف کند.

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر روزانه بیش از ۱۰ هزار غذای گرم بین آسیب‌دیدگان در مناطق اسیب‌دیده تقسیم می‌شود.



تاريخ : 23 / 5 / 1391برچسب:, | 10:17 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

تهران/واحد مرکزی خبر/ اجتماعی
با تصویب هیئت وزیران، دستگاه های دولتی در شهر تهران هفتم تا یازدهم شهریور امسال به مناسبت برگزاری اجلاس عدم تعهد تهران تعطیل هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران به استناد اصل صد و سی و هشتم قانون اساسی تصویب کرد؛ به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، همه دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی(غیر از اورژانس و نهادهای امدادی) در روزهای سه شنبه هفتم، چهارشنبه هشتم، پنج شنبه نهم و شنبه یازدهم شهریور در شهر تهران تعطیل هستند.
بر این اساس، بانکها موظفند در روزهای یاد شده تعدادی از شعب خود را به صورت کشیک برای خدمت رسانی به مردم اختصاص دهند.
سران جنبش عدم تعهد تا به حال 15 بار اجلاس برگزار کرده اند و اجلاس پیش رو که شانزدهمین آن است قرار است در تهران برگزار شود.
این اجلاس هر سه سال یک بار به یکی از 120 عضو آن می رسد،
این اجلاس در سه سطح و از هفتم شهریور آغاز و اختتامیه آن یازدهم شهریور برگزار می شود.
اجلاس سران غیر متعهدها پنجم و ششم شهریور در سطح کارشناسان، اجلاس وزرای خارجه در تاریخ هفتم و هشتم شهریور ، اجلاس سران و روسای جمهور در تاریخ نهم و دهم شهریور برگزار خواهد شد.



تاريخ : 22 / 5 / 1391برچسب:, | 10:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش قاصدنيوز، خانواده‌هايي که در شب‌هاي قدر امسال براي مراسم احيا به مسجد دانشگاه تهران رفته‌اند، با اقدامي عجيب از سوي حراست دانشگاه تهران مواجه شده‌اند.تا جايي که شرکت‌کنندگان ثابت مراسم‌هاي دانشگاه تهران به ياد دارند، در طول سالهاي گذشته، مبادي ورودي دانشگاه تهران شاهد تفتيش و بازرسي نبوده است اما در سال جاري در شبهاي 19 و 21 ماه مبارک رمضان، ماموران حراست دانشگاه تهران، به يکباره اقدام به تفتيش خانواده‌هاي شرکت کننده (آقايان و خانم‌ها و حتي کودکان) در اين مراسم نموده‌اند.

اگرچه اين تفتيش با دستگاه‌هاي دستي الکترونيکي انجام مي‌شود، اما نکته قابل توجه آن است که خانم‌ها هم در مبادي ورودي دانشگاه تهران توسط آقايان بازرسي مي‌شوند؛ به اين شکل که مامور مرد حراست دانشگاه، راکت الکترونيکي خود را دور تا دور بدن زنان حرکت مي‌دهد و در صورت به صدا درآمدن آژير آن، بايد کيف يا وسايل شخصي خانم‌ها را مورد بازرسي ريزتر قرار دهد!



تاريخ : 18 / 5 / 1391برچسب:, | 2:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

تهران / واحد مرکزی خبر
رئیس ستاد برگزاری اجلاس غیرمتعهدها گفت: به مناسبت برگزاری این اجلاس، تهران روزهای سه شنبه ، چهارشنبه ، پنجشنبه ، جمعه و شنبه که از هفتم تا یازدهم شهریور است تعطیل خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ما؛ علی سعیدلو در حاشیه جلسه هیأت دولت افزود: این تصمیم برای برگزاری هر چه آرامتر این اجلاس گرفته شد.
وی درباره اقدامات صورت گرفته پیش از برگزاری این اجلاس گفت: کارهای اجرایی و محتوایی انجام شده است و دو سه روز پیش رئیس جمهور از مکان برگزاری اجلاس بازدید کرد.
سعیدلو گفت: دعوت نامه برای حدود 120 هیأت ارسال شده است و وزارت خارجه نیز از طریق سفرایش این موضوع را پیگیری می کند و تا چند روز آینده مشخص خواهد شد که از هر کشوری در چه سطحی حضور می یابند.
معاون امور بین الملل رئیس جمهور ادامه داد: تاکنون برخی ها از جمله دبیرکل سازمان ملل تمایل خود را برای شرکت در این اجلاس اعلام کرده اند.
وی گفت: قرار است امروز آقای بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور نیز دعوت نامه حضور در این اجلاس را تقدیم رئیس جمهور مصر کند.



تاريخ : 16 / 5 / 1391برچسب:, | 1:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، منوچهر گرجی رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: 5-6 ماه گذشته استانداری البرز قصد داشت در اراضی کشاورزی این دانشگاه شهرک تجاری ایجاد کند.

وی افزود: پس از مدتی قرار شد رئیس دانشگاه تهران با استانداری البرز همکاری کند و قسمتی از اراضی به استانداری اختصاص یابد و قسمت دیگر برای کسب درآمد دانشگاه تهران در نظر گرفته شود.

گرجی در مورد عزل خود از سمت ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران گفت: من به رئیس دانشگاه تهران گفتم اگر قرار است در اراضی دانشکده کشاورزی تغییر کاربری صورت گیرد، من نمی‌توانم در سمت خود باقی بمانم، بر این اساس پس مدتی حکم عزل من از سوی فرهاد رهبر صادر شد.



تاريخ : 10 / 5 / 1391برچسب:, | 3:50 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: اسامی نفرات برتر کنکور در 5 گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی منتشر شد.

خبرگزاری فارس: اسامی نفرات برتر کنکور ۹۱ اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اسامی نفرات برتر کنکور سراسری سال 1391 در 5 گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی،هنر و زبان‌های خارجی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

اسامی این افراد بدین شرح است:

 

*گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی

 

1- محمد استادمحمدی از کاشان

2- سینا ملکیان از بابل

3- الهام احسانی مقدم از بابل

 

*گروه آزمایشی علوم تجربی

 

1- فرزانه رحمانی از سنندج

2- علیرضا اورعی از تهران

3- مهدی سلیمان‌زاده از تبریز

 

*گروه آزمایشی علوم انسانی

1- فاطمه فتاحی از تهران

2- امیرمحمد هوشمند چترودی از کرمان

3- فاطمه‌السادات حسینی دهنوی از کرمان

4- سیدمجتبی حسینی از مشهد

5- وحید حامد از یزد

6- نیلوفر حیدرپور بیدگلی از تهران

7-محمد حجازی نوقابی از مشهد

8- فاطمه محسنی از کرمانشاه

9- سمیرا افضلی شهری از گناباد

10- سید طیبه خدابخشی از تهران

*گروه آزمایشی هنر

1- یاسمین قلعه نوئی از تهران

2- شیرین جعفری نسب کرمانی از تهران

3- میترا موحد از تهران

*گروه آزمایشی زبان‌های خارجی

1- فاطمه ولی‌زاده پاشا از بابل

2- سروش آرایی از اصفهان

3- بیتا مهری از اصفهان و پردیس پاشاخانلو از تهران



تاريخ : 10 / 5 / 1391برچسب:, | 1:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

از 38 دقیقه سریال «خداحافظ بچه»، 30 دقیقه آن آموزش خلاف است و 8 دقیقه دیگر تیتراژ.

به گزارش فارس، امسال افطارمان با طعمی عجیب از زندگی انسانی همراه شده است، هنگامی که اندکی پس از سخنان حضرت آیت‏الله مکارم شیرازی، به تماشای مجموعه تلویزیونی «خداحافظ بچه» می‏ نشینیم. مجموعه‏ ای که وجه غالب پرداختش، آزارنده است تا لذت‏بخش و صفادهنده ذهن‏‌ها به فاصله اندکی از صرف افطار.
 
داستان بسیار ساده ‏ای از بچه‏ دار شدن، بچه خواستن و پررنگ بودن این احساس پدر و مادر بودن. اما این حس در میانه وضعیت اجتماعی و جسمی یک زوج گرفتار آمده تا در بستر آن، رفتارهایی عمدتاً نادرست و بدآموز را به تماشا بنشینیم و باورهایی را خدشه‏ دار ببینیم.
 
یا تلاش‏ ها و کشمکش‏ هایی که قسمت به قسمت این مجموعه دیده‏ ایم و 30 دقیقه از 38 دقیقه هر شب را آموزش همه گونه خلاف را دیدیم و 8 دقیقه را با تیتراژ، ناکام ماندن این نگرش خلاف.
 
«آنتونی گیدنز»، که کتاب جامعه‏ شناسی‏ اش بسیار آشنا و معروف است درباره این گونه نمایش رفتاری معتقد است اگر خلافی به صورت لحظه ‏ای در یک اثر تصویری رخ دهد، سازنده قصد تحریک شما به ارتکاب آن خلاف را نداشته و اقتضای روایتش این بوده است اما اگر جزء به جزء این خلاف را نشان داد و به پیش برد، هدفش برانگیختن شما به انجام آن خلاف است.
 
بر این مبنا ما تاکنون آموخته‏ ایم که چگونه خود را جای دیگران جا بزنیم و با مدرک دیگری آزمایش خلاف بدهیم بدون اینکه شرمنده باشیم (اشاره به آزمایش نازایی به نام شخص دیگر)، آموختیم چگونه گواهی زایمان را از سایت بیمارستان‏ها پیدا کنیم و جعل آن را دستمایه قرار دهیم و اصولا در شهرمان جاعل این کار راحت پیدا می‏شود، آموختیم چگونه از شیرخوارگاه بچه بدزدیم، آموختیم چگونه یک مکان را برای دزدی از آن شناسایی کنیم و چگونه به درون خانه‏های دیگران برویم و آموزه‏های دیگری که نقل آن باعث اطاله کلام می‏شود. و باتوجه به اینکه تازه به نیمه مجموعه رسیده‏ایم، دوره‏ها و آموزه‏های دیگری احتمالا در راه داریم.
 
این وسط مانده‏ایم در میانه این همه تلاش سازندگان و دست‏اندرکاران سیما، بحث معنوی روایت و آموزه‏های دینی کجاست؟ آیا آن‌ها را در ترم پاییزه خواهیم داشت؟ خیلی بحث‏های ریز در این داستان بیان می‏شود از جمله اینکه چه نکنیم که در ذهن نوزادمان جا نگیرد و آموزه سنین بالاترش نشود و اصطلاحا «العلم فی‏الصغر کالنقش فی‏الحجر» را مراعات می‏کنیم و آموزه‏های دینی دیگر را. اما همه اینها به سادگی نقض می‏شود و البته قبح و زشتی این همه کار خلاف را هم از بین می‏بریم تا اصطلاحا بچه‌دار شویم. بدون اینکه بیندیشیم، این گونه که نشان دادیم بچه که جای خود دارد، بزرگترها را نیز به مهمانی خدا نبرده‏ایم چون همه چیز را برایشان مباح کرده‏ایم صرفا برای پرداختن به معضلی که طی سالیان اخیر در اجتماع ما به مدد رسانه‏ها پررنگ دیده می‏شود و آن ناباروری است، در حالی که برایش بسیاری راه‏حل دیده شده است.



تاريخ : 10 / 5 / 1391برچسب:, | 3:32 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

سردار موسی کمالی با اشاره به قانون معافیت سه برادری گفت: بر اساس تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته اگر برادر سوم فرد 8 ماه از خدمت وظیفه‌اش گذشته باشد برادر چهارم وی از خدمت وظیفه معاف خواهد شد لذا کسانی که در سال 90 به خدمت اعزام شده‌اند می‌توانند از این شرایط بهره ببرند. 

وی ادامه داد: افرادی هستند که به دلیل تاریخ اعزامشان در روز هجدهم تیرماه با شروع سال 91 هشت ماه خدمتشان پر نشده لذا برای این افراد نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شد تا آنان نیز به عنوان سرباز کامل شناخته شوند و برادر چهارمشان بتواند با مراجعه به سازمان وظیفه عمومی از خدمت وظیفه عمومی معاف شود. 

وی خاطر نشان کرد: در قانون چندین بار موضوع معافیت سه برادری مورد بررسی قرار گرفت به نحوی که در یک مورد در این قانون آمده بود که اگر 3 برادر خدمت کرده باشند برادر چهارم از خدمت معاف است. 

به گزارش فارس،کمالی تصریح کرد: در بررسی‌های بعدی تعیین شد که دو برادر خدمت کرده باشند و برادر سوم در حین خدمت یا فوت کرده و یا جانباز شده باشد وی را نیز خدمت کرده محسوب شده و برادر چهارم وی از حدمت معاف شود. 

این مقام ارشد نظامی اذعان داشت: در مرحله بعدی اجرای این قانون چنین آمد که اگر برادر سوم یک سال خدمت کرده باشد فرض را بر این می‌‌گذاریم که وی می‌‌خواهد به خدمت خود ادامه دهد لذا برادر سوم نیز خدمت کرده فرض شد و برادر چهارم نیازی برای خدمت کردنش نبود اما مشکلاتی در برابر اجرای آن ایجاد شد تا اینکه این زمانه یکساله به هشت ماه تقلیل پیدا کرد. 

وی ادامه داد: کسانی که واجد هرگونه شرایط معافیت در سال 90 بودند تا پایان شهریور ماه فرصت دارند تا پیگیر معافیت خود از خدمت وظیفه عمومی باشند.کد مطلب :



تاريخ : 9 / 5 / 1391برچسب:, | 6:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری تهران گفت : وزارت کشور تا چند روز اینده حکم شهردار شهر ری را به صورت شهردار یا سرپرست ابلاغ می کند .

محمودی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با اشاره به ابلاغ مصوبه جداسازی ری از تهران  افزود :براساس این ابلاغیه  مقدمات و هماهنگی های اجرای این مصوبه در دست اجراست و یکی از این اقدامات معرفی شهردار شهر ری در چند روز اینده است .
 
وی گفت :  یکی از گزینه های شهرداری شهرری ، شهردار منطقه 20 است و تا زمان تعیین شهردار جدید ، شهرداری منطقه وظیفه دارد اقدامات لازم را در شهر ری انجام دهد .
 
محمودی افزود : جلسات مختلفی با وزارت کشور و فرمانداری و شورای شهر در این خصوص داشته ایم و برنامه ریزی های لازم در استانداری صورت گرفته است .
 
معاون استاندار تهران گفت : انتخابات  شورای شهر ری هم همزمان با  انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.
 
وی افزود : این مصوبه قانونی دولت است و لازمه اجرای خوب ان  همکاری دستگاههای مختلف است .



تاريخ : 9 / 5 / 1391برچسب:, | 2:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، رضا روستا‌آزاد رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح انتقال دانشگاه صنعتی شریف به منطقه 22 اظهار داشت: زمینی به مساحت 50 هکتار در ضلع شمال غرب تقاطع اتوبان همت و آزادگان در اختیار دانشگاه قرار گرفته‌است.

وی افزود: طی یک برنامه 5 ساله تمام مراکز پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به محل جدید که پژوهشکده صنعتی شریف نامیده می‌شود، منتقل خواهد شد.

روستاآزاد با بیان این که بخش اعظم هزینه‌های ساخت را شهرداری به عهده گرفته است، تصریح کرد: قرار است کلنگ ساخت پژوهشکده شهریورماه با حضور شهردار تهران به زمین بخورد.



تاريخ : 9 / 5 / 1391برچسب:, | 6:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

سرانجام اولین آرای پرونده فساد بزرگ مالی که به پرونده "3000 میلیارد تومانی" مشهور است ، صادر شد.دادگاه فساد مالی

به گزارش عصرایران ، دادگاه رسیدگی کننده به حکم ، برای چهار نفر از متهمان حکم اعدام صادر کرده است.

سخنگوي قوه قضاييه با اعلام این خبر افزوده است: قاضي رسيدگي‌كننده به پرونده فساد بزرگ مالي در يك بخش از پرونده كه داراي 39 متهم بود، براي چهار متهم حكم اعدام و برای دو نفر دیگر حبس ابد صادر كرده است.

غلامحسين محسني اژه‌اي افزود: بقيه متهمان به حبس‌هاي 25، 20 و 10 سال به پايين و رد اصل مال و جريمه‌ نقدي معادل همان مبلغ محكوم شده‌اند.

به گفته محسنی اژه ای ، دست‌نويس اين راي تا كنون به چند صد صفحه رسيده است و رأی در مرحله تایپ است تا به طور رسمي ابلاغ شود و مردم در جريان آن قرار بگيرند.

 



تاريخ : 9 / 5 / 1391برچسب:, | 6:27 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، بنا به آمار سايت گوگل كلماتي كه اكثر ايرانيان در گوگل سرچ ميكنند اينها هستند:

الف مثل آشپزي
بالاترين آمار جستجو در حرف الف مختص به کلمه آشپزي بود. به نظر مي آيد کاربران ايراني در اينترنت نيز به دنبال غذاهاي خوش طعم و خوشمزه مي گردند. اين کلمه بيش از 20 ميليون بار در گوگل جستجو شده است. ذوق ايرانيان با جستجوي کلمه آهنگ نيز رعايت شده است اين کلمه بيش از 13 ميليون بار مورد جستجو قرار گرفته است.
 



ادامه مطلب
تاريخ : 7 / 5 / 1391برچسب:, | 11:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

دانشجویانی که بنا به دلایل مختلف طی سالهای گذشته از ادامه تحصیل بازمانده اند از امروز به مدت دو هفته فرصت دارند که درخواست بازگشت به تحصیلشان را به سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه http://www.msrt.ir/sites/ddstu/default.aspx از امروز شنبه 7 مردادماه تا 21 ماه جاری فعال شده است.

 تنها دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته حق ثبت درخواست خود را دارند.

دانشجویانی که در دانشگاههای تابع وزارت علوم تحصیل می کردند می توانند درخواست خود را ارسال کنند.

دانشجویان دانشگاههای دولتی اعم از روزانه یا شبانه نمی توانند درخواست خود را برای تحصیل در دانشگاهی که پیش از این دانشجوی آن بودند، ارائه دهند.

درخواست این دانشجویان به دانشگاههای پیام نور، جامع علمی کاربردی، موسسات غیردولتی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی ارجاع داده خواهد شد.

معدل بالای 10 و ورودی سال 54 به بعد از دیگر شرایط پذیرش درخواست متقاضیان اعلام شده است.

مشروطی این عده از دانشجویان نباید بیش از حد معمول مندرج در آیین نامه آموزشی همچنین اخراج آموزشی و انضباطی باشند.

اگر دانشجویان به دلیل عدم مراجعه اخراج شدند انصراف از تحصیل محسوب خواهد شد یا اینکه خودشان از تحصیل انصراف داده اند به عنوان منصرف از تحصیل شناخته می شوند، حکم اخراج برای گروه از دانشجویان به دلیل انصراف از تحصیل صادر می شود.



تاريخ : 6 / 5 / 1391برچسب:, | 10:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، مراسم عروسی مختلط دختر انگلیسی با پسر آقای الف که از آن بعنوان سلطان یکی از برندهای مهم تلفن همراه در ایران نام برده می شود به دلیل عدم رعایت شئونات اجتماعی و اسلامی با حضور پلیس نا تمام ماند و مسئولین برگزاری این عروسی که با هزینه میلیاردی برپا شده بود، با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی سپرده شدند.
 
بنابر این گزارش، مجری این برنامه مختلط آقای... مجری مشهور صدا و سیما بود که به هنگام حضور ماموران پلیس از طریق فرار از دیوار متواری شد.
 
در این مراسم بیش از 4 فیلمبردار به تصویربرداری از مراسم مشغول بودند که تمام این فیلم ها نیز توسط پلیس ضبط شده است.
 
نکته جالب اینجاست که ابتدا ماموران پلیس که به دلیل عدم رعایت مسائل و موازین شرعی و قانونی به برگزارکنندگان مراسم تذکر داده بودند با محافظان(بادی گارد) مراسم درگیر شده و برخورد بد و زننده آن ها مواجه شده بودند که در نهایت پلیس با قدرت بیشتری وارد شده و این مراسم مختلط را ناتمام گذاشته است.
 
ناگفته نماند بادی گاردهای مراسم عروسی هنگام ورود تمام وسائل عکاسی و فیلمبرداری و تلفن همراه را از میهمانان دریافت میکردند و مانع ورود هرگونه از این وسائل به داخل مراسم می شدند.
 
هزینه گل ارایی سالن، آب نما، کارت های عروسی بسیار خاص و منحصر به فرد و غذاهای این مراسم بیش از 2 میلیارد تومان برآورد شده است.
 
شایان ذکر است، آقای الف یکی از ثروتمندان ایرانی است که همواره با حاشیه های بسیاری همراه بوده است.



 



تاريخ : 5 / 5 / 1391برچسب:, | 2:49 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

 

 

خانواده - هر روز مسئولان دولتی و نمایندگان تصمیم جدیدی برای مهریه می گیرند.

زهرا تالانی:یک روز گروهی اعلام کردند که مهریه را مطابق محل زندگی دختر تعیین کنند ،بار دیگر نمایندگان مجلس طرحی دادند که مهریه بالای 110 سکه زندانی نداشته باشد و در آخر هم رئیس ستاد دیه پیشنهاد داد که دفاتر اسناد رسمی مهریه‌های بالا را به ثبت نرسانند. همه‌ این تصمیم‌ها و بحث‌ها برای کنترل مهریه و با عنوان جلوگیری از بروز اختلاف در میان خانواده‌ها و زوج‌های جوان اعلام شد.
اما این بار رسانه خبر جدیدی از مهریه دادند. زهره‌سادات لاجوردی مدیر سیاسی فرهنگی مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست‌جمهوری درتاریخ 28تیرماه در حاشیه همایش زنان و جنبش بیداری اسلامی موضوع بیمه مهریه را اعلام و عنوان کرده است که مطابق این پیشنهاد، مرد با توجه به وسع و توان مالی خود از ابتدای ازدواج، مبالغی را به‌صورت تدریجی به‌عنوان بخشی از مهریه برای زن پس‌انداز می‌کند.
به گفته‌ مدیر سیاسی فرهنگی مرکز امور زنان و خانواده، مطابق این پیشنهاد با همکاری شرکت‌های بیمه، شوهر مبلغی را برای زن به‌عنوان مهریه کنار می‌گذارد و بدین‌ترتیب هم زن به مهریه خود می‌رسد و هم به مرد در پرداخت مهریه فشار نمی‌آید.
اما سه روز بعد از انتشار این خبر یعنی 31تیرماه سیدمرتضی بختیاری وزیر دادگستری اعلام کرد که طرح مکتوبی در این زمینه دریافت نکرده است. بختیاری در گفت وگو با ایسنا توضیح داد: اگر قرار باشد این طرح عملی شود باید فرایندهای مختلفی را پشت سر گذاشت چرا که برای مهریه‌های سنگین هزینه بیمه هم طبعا سنگین می‌شود.
در واکنش به این موضوع منیره نوبخت عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: با توجه به تعریف موجود در زمینه بیمه، به کار بردن اصطلاح «بیمه مهریه زنان» صحیح نیست و نمی‌توان مهریه را بیمه کرد.پیش از آنکه دنبال اقدامات قانونی در زمینه مهریه باشیم، باید به مهریه و جایگاه صحیح آن بپردازیم. البته مهریه در میان بسیاری از جوانان و خانواده‌های آنان جایگاه حقیقی خود را دارد. اما می‌توان برای دسته‌ای از خانواده‌ها که با نقش اصلی مهریه آشنا نیستند، فرهنگ‌سازی کرد. چرا که مهریه نمی‌تواند ضمانتی برای طلاق نگرفتن و وسیله‌ای برای دستیابی زن به مطالباتش و به نوعی «گروکشی» باشد.


بیمه مهریه در شرکت‌های بیمه
هم اکنون بیمه مهریه به‌عنوان یکی از خدماتی است که شرکت‌های بیمه ارائه می‌دهند. در تبلیغ یکی از این شرکت‌ها بیمه مهریه را معرفی کرده آمده است: بیمه مهریه تضمینی مطمئن برای پرداخت تمام یا قسمتی از مهریه و پشتیبانی مالی مناسب است که زوجه می‌تواند از مزایای آن بهره‌مند شود. درصورت فوت زوجه در طول مدت اعتبار بیمه نامه (پس از گذشت حداقل شش ‌ماه از تاریخ شروع بیمه نامه و پرداخت حق بیمه مربوطه) ارزش بازخرید بیمه نامه در وجه بیمه‌گذار پرداخت خواهد شد.
45232

 

 



تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 2:57 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

ملي‌پوش سابق كشتي فرنگي كه پس از ارتكاب به قتل متواري شده بود، خودش را به ماموران نيروي انتظامي معرفي كرد.

ايرج مهري، مربي "ب . ق"، ملي‌پوش سابق كشتي فرنگي با اعلام اين خبر به ايسنا گفت: از طريق يكي از شاگردانم متوجه شدم كه او اوايل هفته‌ جاري، خود را تسليم نيروي انتظامي كرده است.

مهري با بيان اين كه "ب . ق" خودش را براي مسابقات جهاني سال آينده آماده مي‌كرد، افزود: اميدواريم در ماه مبارك رمضان از مشكلي كه ناخواسته برايش ايجاد شده رهايي يابد، چرا كه او يك سرمايه ملي و از پهلوانان با اخلاق كشور است.

به گزارش ايسنا، ملي‌پوش سابق كشتي فرنگي روز جمعه نهم تير ماه امسال به همراه برادرش براي شكار به ارتفاعات كرمانشاه رفته بود كه در مسير بازگشت در محلي به شنا كردن مشغول مي‌شوند، اما ممانعت برخي افراد حاضر در محل به درگيري لفظي و فيزيكي منجر مي‌شود كه در نهايت او با تفنگ شكاري خود فرد ممانعت كننده را به قتل مي‌رساند و متواري مي‌شود.



تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 9:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مهدی چمران گفت: در یک شهر وقتی مدیریت مختلف شکل می‌پذیرد عملاً نمی‌شود بخشی را به یکی و بخش دیگری را به دیگری واگذار کرد و در این زمینه مطمئناً شکست صورت می‌پذیرد. در خصوص جداسازی ری از تهران مطمئناً مطالعات درستی نشده است ضمن اینکه ما نیز خود شنیده‌ایم در واقع مردم از این طرح دفاع نکرده‌اند. اگر چه جداسازی ری از تهران از لحاظ مالی به نفع شهرداری تهران است چرا که در حال حاضر بودجه‌های خوبی در منطقه 20 تهران هزینه می‌شود.



ادامه مطلب
تاريخ : 2 / 5 / 1391برچسب:, | 7:56 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ممنوعیت تبلیغ سفرهای خارجی از طریق تبلیغات محیطی خبر داد.

به گزارش فارس، احسان الله حجتی با اعلام این خبر گفت: شورای فرهنگ عمومی به استناد سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر تبلیغات محیطی و در راستای مصوبه" تبلیغات محیطی کالا و خدمات" مورخ 12 اردیبهشت ماه سال جاری در راستای تحقق این شعار و جذب و تثبیت منابع مالی داخلی و همچنین ایجاد فرصت برای شناساندن مناظر طبیعی و جاذبه‌های ناب گردشگری و جذب گردشگر در داخل کشور، ماده واحده «ممنوعیت تبلیغ سفرهای خارجی از طریق تبلیغات محیطی » را تصویب کرد.

وی افزود: این ماده واحده به منظور گسترش و ترویج فرهنگ گردشگری داخلی و تقویت و کمک به زیرساخت‌های صنعت تبلیغات و گردشگری کشور تصویب شده است که در آن سفرهای مذهبی از این قاعده مستثنی شده‌اند و تبصره یک این ماده واحده اعلام می‌دارد که سفر حج و زیارت مزار امامان معصوم(ع)، مشمول این ماده نیست.



تاريخ : 2 / 5 / 1391برچسب:, | 1:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

زن خياباني كه با همدستي پنج زن ديگر يك باند اغفال و اخاذي از مردان را در مشهد تشكيل داده و تحت تعقيب پليس بودند، دستگير شدند.

 



ادامه مطلب
تاريخ : 2 / 5 / 1391برچسب:, | 8:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

 

شهری - در روزهای برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها که بعد از ماه مبارک رمضان و شهریور ماه برگزار می شود امکان تعطیلی تهران به دلیل مسائل امنیتی و سهولت در رفت و آمد وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین،شایعات در مورد تعداد روزهای تعطیلی در زمان برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها زیاد است. در حالیکه علی سعیدلو معاون امور بین اللمل رئبیس جمهور از تعطیلی پنج روزه این مراسم خبر می دهد استانداری اظهار بی اطلاعی می کند.
از طرف دیگر اعلام می شود چون این مراسم در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شود نیازی به این تعطیلی نیست.
اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در روز نهم و دهم شهریور برگزار می‌شود و اجلاس‌های کارشناسی و وزرای خارجه کشورهای عضو به ترتیب روزهای پنجم و ششم و هفتم و هشتم برگزار می‌شوند. یعنی با این حساب امکان تعطیلی از 5 تا 10 شهریور وجود دارد .

و البته این در حالی است که در هفته قبل از این تاریخ هم دو روز به مناسبت عید فطر تعطیل خواهد بود .

پیش از این یعنی در سال 1376 هم روزهای هفدهم تا بیستم آذرماه با مصوبه هیأت وزیران دولت خاتمی به دلیل برگزاری هشتمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی،تعطیل اعلام شد.
 



تاريخ : 30 / 4 / 1391برچسب:, | 8:5 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجا :

رييس مركز آمار ايران در جلسه هيات دولت حضور پيدا كرد و به ارائه گزارش نتايج سرشماري عمومي نفوس و مسكن در سال 90 پرداخت.

 عادل آذر پس از شركت در جلسه هيات دولت اظهار كرد: نتايج سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال 90 نهايي شده و طبق روال قبل، اعلام عمومي نتايج آن به هيات دولت ارائه شد.
 
وي ادامه داد: ‌بخشي از اين اطلاعات سرشماري امروز اعلام شد و بخش باقي مانده در جلسه آينده دولت ارائه مي‌شود.
 
عادل آذر اظهار كرد: طبق آخرين آمار سرشماري سال 90، جمعيت كشور به 75 ميليون و 149 هزار و 669 نفر رسيده كه اين تعداد در 21 ميليون و 185 هزار خانواده قرار دارد.
 
وي ادامه داد: ‌در اين سرشماري بعد خانوار (متوسط جمعيت هر خانواده)3.5 نفر بوده كه در سرشماري سال 85 اين رقم چهار نفر بوده است.
 
رييس مركز آمار ايران ادامه داد: ‌رشد جمعيت طبق اين سرشماري از 1.62 درصد به 1.29 درصد كاهش يافته است.
 
عادل آذر افزود: نسبت زندگي شهري به روستايي هم به اين ترتيب بود كه 71 درصد جمعيت شهري و 29 درصد جمعيت روستايي است كه اين نشانگر افزايش جمعيت شهري در كشور است.
 
وي همچنين ادامه داد: طبق اين سرشماري، جمعيت كشور به سمت ميانسالي پيش مي‌رود و شاخص اميد به زندگي در كشور نيز افزايش پيدا كرده است.



تاريخ : 29 / 4 / 1391برچسب:, | 11:11 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجا :

برای دریافت اطلاعات هوا، پیش‌شماره شهر مورد نظر را بدون وارد کردن صفر به شماره ۱۰۰۰۳۰۵ ارسال کرده و از اطلاعات آن باخبر شوید. 

شاید برای شما هم پیش آمده که در مکانی باشید و امکان مکالمه با نهاد و یا سازمان مربوطه را برای ارائه درخواست شکایت و یا بیان مشکلات و یا آگاهی از اطلاعات ضروری نداشته باشید. 
 
 
 شرکت مخابرات ایران امکانی را برای تعدادی از سازمان‌های خدمات‌رسان به مردم فراهم کرده است تا برای برطرف شدن برخی مشکلات شهری به شماره‌های مشخص شده به این نهاد‌ها پیامک ارسال و اطلاعات مربوطه را دریافت کنند. 
 
مشترکان می‌توانند برای درخواست رسیدگی به مشکلات شهری (شهرداری) به شماره تلفن ۳۰۰۰۱۳۷ پیامک ارسال کنند. 
 
همچنین مشترکان خواستار رهگیری نامه پستی می‌توانند ابتدا حرف R و بعد شماره روی رسید پستی را به شماره ۲۰۰۰۴۴۱ ارسال کنند. 
 
اطلاعات پرواز با ارسال پیامک فرمت filight – cod به شماره ۲۰۰۰۴۴۴ و همچنین نرخ ارزهای رایج با فرمت currency-name به شماره ۲۰۰۰۴۴۴ قابل دریافت هستند. 
 
اطلاع‌رسانی تخلف تاکسی در صورتی که شماره پلاک ماشین به شماره ۳۰۰۰۴۲۴۶ ارسال شود، امکان‌پذیر است. 
 
همچنین اخذ خلافی ماشین با ارسال عدد عمودی کنار کارت ماشین به شماره ۳۰۰۰۵۱۵۱ ممکن می‌شود و برای استعلام کارت سوخت می‌توان عدد عمودی کنار کارت ماشین را به شماره ۳۰۰۰۵۰۵۰ ارسال کرد. 
 
مشترکان برای اطلاع از اوقات شرعی نیز می‌توانند به شماره ۲۰۰۰۹۱۶ پیامک ارسال کرده و از اوقات شرعی باخبر شوند. 
 
برای دریافت اطلاعات هوا، پیش‌شماره شهر مورد نظر را بدون وارد کردن صفر به شماره ۱۰۰۰۳۰۵ ارسال کرده و از اطلاعات آن باخبر شوید. 
 
اگر می‌خواهید درباره بازی، سرگرمی و مکان‌های دیدنی اطلاعات دریافت کنید، برای اطلاع از مکان‌های دیدنی هر شهر به شماره ۱۰۰۰۳۹۴، و مسافت بین شهر‌ها ۱۰۰۰۳۹۶، آخرین بازی‌های کامپیوتری ۱۰۰۰۴۰۰ و جدید‌ترین نرم‌افزار‌ها به شماره ۱۰۰۰۴۰۱ پیامک ارسال کنید. 
 
همچنین درصورت نیاز به اطلاع از ساعت کشور‌ها باید نام کشور را به شماره ۱۰۰۰۳۹۲ ارسال کنید.



تاريخ : 26 / 4 / 1391برچسب:, | 2:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر :

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل امروز با حضور مسئولان و فعالان این صنعت در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ما ، 420 شرکت داخلی و خارجی تازه ترین توانمندی ها و فناوری های روز را در زمینه صنعت مبلمان به نمایش گذاشته اند.
این نمایشگاه تا 29 تیر ادامه دارد و برترین های صنعت مبلمان هم معرفی می شوند.
همچنین همایش تخصصی بررسی جایگاه صنعت مبلمان در صادرات غیرنفتی ؛ رویه های ثبت مالکیت فکری ؛ نام و نشان تجاری و بررسی جایگاه صنعت مبلمان در جهان هم برنامه ریزی شده است.
صدا و تصویر دارد



تاريخ : 27 / 4 / 1391برچسب:, | 10:43 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از  عصرایران :

معاون عمرانی استانداری تهران از احتمال کاهش ساعت ورود به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک در ماه مبارک رمضان خبرداد.

محمدرضا محمودی درباره کاهش ساعت محدوده ترافیک و زوج و فرد اظهار داشت: احتمال کاهش ساعت تردد خودروها در محدوده زوج و فرد و ترافیک در ایام ماه مبارک رمضان وجود دارد.

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی جزئیات بیشتر کاهش ساعت تردد در محدوده زوج و فرد و ترافیک را اعلام می‌کند. 

محمودی افزود: ساعت ورود به محدوده زوج و فرد در روزهای عادی از ساعت شش و سی دقیقه تا 19 و ساعت ورود به محدوده طرح ترافیک از شش و سی تا 17 است.

وی درپاسخ به پرسشی مبنی بر افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی بدون هماهنگی با استانداری و وزارت کشور گفت: این موضوع در حال بررسی است.



عقاب نیوز به نقل از  عصرایران :

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از اجرای قانون جدید خدمت وظیفه عمومی برای دانشجویان ورودی سال 91 خبر داد.

سردار موسی کمالی در گفت وگو با فارس گفت: کلیه دانشجویانی که تا پایان سال 90 وارد دانشگاه شدند شامل مقررات قدیم خدمت وظیفه عمومی می شوند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: کسانی که تا پایان سال 90 وارد دانشگاه شده اند با قانون قبلی با آنها برخورد خواهد شد اما افرادی که از مهرماه سال 91 وارد دانشگاه می شوند وضعیت نظام وظیفه آنها بر اساس قانون جدید برنامه ریزی خواهد شد.

وی ادامه داد: برای مثال در قانون قبلی دانشجوی مشمول کارشناسی ارشد 8 سال فرصت تحصیل داشت که پس از این مدت موظف به معرفی خود به نظام وظیفه بود ولی در قانون جدید این مدت به 6 سال کاهش یافت.

کمالی گفت: قانون جدید از مهرماه 91 برای دانشجویان ورودی جدید به مرحله عمل در خواهد آمد و کسانی که هم اکنون در حال تحصیل هستند نگران قانون جدید خدمت وظیفه عمومی نباشند چرا که قانون قبلی برای آنها اجرا می شود.



تاريخ : 23 / 4 / 1391برچسب:, | 9:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

آیت الله مهدوی کنی گفت:دیر زمانی خدمت در شهرداری ها موجبات رضایت مردم را فراهم نمی ساخت اما امروز خدمت در این دوره مدیریت شهری تهران باعث افتخار است.

خبرگزاری فارس: تفاوت شهردار فعلی تهران با شهرداران قبلی از نگاه آیت الله مهدوی کنی

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس مجلس خبرگان رهبری در نشست صمیمی خود با روحانیون و ائمه جماعات شهرداری تهران بر لزوم رعایت قناعت از سوی ائمه جماعات تاکید کرد و همچنین خدمت در شهرداری را در زمان کنونی یک افتخار دانست.

 آیت الله مهدوی کنی با اشاره به اینکه باید امروزه شرایط زمانی و مکانی را درک کرد گفت: امروزه کشور در شرایط خاصی به سر می برد و این امر سبب می شود که ما نیز نسبت به اعمالمان شرایط زمانی و مکانی را لحاظ کنیم.

وی با اشاره به حیات طیبه انسان افزود:



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 4 / 1391برچسب:استخدام* فامیلی*عقاب نیوز, | 9:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از تابناک :                                                                         


 

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت ريیس‌جمهور از سه مزیت طرح جدید و دو فوریتی مجلس برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی خبر داد و گفت: پدیده‌هایی مانند به‌کارگیری دخترخاله و پسرخاله در دستگاه‌های دولتی برچیده می‌شود.

عبدالعلی تاجی در گفت‌وگو با فارس، اظهار امیدواری کرد با تصویب طرح دوفوریتی نمایندگان برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اولا درآمد نیروهای شرکتی افزایش یابد، ثانیا آنها از بلاتکلیفی بیرون آمده و امنیت شغلی پیدا کنند و ثالثا اجحاف نیروهای شرکتی پایان یابد.

تاجی افزود: از طرفی قرار نیست نیروهای شرکتی با تبدیل وضعیت به استخدام دولت درآیند چون این افراد در قالب قراردادهای کار معین یا قراردادهای تامین اجتماعی یکساله با دستگاه اجرایی مشغول کار می‌شوند و آنها نیروی دولتی استخدام شده به حساب نمی‌آیند. بلکه تابع قوانین کار و زیرمجموعه صندوق تامین اجتماعی خواهند بود و فقط با تبدیل وضعیت از دستگاه اجرایی حقوق دریافت می‌کنند.

تاجی افزود: تفاوت نیروی شرکتی بعد از تبدیل وضعیت در کاهش هزینه جاری دستگاه اجرایی، افزایش امنیت شغلی و جلوگیری از استثمار و بهره‌کشی از انسان‌ها می‌شود و از طرفی دیگر پدیده‌هایی مانند به‌کارگیری دخترخاله و پسرخاله در دستگاه‌ها برچیده می‌شود.

وی تاکید کرد: با تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی حجم دولت بزرگ نمی‌شود چون استخدام دولتی از طریق نشر آگهی و شرکت در آزمون تخصصی و گذراندن فرآیند استخدام است.

 

 



تاريخ : 22 / 4 / 1391برچسب:خودرو * تاکسی* جدید*عقاب نیوز, | 9:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از  عصرایران :

در حال حاضر از بیشتر خودروهای تولیدی کشور به عنوان تاکسی استفاده می‌شود این در حالی است که این خودروها از معیارهای مناسبی برای حمل مسافر برخوردار نیستند و به نوعی قابلیت استفاده در تاکسیرانی را ندارند.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، خودرو تاکسی باید دارای ویژگی‌های خاصی همچون دوام، استهلاک کم و تضمین‌کننده ایمنی مسافر باشد این در حالی است که بیشتر خودروهای داخلی که برای تاکسی مورد استفاده قرا می‌گیرد قابلیت‌های یاد شده را ندارد.

هم اکنون بیشتر تاکسی‌ها به خصوص در شهر تهران به صورت دوگانه سوز مورد استفاده قرار می‌گیرند، این در شرایطی است که به دلیل وجود شیب‌های تند در این شهر رانندگان دوگازسوزها به دلیل افت توان خودرو با مشکلاتی مواجه هستند، از سوی دیگر مخزن گاز نیز مانع از حمل بار مسافر می‌شود.

به هر شکل تاکنون در ساخت و شناسایی خودروهای مناسب تاکسی به طور جدی فعالیتی صورت نگرفته، این در حالی است که دیروز بابک هاشمی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور در مصاحبه‌ای مطبوعاتی از ورود دو خودروی جدید به ناوگان تاکسیرانی خبرداد.

تندر و مگان دو خودرویی هستند که به گفته وی به‌زودی وارد ناوگان تاکسیرانی خواهند شد.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور همچنین تصریح کرد که خودروهای 405، سمند، ال 90و مگان جایگزین تاکسی‌های موجود می‌شوند.

وی با بیان اینکه در نظر داریم برای فرودگاه‌ها و مناطق توریستی از خودروهای خارجی همچون مگان استفاده کنیم، تصریح کرد: 90 هزار تاکسی در چند سال اخیر نوسازی شدند که 28 هزار دستگاه آن مربوط به سال گذشته می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور با بیان اینکه کمتر از 45هزار دستگاه پیکان به عنوان تاکسی در کشور فعالیت می‌کنند، از جمع آوری این نوع خودرو به عنوان تاکسی در کشور در سال جاری خبرداد.



تاريخ : 21 / 4 / 1391برچسب:, | 11:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از آفتاب :

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: ناجا به مسائل و حریم شخصی افراد کاری ندارد.

سردار بهمن کارگر با حضور در برنامه تلویزیونی صبح به خیر ایران به مناسبت روز قانون حجاب و عفاف به موضوع استفاده از کروات اشاره کرد و با رد برخی مطالب رسانه ها در این خصوص افزود: ناجا درباره استفاده افراد از کروات منعی ندارد اما با این که مؤسسه و یا سازمانی کارکنانش را مجبور به استفاده از کروات کند و یا از کارکنان زن بخواهد آرایش کنند، برخورد می کنیم.

وی گفت: ما به نوع لباس پوشیدن افراد کاری نداریم ولی باید لباسی بپوشند که در آن حداقل عفاف و حجاب رعایت شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی به قانون حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: راهکارهای این قانون از سال 84 در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید که در آن 26 دستگاه مسئولیت دارند.

سردار کارگر گفت: از 26 دستگاه مسئول در این خصوص، 24 دستگاه مسئولیت ایجابی و دو دستگاه یعنی نیروی انتظامی و قوه قضاییه وظایف سلبی دارند.

وی افزود: ناجا سالانه میلیاردها تومان در زمینه قانون عفاف و حجاب از جمله ساخت مستندات و فیلم و سریال هزینه می کند.

سردار کارگر گفت: قانون عفاف و حجاب فقط به بانوان مربوط نمی شود و مردان را هم در بر می گیرد.

وی تاکید کرد: وضع حجاب و عفاف روز به روز در کشور بهتر شده است.

به گزارش واحدمرکزی خبر،معاون اجتماعی نیروی انتظامی افزود: 90 درصد افرادی که در خیابان ها تذکر داده می شود به مراکز پلیس امنیت اخلاقی هدایت نمی شوند و تنها 10 درصد آنان به این مراکز ارجاع داده می شوند و از این 10 درصد نیز تعداد بسیار کمی به مراجع قضایی معرفی می شوند.کد مطلب :



تاريخ : 19 / 4 / 1391برچسب:, | 11:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از شفاف :

معاون فنی ــ مهندسی پلیس راهور با تشریح جزئیات تغییر گواهینامه ها گفت: اتباع افغانی با کارت اقامت نمی توانند گواهینامه بگیرند و گواهینامه افغانی نیز در ایران اعتبار ندارد.

سرهنگ رحیم رمضان آقایی در مورد جزئیات تجمیع و تغییر گواهینامه‌ها اظهار داشت: در نیمه دوم سال جاری گواهینامه ها تجمیع و به صورت متحدالشکل صادر می شود. سال 84 با توجه به نیاز های کشور گواهینامه ها در 10 پایه طراحی و صادر شد که پس از مدتی مسئولان متوجه شدند این مسئله باعث سرگردانی مردم شده است به همین دلیل گواهینامه ها به پنج پایه کاهش یافت.

وی ادامه داد: براساس قانون جدید گواهینامه های ویژه برای ماشین های مهندسی و عمرانی صادر می شود. همچنین گواهینامه پایه سوم برای وسایل نقلیه 3.5 تن و با ظرفیت حداکثر 9 نفر است. رانندگان گواهینامه پایه دوم نیز مجاز به رانندگی با خودروهای باری 6 تن و 26 نفر هستند. البته گواهینامه پایه یک مانند گذشته است و تغییری نمی کند.

به گفته معاون فنی - مهندسی راهور پلیس در آزمونهای رانندگی سختگیری نمی کند و حداقل ها را درنظر می گیرد. هر فردی می تواند گواهینامه بگیرد اما مهارت در رانندگی نیز به تمرین نیاز دارد. داشتن گواهینامه به معنای مهارت در رانندگی نیست.

آقایی با بیان اینکه هر راننده ای یک ماه قبل از پایان اعتبار گواهینامه اش می تواند برای تعویض اقدام کند تاکید کرد: تمدید گواهینامه ها زمانبر نیست و در گواهینامه پایه دو و موتور سیکلت بروز هستیم. در صورت وجود امکانات و تکمیل منابع تمدید گواهینامه دو هفته ای انجام می شود.

وی تصریح کرد: رانندگان برای هر سال تاخیر در تمدید و تعویض گواهینامه پنج هزار تومان جریمه می شوند.

معاون فنی- مهندسی راهور در خصوص دریافت گواهینامه اتباع خارجی گفت: اتباع خارجی با مراجعه به معاونت اتباع بیگانه نیروی انتظامی و طی مراحل گواهینامه دریافت کنند. البته مهاجران افغان با کارت اقامت نمی توانند گواهینامه بگیرند و گواهینامه افغانی نیز در ایران معتبر نیست.

رمضان آقایی از پلمب دو آموزشگاه رانندگی در تهران خبر داد وافزود: دو آموزشگاه رانندگی در تهران که هنزآموزان آنها بیشترین تخلف را داشتند برای تنبیه مدتی پلمپ شدند. اجرای این طرح در تهران ادامه دارد و برای اجرای سراسری در کشور باید برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به فعالیت هفت آموزشگاه موتور سیکلت در کشور تاکید کرد: هم اکنون هفت میلیون موتور سیکلت در کشور شماره گذاری شده اند. موتور سواران باید 10 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت آموزش عملی ببینند به همین منظور آموزشگاههای ویژه برای این کار راه اندازی شده است.

رئیس مرکز صدور گواهینامه در خاتمه با اشاره به این که هفت میلیون موتورسیکلت در کشور نمره شده است اظهار کرد: از سال 89 مقرر شد که موتورسیکلت‌سواران نیز گواهینامه دریافت کنند. 10 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت نیز آموزش عملی برای دریافت این گواهینامه نیاز است و 7 آموزشگاه نیز در کشور این گواهی را صادر می کنند.



تاريخ : 17 / 4 / 1391برچسب:, | 5:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از بازار خبر:

آگهی شماره ۱:(استخدام سال ۹۱)
به اطلاع متقاضیان محترم می رساند شرایط و ضوابط آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱  بهمراه فرم دعوت به همکاری از هفته آینده از طریق
این سایت اعلام خواهد شد.

آگهی شماره ۲:

دعوت به همکاری نیروهای خدماتی(بدون مدت):

بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر دارد بمنظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل خدماتی(نامه رسان – تحصیلدار – پیشخدمت – ماشین نویس – بایگان- راننده) بر اساس ضوابط آیین نامه استخدامی از بین داوطلبان مرد در استانهای کشور (بومی – شهری) از طریق مصاحبه به صورت قراردادی استخدام نماید . داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه شرایط عمومی در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل فرم همکاری اقدام نمایند. بدیهی است تکمیل فرم و انجام مصاحبه هیچ گونه تعهدی برای بانک بوجود نخواهد آورد و بانک مختار است بر اساس نیاز و پس از افتتاح شعب بصورت بومی نسبت به انتخاب نیروی مورد نیاز اقدام نماید.
شرایط عمومی برای متقاضیان کلیه مشاغل:
مسلمان و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران .
دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم(غیراز معافیت پزشکی) .
سلامت کامل جسم وروان بنا به تشخیص پزشکان معتمدبانک.
عدم سوء پیشینه .
عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات .
عدم منع قانونی استخدام و نداشتن تعهد خدمتی به سایر ارگانها و سازمانها.
استخدام متقاضیان بطور بومی و ساکن همان شهر و بر اساس شرایط ذکر شده صورت می پذیرد .
متولدین ۱/۱/۱۳۶۶ به بعد. (مدت انجام نظام وظیفه به شرایط سنی اضافه می شود)
شرایط اختصاصی جهت بکارگیری تحصیلدار ، راننده ، نامه رسان ، ماشین نویس،بایگان :
  • مدرک تحصیلی فوق دیپلم (مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری)
  • دارا بودن گواهینامه رانندگی(برای مشاغل راننده) و گواهینامه موتور (برای مشاغل تحصیلدار و نامه رسان)
  • تسلط به انجام امور تایپ و ماشین نویسی
  • اخذ مبلغ ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال تضمین بصورت سفته (برای افراد متقاضی در پست راننده۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال).
شرایط اختصاصی جهت بکارگیری نیروهای خدماتی:
  • مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر .
  • اخذ مبلغ ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال تضمین بصورت سفته.
تذکر :

تغییر سمت از مشاغل بکارگرفته شده به متصدی امور بانکی/ اداری تا ۳ سال امکان پذیر نمی باشد.
جهت تغییر شغل به متصدی امور بانکی ، داشتن مدرک لیسانس مرتبط و شرکت در آزمون تبدیل وضعیت یا آزمون استخدامی آن سال بعد از مدت یاد شده الزامی می باشد.
درصورت مشخص شدن اظهارات خلاف واقع فرد در هر زمان از ادامه فرآیند استخدامی ممانعت بعمل خواهد آمد.

تکمیل فرم



تاريخ : 18 / 4 / 1391برچسب:نرخ - مهد کودک - عقاب نیوز, | 3:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجانیوز:

مدیرکل بهزیستی استان تهران از تعیین نرخ جدید شهریه مهدهای کودک طی روزهای آینده خبر داد و گفت: جلسات تعیین نرخ شهریه مهدها برگزار شده و با تصویب سازمان بهزیستی بزودی ابلاغ می شود.

به گزارش مهر، ولی‌الله نصر در نشست خبری روز یکشنبه برگزار شد افزود: قانون جامعه حمایت از حقوق معلولان که در سال 83 در مجلس به تصویب رسیده بود یکی از قوانین خوب کشور در زمینه حمایت از حقوق این افراد محسوب می‌شد اما  متاسفانه دستگاه‌ها نسبت به اجرایی کردن آن اقدامات لازم را انجام ندادند.



ادامه مطلب
تاريخ : 17 / 4 / 1391برچسب:, | 1:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از رجانیوز:

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت از ممنوعیت اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات از بیست و پنجم تیرماه جاری تا چهاردهم مرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا ، علی حیدری افزود: به دلیل استقبال اندک زائران ایرانی در ایام ماه مبارک رمضان برای سفر به عتبات عالیات، اعزام زائران ایرانی به عتبات در این ایام ممنوع شده است.
 
به گفته این مقام مسوول در مرکز پزشکی حج و زیارت، اعزام مجدد زائران ایرانی به عتبات عالیات همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) از ۱۵ مرداد ماه امسال آغاز می شود.
 
حیدری با بیان اینکه مرکز پزشکی حج و زیارت ۱۰ درمانگاه در عتبات عالیات دارد گفت: با ممنوعیت اعزام زائران ایرانی در ایام یاد شده، گروه های درمانی هلال احمر نیز تا آغاز مجدد اعزام ها به کشور باز می گردند.



تاريخ : 17 / 4 / 1391برچسب:, | 1:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از مشرق: