تاريخ : 3 / 4 / 1391برچسب:, | 9:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تهران امروز در گزارشی نوشت: «یک دستگاه پراید هدیه به عروس و داماد»، «ورودیه رایگان تالار»،«اتاق عقد و آتش بازی رایگان» و «سورپرایز برای عروس و داماد» از جمله تبلیغاتی است که می توان در آگهی‌های برگزاری مجالس در نشریات مختلف مشاهده کرد. اما این همه آن چیزی نیست که در مراسم‌های عروسی در تهران در جریان است. عروسی‌های مجلل این روزها در تهران حرف نخست را می‌زنند. مراسم هایی که نمونه کاملی از اسراف گرایی و تجمل گرایی در شهری است که در برخی از محله های آن جوانان به علت درآمد کم قادر به ازدواج نیستند و عطای آن را به لقایش می‌بخشند. درآمدهای میلیاردی بی‌حساب و کتاب در کلانشهر پایتخت باعث شده تا در کنار مراسم‌هایی که با عنوان ازدواج آسان و با هزینه‌ای معادل ۴۰۰ هزار تومان در شهر انجام می‌شود،‌مراسم های عروسی چند صد میلیونی نیز در پایتخت رواج پیدا کند.

در این گزارش همچنین می خوانیم: کرایه لباس عروس با اولین تن‌پوش اگر چه در محل هایی مثل چهار راه امیر اکرم، کوچه مهران، پاساژ افسریه و بازار دوم نازی آباد از ۴۵۰ هزار تومان فراتر نمی رود اما برای خرید لباس عروس از مزونی در خیابان مقدس اردبیلی باید حساب میلیونی باز کرد. گفته می شود طراحی لباس عروس در این مزون همطراز با مزون‌های پاریس است و هزینه سنگینی دارد.



تاريخ : 21 / 3 / 1391برچسب:, | 9:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

 

جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی موأدبانه گفت : ببخشید آقا! من می تونم یه کم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟

اجازه چشم چرانی

مرد که اصلا توقع چنین حرفی را نداشت و حسابی جا خورده بود، مثل آتشفشان از جا در رفت و میان بازار و جمعیت، یقه جوان را گرفت و عصبانی، طوری که رگ گردنش بیرون زده بود، او را به دیوار کوفت و فریاد زد مردیکه عوضی، مگه خودت ناموس نداری ... گه می خوری تو و هفت جد آبادت ... خجالت نمی کشی؟ ...

جوان امّا، خیلی آرام، بدون اینکه از رفتار و فحش های مرد عصبی شود و عکس العملی نشان دهد، همانطور موأدبانه و متین ادامه داد خیلی عذر می خوام فکر نمی کردم این همه عصبی و غیرتی شین،

دیدم همه بازار دارن بدون اجازه نگاه میکنن و لذت می برن، من گفتم حداقل از شما اجازه بگیرم که نامردی نکرده باشم ... حالا هم یقمو ول کنین، از خیرش گذشتم مرد خشکش زد ... همانطور که یقه جوان را گرفته بود، آب دهانش را قورت داد و زیر چشمی زنش را برانداز کرد ...

 

 



تاريخ : 8 / 3 / 1391برچسب:, | 11:5 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

باشگاه خبرنگاران: آپارتمان هاي لوكس در نقاط شمال تهران بيش از 4 ميليارد تومان به فروش مي رسد.

آپارتماني واقع در فرمانيه شرقي با قيمت طلايي به فروش مي رسد.

براساس اين گزارش اين آپارتمان 440 متري داراي بركه، آبشار، دستگيره هاي طلا و شيرآلات لوكس و نهرهاي روان مي باشد.

براساس اين گزارش هر متر اين آپارتمان لوكس 9 ميليون مي باشد كه در طبقات بالا به 14 ميليون نيز مي رسد.

در اين واحد 440 متري با متري 9 ميليون 4 ميليارد تومان به فروش مي رسد.

همچنين واحدي 500 متري نيز واقع در خيابان فرشته داراي 280 متر سوئيت آلاچيق مراكش و دستگيره هاي طلا متري 8 ميليون و 500 هزارتومان به فروش مي رسد.

همچنين واحدي 540 متري تك واحدي 4 خوابه، 4 پاركينگ داراي جاده تندرستي، سالن سينما 2 سالن اجتماعات داراي بركه، آبشار، سالن بيليارد متري 12 ميليون به فروش مي رسد.



تاريخ : 6 / 3 / 1391برچسب:, | 7:19 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 چندی پیش یکی از دوستان که به نوعی رابط خبری نیز هست در حالی که بسیار مضطرب و هیجان‌زده بود، در تماس تلفنی کوتاه از من خواست خود را در اولین فرصت به گورستان برسانم. می‌دانستم که او خبر ویژه‌ای دارد که این چنین خواسته تا سریع در گورستان حاضر شوم.به سرعت عازم گورستان شدم. همانگونه که انتظار داشتم، به فاصله کمی از محل غسالخانه انتظار مرا می‌کشید.

هنوز مدت زیادی از حضورم در این محل نمی‌گذشت که متوجه شدم، زن میانسالی در کنار جسد مرده‌ای که آثار لگد روی کفن او مشاهده می‌شد، نشسته بود و اشک می‌ریخت.

آن روز متوجه شدم، مرد مرده‌ای که پس از مرگ مورد حمله قرار گرفته، یکی از میلیاردرهای معروف تهران بود که جسد بی‌جان او از سوی فرزندان بی‌عاطفه‌اش مورد حمله قرار گرفته است!باور کردنی نبود؛ اما حقیقت داشت و با کنکاش‌های بعدی متوجه شدم، مرد میلیاردر سال‌ها پیش و پس از فوت همسرش به تنهایی زندگی می‌کرد و فرزندانش که هر کدام لقب دکتر و مهندس را در ابتدای نام خود یدک می‌کشند، در سال‌های تنهایی پدر در خارج از کشور به سر می‌بردند.

این بی‌توجهی باعث شده بود تا پیرمرد سرانجام برای رتق و فتق امور خویش به توصیه یکی از دوستانش، زن میانسال را به عنوان خدمتکار به استخدام درآورده  بود تا این که پس از 5 سال از استخدام زن پرستار اجل به مرد میلیارد مهلت نداده و او را به دیار باقی کشانده بود.فرزندان پیرمرد وقتی خبر فوت پدر را شنیده بودند، سراسیمه از دیار فرنگ خود را به تهران رسانده بودند تا در مراسم کفن و دفن او حضور پیدا کنند.

وقتی آنها جسد پدرشان را از سردخانه تحویل گرفته و به غسالخانه سپرده بودند، از طریق وکیل پدر متوجه شده بودند، مرد میلیاردر اموال و ثروت باقی مانده‌اش را به زن خدمتکار که کنار جسد می‌گریست بخشیده است.

فرزندان بی‌عاطفه که متوجه بخشش ثروت توسط پدر شده بودند با حمله به جسد کفن‌پیچ، او را لگدمال کرده و سپس با رها کردن پیکر بی‌جان او محل را ترک کرده بودند و...نگاهی به جسد رها شده مرد میلیاردر می‌اندازم که روزگاری نه چندان دور با اسم و شهرتی که برای خود رقم زده بود، مورد احترام بسیاری از مردم این شهر بود و اکنون جنازه او تنها و بی کس رها شده بود.

آن روز یکی از حاضران در گورستان که از موضوع اطلاع پیدا کرده بود، بانی خیر ‌شد و با کمک چهار نفر از کارگران گورستان، جسد مرد میلیاردر غریبانه از محل منتقل و دفن شد.از گورستان بیرون می‌آیم، پیرمردی در انتظار تاکسی است، باران نم نمک شروع به باریدن کرده است. او را سوار می‌کنم، بعد از سلام می‌گوید: خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند وقتی لبخند مرا می‌بیند ادامه می‌دهد: کاش ما آدم‌ها می دانستیم یک روز همه خواهیم مرد. پیرمرد حرف می‌زد و من همچنان در اندیشه مرگ مرد میلیاردر بودم.
 

منبع:شفاف



تاريخ : 24 / 1 / 1391برچسب:, | 12:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

اصولا زمان سوختن سيم‌كارت آشكار نيست ولي در برخي مواقع ممكن است كه قبل از سوختن، سيم‌كارت ظرفيت پذيرش پيامك‌ها را نداشته باشد و يا پيامكي نيز ارسال نكند و در آن زمان مي‌توان فهميد كه سيم‌كارت در آستانه سوختن قرار دارد.

به گزارش ايسنا، جابه‌جايي سيم‌كارت از ديگر عوامل سوختن آن است و يا استفاده سيم‌كارت در گوشي‌هايي كه غيراستاندارد است نيز از ديگر عوامل مؤثر به شمار مي‌رود.

مهم‌ترين عواملي كه به سوختن سيم‌كارت منجر مي‌شود، علاوه بر ميزان مصرف، نزديكي به آب دريا و در معرض نور خورشيد قرار دادن سيم‌كارت است.

به گفته مسوولان امكان اين كه قبل از سوخته شدن سيم‌كارت مشترك از اين موضوع اطلاع يابد، فعلا وجود ندارد و امكانش به وجود نيامده مگر اينكه نرم‌افزاري طراحي شود كه نيم‌سوز شدن سيم كارت را اطلاع دهد. بايد گفت كه مسوولان و كارشناسان معتقدند كه درصد زيادي از علل سوختن سيم‌كارت‌ها، بي‌اطلاعي مشتركان از نحوه استفاده و رعايت نكردن مواردي است كه باعث سوختن آن‌ها مي‌شود.

آن‌ها درباره اينكه ميزان سوختن سيم‌كارت‌ها افزايش يافته است، بر اين عقيده‌اند كه اين موضوع به مخابرات ارتباطي ندارد، زيرا همه سيم‌كارت‌ها عمر مفيد دارند كه كم يا زياد شدن آن به نحوه نگهداري مشترك از سيم‌كارت بستگي دارد.

اما در مقاطعي خاص، خود مخابرات عامل سوختن سيم‌كارت‌ مي‌شود؛ مثلا اين اتفاق به دليل تغييرات ولتاژ برق و بالا و پايين آمدن آن مي‌افتد؛ در اين زمان‌ها مخابرات به دفاتر اعلام مي‌كند كه سيم‌كارت‌هايي كه داراي فلان كد هستند، مي‌سوزند و نبايد هزينه‌اي براي تعويض سيم‌كارت از آن‌ها دريافت كرد. هنگامي كه دليل سوختن سيم‌كارت خود مخابرات باشد، مشتركان در هنگام مراجعه به دفاتر، سيم‌كارتشان به صورت رايگان تعويض مي‌شود؛ بنابراين، نيازي نيست مشتركان هزينه‌اي در اين رابطه پرداخت كنند.

طبق اظهارات‌ مسوولان مربوطه نمي‌توان عمر استانداردي براي سيم‌كارت‌هاي موبايل تعريف و مشخص كرد و بر اساس آماري در اين زمينه هر ساله حدود هفت تا10 درصد سيم‌كارت‌ها به دلايل مختلف مي‌سوزند و مي‌توان گفت كه حدود 95 درصد آن‌ها به دلايل مختلف و به غير از اشكالات فني دچار اين مشكل شده‌اند و كمتر از پنج درصد از اين تعداد به دليل مسائل شبكه‌يي و نقائص فني دچار سوختگي شدند.

 



تاريخ : 21 / 1 / 1391برچسب:, | 8:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

يكي از دردسرهاي خريد موبايل، اطمينان يافتن از اصل يا قاچاق و تقلبي بودن گوشي‌ است.
جام جم آنلاين: گوشي‌هاي رجيستر نشده كه به طور قاچاق وارد كشور مي‌شود، معمولا در حين استفاده مشكل‌ساز خواهد بود؛ هنگ مي‌كند، به‌روز نمي‌شود، با بعضي برنامه‌ها بخصوص فارسي‌سازها مشكل دارد و...

براي اطمينان از اصل بودن گوشي، مي‌توان به اين راه‌ها متوسل شد:
1 -كد معروف ستاره نامبر صفر شش نامبر (#06#*) را شماره‌گيري كنيد. سريال مادربرد گوشي يا IMEI روي نمايشگر ظاهر مي‌شود. اگر اين سريال با باركد روي كارتن يا باتري مطابقت داشت، احتمالاً گوشي مورد نظر اصل است (برخي قاچاقچيان باركدهاي تقلبي روي كارتن مي‌چسبانند. اين گوشي‌ها به «چنج» يا تغييريافته مشهور است و به همين سبب نمي‌توان چنين كاري را راهي مطمئن براي تشخيص اصالت گوشي دانست).
2 - با اتصال به اينترنت، سپس رجوع به وبگاه نمايندگي برند يا مارك گوشي مورد نظر، از اصل يا قاچاق بودن آن مطلع شويد.
3 -هر كشوري باركد خاصي دارد. به عنوان مثال باركد اجناس چيني با اعداد 690 يا 691 يا 692 شروع مي‌شود. باركد محصولات ايراني با 626، تايواني با 471، ژاپني با 45 يا 49، و... (فهرست كامل باركدهاي مربوط به هر كشور را مي‌توانيد با سرچ در گوگل به دست آوريد). اگر باركد گوشي با نام كشور سازنده (كه معمولا زير محل قرار گرفتن باتري برچسب يا حك شده) هماهنگ است، احتمالاً گوشي شما اصل است (كاري كه قاچاقچيان با برچسب روي كارتن مي‌كنند، با برچسب يا حك كردن زير باتري هم شدني‌ است!)
4 -مستقيماً به سايت‌هاي تحليل و تشخيص جهاني در وب برويد. به عنوان نمونه، نشاني اينترنتي يكي از اين سايت‌ها www.numberingplans.com است. در اين وبگاه، با كليك روي عبارت «ابزار تجزيه و تحليل شماره» يا Number analysis tools و ورود به صفحه بعدي، شماره سريالي را كه از طريق شماره‌گيري كد #06#* روي نمايشگر گوشي ظاهر شده، در قسمت IMEI number analysis وارد كنيد. مشخصات گوشي از جمله كشور سازنده، كارخانه، مدل و... برابر ديدگانتان خواهد بود. اگر اين مشخصات با گوشي مورد نظر همخواني داشت، مطمئن باشيد يك گوشي اصلي، چنج يا قاچاق‌ نشده را در دست داريد.



تاريخ : 16 / 1 / 1391برچسب:, | 9:54 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرنگار صراط پس از بررسی های مختلف و پرس و جو های فراوان توانست پیامک های نوروزی تعدادی از مسئولین را به دست بیاورد که خواندن آن ها خالی از لطف نیست .

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس

چرخش روزگار بر اندیشه هوشیار زنگ بیداریست . سال نو مبارک

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

عید سعید نوروز را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تنهنیت عرض می کنم . برادر شما محسن رضایی

علیرضا زاکانی نماینده تهران در مجلس

با سلام و تبریک میلاد پیام آور کربلا . انشاالله امسال برای جنابعالی و خانواده محترم سالی سراسر خیر و برکت باشد.

علی عباسپور تهرانی نماینده تهران در مجلس

با سلام و تبریک عید نوروز سالی پر خیر و برکت توام با سلامتی عزت و سربلندیبرای شما و خانواده محترمتان آرزومندم.

محمد رضا باهنر نائب رئیس مجلس

خانه تکانی رسم همه منتظران بهار است در انتظار بهار دل ها مهدی زهرا(عج) خانه تکانی دل را فراموش نکنیم .نوروز 1391 مبارک.

علی بنایی نماینده مردم قم

با سلام و تبریک سال خوشی را برای شما آرزومندم

محمد رضا خباز عضو فراکسیون اقلیت مجلس

سال نو را به شما و خانواده محترم تبریک می گویم.

حمید بهبهانی مشاور رئیس جمهور

با سلام و احترام . هزاران سبد گل بهاری تقدیم به شما . سال نو به شما و خانواده محترم مبارک باد.

محمدرضا تابش رئیس فراکسیون اقلیت مجلس هشتم و نماینده منتخب مجلس نهم

در بهار عشق می خواند زمین آواز مهر . نوروز و سال نو مبارک . شاد و سربلند باشید .

احسان قاضی زاده مدیرکل ارشاد استان تهران

در روزهای نخستین سال نو دعاگویتان در جوار امام هشتم هستم.

زهره الهیان نماینده مردم تهران

زیباترین بهار پایان انتظار است . با آرزوی سالی همراه با موفقیت و تندرستی و معنویت .

علاالدین بروجردی رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس

با سلام و سپاس و تبریک متقابل سال نو .

رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امورخارجه

زمستان نشانه جلال و بهار نماد جمال خداست . سالهای سال در آغوش محبت و دریای نعمتش باشید. عیدتان مبارک سلامت و شاد و سربلند باشید.

لاله افتخاری نماینده تهران در مجلس

سال نو مبارک

مهدی کوچک زاده نماینده تهران

هرچه در این بزم نشانت دهند / گر نستانی به از آنت دهند . عید مبارک

فرهاد تجری نماینده قصر شیرین در مجلس

الطاف الهی و سعادت شما را با تبریک سال نو آرزومندم

کامران باقری لنکرانی

زیباترین بهارم پایان انتظار است / هرگاه رسد نگارم بهار در بهار است . تبریکات صمیمانه خود را در این سال جدید تقدیم شما و خانواده محترمتان می کنم .

کاظم جلالی سخنگوی کمسیون امنیت ملی مجلس

با سلام . عید بر شما مبارک . سال خوبی داشته باشید .
 



تاريخ : 16 / 12 / 1390برچسب:, | 12:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فارس:

ظهر بود، همه فرماندهان، بسیجی و سپاهی و ارتشی، بعد از یک جلسه عملیاتی داخل پادگان سرپل ذهاب، نماز و نهار.

 حاج همت، مهدی باکری، صیاد شیرازی و سرداران سپاه  همه حضور داشتند.

امیر سرتیپ دوم ستادعقیلی جمعی «لشکر 30 عملیاتی گرگان» در زمان جنگ سر سفره نهار، کنار حاج همت نشست. لقمه اول را که گذاشت توی دهانش، به حاج همت گفت: حاجی پارتی بازی می کنی ها

حاج همت با تعجب نگاهی کرد، به امیر عقیلی گفت: چطور...!؟

امیر گفت: حاجی، به این ایست بازرسی ژاندارمری و ارتش که می رسی، یک بوق می زنی، دست تکان می دهی و رد می شوی. اما به ایست بازرسی بسیج که می رسی، از دور چراغ می دی، بوق می زنی، بیست متر مانده، ترمز می زنی، با لبخند از ماشین پیاده می شوی، بهشان خسته نباشید می گویی، بعد سوار ماشین می شوی و آرام آرام از کنارشان با لبخند، دست تکان می دهی و می روی.

حاج همت خندید و گفت: نه، اینطوری هام نیست. تبمسی به جمع فرماندهان ارتشی و بسیجی و سپاهی در ادامه گفت: من وصیت می کنم؛ کوچکتر از آن هستم که نصیحت کنم.

بعد رو به جمع کرد، لبخندی شیرین تر، قدری بلندتر گفت: آقا، به ایست بازرسی بسیجی که رسیدی، محکم ترمز بزن.

همه دست از خوردن غذا کشیدند، بعضی ها لقمه توی دهان، با تعجب گفتند: چرا حاجی؟

شهید همت گفت: ببینید این سربازهای ارتش و ژاندرمری، چهارماه تعلیمات اولیه می بینند، بعد یک دوره تخصصی آموزش دژبانی، که در ایست بازرسی، اول ایست بدهند، بعد تیرهوائی، بعد اگر توجه نکرد، لاستیک ماشین را هدف بگیرند، آموزش دیدند که هدف را دقیقآ «زنده» از ماشین پیاده کنند.

بازجوئی کنند. هویت اش را بدست بیاورند، که چکاره هست؛ از کجا آمده، ماموریت اش چی هست.

ولی یادتان باشه، بسیجی اول می بنده به رگبار، تازه یادش می آد، که باید ایست می داد.

یک مرتبه، خمپاره خنده بود که وسط سفره منفجر شد، حالا نخند کی بخند... .



تاريخ : 24 / 11 / 1390برچسب:, | 2:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

یک آسیب شناس گفت: طبق آمار، زندگی پسر با دختر بزرگتر از خود ادامه‌دار و پایدار نبوده و این ازدواج ها با مشکلات زیادی همراه است.



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 8:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

اصابت ناگهانيِ صاعقه در حين برگزاري مسابقه فوتبال، تمامي اعضاي يک تيم را در هنگام بازي به کام مرگ فرستاد.

به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران  روزنامه اينديپندنت نوشت: در حالي که دو تيم فوتبال در بخش شرقي منطقه کاسايي در حال برگزاري مسابقه بودند و نتيجه بازي نيز تا آن زمان يک بر يک بود، ناگهان صاعقه اي مهيب به نيمه زمينِ تيم ميهمان که همگي در يکجا تجمع کرده بودند، اصابت کرد و تمامي يازده بازيکن اين تيم را کشت.

اين در حالي بود که بازيکنان تيم ميزبان به نام تيم "باسانگا" در کمال تعجب، هيچ آسيبي از اين رعد و برق نديدند.

روزنامه اينديپندنت انگليس تأکيد کرد، گزارش هاي مستقل از منابع رسمي که اين خبر را قطعاً تأييد کند دريافت نشده است زيرا اغلب بخش هاي شرقي کشور کنگو تحت کنترل شورشيان است که بيشتر شبيه به منطقه جنگي است و خبرنگاران بين المللي در آن حضور ندارند.

مردم محلي در بخش کاسايي که بعضاً به جادوگري و تأثير نفرين و امثال آن معتقدند مي گويند، شايد فردي، تيم ميهمان را جادو يا لعنت کرده بوده که اين بلا بر سرشان آمده است.



تاريخ : 20 / 11 / 1390برچسب:, | 9:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق، در این مستند که به کارگردانی و تهیه کنندگی صادق داوری فر ساخته شده است بخش هایی از فعالیت های حوزوی، فرهنگی، دانشگاهی و زندگی شخصی رئیس ستاد اقامه نماز به تصویر درآمده است.

در مستند شیخ شوخ کاشی برخی اقوام نزدیک حجت الاسلام قرائتی درباره شخصیت مردمی و شوخ طبعی وی اظهار نظر کرده اند.

در بخشی از این مستند زمانی که حجت الاسلام قرائتی در حال خوابیدن است به تصویربردار می گوید وقت مردم را با اینگونه تصاویر نگیر زیرا غیر از قرائتی همه گربه های عالم نیز می خوابند.

بخش های مختلف این مستند به طور مکرر حضار را با خنده به واکنش واداشت.

همچنین در بخشی از این فیلم مستند 70 دقیقه ای همسر وی داستانی را تعریف می کند که زمانی سوار بر تاکسی است عده ای بدون اینکه وی را بشناسند داخل تاکسی مدعی می شوند که قرائتی سه زن دارد.

همسر حجت الاسلام قرائتی در ادامه خاطره اش می گوید از راننده تاکسی تقاضا کردم تا مرا تا درب منزل ببرد و گفتم کرایه بیشتری می دهم تا به مقصد اصلی ام برسم.

وی هنگام رسیدن به درب منزل ناخداگاه به راننده تاکسی می گوید اینجا منزل آقای قرائتی است و من همسر ایشان هستم و او تنها یک همسر دارد که این سخن با واکنش و شرمندگی راننده تاکسی مواجه می شود.



تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:وب سایت,هوشمند,همراه,عقاب نیوز, | 9:44 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تلفنهای هوشمند همیشه می دانند کاربرانشان کجا هستند و وب سایت Life360 با بهره برداری از این رویداد خدماتی را ویژه پدر و مادرها ارائه کرده است که می توانند موقعیت فرزند خود را با کمک شماره تلفن همراه آنها با دقت تعیین کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این خدمات می تواند برای افراد مسنی که مسیر خانه خود را گم کرده اند نیز کاربرد داشته باشد. در واقع این خدمات اینترنتی می تواند جان افراد زیادی را نجات دهد، از کودکان محافظت کند و خدمات تجاری را فعال سازد و مهمتر از همه این خدمات در دسترس تمامی کاربران قرار دارد. به این شکل کاربران با ورود به وب سایت Loc-Aid.com می توانند شماره تلفن همراه هر فردی در ایالات متحده را وارد کرده و کمتر از چند ثانیه موقعیت دقیق او را ردیابی کند.

موافقت میان دو شرکت T-Mobile و Sprint امکان استفاده این وب سایت از برجهای موبایل و سیگنالهای GPS را بر روی تلفنهای همراه به وجود آورده است، نتایج جستجو در این وب سایت در مناطق شهری که از برجهای موبایل بیشتری برخوردار است از دقت بالاتری نسبت به مناطق غیر شهری برخوردار خواهد بود.

برای بالا رفتن میزان امنیت وب سایت، کاربر باید تاریخ تولد خود را وارد کند و فردی که جستجو می شود نیز باید از طریق یک پیامک موافقت خود را برای جستجو شدن اعلام کند. همچنین زمانی که کاربر یک بار موقعیت فردی را در این وب سایت مشخص کرد، خدمات این سایت پس از 15دقیقه غیر فعال خواهد شد تا کاربر نتواند تمام روز فرد را تعقیب کند.

با این همه این خدمات برای بانکها و فروشگاه هایی که در جستجوی مشتری بدهکار خود هستند، کاملا آزاد بوده و آنها می توانند به راحتی برای یافتن افراد مورد نظر خود از این وب سایت استفاده کنند.

بر اساس گزارش فاکس نیوز، با این همه متخصصان ایمنی سایبری بر این باورند ارائه چنین خدماتی می تواند دست هکرها را برای دورزدن موانع امنیتی باز بگذارد، برای مثال هکرها می توانند سروری را ایجاد کنند تا در زمان غیر فعال بودن وب سایت LocAid بتواند اطلاعات مربوط به موقعیت افراد را به دست آورد.



تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:, | 9:42 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

حضرت آیت الله خامنه‌ای در اسفندماه سال 1360 در گفت‌وگویی صریح با خبرنگار تلویزیون سوئیس، به پرسش‌های این رسانه که بیشتر شایعات ضد انقلاب در آن دوران بود، پاسخ گفت. شایعاتی از قبیل تعداد زیاد زندانیان و شکنجه آنها، توهین به قبرهای مخالفان، ترس و واهمه از انتقاد به حکومت، منزوی شدن ایران در جامعه جهانی، توهین به دیپلمات‌ها و ... از جمله محورهای این گفت‌وگو بود. متن کامل این مصاحبه در ادامه آمده است:



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:, | 9:11 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: در شهریور ماه سال 1357 بود. هم زمان با گرمی آفتاب، خشم آتشفشان مردم گرم تر از گذشته شده بود. دولت برای مهار خشم مردم از تمام توان خود استفاده کرده بود و در شهر اعلام حکومت نظامی کرده بود.

خبرگزاری فارس: تنها شهید ارتشی در جمعه سیاه چه کسی بود

 



ادامه مطلب
تاريخ : 16 / 11 / 1390برچسب:عجیب ترین,ازدواج,عقاب نیوز, | 7:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

یکی از عجیب ترین ازدواج های در طول سال های اخیر بزودی در سوئد صورت می گیرد.

روزگار نو (rouzegareno.ir)، به نقل از گلوبال پست نوشت، یک زن خون آشام که نامزدش را برای نوشیدن خونش کشت و یک مرد آدم خوار که همسر خود را کشت و گوشتش را خورد ، در یک بیمارستان روانی ، عاشق یکدیگر شده و می خواهند ازدواج کنند.

ایسکاین جانسن 33 ساله و میشل گوستافسون 23 ساله هم اکنون در مکانی با امنیت بالا به نام "کرسودن" نگهداری می شوند.



ادامه مطلب
تاريخ : 8 / 11 / 1390برچسب:, | 10:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

محققان دريافته‌اند مچ پا بهترين محل براي خاراندن محسوب مي شود.

به گزارش  ايسنا، محققان مدرسه پزشكي "ويك فارست" در كاروليناي شمالي، شماري از داوطلبان 22 تا 59 ساله را تحت آزمايش قرار دادند.

يگ گياه خاردار (cowhage) به نواحي ساعد، پشت و مچ پا افراد داوطلب كشيده شد و از اين افراد خواسته شد به مدت پنج دقيقه از خاراندن محل سوزش خودداري كنند.

سپس با استفاده از يك برس مخصوص محل سوزش خارانده شد و واكنش افراد مورد ارزيابي قرار گرفت. نتايج اين تحقيق نشان داد ميزان رضايت افراد از خاراندن مچ پا بسيار بيشتر از پشت و ساعد است.

مچ پا بيشتر در معرض نيش حشرات و ميكروب ها قرار دارد و داراي يك منطقه مستعد خارش است و خاراندن اين محل حس مطلوبي در فرد ايجاد مي كند.

 



صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد