تاريخ : 27 / 1 / 1392برچسب:, | 11:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دختر بچه ۶ ساله ای به عنوان زیبا و جذاب ترین دختر سال ۲۰۱۲ انتخاب شد که همین امر به ثروتمند شدن او انجامید.این دختر که "ایزابلا برت” نام دارد ب حضور در تبلیغات لوازم آرایشی و جواهرات در سال ۲۰۱۲ حدود ۱ میلیون دلار درآمد داشته است.
 
روزگارنو: دختر بچه ۶ ساله ای به عنوان زیبا و جذاب ترین دختر سال ۲۰۱۲ انتخاب شد که همین امر به ثروتمند شدن او انجامید.این دختر که "ایزابلا برت” نام دارد ب حضور در تبلیغات لوازم آرایشی و جواهرات در سال ۲۰۱۲ حدود ۱ میلیون دلار درآمد داشته است.

او اکنون در پایه اول دبستان تحصیل میکند و در مصاحبه اش اعلام کرده است از کارش بسیار لذت میبرد و بیش از بازی کردن های کودکانه به شرکت در تیزرهای تبلیغاتی علاقه مند است . وی یک بار عنوان جذابترین کودک سال را به خود اختصاص داد و به این ترتیب ایده استفاده از او به عنوان یک بازیگر تبلیغاتی در ذهن یک تولید کننده جرقه خورد.

 
دختر 6 ساله، جذابترین دختر سال 2012 +عکس

او اضافه کرد که عاشق کفش است و نزدیک به 60 جفت کفش دارد.و برای او که یک میلیونر است این خواسته زیادی نیست.

 اسراف در شیوه زندگی مخصوصا در خرید لباس و کفش او را سوژه رسانه ها قرار داده است.ایزابلا برت نزدیک به 10.000 دلار در سال گذشته لباس خریداری کرده است.

از زمانیکه مردم شیفته جذابیتهای معصومانه این کودک زیبا شده اند او و مادرش بهره فراوانی از این مسئله برده اند . خانم برت مادر او مدیر مالی و درآمد او نیز میباشد و میگوید پولهایش را در حسابی پس انداز میکند که او تا سن ۱۸ سالگی اجازه دسترسی به آن را ندارد. او تاکید میکند که در تلاش است تا این دختر را شاد و سلامت پرورش دهد.

دختر 6 ساله، جذابترین دختر سال 2012 +عکس

مادر این دختر بچه معتقد است که همه کودکان دختر زیبا و جذاب میتوانند از این نعمت خدادادی بهره ببرند و آینده مالی خود را تامین کنند.

البته گفتنی است این اقدام منتقدین خاص خود را نیز دارد که معتقدند حضور دختر بچه در نقش یک زن کامل و آرایش و لباس پوشیدن به سبک زنان باعث میشود آنان از دنیای کودکانه شان فاصله بگیرند که این مسئله در آینده به آنان لطمه بزرگی وارد خواهد کرد.



تاريخ : 25 / 1 / 1392برچسب:, | 10:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ت



تاريخ : 25 / 1 / 1392برچسب:, | 9:23 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

چینی ها پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی ها، لباس، کیف و کفش، تسبیح چینی، آجیل چینی، لاک وضو مختص زنان مسلمان، این بار برای کسب درآمد بیشتر و زیر سوال بردن ارزش های والای انسانی اقدام به تولید زن و مرد مصنوعی کرده اند که می تواند همه اعمال و رفتار یک انسان واقعی را انجام دهد و متاسفانه در حال توزیع در بازارهای دنیا، به ویژه کشورهای اسلامی می باشد.
به گزارش مشرق به نقل از جام نیوز، این خبر حاکی از آن است که چشم بادامی ها نیز همانند کشورها اروپایی، آمریکایی همرا با اندیشه های صهیونیستی دین را هدف قرار داده اند و پروژه اسلام ستیزی خود را به صورت رسمی از مدت ها پیش کلید زده اند.
 
پروژه اسلام ستیزی چینی ها از آنجا آغاز شد که مدتی پیش شلوارهای جین که پشت آن ها به نام جلاله الله منقش بود را روانه کشورهای مسلمان به ویژه بازار های تهران و سایر شهرستان های ایران کرده بود، کمی بعد از آن لاک مختص وضو برای زنان مسمان را وارد بازار کرد.
 
مدتی بعد نیز قرآن های دیجیتال چینی وارد بازار شد که در برخی از آیات و سوره های قران تعمدا تحریفاتی صورت داده بودند. به عنوان مثال می توان به تحریف تعمدی که در سوره یس صورت گرفت بود اشاره داشت. که به سرعت توسط دولت از ورود و توزیع آن جلوگیری به عمل آورد.
 
اما باز هم چینی ها بیکار ننشستند و این بار انسان های مصنوعیِ پیشرفته تری نسبت به عروسک های انسان نمایی که در سال های گذشته به منظور ترویج فحشا وارد بازار کشورهای اسلامی کرده بودند را به صورت گسترده توزیع می کنند. 
   
یک سایت چینی در مصاحبه ای با صاحب شرکت تولید کننده این عروسک های انسان نما گفت: هدف ما سازندگان انسان مصنوعی کمک به جامعه بشری است! بخصوص جوانان بعضی کشورها که در محدودیت به سر می برند!
 
شایان ذکر است این محصول غیر اخلاقی تمام جامعه بشری را به دور از اندیشه های مذهبی نشانه گرفته است و با تبلیغات گسترده ای که  از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و چینی تبلیغ می شود با گستره توزیعی که چین در دست دارد به سادگی این محصولات "زنان و مردان مصنوعی " را به بازار کشورهای تحت سلطه اش ارسال می کند.
 
کشورهای اسلامی، به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس در ماه های گذشته با توزیع فراوان این محصولات توسط چین مواجه شده اند. بر اساس آمارهای منتشر شده در چند ماه گذشته محموله های زیادی از این محصولات توسط کشورهای اسلامی مصادره شده است و اجازه ورود قانونی پیدا نکرده اند؛ اما محموله های زیادی هم بصورت قاچاق با توزیع بالا وارد کشورهای اسلامی شده است. 
 
کشور چین که عنوان "غول اقتصادی دنیا" را برای خود برگزیده است محصولاتی با مضمون غیر اخلاقی را در سایه این عنوان، جهت ترویج فساد و فحشا تولید می کند و هدف عمده آن علاوه بر اسلام ستیزی آشکار، زایل کردن عقل و شعور جوانان است. بخصوص برای کشورهای اسلامی با هدف ضربه زدن به ارزش های اسلامی و بنیاد خانواده که این پروژه عظیم را به اجرا گذاشته است.
 
این محصول ضد انسانی که مخرب فکر و اخلاق جوانان در هر کشوری است با قیمت بسیار ارزان در دسترس مردم است.
 
زن مصنوعی که چینی ها در چند ماهه اخیر ساخته اند می تواند هر کارى را براى صاحب خود انجام دهد به گفته سازندگان این عروسک های مبتذل و محصولات ضدبشر، زن مصنوعی جدید بر عروسک های مشابه پیشین این امتیاز را دارد که تا ۹۹% شبیه زن های معمولی است .  
 
بر اساس این گزارش، در ساخت اعضای بدن این انسان مصنوعی از ماده سیلیکون که قابلیت ارتجاعی دارد استفاده شده و از نظر لطافت به پوست طبیعی انسان نزدیک است.
 
این مساله از آن جهت  برای بشریت نگران کننده است که باعث می شود ارزش و کرامت الهی انسان بویژه زنان زیر سوال برود.
 
این نوع وسایل ضد بشری که باعث از بین رفتن ارزش ها و تخریب افکار جوانان می شود بشدت از سوی رسانه های غربی فارسی زبان تبلیغ می شود که مشخصا با هدف ضدارزشی است.
 
یکی از نکاتی که سازندگان این محصولات مبتذل به آن دقت کرده اند این است که ساختار و جزئیات جسم این انسان مصنوعی جدید از روی کامپیوتر طراحی شده، و بین آن و یک انسان عادی، تفاوتی نیست.
 
باید به این نکته توجه داشته باشیم که دین مبین اسلام نسبت به تشکیل خانواده، بقا نسل و پرهیز از لجام گسیختگی و هوسرانی تاکید ویژه ای دارد، حتی به دور از پرداختن به مسائل دینی این مساله باعث عدم گرایش جوانان به مسئله ازدواج و تولیدمثل می شود. عمق فاجعه به آنجا می رسد که این روند نامیمون سر انجامی جز از هم پاشیدگی کانون گرم خانواده را در برندارد.
 
مساله قابل تامل دیگر اینکه مدعیان حقوق بشر در خواب به سر می برند و نسبت به این نسل کشی عظیم مهر سکوت بر لب زده اند.



تاريخ : 16 / 12 / 1391برچسب:, | 1:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آخرين نيوز: جوان ۳۶ ساله خوزستانی با ۵ نوه یکی دیگر از پدر بزرگ های جوان ایران است.

آقای نصرالله رضائیان متولد سال ۱۳۵۵ در شهرستان باغملک است که در سال ۱۳۶۹ در سن ۱۴ سالگی ازدواج کرده است و هم اکنون ۸ فرزند ، ۳ داماد و ۵ نوه دارد.

وی که علت ازدواج زود هنگام خود را رسوم قدیمی و سنتی اعلام کرده است رمز موفقیت خود را در زندگی وجود همسر مهربان و وفادار می داند.

نصرالله رضائیان هم اکنون با خانواده ای پر جمعیت زندگی می کند و مادربزرگ ۹۸ ساله وی نیز ۱۷۷ نوه و نتیجه دارد.



تاريخ : 16 / 12 / 1391برچسب:, | 7:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مرد آبادانی با اینکه 5 ساعت از مرگش می گذشت و حتی جواز دفنش نیز صادر شده بود به طور معجزه آسایی دوباره زنده شد و به زندگی بازگشت



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 12 / 1391برچسب:, | 1:43 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مینو اختر زند، بانوی موفق ایرانی، متولد ۱۳۳۵ در تهران است. وی که پدرش ارتشی بود، دوران کودکی و نوجوانی را در تهران سپری کرد و در ۱۷ سالگی به استکهلم سوئد مهاجرت کرد.
 
مهاجران ایرانی اغلب به هدف ادامه تحصیل و گذراندن مدارج بالای تحصیلی به سوئد می روند. اما در این میان کم پیش می آید که کسی بتواند منصب مهمی را بدست آورد. کاری که مینو اخترزند از پس آن برآمده است.
 
مینو اختر زند، بانوی موفق ایرانی، متولد ۱۳۳۵ در تهران است. وی که پدرش ارتشی بود، دوران کودکی و نوجوانی را در تهران سپری کرد و در ۱۷ سالگی به استکهلم سوئد مهاجرت کرد.
 
خانم اخترزند در سال ۱۹۷۸ در رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه سلطنتی تکنیک استکهلم (کی تی اچ) فارغ التحصیل شد.
 
اخترزند بعدها پست های مدیریتی گوناگونی را در شرکت انرژی واتن فال به دست آورد و مدتی نیز مدیرکل شورای استانی کار در شهر اوپسالا سوئد بود.
 
 
 
وی در حال حاضر عضو هیئت رئیسه دانشگاه سودرتورن در استکهلم است.
خانم اخترزند از فوریه ۲۰۰۸ تا کنون مدیر عامل شرکت راه آهن سوئد (بان ورکت) است.
وی همچنین متاهل و دارای یک فرزند پسر است.
 
مینو اختر زند برنده نشان ممتاز افتخاری بی بی خشت در سال ۲۰۰۸ است.
 
نشان ممتاز افتخاری بی بی خشت جایزه ای است که در سوئد هر ساله به خانم مدیری داده می‌شود که در طی سال به پرقدرت‌ترین پست مدیریت کشور ترفیع مقام پیدا کرده باشد.
 
این بانوی موفق ایرانی همچنین در ماه می سال ۲۰۱۰ به سمت استانداری یونشوپینگ سوئد منصوب شد. او نخستین ایرانی بود که سمت استانداری را درسوئد به عهده می گرفت.
 
خانم اخترزند درباره اینکه خود را ایرانی می داند یا خیر نظر جالبی دارد. وی می گوید:”موقعی که بیرون هستم و کار می کنم، فرهنگم سوئدی است و مدل رئیس بودنم هم سوئدی است، زیرا من برای اولین بار در سوئد وارد بازار کار شدم. ولی وقتی کارم تمام می شود و به خانه می آیم، کاملاً ایرانی ایرانی هستم و شوهرم نیز ایرانی است و در خانه فقط فارسی صحبت می کنیم.
او ادامه می دهد: "احساس می کنم که ایرانی هستم، علاقه زیادی به غذاهای ایرانی دارم و دوستان ایرانی زیادی داریم که با آنها معاشرت می کنیم.”
 
خانم اخترزند درباره نحوه مدیریت خود نیز حرف های مهم و شنیدنی ای می زند:” سیستم ریاست من سیستم سوئدی است ولی خصوصیاتی که برایم بسیار مهم است و همه می دانند، این است که هرگز بین زن و مرد تفاوت قائل نمی شوم و تنها چیزی که برایم مهم است بازتاب کاری است.
تا کنون نه من با خانم هایی که با من کار کرده اند مشکل و ناراحتی داشته ام و نه آنها با من مشکل داشته اند. البته رفتار من با کارمندان مرد نیز همین گونه است.
 
افرادی که استخدام می کنیم همیشه ۵۰ درصد مرد و ۵۰ درصد زن هستند. سیاست من این است که خود شخص از لحاظ کاری و روحیه مهم است وجنسیت مهم نیست.”
 



تاريخ : 9 / 12 / 1391برچسب:, | 10:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خانواده عروس هرچه انتظار كشیدند دیدند از داماد و خانواده اش خبری نیست. والدین عروس از اینكه خود و مهمانانشان مضحكه داماد شده اند به خشم آمده و خواستگاری مردی از اقوامشان از عروس را پذیرفتند و در جا دختر را به عقد و ازدواج او درآوردند.
به گزارش مشرق به نقل از جام جم آنلاین، یك خانواده هندی پس از اینكه داماد آینده سر وقت به مراسم عروسی نیامد عروس را به عقد و ازدواج مرد دیگری در آوردند.

یك خانواده هندی پس از اینكه داماد آینده سر وقت به مراسم عروسی نیامد عروس را به عقد و ازدواج مرد دیگری در آوردند.

 مراسم ازدواج جامیل و ناگما برای شنبه گذشته ساعت 10.30 دقیقه صبح در شهر مرادنگر هند برنامه ریزی شد.

خانواده عروس هرچه انتظار كشیدند دیدند  از داماد و خانواده اش خبری نیست. والدین عروس از اینكه خود و مهمانانشان مضحكه داماد شده اند به خشم آمده و خواستگاری مردی از اقوامشان از عروس را پذیرفتند و در جا دختر را به عقد و و ازدواج او درآوردند.

جامیل و خانواده اش حدود هشت ساعت دیرتر به مراسم عروسی آمدند. اما كار از كار گذشته بود و عروس با مرد دیگری ازدواج كرده بود.

دو خانواده به جان یكدیگر افتاده و به زدو خورد پرداختند. ماموران پلیس مداخله كرده و به دعوا خاتمه دادند. اكنون ،‌جامیل باید به فكر یافتن عروس دیگری باشد به این شرط  كه این بار دیر به مراسم عروسی نیاید.



تاريخ : 5 / 12 / 1391برچسب:, | 1:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یکی از فروشندگان گوشی‌های لوکس در این‌باره گفت: هم اکنون قیمت مدل‌های مختلف ورتو که به عنوان برند لوکس در بازار به شمار می‌آیند از ۱۵ هزاردلار شروع می‌شود و به ۱۶۰ هزار دلار نیز می‌رسد.

به گزارش نامه به نقل از قانون، اخیرا گوشی جدیدی وارد بازار شده است که گوشی‌های گران‌قیمت پیش این مدل روسفید هستند. اکثر مردم رنج گوشی‌های گران‌قیمت را در قیمت بیش از یک میلیون تومان یا بیشتر می‌دانند اما صحبت ما بیش از این قیمت‌ها است.
به گزارش نامه یکی از فروشندگان گوشی‌های لوکس در این‌باره گفت: هم اکنون قیمت مدل‌های مختلف ورتو که به عنوان برند لوکس در بازار به شمار می‌آیند از ۱۵ هزاردلار شروع می‌شود و به ۱۶۰ هزار دلار نیز می‌رسد.
این فروشنده با اشاره به فروش گوشی‌های گران قیمت، گفت: ماهانه حدود دو دستگاه از این برند لوکس مورد خرید مشتریان قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه این گوشی‌ها مورد علاقه پولدارهای تهرانی قرار دارد،‌ افزود: کاهش قدرت خرید مردم و همچنین نوسانات چشمگیر ارز تاثیر چندانی بر میزان تقاضای مشتریان این گوشی‌ها در کشور ندارد.
برخی از مدل‌های گوشی‌های لوکس که توسط کمپانی‌های بزرگ طراحی می‌شوند خیلی محدود و در برخی از موارد نهایتا ۱۰ مدل تولید و روانه بازارهای جهانی تلفن همراه می‌شوند.
ورود این نوع کالاهای لوکس معمولا به صورت سفارشی، از طریق هوایی و مسافری به کشور صورت می‌گیرد. این گوشی‌ها که امکاناتی خاص شامل سخت افزاری و نرم‌افزاری نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری، حافظه بالا، سیستم عامل و غیره نیستند تنها به دلیل امتیازاتی همچون دست ساز بودن، داشتن برند معروف، برخورداری از بدنه طلا و تیتانیوم، پوشش الماسی و از همه مهتر تک بودن آن ها طرفداران خاصی را در سراسر جهان و همچنین ایران پیدا کرده‌اند.
تجمل گرایی و منحصر به فرد بودن از این دست، در میان ایرانی‌ها این روزها تنها به داشتن ماشین‌ها و کالاهای لوکس وارداتی خلاصه نمی‌شود، مدتی است که گوشی‌های چند 10 میلیون تومانی نیز با استقبال خوبی در میان گروهی از مردم جامعه برخوردار شده‌است.



تاريخ : 2 / 12 / 1391برچسب:, | 11:54 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

واکینگ ها یا ساکنان قدیمی دانمارک، جنازه های مردگان خود را در کنار وسایل شخصی آنها درون کشتی های بادبانی قرار می دادند سپس کشتی ها را وسط دریا برده و آنها را آتش می زدند.

عصر ایران - مردم مناطق مختلف جهان از گذشته های دور تاکنون از شیوه های گوناگونی برای تعامل با جنازه مردگان خود استفاده می کنند. برخی از این شیوه ها همچنان وجود دارند و برخی دیگر به تاریخ پیوسته اند.

در این گزارش به برخی شیوه های قدیمی تعامل با پیکر مردگان در مناطق مختلف جهان می پردازیم.

هندوستان

 



در مناطق مختلف هندوستان از شیوه سوزاندن جنازه ها پس از مرگ افراد و ریختن خاکستر آن در رودخانه استفاده می شود. در دوران قدیم در برخی از قبایل، زنان نیز به همراه جنازه همسر متوفی خود به صورت ارادی یا اجباری، سوزانده می شدند. با وجود اینکه هم اکنون سوزاندن همسر زنده شخص متوفی جرم است اما هر از چند گاهی در برخی از مناطق، چنین اتفاقی روی می دهد.

چین قدیم



این شیوه متعلق به چین قدیم است که براساس آن، تابوت ها به صورت معلق از مکان های مرتفع آویزان می شوند. برخی مواقع ممکن است این کفن ها به زمین سقوط کنند و باعث تکه تکه شدن جنازه ها یا باقی مانده اجساد شوند.

تبت

 



اهالی تبت جنازه مردگان خود را به عنوان صدقه برای پرندگان عرضه می کنند. آنها جنازه مردگان خود را تکه تکه می کنند و سپس در مناطق مرتفع مانند قله کوه ها یا تپه های بلند قرار می دهند تا پرندگان و حیوانات شکارچی سراغ این جنازه ها بیایند.

مومیایی
 




اواخر قرن نهم مومیایی کردن جنازه ها در برخی از مناطق جهان وجود داشت. این جنازه های مومیایی شده تا سال ها سالم باقی می مانند.

اروپا

 


قبل از اینکه طاعون در سراسر اروپا گسترش یابد در برخی از مناطق، مردم این منطقه شیوه عجیبی دست می زدند. آنها جنازه مردگان خود را در مرداب ها دفن می کردند اما گسترش طاعون باعث شد این شیوه متوقف شود.

برج های خاموش

 


زردشتی ها معتقد به نجاست جنازه مردگان هستند به همین دلیل آنها در سال های دور ، جنازه ها را در مکانی با عنوان برج های خاموش قرار می دادند تا پرندگان شکارچی آنها را بخورند. سپس استخوان ها را به دورن دخمه می انداختند... برج های خاموش حفره دایره ای شکل هستند که باعث می شود پرندگان در هنگام پرواز، جنازه ها را ببینند.



استرالیا


بخشی از بومیان استرالیا در زمان های دور، جنازه مردگان خود را در بالای درخت می بستند تا پرندگان شکارچی بتوانند از آنها تغذیه کنند.


بخش دیگری از ساکنان اصلی استرالیا به نام ابوریگین پس از مرگ افراد، او را در میان شاخ و برگ های زیاد بر روی یکی از مناطق مرتفع قرار می دهند و پس از متلاشی شدن جنازه، استخوان ها را جمع آوری کرده و آنها را رنگ می زنند و به عنوان گردنبند استفاده می کنند یا اینکه بر روی دیوار خانه های خود از آنها استفاده می کنند.

دانمارک

 


وایکینگ ها یا ساکنان قدیمی دانمارک، جنازه های مردگان خود را در کنار وسایل شخصی آنها درون کشتی های بادبانی قرار می دادند و سپس کشتی ها را وسط دریا برده و آنها را آتش می زدند.

فضا

 


به رغم اینکه شیوه پخش کردن خاکستر مردگان در فضا هنوز عملی نشده است اما برخی همچنان به چنین شیوه ای علاقمند هستند.
 

 



تاريخ : 2 / 12 / 1391برچسب:, | 9:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :


سوء استفاده برخی افراد که در قالب شرکت‌های بیمه‌ای به صدور بیمه نامه شخص ثالث اقدام می‌کردند با راه‌اندازی سایت استعلام بیمه نامه گرفته شد و مردم می‌توانند با وارد کردن شماره بیمه نامه از صحت بیمه نامه خودروی مورد نظر مطلع شوند.

 

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، قانون بیمه شخص ثالت خودرو و وسایل نقلیه که از سال 1387 اجرایی شده، منجر شد تا دارندگان این وسایل نقلیه ملزم به تهیه بیمه نامه شوند اما در این بین افرادی سود جو بیمه‌نامه‌های تقلبی صادر کرده و به مردم فروختند که هیچگونه اعتباری نداشت.

 

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهاد نظارتی بر شرکت‌های بیمه با هدف « فراهم آوردن امکان استعلام برای مردم » سایت استعلام صحت بیمه نامه را به آدرس WWW.CENTINSUR.IR و همچنین پیامک به شماره 30002621 و درج مضمونی به شرح 1*کد ملی بیمه گذار *شماره بیمه نامه چاپی اطلاعات مربوط به بیمه نامه صادره از ابتدای سال جاری راه اندازی کرد.

 

براین اساس مردم پس از تهیه بیمه نامه شخص ثالث از دو راه «استعلام براساس شماره بیمه نامه» یا «استعلام براساس کد یکتا بیمه نامه» صحت آن را جویا شوند وهمچنین از طریق پیامک به شماره ضمن آنکه امکان استعلام اطلاعات بیمه نامه، خسارت و زیاندیده برای کلیه شرکت‌های بیمه از هر نقطه و با هر سیستم عامل فراهم است.

 

همچنین کلیه شعبه‌ها و نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه با دریافت «شناسه کاربری» و «رمز عبور» از «مدیریت خدمات رایانه بیمه مرکزی»، که قبلاً ارائه شده است قادر به استعلام از «بانک اطلاعاتی سیستم»، در محیط وب هستند.

 

 

مدیریت خدمات رایانه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مسئول سیستم استعلام اطلاعات بیمه خودرو کشور، از همه شعبه‌ها و نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه خواسته است که در هنگام صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت، اطلاعات مربوط را با کمال دقت در سیستم اطلاعات بیمه وارد کنند تا اطلاعات با صحت بیشتر در بانک اطلاعاتی سیستم استعلام قرار گیرد.



تاريخ : 26 / 11 / 1391برچسب:, | 6:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تا به حال چیزی از کویر ترسناکی که مردم محلی ادعا می کنند محل زندگی ارواح و اجنه است و هر انسانی از آنجا عبور کند گرفتار ارواح شده و زنده نمی ماند شنیده اید؟

 

محل زندگی جن و شیطان یا مثلث برمودای ایران؟!+تصاویر

     
     
   

به گزارش اروم نیوز ، تا به حال چیزی از کویر ترسناکی که مردم محلی ادعا می کنند محل زندگی ارواح و اجنه است و هر انسانی از آنجا عبور کند گرفتار ارواح شده و زنده نمی ماند شنیده اید؟ شاید این اعتقاد قدیمی ها به این دلیل باشد که در گذشته افرادی بدون در نظر گرفتن شرایط سخت سفر به این کویر راهی آن شده اند و هرگز بازنگشته اند.
کویر ریگ جن از صعب العبورترین نواحی دنیا، منطقه کویری و پر از تپه های شنی و باتلاق های نمکی است. مردم محلی معتقدند این سرزمین نفرین شده است. در قدیم کاروان ها و مسافران هرگز از این کویر عبور نمی کردند. در حال حاضر در این منطقه هیچ علایمی از حیات دیده نمی شود.
کویر «ریگ جن» در جنوب غربی و غرب دشت کویر، جنوب سمنان، جنوب شرق گرمسار، شرق منطقه حفاظت شده کویر، شمال انارک و غرب جندق قرار گرفته است و وسعتی برابر با ۳۸۰۰ کیلومتر مربع دارد. هیچ گونه چشمه یا چاه آبی در این منطقه وجود ندارد. در بیشتر نقشه ها نامی از این منطقه نبرده شده است.تنها دو کویر شناس اروپایی در گذشته در سفرنامه های خود به وجود چنین کویری در ایران اشاره ای کرده اند.

 

قدیمی ها معتقد بودند، این سرزمین نفرین شده و پایگاه شیطان ها و ارواح پلید است. مردمی که در اطراف این کویر زندگی می کنند بر همین باور هستند.این مردم محلی می گویند هر کسی که وارد این سرزمین شده زنده نمانده و ناپدید شده است.بعضی ها می گویند شاید این افراد درون باتلاق های نمکی گرفتار شده یا از تشنگی تلف شده اند.
 

” اسون هیدن ” کویرنورد معروف در سفر خود در سال ۱۹۰۰ به ایران از سفر به این ناحیه اجتناب کرد.” آلفرنس گابریل ” توانست در سال ۱۹۳۰ از عرض آن عبور کند. علی پارسا، فارغ التحصیل علوم رایانه از دانشگاه صنعتی شریف همراه با گروهش توانست از طول این کویر چند بار عبور کند.

این منطقه بدون هرگونه پوشش گیاهی و جانوری است و تا به حال گزارشی درباره حیوانات احتمالی که امکان زندگی شان در این منطقه وجود دارد ارایه نشده است.
ریگ جن را مثلث برمودای ایران هم می نامند. شنزارهای گسترده این منطقه و باتلاق های این منطقه هر انسانی را به وحشت می اندازند. اگر کسی به این منطقه سفر کند گرفتار گل و لجن های بیابان شده و به کسانی می پیوندد که در این بیابان ناپدید شده یا جان خود را از دست داده اند.
با وجود اینکه محققان و کویرنوردانی توانسته اند از این منطقه عبور کنند، اما هنوز هم مردم محلی معتقدند این سرزمین نفرین شده است و هر کسی پا به این سرزمین بگذارد گرفتار شیاطین و ارواح می شود و دیگر هرگز از آن باز نمی گردد.



تاريخ : 26 / 11 / 1391برچسب:, | 6:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

افکار - با حضور عاقد در زندان، دو تن از مددجویان ندامتگاه شیروان به نام «ح. س» و «م .ا» با یکدیگر ازدواج کردند.

این دو مددجو از زندان شیروان هستند که با حضور روحانی زندان و مسئول سردفتر ازدواج و طلاق شهرستان شیروان طی مراسمی رسمی به عقد یکدیگر درآمدند و به همین مناسبت جشن عقدکنان در زندان برای این مددجویان نیز برگزار شد.

به گزارش فارس، شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.



تاريخ : 26 / 11 / 1391برچسب:, | 6:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران در میان ویتامین های مختلفی که از راه تغذیه وارد بدن می شوند محققان به این نتیجه رسیده اند که برخی برای مردان بهتر هستند و هر مردی باید از این ویتامین ها همیشه در بدن خود داشته باشد.

** سلنیوم: آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که در مردان از ریزش مو جلوگیری می کند و همچنین محققان در مطالعات خود به این نتیجه رسیده اند که این ویتامین می تواند میزان کلسترول بد خون را نیز کاهش دهد. برای بدست آوردن میزان زیادی سلنیوم می توانید سراغ غذاهای دریایی بروید.

** ویتامین ب: به طور کلی این ویتامین برای سلامت و قوای بدن لازم و است همیشه باید در بدن به میزان لازم وجود داشته باشد. همچنین محققان به این نتیجه رسیده اند که ویتامین ب در آقایان می تواند از بیماری های مو وپوست جلوگیری کند. بهترین منبع برای کسب این ویتامین غلات و سبزی های مختلف است.

** امگا -۳: به طور کلی اسید چرب امگا ۳ برای بدن بسیار لازم است اما در کنار آن این ویتامین در مردان می تواند معجزه کند. جلوگیری از افزایش می زان کلسترول و نابود کردن عوامل ایجاد سکته های قلبی و مغزی تنها بخشی از خواص امگا-۳ درمردان است. همانطور که می دانید ماهی و میگو بهترین منبع برای کسب این اسید چرب است.

** ویتامین دی: ویتامینی که در هرکجا می توانید آن را پیدا کنید ویتامین دی است. این ویتامین در نوز خورشید وجود دارد و برای کسب آن تنها کافی است مقداری زیر نور خورشید قدم بزنید. در مردان این ویتامین می تواند از میزان مرگ و میز بر اثر سرطان پروستات بکاهد و همچنین میزان تستسترون خون را نیز کنترل می کند. به غیر از خورشید می توانید این ویتامین را در تخم مرغ نیز پیدا کنید.

** منیزیم: این ماده معدنی و ویتامین مهمترین عنصری است که باعث می شود تا استخوان ها محکم و غیرقابل شکست شوند. این ماده معدنی در مردان می تواند از سرطان های مختلف جلوگیری کند و همچنین سلامت کلی بدن را نیز افزایش می دهد. بهترین منبع برای دریافت منیزیم آجیل و تخم کتان است.



تاريخ : 23 / 11 / 1391برچسب:, | 5:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ارسالی از مینا جواهرده از گیلان



تاريخ : 14 / 11 / 1391برچسب:, | 8:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سرو(نگین سبز) چهار هزار و پانصد ساله ابرکوه، با گذشت ۱,۶۴۲,۵۰۰ روز از عمر خود، سرسبز و شاداب در پهنای کویر یزد در شهرستان ابرکوه مقاوم و استوار است و جهانیان را شگفت‌زده کرده است.
 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، دانشمندان و کارشناسان داخلی و خارجی، از این درخت به عنوان کهنسال‌ترین درخت جهان یاد می‌کنند و می‌گویند: دیدن این درخت برای هر کسی جالب و شگفت‌آور است. اخیرا دانشمندانی از ژاپن و روسیه از این درخت دیدن کردند و عمرش را تا هشت هزار سال برآورد کرده‌اند.

پیشتر «الکساندر روف» دانشمند روسی، عمر آن را به ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ سال برآورد کرده بود. «حمدالله مستوفی» هم در کتاب «نزهت القلوب» که به سال ۷۴۰ هجری قمری تالیف شده است، درباره این سرو آورده است: در آنجا سروی است که در جهان شهرتی عظیم دارد چنانچه سرو کشمیر و بلخ، شهرتی داشته و اکنون این از آن بلندتر و بزرگتر است.

برخی مورخین معتقدند: نهال این درخت را «یافث» پسر نوح کاشته است. رئیس اداره محیط زیست ابرکوه هم گفت: این درخت به عنوان یک اثر طبیعی در سال ۱۳۸۲ به تصویب شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور رسیده است. رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری ابرکوه هم از درخت سرو به عنوان یکی از عجایب خلقت یاد کرد و افزود: این درخت خاطرات زیادی را در لابلای شناسنامه چندین هزارساله‌اش به یادگار دارد. وی ارتفاع این درخت را ۲۵ متر، دور تنه آن را ۵/۱۱ متر و محیط آن را ۱۸ متر اعلام کرده‌اند. وی درخت سرو ابرکوه را از نوع سروهای مدیترانه‌ای دانست و گفت: این گیاه بزرگترین درخت موجود زنده روی زمین است./س



تاريخ : 8 / 11 / 1391برچسب:, | 3:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کنار آمدن با یک نوزاد تازه متولد شده سخت است چه برسد به اینکه در 9 ماه دو نوزاد به دنیا بیاید!
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،‌پسر و دختر خانم Claire Ormrod مطمئنا در یک کلاس درس می خوانند.

آلیس، دختر این خانم 26 ساله در 6 دسامبر 2011 در 25 هفتگی به دنیا آمد. هفت هفته بعد زایمان در یک بارداری مجدد، پسرش گرت در 29 هفتگی به دنیا آمد. این نشان می دهد که خانم اورموند همزمان باردار بوده است.

نکته جالب توجه اینجاست که خانم اورموند با وجود عوارض خطرناک در هر دو بارداری، بچه های سالمی به دنیا آورد.

نوزاد دختر 15 هفته و نوزاد پسر نیز 11 هفته قبل از موعد به دنیا آمد.

خانم Claire Ormrod گفت: هنگامی که متوجه شدم دوباره باردار هستم بسیار شگفت زده شدم و تصمیم گرفتم آن را سقط کنم اما خودم را متقاعد کردم که آن یک نوزاد زودرس است و از موقع سقط کردن آن نیز گذشته است. اکنون بسیار خوشحالم که هر دو آنها هنوز با ما هستند.
 



تاريخ : 8 / 11 / 1391برچسب:, | 5:54 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اگر طلاجاتی که قصد خریدشان را دارید با جواهرات و سنگ‌های قیمتی تزیین شده‌اند، دقت کنید که سه ویژگی اصلی شفافیت، نوع تراش ‌خوردن و وزن آنها جزو عامل‌های اثرگذار بر کیفیت و قیمت‌گذاری آنها به شمار می‌رود.
به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران اگر طلاجاتی که قصد خریدشان را دارید با جواهرات و سنگ‌های قیمتی تزیین شده‌اند، دقت کنید که سه ویژگی اصلی شفافیت، نوع تراش ‌خوردن و وزن آنها جزو عامل‌های اثرگذار بر کیفیت و قیمت‌گذاری آنها به شمار می‌رود.
اغلب اشخاص به هر حال یک‌بار هم که شده، به مناسبتی سر و کارشان به خرید زیورآلاتی از جنس طلا کشیده خواهد شد. اگر اطلاعات اولیه آن را ندارید، ممکن است دانستن برخی موارد پی آمده مفید باشد.
عیار، واحد سنجش مقدار خلوص طلاست که تا 24 واحد متغیر است.
چون طلا فلزی نرم است و در معرض آسیب، برای مقاوم کردنش آن را با فلزات دیگر همچون نیکل، پالادیوم، نقره، روی و... ترکیب می‌کنند.
جز طلای 24 عیار، طلاهای دیگر مثل طلای 18 عیار، آلیاژی از طلا محسوب می‌شوند.
رنگ طلا بسته به میزان خلوص و عنصری که با آن ترکیب شده متفاوت است.
غیر از طلای 18 عیار، انواع دیگر طلا بر اساس نوع فلز ترکیبی عبارتند از: «طلای زرد» آمیخته با نقره و مس، «طلای سفید» مرکب با پالادیوم، «طلای صورتی» همراه با مقداری مس است و «طلای سبز» از ترکیب طلای خالص با روی، نقره و مس به دست می‌آید.
«طلای سفید» طبیعی، به رنگ خاکستری است که به منظور سفید جلوه کردن آن با روکشی از رودیوم همراه شده است.
رودیوم بسته به شیوه استفاده از یک سال تا چند ماه بیش از آن سفیدی خود را حفظ کرده، بر اثر ساییدگی از بین می‌رود.

اگر طلاجاتی که قصد خریدشان را دارید با جواهرات و سنگ‌های قیمتی تزیین شده‌اند، دقت کنید که سه ویژگی اصلی شفافیت، نوع تراش ‌خوردن و وزن آنها جزو عامل‌های اثرگذار بر کیفیت و قیمت‌گذاری آنها به شمار می‌رود؛ هر چند عوامل فرعی دیگری چون زیبایی ظاهر، هماهنگی رنگ و چینش و... نیز بر قیمت‌شان دخیل است.

همواره فاکتور خرید جواهرات را از فروشنده بخواهید و آن را در جایی امن قرار دهید.برای خرید طلا و جواهر، بخصوص سنگ‌های قیمتی، حتما از فروشندگان دارای پروانه کسب خرید کنید که اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر بر کارشان نظارت دارد.با این کار در صورتی که پس از خریدتان به تقلب یا ارزش و عیاری کمتر از مدعای فروشنده پی ببرید، می‌توانید فاکتور خرید و جنس خریداری شده را به اتحادیه مذکور ببرید تا پس از تائید کارشناسانه، نه‌تنها مابه‌التفاوت آن را دریافت کنید، بلکه با فروشنده خاطی نیز برخورد شود.



تاريخ : 7 / 11 / 1391برچسب:, | 8:27 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مأموران انتظامی پاسگاه ویرانی شاندیز در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی متوجه کامیونی می‌شوند که راننده‌اش سن و سال پایینی دارد؛ مأموران با احتیاط خودرو را متوقف و راننده این خودرو که نوجوانی به نام مجید 16 ساله بود را به پاسگاه و کامیون را به پارکینگ انتقال می‌دهند.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، فرمانده اتتظامی شهرستان سبزوار گفت: نوجوان 16ساله‌ای که با یک دستگاه کامیون در جاده کمربندی مشهد به شاندیز درحال حرکت بود، توسط پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی متوقف شد.

رضا آزدواری عصر امروز در آگاهی انتظامی شهرستان سبزوار اظهار داشت: روز گذشته کامیونی که در محور کمربندی شهر مشهد به شاندیز در حرکت بود به علت اینکه راننده فاقد گواهینامه بود، توقیف شد.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی پاسگاه ویرانی شاندیز در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی متوجه کامیونی می‌شوند که راننده‌اش سن و سال پایینی دارد؛ مأموران با احتیاط خودرو را متوقف و راننده این خودرو که نوجوانی به نام مجید 16 ساله بود را به پاسگاه و کامیون را به پارکینگ انتقال می‌دهند.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف بیش از 17 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان سبزوار خبر داد و گفت: با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری بیش از 17کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

آزادواری بیان داشت: تیم اعزامی پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از حضور در محل حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و خودرو را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

وی عنوان کرد: مأموران این فرماندهی پس از متوقف کردن و انتقال خودرو به داخل یکی از مقرهای انتظامی پلیس پس از چند ساعت بازرسی خودرو مقدار 17کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار یادآور شد: در این رابطه یک نفر متهم به نام محمد 29 ساله بازداشت و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.



تاريخ : 13 / 10 / 1391برچسب:, | 10:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در خوابگاه‌هاي پسران کارهایی انجام مي‌شود که حتي به عقل جن هم نمی رسد! اين هم يك نمونه از اقدامات اين دانشجويان خوشفكر كه براي عبرت گرفتن ساير موش‌هاي موزي در يكي از اين خوابگا‌ها انجام شده است:
 
جوان آنلاین:  در خوابگاه‌هاي پسران کارهایی انجام مي‌شود که حتي به عقل جن هم نمی رسد! اين هم يك نمونه از اقدامات اين دانشجويان خوشفكر كه براي عبرت گرفتن ساير موش‌هاي موزي در يكي از اين خوابگا‌ها انجام شده است:

وقتی موش وارد خوابگاه پسران می شود! +عکس
 



تاريخ : 11 / 10 / 1391برچسب:, | 10:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

قبل از بیرون آمدن از حمام دست ها و پاها را با آب سرد بشویید
به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگارن؛ با فرا رسیدن فصل سرما احتمال ابتلا به بیماری های ناشی از آن بیشتر می شود و پوست به عنوان محافظ بدن نقش مهمی در این رابطه ایفا می کند. در گرمای حمام منافذ پوست باز می شوند و با بیرون آمدن از حمام در این وضعیت سرمای خارجی می تواند وارد بدن شود.

اما با سرد کردن دست ها و پاها قبل از بیرون آمدن از حمام، دستوری به بدن ارسال می شود که منافذ پوست را ببندد. دست ها و پاها بدن کوچک ما هستند در دور ترین نقاط، بنابر این سرد کردن آنها بی آنکه به بدن صدمه بزند فرمان را به کل سیستم ارسال می کند.

این روش خصوصا در مورد افراد زیر بسیار موثر است:
خرد سالان، سالمندان، افرادی که بنیه ضعیفی دارند، افرادی که احساس سرمای مداوم دارند

در قدیم معمولا در حمام عمومی، بین حمام سرد و گرم یک حوضچه اب سرد بود که هروقت از حمام گرم خارج میشدیم بایدپاها را داخل آن حوضچه قرار میدادند وجود اصلی آن حوضچه آب سرد به همین علت بود



تاريخ : 4 / 10 / 1391برچسب:, | 7:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

محمد احمدی یکی از تکنسینهای حاضر در این ماموریت فوریتهای پزشکی گفت: ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه ی صبح روز شنبه بیست و هفتم خرداد ماه جاری، اتاق فرمان فوریتهای پزشکی در تماسی با پایگاه ما اعلام کرد که مادر بارداری در دستشویی منزلی واقع در خیابان استادیوم بادرود نطنز زایمان کرده و فرزندش در سیفون دستشویی گرفتار شده است.
به گزارش  ایسنا وی در ادامه افزود: بعد از دریافت این گزارش بلافاصله در صحنه ی حادثه حاضر و پس از کنترل شرایط، متوجه شدیم که نوزاد این زن ۴۲ ساله که ماه هفتم بارداری خود را پشت سر می گذاشت، از رحم مادر خارج و سر وی داخل سیفون توالت گرفتار شده است.

احمدی تصریح کرد: پس از مشاهده ی وضعیت موجود، شرایط جسمی مادر را با انجام اقدامات درمانی اولیه کنترل کردیم؛ اما از آنجایی که نوزاد در این موقعیت تنها از طریق بند ناف امکان تنفس کردن و زنده ماندن را داشت، چنانچه بند ناف او از مادر جدا می شد احتمال ادامه ی زندگی برایش ناممکن بود لذا سریعا با استفاده از یک چکش، سنگ سیفون توالت را به آرامی شکسته و سر نوزاد را رها کردیم.
این تکنسین اورژانس ۱۱۵، جنسیت نوزاد را پسر اعلام کرد و اظهار داشت: پس از نجات نوزاد، وی را که از ناحیه ی دست و پا مقداری دچار کبودی شده بود مورد درمان اولیه قرار داده و سپس با وضعیتی بسیار مناسب و مطلوب توسط آمبولانس به بخش نوزادان بیمارستان فاطمیه ی بادرود منتقل کردیم.
وی خاطرنشان کرد: مادر ۴۲ ساله را نیز که ششمین بارداری خود را پشت سر گذاشته بود، جهت اقدامات درمانی لازم به بخش مامایی بیمارستان مذکور انتقال دادیم و خوشبختانه در حال حاضر مادر و نوزاد از وضعیت جسمانی بسیار خوبی برخوردار هستند.



تاريخ : 19 / 9 / 1391برچسب:, | 6:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

لکه های مداد رنگی بچه ها روی دیوار را به وسیله یک مسواک کهنه و کمی خمیر دندان پاک کنید.
 
از بین بردن لکه‌های ماژیک از روی دیوار
افکارنیوز: برای تمیز کردن دیوارهایی که رنگ روغنی دارند، از این محلول استفاده کنید:

یک سطل آب گرم، یک دوم پیمانه بوراکس (borax) ، یک دوم قاشق مرباخوری مایع ظرفشویی و یک قاشق غذاخوری آمونیاک؛ حین استفاده از محلول حتماً دستکش بپوشید.(بوراکس را می توانید از مغازه های مواد شیمیایی – بهداشتی تهیه کنید.)

- مخلوط یک پیمانه آمونیاک، یک چهارم پیمانه جوش شیرین و یک دوم پیمانه سرکه در یک سطل آب داغ نیز فرمول دیگری برای تمیز کردن سطح دیوارهای رنگ روغنی و یا کاشی و سرامیک است.

- لکه های مداد رنگی بچه ها روی دیوار را به وسیله یک مسواک کهنه و کمی خمیر دندان پاک کنید.

- لکه های مداد آرایشی یا مداد شمعی را با پنبه آغشته به روغن بچه پاک کنید.

- شوره و سفیدک روی کاشی و سرامیک را می توان با مالش دادن یک تکه لیموترش یا دستمال آغشته به سرکه روی سطح مورد نظر از بین برد.

- واکس اتومبیل تمیز کنندهِ خوبی برای کاشی است. آن را به کار گیرید و پیش از خشک شدن با دستمال نرم مالش دهید.

- برای پاک کردن لکه از روی آجر، سطح مورد نظر را با آجر مشابه دیگر بسایید و یا از تکه ای سنبادهِ نرم کمک بگیرید.



تاريخ : 15 / 9 / 1391برچسب:مادربزرگ,دنیا,درگذشت,عقاب نیوز, | 9:27 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بسي كوپر آمريكايي كه توسط كتاب ركوردهاي گينس به عنوان پيرترين زن دنيا معرفي شده بود در سن 116 سالگي درگذشت.
به گزارش مشرق به نقل از جام جم آنلاین، بسي كوپر روز گذشته در سن 116 سالگي در شهر مونروئه در ايالت جورجيا درگذشت.
 
پسرش به شبكه CNN گفت : مادرم زندگي طولاني و دلپذيري را سپري كرده بود و در آرامش كامل چراغ عمرش خاموش شد.
 
بسي كوپر در 26 اوت سال 1896 در ايالت تنسي متولد شده بود.در ژانويه 2011 كتاب ركوردهاي گينس او را به عنوان سالمندترين انسان جهان معرفي كرده بود.
 
بسي در سال 1924 با لوتر ازدواج كرد و از او صاحب چهار فرزند شد. در جشن تولد 114 سالگي بسي 12 نوه و بيش از دهها نتيجه و نبيره اش او را احاطه كرده بودند.
 
در 26 اوت گذشته به مناسبت 116 ساله شدن بسي شهرداري مونروئه يك پل را به اسم او نامگذاري كرد. وي از سال 1917 در اين شهر زندگي مي كرد و در دبستان كوچكي آموزگار بود.
 
با مرگ بسي كوپر اكنون دينا مانفرديني كه در 4 آوريل سال 1897 در ايتاليا متولد شده و اكنون در آمريكا زندگي مي كند، سالمندترين انسان جهان است.



تاريخ : 16 / 9 / 1391برچسب:, | 1:16 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از جام جم ، زندگی در ارتفاع همواره برای انسان‌ها جالب بوده است به همین دلیل بشر در طول تاریخ در صدد پیدا‌كردن راهی برای رسیدن به ارتفاع‌های بالا برآمده است.

یكی از این راه‌ها برج نشینی است به طوری كه درسال‌های اخیر سرمایه‌گذاران بخش مسكن اقدام به ساخت برج‌های بلند مرتبه‌ای كردند كه در نوك آنها پنت‌هاوس‌هایی زیبا و مجلل طراحی شده است كه اقامت در آنها وصف‌ناپذیر است.

برج‌هایی كه بهترین امكانات را در اختیار ساكنانش قرار می‌دهد امكاناتی كه با بهترین و مجلل‌ترین هتل‌ها برابری می‌كند و شاید بالاتر هم باشد به هرحال این برج‌های شیك فقط برای كسانی طراحی شده است كه كمترین دغدغه مالی ندارند و از سرمایه‌های كلان و غیر‌قابل توصیف برخوردارند.


روما رزیدنس

این مجتمع در زمینی با مساحتی بالغ بر ۷۰۰۰ مترمربع در خیابان كامرانیه شمالی قرار دارد.

این مجتمع با ۴۷۰۰۰ مترمربع زیربنا شامل ۳۲۰۰۰ مترمربع مساحت مفید واحدهای مسكونی، ۱۰۰۰ مترمربع واحدهای تجاری و ۱۴۰۰۰ مترمربع فضاهای تفریحی و مشاعات است.

روما رزیدنس شامل ۶۵ واحد مسكونی در ۱۵طبقه است كه محیط تمامی طبقات مسكونی به صورت چلیپا طراحی شده تا تمام واحدها از نور مناسب برخوردار شوند.

همچنین شیب طبیعی زمین پروژه روما كمك شایانی به چشم‌انداز واحدها كرده است. به این صورت كه حتی طبقه اول ساختمان نیز از چشم‌انداز بی‌نظیر برخوردار است.

برج روما رزیدنس دارای سه طبقه زیرزمین و یك طبقه همكف با محیطی مستطیل شكل است كه دربرگیرنده تمامی پاركینگ‌ها، فضاهای تاسیساتی، لابی، مكان‌های تفریحی، سالن اجتماعات، بلوك‌های تجاری و سایر مشاعات و دارای سینمای سه‌بعدی است.

پنت‌هاوس ۱۴۰۰متری به صورت دوبلكس در طبقات ۱۴ و ۱۵ قرار گرفته كه در طبقه چهاردهم Master Bedroom، یك سوئیت مستقل با در مجزا، آشپزخانه، سالن غذاخوری، TV Room و فضای سبز قرار گرفته است. چهار اتاق خواب دیگر همراه سایر فضای پذیرایی، در طبقه ۱۵ جانمایی شده است.

همچنین در پنت‌هاوس‌های ۹۲۶متری، پنج اتاق‌خواب، سالن غذاخوری و دو سالن پذیرایی پیش‌بینی شده است.

برای رفاه حال ساكنان پنت‌هاوس‌ها، آسانسورهای اختصاصی در نظر گرفته شده است.
می‌گویند سازه این ساختمان در برابر زلزله تا ۸.۶ ریشتر مقاوم است این ساختمان به سیستم شست‌وشوی نما و پنجره مجهز است. قیمت فروش و اجاره این برج نیز همانند برج چناران پارك است.



مجتمع چناران

مجتمع چناران پارك یكی از مجلل‌ترین برج‌های تهران است كه به ادعای سازندگانش كه در سایت مجتمع نوشته‌اند: ما مجتمعی لوكس و تمام‌عیار بنا كردیم.

این مجتمع بهترین امكانات از قبیل سیستم امنیتی پیشرفته، لابی بسیار مجلل، خدمات سرو غذا، سالن‌های ورزشی با بهترین امكانات، فضای مشجر و بهترین چشم‌انداز را دارد.

در مجتمع چناران پارك رزیدنس چیزی غیرقابل تصور را طراحی و مهندسی كرده‌ایم كه بالا‌ترین انتظارات ساكنان را برآورده سازد.

مجتمع در زمینی به وسعت حدود ۸۰۰۰ متر‌مربع در الهیه با تنوع متراژ آپارتمان‌ها از ۲۶۰ الی ۵۵۰ مترمربع احداث شده است كه فضایی بیش از ۵۰۰۰ مترمربع محوطه و فضای سبز در اطراف برج شامل محیط‌های جذاب، آب‌نما و آبشار‌های زیبا و نیز جاده تندرستی و پیست دوچرخه‌سواری است.

در این سایت آمده است: یك ساختمان مدرن با استفاده از آخرین تكنولوژی ساخت روز دنیا و نیز آرامش فضای سبز محوطه، شما را به یك فضای گرم و كلاسیك داخلی دعوت می‌كند. جایی كه از ورودی و لابی واژه لوكس احساس می‌شود و شما لوكس‌ترین و زیباترین معماری همگون را همراه با بهترین كیفیت مصالح در آپارتمان‌ها مشاهده می‌كنید.

دانیال تیموری كه در امر خرید و فروش این‌گونه آپارتمان‌ها فعالیت می‌كند در مورد قیمت این برج می‌گوید: حداقل قیمتی كه برای واحد‌های این برج می‌توان گفت رقم متری ۱۵ میلیون تومان است كه به بالای متری ۳۰ میلیون تومان هم می‌رسد كه رقم آخر در مورد پنت‌هاوس‌هایی است كه درنوك برج و طبقات بالایی قرار دارند.

وی در مورد امكانات برج می‌افزاید: لابی بزرگ و مجلل، مشاعات بی‌نظیر، استفاده از بهترین مصالح ساختمانی نظیر شیر‌آلاتی كه روی آن آب‌طلا كار شده است همراه امكاناتی چون كیترینگ، كارواش ماشین، خشكشویی، رستوران و سالن ورزشی از امكانات این برج است.

وی همچنین به سیستم ورود و خروج از این ساختمان اشاره می‌كند و می‌گوید: این ساختمان از گارد ویژه‌ای برخوردار است كه ورود و خروج از آن براحتی امكان‌پذیر نیست. درهای ورودی به شكلی كه امروزه همه درها دارای ریموت هستند نیست، بلكه درها با شماره پلاك هر ماشین به صورت دیجیتال باز می‌شود و دیگر احتیاج به ریموت نیست.

تیموری در مورد اجاره واحد‌های این برج اضافه می‌كند: یك واحد ۳۵۰ متری حدود ۷۰۰ الی ۸۰۰ میلیون تومان رهن كامل اجاره داده می‌شود، البته برخی واحدها تا یك میلیارد تومان هم اجاره رفته است.

وی در پاسخ به این پرسش كه آیا این واحدها همیشه مشتری خود را دارند می‌گوید: همیشه مشتری خریدار خانه‌های لوكس وجود دارد این در حالی است چنین واحدهایی برای اجاره كم است ووقتی موردی پیدا می‌شود بلافاصله اجاره می‌رود.



ویلای ۳۱ میلیاردی

تابستان امسال یك خانه ویلایی در جردن در شمال تهران ركورد گران‌ترین ملك مسكونی تهران را در اختیار خود قرار داد.این خانه‌ ویلایی، مساحتی بیش از هزار مترمربع زیربنا دارد.
به گزارش سامانه مجازی معاملات مسكن، مالك آن به دلیل موقعیت ملك، قیمت پیشنهادی فروش را ۱۲ برابر میانگین قیمت مسكن در تهران تعیین كرده است.

قیمت پیشنهادی برای فروش این خانه ویلایی مترمربعی ۲۵ میلیون تومان تعیین شده كه قیمت كل آن ۳۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان برآورد می‌شود.

مالك این خانه اعلام كرده است: ملك دارای دو اتاق خواب و یك خط تلفن است و در عین حال عمر بنای ساختمان بیست و پنج ساله است. زمین این ملك ۱۲۵۱ مترمربع مساحت دارد و طول بر آن نیز ۴۰ متر است.

ظاهرا مالك این بنا، قیمت فروش را بر حسب ارزش زمین اعلام كرده به این معنی كه عملا بنای ساختمان آن قابل سرمایه‌گذاری نیست.

جستجو در این بخش از واحدهای فروشی نشان می‌دهد كه فایل‌ها اغلب به واحدهای قدیمی، اما بازسازی شده در نقاط شمالی شهر اختصاص پیدا كرده‌اند كه به دلیل سن بالا قیمت پیشنهادی برای آنها از سوی مالك تنها با در نظر گرفتن قیمت زمین ارائه شده است.

به عنوان مثال ویلایی ۶۳۰ متری در فرمانیه با عمری بیش از ۲۵ سال، مترمربعی ۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است، اما مالك در توضیحات ملك خود مزایایی را برای آن برشمرده است كه گذر ۱۷ متری، دوبلكس بودن و انجام عملیات بازسازی ویلا از جمله آنها است.

علاوه بر این مالك این ویلا در توضیحات ارائه شده برای ملك خود آورده كه این ویلا گرچه قابل سكونت است، اما در قیمت‌گذاری آن تنها قیمت زمین ویلا لحاظ شده است.


ویلای دیگری در خیابان ملاصدرا كه بیش از ۷۰۰ مترمربع مساحت دارد متری ۱۳‌میلیون تومان برای فروش پیشنهاد شده است.

این واحد نیز بیش از ۲۵ سال عمر دارد و قیمت زمین آن به تنهایی لحاظ شده است. در فروش خانه‌های ویلایی معمولا قیمت كل عبارت است از مجموع قیمت زمین و قیمت بنا. اما در ویلاهای قدیمی برخی مالكان از قیمت‌گذاری بنا صرف نظر و فقط قیمت زمین را لحاظ می‌كنند.



تاريخ : 6 / 8 / 1391برچسب:, | 4:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

جام جم آنلاين: يك زن برزيلي 61 ساله در شهر سانتوس دوقلو زاييد. يكي از نوزادها پسر و ديگري دختر است.

به گزارش سودانفو، نوزادان كه سوفيا و روبرتو نامگذاري شده اند توسط مادر 61 ساله شان در بيمارستان بندر سانتوس در 100 كيلومتري سائوپولو چشم به جهان گشودند.

نوزادان كه كمتر از هشت ماهه به دنيا آمده اند هر يك 900 گرم وزن داشته اما در سلامت كامل هستند.

آنتونيا لتيسيا آستي مادر 61 ساله هنگام زايمان اندكي درد كشيد اما حال وي نيز خوب است.

آنتونيا و شوهر 55 ساله اش در 10 ساله گذشته سه بار به تلقيح مصنوعي متوسل شده بودند تا به رويايشان كه داشتن فرزند بود جامه عمل بپوشانند.

مادر 61 ساله مي گويد:‌ خيلي خوشحالم از اينكه روياي مادر شدنم محقق شده احساس خوشبختي مي كنم. سن بالاي هيچ مانعي براي بزرگ كردن كودكانم نخواهد بود.

آنتونيا مي افزايد: احساس مي كنم كه سالم و سرحال هستم. من نيرو و انرژي  كافي را براي مراقبت از بچه هايم دارم. احساس نمي كنم 61 ساله هستم، گمان دارم آنها در مورد تاريخ تولد من اشتباه كرده اند.



تاريخ : 8 / 7 / 1391برچسب:, | 1:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

سطح موفقیت با کلماتی که به زبان می آورید مقدر می شود؛ بنابراین در مکالماتتان از این پنج کلمه « ناکام ساز » دوری کنید.

کلماتی که هر روز استفاده می شوند ساختار ذهنی را تشکیل می دهند و موفقیت یا ناکامی گوینده خود را رقم می زنند. در مشاهداتم از افراد بازنده با پنج کلمه مواجه شدم که در جملات این افراد نمود بیشتر داشت و اغلب افراد بازنده خیلی بیشتر از افراد برنده از آنها در مکالمات روزمره شان استفاده می کنند:

۱ -  شانس

با وجود این حقیقت که رخدادهای پیش بینی نشده می توانند بر نتایج کار تاثیرگذار باشند، این شانس نیست که تفاوت را در نتایج ایجاد می کند. بلکه رخدادها هستند که باعث آن می شوند. شانس هیچ کاری با آنها نمی کند. باورداشتن به شانس افکار شما را به گونه ای ساختار می بخشد که در تصوراتتان نه شما و نه هیچ کس دیگری قادر به ایجاد تغییر یا حتی تاثیرگذاری نیست. بدتر از آن، شانس بهانه ایست که با آن شکست ها توجیه می شوند ( این فقط بدشانسی بود ) و موفقیت ها را لوث می کند ( این فقط خوش شانسی بود )

۲ - دشمن

درست است که شما رقبایی دارید و برخی اوقات برای برد شما آنها باید شکست را متحمل شوند ( و برعکس ) حتی در این صورت نیز در کسب و کار دشمنی وجود ندارد. دشمن مربوط به میدان جنگ است. کسب و کار برای بهتر کردن چیزهاست نه از بین بردن افراد. وقتی که شما با گفتن دشمن به رقبایتان از آنها برای خودتان غول درست می کنید، گزینه های تجاری را روی خود می بندید. به خاطر داشته باشید که در دنیای تجارت، رقبای امروز اغلب شرکای فردا هستند.

۳ - عدم پذیرش

آیا عالی نیست اگر مردم همیشه با نظرات شما موافق باشند؟ خب! گاهی اوقات افراد نظرات شما را نمی پسندند یا حتی ممکن است خود شما هم با آن موافقت نداشته باشید.

شما می توانید این وقایع را به عنوان عدم پذیرش خودتان توسط دیگران قلمداد کنید و به ذهنیت خودتان آسیب برسانید یا این که درک کنید که واقعا چه اتفاقی افتاده که نظرات شخص دیگری با نظرات شما هماهنگی ندارد. به جای این که از کلماتی استفاده کنید که به صورت خودکار شما را ضعیف می کند، روی تغییر دیدگاه خودتان یا دیدگاه شخص دیگر تمرکز کنید.
 
۴  - نفرت

در کار معمولا با جملاتی شبیه « من از رییسم نفرت دارم » یا « من از شغلم نفرت دارم » رو به رو می شویم. نفرت یک کلمه منفی است و در بدن انسان بیماری ایجاد می کند. هر بار شما این کلمه را به کار می برید مانند آن است که یک سلول سرطانی را در بدنتان آزاد می کنید. این قضیه کاملا جدیست. نمی گویم که همه چیز باید برای شما شیرین و دوست داشتنی باشد؛ اما چرا باید ذهن خود را با نفرت داشتن از کسی یا چیزی آلوده کرد ؟

۵ -  اما

مطمئنم که شما هم کسانی را می شناسید که نمی توانند درباره یک ایده، نقشه یا فعالیت خاص چیزی بگویند بدون اینکه جمله شان را با یک «اما» ناقص نکنند. مثلا می گویند «بله ایده عالیست، اما....» یا « من موافقم که ما باید کاری کنیم، اما......» این کلمه یاس آور است و فرصت ها را از بین می برد. از بدل های دیگری که برای « اما » وجود دارد، استفاده کنید و به جای فرصت سوزی، فرصت ایجاد کنید. کلمه « و » یکی از بهترین آنهاست. دفعه بعد که خواستید از « اما » استفاده کنید به جای آن « و » را امتحان کنید و اثر آن را ببینید.

منبع: ایسنا



تاريخ : 25 / 6 / 1391برچسب:, | 10:32 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

زیستگاه كلاهه آشتیان ذخیرگاهی طبیعی و بكر با تنوع زیستی بالا در استان مركزی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک این زیستگاه طبیعی واقع در شمال شهرستان آشتیان دارای وسعتی معادل 19 هزار و 126 هكتار است كه در حال حاضر به عنوان منطقه شكار ممنوع تحت حمایت سازمان محیط زیست قرار دارد.

كلاهه آشتیان با كوه های خشك و صخره ای ، تپه ماهورها و حوزه دشتی دارای اقلیمی متنوع است و همین ویژگی مهم باعث شده تا طیف وسیعی از تنوع گونه های گیاهی و جانواری را در خود داشته باشد. بارندگی سالانه زیستگاه كلاهه آشتیان 255 تا 313 میلیمتر است و حداكثر بارش های این منطقه با 15 درصد معمولا در اسفند ماه و حداقل آن با حدود یك درصد در مردادماه است. دمای سالانه این منطقه بر اساس اطلاعات ایستگاه های آشتیان و تفرش حدود 11 تا 12 درجه سانتیگراد است. در زیستگاه شكار ممنوع كلاهه آشتیان منابع آبی خوبی وجود دارد و 20 چشمه با جریان دایمی و بخشی از سرشاخه های رودخانه كمرد (فصلی) در منتهی الیه شرقی این منطقه بستر مستعد و مناسبی را برای زیست انواع حیات وحش و گیاهان فراهم آورده است. زیستگاه كلاهه آشتیان از ذخیرگاه های مهم مرتعی استان مركزی است و دارای هشت تیپ با 91 گونه گیاهی است كه 16 گونه آن را گون ها تشكیل می دهد. از میان گونه های موجود در منطقه، هشت گونه آستراگیوس بوته ای با ارزش بالای حفاظتی در سطح ملی وجود دارد كه اداره كل حفاظت محیط زیست استان مركری برای آن برنامه های خاص دارد. وجود اكوسیستم های متنوع در منطقه كلاهه این زیستگاه را به محلی امن برای حیات وحش تبدیل كرده و در حال حاضر 27 گونه از 170 گونه پستاندار ایران در كلاهه آشتیان زیست می كنند.

پازن، قوچ اراكی، گراز، گرگ، شغال، روباه، كفتار، سمور، گربه وحشی، گربه پالاس، تشی، خرگوش، پیكا، موش صحرایی، جرد ایرانی و لیبی، هامستر خاكستری، ول حفار، خفاش بال بلند، خفاش بال سفید و خارپشت اروپایی از جمله تنوع وحوش ارزشمند زیستگاه كلاهه اشتیان است.

72 گونه از 500 گونه پرندگان ایران در كلاهه آشتیان مشاهده شده و دامنه تپه ماهورها و كوه های این منطقه نظیر همند، كلاهه و پارك جنگلی این زیستگاه مامنی مناسب و امن برای زیست كبكو تیهو است. دشت های كلاهه آشتیان مانند عبدل آباد به دلیل وجود مزارع كشاورزی زیستگاه خوبی برای پرندگان دانه خور است و حضور جوندگان كوچك و خزندگان موجب شده كه پرندگان شكاری نیز در چرخه تنوع زیستی این منطقه شكار ممنوع موجود باشد.

هم اكنون 49 گونه خزنده بدون احتساب مارها و لاكپشت آبی و چهار گونه دوزیست در زیستگاه كلاهه آشتیان وجود دارد. در حوزه زیستگاهی كلاهه آشتیان روستاهای سفید شبان و آهوبه عنوان كانون تمركز انسانی وجود دارد و بزرگترین كانون انسانی نزدیك به این منطقه شكار ممنوع نیز شهر آشتیان است. این زیستگاه تا سال گذشته جزو شكارگاه های آازاد استان مركزی بود كه به دلیل غنای تنوع زیستی گیاهی و جانوری با پیگیری اداره كل حفاظت محیط زیست استان مركزی تحت حمایت های خاص در آمد.

هم اكنون 12 و 25 صدم درصد از مساحت استان مركزی در قالب مناطق حفاظت شده، پناهگاه حیات وحش، مناطق شكار ممنوع و اثرملی طبیعی تحت حمایت زیست محیطی است.



تاريخ : 27 / 6 / 1391برچسب:, | 2:20 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

عطرها از 78 الی 95 درصد الکل طبیعی به علاوه اسانس‌های روغنی ساخته می‌شوند. این‌که در هر عطری میزان اسانس روغنی به‌کار رفته چقدر باشد، اسامی مختلفی به عطرها می‌دهد که خوب است شما هم با آن‌ها آشنا شوید تا موقع خرید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

پرفیوم‌ها: پرفیوم‌ها بهترین و بادوام‌ترین نوع رایحه‌ها با 22درصد اسانس روغنی هستند.

ادو پرفیوم‌ها: بعد از پرفیوم‌ها، ادوپرفیوم‌ها قرار می‌گیرند. این گروه با داشتن 15 الی 22درصد روغن‌های معطر رتبه دوم را به‌دست می‌آورند.

ادوتویلت‌ها: این دسته8 تا 15درصد اسانس روغنی دارند.

ادکلن‌ها: که برای مردان استفاده می‌شود تنها حدود 4درصد روغن دارند.



ادامه مطلب
تاريخ : 14 / 6 / 1391برچسب:, | 1:57 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که در یخچال را باز کنید و بوی بد یخچال کاری کند که کارتان سریع انجام دهید و تا حد امکان به آنجا باز نگردید.

این بوی بد می تواند دلایل مختلفی مانند خرابی یخچال یا زیاد ماندن غذاهای مختلف در داخل آن داشته باشد. بهتر است که برای رفع آن هر چه سریع تر اقدام کنید. چرا که ممکن است غذاهای سالم شما را نیز خراب کند.  در ادامه به برخی از راه هایی که می توانید به کمک آن این بوها را نابود کنید اشاره می کنیم.


برای از بین بردن بوی نامطبوع داخل یخچال می توانید از جوش شیرین استفاده کنید. مقداری جوش شیرین را در ظرف ریخته و آن را درون یخچال بگذارید.

همچنین می توانید یک تکه ذغال را در یک پارچه توری بپیچید و در یک گوشه از یخچال و فریزر بگذارید بماند . این روش بسیار موثر تر از هرنوع بوگیر یخچال است که در مغازه ها می فروشند و این تکه ذغال می تواند سالها در یک گوشه از یخچال شما بماند و خاصیت بوگیری خود را از دست ندهد.

بوگیرهای طبیعی:

* آب گوجه فرنگي: پس از دور ريختن غذاهايي که بر اثر فاسد شدن بو ايجاد کرده است، ابتدا قسمت داخل يخچال را با اسفنج يا پارچه آغشته به آب گوجه رقيق نشده خوب تميز کنيد، سپس با آب ولرم آن را تميز و خشک کنيد.اگر بو برطرف نشد، اين کار را با آب گوجه يا سرکه تکرار کنيد.


* اسانس وانیل: یکی از بهترین بوگیرهایی که میتوانید از آن استفاده کنید اسانس وانیل است. برای اینکه بتوانید از آن به بهترین روش استفاده کنید باید مقداری پنبه را به اسانس وانیل آغشته کنید و آن را در گوشه ای از یخچال قرار دهید.

*ليمو: یکی دیگر از بهترین بوگیرها لیمو است. بعد از اینکه غذاهای بودار را از یخچال خارج کردید بهتر است تا یک لیمو را برش زده و درون یخچال قرار دهید. همچنین می توانید یک پارچه را به آب لیمو آغشته کنید و آن را چند ساعتی داخل یخچال قرار دهید.



تاريخ : 21 / 5 / 1391برچسب:, | 8:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

برترین ها: در اکتبر 1945 "مدام اولسون"، همسر یکی از کشاورزان ایالت کلرادو امریکا برای میهمانان خود یکی از مرغ های خود را سر برید، اما این مرغ خوش شانس از زمین بلند شد و با وجود اینکه سرش از بدنش جدا شده بود، کشته نشد.

این مرغ که "مایک" نام دارد به دلیل اینکه رگ اصلی و یا بخش های پایین مخ آن که مسئول حرکت است، قطع نشده بود، بلافاصله پس از عمل ذبح شروع به حرکت کرد و به زندگی طبیعی خود ادامه داد.

















تاريخ : 11 / 5 / 1391برچسب:, | 8:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

 

 

اوباما و پدرش

باراک اوباما در کودکی به همراه پدرش

تیمی از نسب شناسان در آمریکا می گویند مادر باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، علاوه بر اجداد اروپایی، یک جد سیاهپوست هم داشته است. این تحقیق توسط بزرگترین شرکت اینترنتی نسب شناسی منتشر شده که اجداد مادری باراک اوباما را تا ۱۱ نسل پیش بررسی کرده است.

این تحقیقات همچنین نشان می دهند وی اولین برده ای بوده که در اسناد دادگاهی، مدرکی از او در دست است.

باراک اوباما پسر یک مرد سیاهپوست کنیایی و یک زن سفیدپوست اهل ایالت کانزاس آمریکا است اما در زندگی نامه هایی که تا به حال از او منتشر شده، اشاره ای به اینکه اجدادش برده بوده اند، نشده است.

یافته های تازه توسط وبسایتی به نام "Ancestry.com" منتشر شده است که دفتر آن در ایالت یوتای آمریکا قرار دارد.

 



ادامه مطلب
تاريخ : 10 / 5 / 1391برچسب:, | 3:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

حاج محمد اسماعیل خجسته باقرزاده، پدر عروس، از کاسبان دین دار و باسواد مشهد بود. او پذیرفت که دخترش به عقد طلبه تازه از قم برگشته ای درآید که تصمیم دارد در مشهد ساکن شود، آیت الله میلانی و دیگر بزرگان اهل علم مشهد او را می شناسند و تایید می کنند و به او علاقه دارند.
به گزارش مشرق، در کتاب "شرح اسم” که به بیان زندگی نامه مقام معظم رهبری در سال‌های قبل از انقلاب پرداخته است، مطلب مربوط به ازدواج ایشان به شرح زیر است:

مدتی از بازگشت به مشهد نمی گذشت. بانو خدیجه که در اندیشه ازدواج پسر دومش بود، دست به کار شد و دختری را که در خانواده ای سنتی و با علائق مذهبی پرورش یافته بود، به او پیشنهاد کرد. همو پا پیش گذاشت و مقدمات خواستگاری را فراهم نمود. همان راهی را که چهار پنج سال پیش برای سید محمد رفته بود، این بار برای سید علی پیمود.

حاج محمد اسماعیل خجسته باقرزاده، پدر عروس، از کاسبان دین دار و باسواد مشهد بود. او پذیرفت که دخترش به عقد طلبه تازه از قم برگشته ای درآید که تصمیم دارد در مشهد ساکن شود، آیت الله میلانی و دیگر بزرگان اهل علم مشهد او را می شناسند و تایید می کنند و به او علاقه دارند.

هزینه ازدواج، آن بخشی که طبق توافق به عهده داماد بود، توسط آیت الله حاج سید جواد خامنه ای تامین شد که مبلغ قابل توجهی نبود. مخارج عقد را گذاشتند به عهده خانواده عروس که حتما قابل توجه بود. "آن ها مرفه بودند، می توانستند و کردند” اویل پاییز ۱۳۴۳ سید علی خامنه ای و خانم خجسته پیوند زناشویی بستند. خطبه عقد توسط آیت الله میلانی خوانده شد.

از این زمان، همدم، همسر و همراهی تازه، که هفده بهار بیش نداشت، پا به دنیای آقای خامنه ای گذاشت که در همه فرودهای سرد و سخت زندگی سیاسی و شاید تک فرازهای آن در آن روزگار، یاری غم خوار و دوستی مهربان بود. کارت دعوت را سفارش دادند و روز جشن را که در خانه پدرعروس در پایین خیابان برگزار می شد، تعیین کردند. آن شب آقای خامنه ای در آستانه ورودی ایستاده بود و از میهمانان استقبال می کرد. مراسم، آن طور که مرسوم خانواده های مذهبی و مقید آن زمان بود، برگزار شد.

پس ازعقد و پیش از هم خانه شدن، نوعروس خانواده خامنه ای باخبر شد که شوی ۲۵ ساله اش پا در میدان مبارزه دارد. "شاید اولین روزها و … یا هفته های پیوند [مان]… بود، مسائل سیاسی من به وسیله خودم برای ایشان مطرح شد… شاید قبلا هم می دانستند که من توی این مسائل سیاسی هستم، لکن مرا به [چشم] طلبه ای … که مورد توجه و علاقه… بزرگان و اساتید… هستم… نگاه می کردند.”



تاريخ : 7 / 5 / 1391برچسب:, | 8:23 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

یکی از دانشجویان قدیمی که سال ها قبل در آلمان درس می خواند ، تعریف می کرد که در مقطعی یک کالا - احتمالاً روغن یا برنج (خطا از نویسنده است) دچار کمبود و گرانی شد.
رادیو و تلویزیون اعلام کردند که در فلان فروشگاه ها ، این کالا را به قیمت ارزان عرضه می کنند تا کسانی که بنیه مالی مناسبی ندارند ، از این فروشگاه ها خرید کنند.
من و دوستانم ، به همان سبک و سیاق ایرانی ، فرصت را مغتنم شمردیم و به چند فروشگاه مراجعه کردیم و از هر کدام به اندازه سهمیه ای که می دادند ، خریدیم و به خانه مان که در آن مستأجر بود ، بازگشتیم.

آلمان

هنگام ورود ، صاحبخانه را که پیرزنی 80 ساله بود دیدیم. نگاهی به کیسه هایی که در دست داشتیم کرد و پرسید: این ها چی هستند؟

با شور و شوق برایش از زرنگی مان گفتیم و به او هم آدرس فروشگاه ها را دادیم و اعلام آمادگی کردیم که اگر بخواهد ،فردا برای او هم خرید ارزان کنیم.
پیر زن آلمانی به حرف هایمان گوش داد و سپس گفت: فردا به جای خرید برای من ، خانه مرا تخلیه کنید و از اینجا بروید!

با تعجب علت را پرسیدیم ؛ گفت: شما با این خریدهای مازاد بر نیازتان ، به جامعه آلمان خیانت کردید ؛ خانه من جای خیانتکاران نیست.



تاريخ : 3 / 5 / 1391برچسب:, | 9:22 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، موتور جست‌وجوی گوگل با تغییر لوگوی امروز خود، صد و پانزدهمین سالگرد تولد نخستین خلبان زن آمریکایی را که پرواز تک نفره در عرض اقیانوس اطلس انجام داده، را جشن گرفت.
 
به گزارش ایتنا، گوگل با تغییر لوگوی امروز خود، آملیا ارهارت را سوار بر هواپیمای تک نفره لاک‌هید وگا ۵بی (Lockheed Vega ۵B) را نشان می‌دهد که نام گوگل نیز زیر بال‌های این هواپیما حک شده است.


ارهارت نخستین زنی بود که توانست در ماه می ۱۹۳۲ با هواپیمای تک نفره لاک‌هید وگا ۵بی عرض اقیانوس اطلس را پرواز کند.

ارهارت در ۲۴ ژوییه سال ۱۹۸۷ در کانزاس به دنیا آمد و نخستین زنی بود که با پرواز بر فراز اقیانوس اطلس و توانست نشان صلیب پرواز را دریافت کند.

ارهارت چندین کتاب‌ پرفروش در مورد تجربیات پروازهایش نوشته است.
"۲۰ ساعت و ۴۰ دقیقه" در سال ۱۹۲۸ و "لذت آن" در سال ۱۹۳۲ از جمله این کتاب‌ها هستند.

۷۵ سال پیش، ارهارت در پروازی برفراز اقیانوس آرام در نزدیکی جزیره هاولند ناپدید شد و تاکنون فرضیه‌های مختلفی درباره علت مرگ او مطرح شده ‌است.



تاريخ : 2 / 5 / 1391برچسب:, | 8:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، زیست بوم نوشت: آیا این هم پلنگی است که می گوئید به گله هایتان حمله می کند؟ آیا خرسی است که کندوهای عسل تان را می خورد؟ آیا گرازی است که مزارع تان را شخم می زند؟ چطور می توانید این همه قلبی از سنگ را توی سینه تان جابجا کنید؟ این بومرنگ سنگدلی که پرتاب کرده اید یک روز برمی گردد و توی صورت خودتان می نشیند…
 
تفنگ تان را بر زمین بگذارید شکارچی های نشانه دار و بی نشان! این گلوله های سربی تان را چال کنید، دست هایتان را بشورید، بوی خون دارد دنیا را بر می دارد…. شرم تان باد اگر نام انسان را یدک می کشید… به این عکس نگاه نکنید! این عکس برای ندیدن است!
لطفاً این عکس را نبینید!/ اختصاصی



تاريخ : 29 / 4 / 1391برچسب:, | 10:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از عصر ایران :

یک شرکت چینی از تولید "لاک ناخن اسلامی" خبر داد که قرار است در ماه مبارک رمضان به کشورهای اسلامی صادر شود.

یک شرکت چینی اقدام به تولید یک نوع لاک ناخن کرده که به آسانی پاک می شود و برای پاک کردن آن نیازی به ماده شیمیایی "آستون" نیست.

شرکت چینی تولید کننده لاک ناخن جدید، آن را "اسلامی" خوانده چرا که زنان مسلمانان هنگام وضو گرفتن می توانند این لاک را به آسانی از روی ناخن خود پاک کنند.

به گزارش شفقنا به نقل از پایگاه اینترنتی "الوفد" مصر، هم اکنون "لاک ناخن اسلامی" طرفداران زیادی پیدا کرده و قرار است در ماه مبارک رمضان وارد بازار دیگر کشورهای اسلامی شود.



عقاب نیوز:

با آمدن فصل گرما انواع و اقسام پشه  و مگس و حشرات موذي در دسته هاي صد هزار تايي فوج فوج از راه ميرسند تا دمار از روزگار مردمان برآرند
 اين راه بسيار ساده و جذاب استفاده كنيد تا از هجوم مغول وار حشرات موذي برشما گزندي نرسد.
 
 
 
يك قوطي پلاستيكي نوشابه را از وسط نصف كنيد در نيمه ي پايين مقداري آب و شكر بريزيد
 
سپس نيمه ي بالايي را برعكس داخل نيمه ي پاييني قرار دهيد بنحوي كه تشكيل يك قيف بدهد.
 
 
 
تله ي حشرات شما آماده است!
 
حشرات جذب دي اكسيد كربن ميشوند همان طور كه جذب دي اكسيد كربن خروجي از تنفس شما ميشوند
 
 و در انتها همان گونه كه در تصوير هم مشاهده ميكنيد
 اين ترفند خيلي موثر است!
 
http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/41/11.jpg
 
 



تاريخ : 22 / 4 / 1391برچسب:, | 5:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از روزنامه خراسان :

مردی با تسلیم شکوائیه ای به قاضی شورای حل اختلاف گفت: چندی قبل خانه محقر و مخروبه ای را در چند کیلومتری حاشیه یکی از شهرک های مشهد خریدم اما چون وضعیت مالی مناسبی نداشتم اتاقی را که گوشه حیاط بود اجاره دادم. مدتی از اجاره منزل نگذشته بود که احساس می کردم فرزندان خردسالم دچار افسردگی شده اند. وقتی از سرکار به خانه می آمدم آن ها از من طلب «کباب» می کردند من که توان خرید «گوشت» را نداشتم هر بار با بهانه ای آن ها را دست به سر می کردم تا این که متوجه شدم هر چند روز یک بار از اتاقی که به اجاره واگذار کرده ام «بوی کباب» می آید و همین موضوع باعث شده تا فرزندانم از من تقاضای کباب بکنند.

شاکی این پرونده ادامه داد: دیگر طاقتم طاق شده بود هرچه سعی کردم برای فرزندانم کباب تهیه کنم نشد این در حالی بود که بوی کباب های مستاجرم مرا آزار می داد به همین دلیل از محضر دادگاه می خواهم رای به تخلیه محل اجاره بدهد تا بیش از این خانواده ام در عذاب نباشند.

قاضی باتجربه شورای حل اختلاف که سال هاست به امر قضاوت اشتغال دارد، هنگامی که این ماجرا را تعریف می کرد اشک در چشمانش حلقه زد او گفت: پس از اعلام شکایت صاحبخانه، مستاجر او را احضار کردم و شکایت صاحبخانه را برایش خواندم.

مستاجر که با شنیدن این جملات بغض کرده بود گفت: آقای قاضی! کاملا احساس صاحبخانه را درک می کنم و می دانم او در این مدت چه کشیده است اما من فکر نمی کردم که فرزندان او چنین تقاضایی را از پدرشان داشته باشند.

او ادامه داد: چندی قبل وقتی به همراه خانواده ام از مقابل یک کباب فروشی عبور می کردیم فرزندانم از من تقاضای خرید کباب کردند اما چون پولی برای خرید نداشتم به آن ها قول دادم که برایشان کباب درست می کنم.

این قول باعث شد تا آن ها هر روز که از سر کار برمی گردم شادی کنان خود را در آغوشم بیفکنند به این امید که من برایشان کباب درست کنم. اما من توان خرید گوشت را نداشتم تا این که روزی فکری به ذهنم رسید یک روز که کنار مغازه مرغ فروشی ایستاده بودم مردی چند عدد مرغ خرید و از فروشنده خواست تا مرغ ها را خرد کرده و پوست آن ها را نیز جدا کند.

به همین دلیل به همان مرغ فروشی رفتم و به او گفتم اگر کسی پوست مرغ هایش را نخواست آن ها را به من بدهد. روز بعد از همان مرغ فروشی مقداری پوست مرغ پرچربی گرفتم و آن ها را به سیخ کشیدم. فرزندانم با لذت وصف ناشدنی آن ها را می خوردند و من از دیدن این صحنه لذت می بردم. من برای شاد کردن فرزندانم تصمیم گرفتم هر چند روز یک بار از این کباب ها به آن ها بدهم اما نمی دانستم که ممکن است این کار من موجب آزار صاحبخانه ام شود.

قاضی شورای حل اختلاف در حالی که بغض گلویش را می فشرد ادامه داد: وقتی مستاجر این جملات را بر زبان می راند صاحبخانه هم به آرامی اشک می ریخت تا این که ناگهان از جایش بلند شد و در حالی که مستاجرش را به آغوش می کشید گفت: دیگر نگو! شرمنده ام من از شکایتم گذشتم!



تاريخ : 18 / 4 / 1391برچسب:پرچم ایران - اسرائیل * عقاب نیوز, | 11:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از خبر آنلاین:

پرچم ایران بر فراز مدرسه ای در اسراییل به اهتزاز در آمد.
مسئولان یک مدرسه مسیحی در " مار یوسف " اسراییل هنگامی که دیدند در محل نصب پرچم این مدرسه علاوه بر پرچم کشورهای آلمان، آرژانتین و اسپانیا پرچم ایران نیز نصب شده است ، شوکه شدند.
 

هنوز مشخص نیست که چه کسی و با چه انگیزه ای این پرچم را نصب کرده است اما وزارت آموزش اسراییل گفته است که در این باره تحقیق می کند. پلیس شهر نیز اعلام کرده است که نصب پرچم ایران یک عمل مجرمانه است و نیروهای پلیس برای یافتن فرد یا افراد خاطی تحقیقات خود را آغاز کرده اند.
 دکتر ریاض کامل مدیر این مدرسه با رد تعلق داشتن این پرچم به مدرسه گفت: " ما در انبار خود نه پرچم ایران و نه پرچم حزب الله را داریم و نمی دانم چه کسی بدون اطلاع ما این پرچم را نصب کرده است."

 



تاريخ : 9 / 4 / 1391برچسب:, | 2:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر :

گوساله عجیب الخلقه با 2 سر، 2 گردن ، چهار چشم ، چهار گوش صبح امروز در شهرستان آباده استان فارس متولد شد.
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان آباده گفت : این گوساله عجیب الخلقه در یکی از گاوداری های این شهرستان متولد شده و در حال حاضر سالم است.
فرخی علت این پدیده را اختلالات ژنتیکی اکتسابی و یا مادرزادی عنوان کرد .
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان آباده استفاده از داروهای ضد انگلی و یا سموم شیمیایی و بعضی داروها در زمان آبستنی را علت تولد این پدیده نادر عنوان کرد.
شهرستان آباده درفاصله 274 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است .