تاريخ : 10 / 9 / 1392برچسب:, | 7:31 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سرویس رهگیری مرسولات نظام وظیفه از طریق سامانه رهگیری مرسولات ناجای پورتال شرکت پست ارایه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از فارس، در راستای تحقق دولت الکترونیک، شرکت پست طی همکاری صورت گرفته با ناجا، امکان رهگیری مرسولات نظام وظیفه را از طریق پورتال شبکه پستی به آدرس الکترونیکی www.post.ir برای فراهم کرده است.

در همین ارتباط متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پورتال شرکت پست، بخش «خدمات الکترونیکی»، به سامانه «رهگیری مرسولات ناجا» وارد شده سپس در بخش انتخاب سند عبارت «نظام وظیفه» را برگزیده و با ورود کد ملی و کد امنیتی مورد نظر از سرنوشت مرسوله خود مطلع شوند.

از طریق این سامانه مرسولات خدمات خودرویی و گواهینامه نیز قابل رهگیری است.



تاريخ : 9 / 9 / 1392برچسب:مرد جنگلی,شناسنامه,عقاب نیوز, | 2:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

محمد، پیرمردی ۷۰ ساله است که در روستاهای شمال زندگی می‌کند و حدود سه سال پیش شناسنامه‌دار شده است.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازمیاندرود : سفری 30 کیلومتری به قلب جنگل های شمال ، سفری از مرکز شهرستان میاندرود به سمت روستایی در دورترین نقطه شهرستانی نوپا آغاز کردیم نقطه ای که پیش تر رسم و رسوم هایش را در عزاداری ها بوِیژه علم گردش شنیده بودیم.

سرزمینی در دل جنگل  های کمتر دست خورده مازندران، با مردمانی باصفا و ساده اما پرتلاش و سخت کوش، اینجا سنه کوه روستایی با 46 خانوار است.

هدف از پیمودن این مسیر و رسیدن به این روستا هم صحبت شدن با مردی است که 70 سال مجرد است و پا به پای درختان جنگل روزگار سپری کرده و در خوشی و ناخوشی جنگل یار آن بوده است و سوز سرما و نداشتن کمترین امکانات رفاهی و بهداشتی سبب نشد تا از آن دل بکند.

نام این مرد پرتلاش محمدجان است ، محمدجان که در یک اتاق دودگرفته و گلی زندگی می کند از دوران جوانی اش می گوید از سختی و مرارت هایی که کشیده بود از چگونگی تامین غذا تا تهیه هیزم و ...

در اطراف خانه اش چوبهایی را دیدیم که سنگینی اش آدم را به وحشت می انداخت و فکر اینکه آن را یک نفر به تنهایی جابه جا کند  غیر باور بود اما محمدجان به تنهایی آنها را  از دل جنگل آورده بود تا در زمستان مشکلی بابت گرمای اتاق تنگ و نمورش نداشته باشد.

یکی از ویژگی های جالب محمدجان اینست که به ندرت به شهرهای اطراف میرود و همواره در دل جنگل بوده ، خودش می گوید با شهر و مردم شهر غریبه هستم و نمی توانم شلوغی آن را ببینم و همیشه دوست دارم در آرامش باشم.

او گفت: اگر گاهی بخواهم به شهر بروم چون در روستا وسیله نقلیه وجود ندارد مسیر 30 کیلومتری تا شهر را پیاده میروم تا مایحتاج زندگی را خریداری کنم.

محمدجان زندگی روستایی را دوست دارد زندگی در دل جنگل های دست نخورده میاندرود را از شانس های خود می داند.

نقاط عجیب و قابل تامل در زندگی محمدجان فراوان دیده می شود از 70 سال زندگی مجردی تا نداشتن شناسنامه تا همین چندسال پیش.

محمدجان از زندگی مجردی خرسند نیست اما گفت چاره ای نداشتم چراکه همواره در سختی زندگی کردم و دوست نداشتم فرد دیگری را در سختی  قرار دهم ، همدمش گاو و گوسفند و مرغ و اردک های پرورش داده دست خودش است و بس.

از او پرسیدیم چطور امکان دارد شما بعد از این همه سال تازه شناسنامه گرفتید و آیا با نداشتن شناسنامه کارهای بانکی و کارهای دیگر به مشکل برنخورده بودید که او راحت و روان به ما گفت نیازی به شناسنامه نداشتم و رفت و آمدی به شهر نداشتم و پول های خودم را به امانت در اختیار فردی امین قرار می دهم و هرگاه که احتیاج دارم از آن فرد می گیرم.

محمدجان که با همان زبان ساده و شیرین روستایی درحالی که هم با ما سخن می گفت و هم در حال هیزم کردن برای روزهای سرد زمستان در جنگل بود از چگونگی اطلاع خودش از اوضاع و احوال کشور گفت از اذان صبح که برای انجام امورات خود و رسیدگی به دام از خانه بیرون می روم تا اذان مغرب مشغول فعالیت هستم وقتی برای اینکه بخواهم از اخبار آگاه شوم ندارم.

محمدجان عشق بی حدی به زندگی روستایی دارد و از دوام و استقامت خود بسیار سخن می گوید.

این پیرمرد با صفا روستای سنه کوه تعداد 30 راس گاو دارد و به آنها رسیدگی می کند و نکته جالب و قابل تامل اینجاست که او به اندازه نیازش شیر گاوها را می دوشد و مابقی را بحال خود رها می سازد و کسی نیست که از این شیرها استفاده کند  چراکه محمدجان می گوید مسیر به روستا مناسب نیست و کمتر فردی برای خرید شیر گاوهایش به این روستا می آید و خواستار این بود که مسولان فکری بحال این مسئله بکنند.

یکی دیگر از نکات مثبت زندگی این مرد ساده دل سنه کوهی بیمار نشدنش در طول این سال هاست ، محمدجان خودش راز این را در زندگی سالم و استفاده از غذای سالم در دل جنگل می داند.

ولی نگران از آینده است که اگر زمین گیر شود کسی نیست بداد او برسد و از او نگهداری کند.

دلمان نمی آمد از محمدجان خداحافظی کنیم اما تاریکی هوا و در پیش بودن مسیری ناهموار مجبور به  خداحافظی شویم.

 



تاريخ : 24 / 8 / 1392برچسب:, | 6:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازهفته‌نامه «حاشیه»، گزارشی از محله‌های بالاشهر تهران و هیأت‌هایی که نه تمام ۱۰ شب اما در چند شب خاص نذری‌های جالبی می‌دهند، منتشر کرده است.

  این گزارش در پی می‌آید:

منوی «ناهار» رستوران فارسی، پیشنهاد «شام» هیأت

ظهر عاشورا، شام‌ غریبان و سوم امام سه‌ شبی هستند که یک هیأت در حوالی خیابان پاسداران نذری پخش می‌کند. اگر از اهالی این محل باشید حتما وصف نوع غذاهایی که در این شب پخش می‌شود را شنیده‌اید؛ غذاهای نا‌متعارف مثل میگوسوخاری و البته با کیفیت بالا. هیأتی که برای این سه‌ شب پول زیادی خرج می‌کند و گفته می‌شود علی دایی هم یکی از بانیان این هیأت است. البته وقتی این مسأله را با دختر بانی اصلی هیأت مطرح می‌کنیم، آن را نه تأیید می‌کند و نه تکذیب اما به دیگر سوالات ما پاسخ می‌دهد تا بدانیم چرا این هیأت این سبک نذری را انتخاب کرده و آیا در دیگر مناطق تهران هم نذری پخش می‌کند یا نه.

طبق گفته‌های او، از حدود ۲۰ سال پیش این هیأت راه‌اندازی شده است. اوایل تمام ۱۰ شب محرم نذری می‌دادند اما کم‌کم تبدیل به سه شب شد. چیزی که این هیأت را معروف کرده، نه غذاهای خاص که بیشتر به‌ دلیل مداحان مشهور و روضه‌خوان‌هایی است که به اینجا می‌آیند. همین دلیل هم باعث شده تا در قسمت مردانه از همه تهران و به‌خصوص شرق تهران پا به این هیأت بگذارند و معمولا هم چندین سال است که پای ثابت این هیأت شده‌اند. غذاهای این سه شب که یکی از ویژگی‌های اصلی هیأت خیابان پاسداران محسوب می‌شود از رستوران فارسی گرفته می‌شود و منوی روز رستوران مشخص می‌کند که نذری هر شب چه غذایی باشد. به همین دلیل، هم کیفیت غذا بالاست و هم نوع غذاهایی که توزیع می‌شود، متنوع است. میگو سوخاری، کباب چنجه و کباب برگ غذاهایی بودند که سال گذشته بین عزاداران پخش شد.

در کنار غذای اصلی یک بسته که شامل سالاد، ماست، زیتون، ژله یا کارامل و نوشابه است هم به عزاداران داده می‌شود. البته این هیأت در قسمت خانم‌ها تنها برای فامیل مراسم برگزار می‌کند اما قسمت مردانه عزاداری مفصل و کاملی دارد که ورود به آن برای عموم آزاد است.

بانیان این هیأت غیر‌ از سه‌ شب برنامه مفصلی که در خیابان‌های بالای شهر تهران برگزار می‌کنند، دو گاو هم در ظهر عاشورا در خیابان ۱۵ خرداد قربانی می‌کنند و گوشت آن را بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده و البته اهالی همان محل هستند توزیع می‌کنند و این‌طور نیست که صرف نذری در خیابان‌های شمال شهر تهران باقی بماند.

گفته می‌شود بازیگران و افراد مشهور به این هیأت می‌آیند و اتفاقا همین مسأله یکی از دغدغه‌های اصلی بانیان هیأت است که مردم برای دیدن افراد مشهور پا به این هیأت نگذارند و صرف عزای امام‌ حسین (ع) دغدغه اصلی عزاداران باشد.

خود بانیان هیأت تجربه حضور در هیأت‌های مرکز شهر را داشته‌اند و تفاوتی بین هیأت خود و هیأت‌های دیگر قائل نمی‌شوند و معتقدند هر کسی در حد توان خود برای عزاداری امام‌ حسین (ع) کاری انجام می‌دهد و نباید با نوع غذا یا مداحانی که به یک هیأت می‌آیند، ارزش آن سنجیده شود.

پخش رانی بین دسته‌های سینه‌زنی

فکر چای‌ خوردن در خیابان‌های بالای شهر را از ذهنتان دور کنید. اینکه در بین دسته‌های سینه‌زنی شربت آبلیمو پخش شود یا به‌ دلیل سردی هوا شیرکاکائو نذری دهند لااقل مربوط به خیابان‌های معمولی شهر تهران است.

سال گذشته در شب عاشورا در میدان محسنی رانی توزیع می‌شد. البته این رانی به‌ همراه یک پکیج کامل از کیک و بسته‌های خوراکی دیگر در بین مردم پخش شد و به دست عزاداران امام‌ حسین (ع) رسید. به‌ هر حال مهم این است که عزاداران امام‌ حسین (ع) وقتی برای سینه‌زنی و علم‌کشی به خیابان‌ها می‌آیند، گلویی تازه کنند و پذیرایی شوند. اصلا هم مهم نیست که این پذیرایی با رانی‌های ۱۲۰۰ تومانی باشد یا شربت‌های معمولی.

صفی که برای گرفتن نذری بسته می‌شود

یک پرس چلوکباب با برنج ایرانی و گوشت راسته گوسفندی به‌ همراه یک پکیج همراه که شامل دسر و کارامل، نوشابه پپسی یا رانی، آدامس، ماست و سماق داده می‌شود، یکی از نذری‌های خیابان شهرآراست که بین ۸۰۰ نفر توزیع می‌شود. البته ۲۰۰ پرس هم برای فامیل در نظر گرفته می‌شود. برای این نذری ظهر تاسوعا، مردم خیابان‌های اطراف صف می‌کشند تا از این نذری خاص که خرج زیادی برای آن شده است، استفاده کنند. خرجی که برای یک ظهر تاسوعا با چنین کیفیتی می‌شود، ممکن است با پنج شب نذری یک غذای معمولی برابر باشد.

نیاوران و چنجه‌های ظهر عاشورا

در خیابان نیاوران هم هیأتی هست که ظهر عاشورا نذری می‌دهد. این نذری هم متفاوت است. هیأتی که غذاهایش را بین اهالی محل هم پخش می‌کند و به مردم کوچه و خیابان می‌دهد. یک پرس کباب چنجه نذر ظهر عاشورای این هیات است. جالب اینجاست که با وجود چنین نذرهایی کسی دم در خانه برای گرفتن غذا صف نمی‌ایستد و همسایه‌ها وقتی زنگ در خانه‌شان زده می‌شود، متوجه می‌شوند که باید غذای ظهر عاشورای خودشان را تحویل بگیرند.

از ما بهتران ...

آدم‌های مهم و به‌خصوص پولدار هم که همیشه مرکز توجه بوده‌اند. اینکه مثلا علی پروین در این شب‌ها کجا خرج می‌دهد و بانی چه هیأتی است یا علی دایی چه شب‌هایی و کجای تهران خرج می‌دهد، همواره جالب توجه بوده است. حالا در کنار این اسامی مشهور به‌ برخی اسم‌ها می‌رسیم که این روزها به‌ عنوان سوپرمیلیاردرهای ایران شناخته می‌شوند. علی انصاری، رئیس بانک آینده و رئیس شورای سیاستگذاری مبل ایران این روزها جزو پنج مرد پولدار ایران شناخته می‌شود. کسی که در تمام ۱۰ شب محرم در مسجدی در خیابان ولیعصر (بالاتر از پارک‌وی) نذری می‌دهد. این مسجد را که خود انصاری‌ها ساخته‌اند، تنها مسجد اطراف خیابان ولیعصر است که به سبک مساجد مدینه ساخته شده و جلوه خاصی به این خیابان داده است. تمام ۱۰ شب اول محرم، علی انصاری به‌ همراه برادرانش از عزاداران امام‌ حسین (ع) در این مسجد میزبانی می‌کند.



تاريخ : 18 / 8 / 1392برچسب:, | 12:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

داماد که «احمد محمد دوره» نام دارد پس از عروسی در این باره گفت: «امروز خداوند به من کمک کرد تا به آرزوی خود برسم».

آفتاب: دات نت: داماد ۱۱۲ ساله همچنین می‌گوید مدتی صبر کرده است تا عروس بزرگتر شود و پس از آن از وی تقاضای ازدواج نموده است.


یک مرد سومالیایی که ادعا می‌کند ۱۱۲ سال سن دارد برای بار ششم ازدواج کرده است. ازدواج این پیرمرد ۱۱۲ ساله اما این بار اندکی متفاوت است، چرا که وی با دختری تنها ۱۷ ساله ازدواج نموده است.



این در حالی است که صدها نفر از مردم در مراسم عروسی داماد و عروس حضور به هم رساندند.



تاريخ : 16 / 8 / 1392برچسب:لاله,لادن,دوقلوها,به همچسبیده,عقاب نیوز, | 8:2 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مسئول تشریح جسد لاله و لادن با اینکه تا به حال هزاران جسد را تشریح کرده می‌گوید هنگام تشریح جسد لاله و لادن حس متأثر کننده‌ای داشته و وضعیت تشریح اجساد آنها نشان داد که از اول نباید این دوخواهر زیر تیغ جراحی بروند.
 
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از فارس کمتر کسی است که نام لاله و لادن دو خواهر دوقلویی که از ناحیه سر به هم چسبیده بودند را نشنیده باشد. خواهرانی که 29 سال از عمر خود را با هم رفتند و با هم آمدند.
 
وقتی لاله رشته مدیریت در شهر یزد و لادن در رشته حسابداری شهر کرج قبول شد. همه به این فکر می‌کردند که چطور این دو خواهر به هم چسبیده همزمان می‌‌توانند هم در یزد باشند و هم در کرج. نتیجه این شد که رئیس جمهور وقت به وزیر علوم دستور داد تا دوقلو‌ها با سهمیه ریاست جمهوری سر کلاس حقوق دانشگاه تهران بنشینند.
 
 
لاله دوست داشت خبرنگار شود و لادن وکالت مردم را در شیراز برعهده بگیرد.
 
علی‌رغم مراجعه به پزشکان مختلف مغز و اعصاب، هیچ کس زیر بار انجام جراحی برای جدا کردن این دوخواهر نرفت و بالاخره قرعه به نام بیمارستان رافلز در سنگاپور افتاد.
 
تنها ساعتی پس از آغاز جراحی به دلیل خونریزی بیش از حد لادن از دست رفت و لاله هم بعد از 10 ساعت و نیم به لادن پیوست.
 
 
اکنون با گذشت 10 سال از فوت این دو خواهر قره داغی، رئیس تالار تشریح پزشکی قانونی در مورد مرگ لاله و لادن دوقلوی به هم چسبیده می‌گوید: با آنکه ما بسیار با تشریح اجساد سر و کار داریم ولی هنگام تشریح جسد این دو خواهر بسیار متأثر شدم.
 
وی می‌افزاید: من شخصاً خودم این دو خواهر را تشریح کردم و مشخص شد که از ابتدا این دو نباید تحت عمل جراحی جدا شدن قرار می‌گرفتند چرا که در ناحیه عروق مغز چند رگ مشترک حیاتی داشتند که در صورت جراحی، مرگ آنها محرز بود و امکان زنده نگهداشتن این دو اصلاً وجود نداشته است.
 
قره داغی اذعان می‌کند: پزشکان ایرانی نیز از ابتدا می‌دانستند که در صورت انجام چنین جراحی لاله و لادن جان خود را از دست خواهند داد و به دلیل اخلاق این کار را انجام ندادند اما یک پزشک آسیای جنوب شرقی حاضر شده بود این کار را بکند که به نظر می‌رسد صرفاً جنبه شهرت و رسانه‌ای بودن مطلب را در نظر گرفته بودند تا جنبه کار. این دو خواهر به جز اشتراک در چند رگ مغز بقیه اندامهایشان طبیعی و جدا بود.



تاريخ : 3 / 8 / 1392برچسب:, | 7:3 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تحقیقات نشان می‌دهد مرگ آگاهی در بعضی از حیوانات وجود دارد و با مطالعه دقیق رفتار آنها می‌توان نتیجه گرفت که لحظات پایان عمر حیوانات برای خودشان و اطرافیانشان قابل درک است.

به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از جام، شامپانزه‌ها شبیه‌ترین موجودات به انسان به لحاظ تکاملی هستند و خصوصیات فیزیکی و روانشناختی مشابه زیادی با انسان‌ها دارند.

زیست شناسانی که مدت ها محل زندگی شامپانزه‌ها در باغ‌وحش اسکاتلند را زیر نظر گرفتند برای مثال به مرگ شامپانزه ماده پنجا‌ه ساله‌ای در سال ۲۰۰۸ اشاره می‌کنند.

در آخرین ساعات زندگی این شامپانزه، همه اعضای گروه روی سکوی نزدیک او جمع شده و آرام پوست او را نوازش می‌کردند. پس از مرگ این شامپانزه ماده، همه از او دور شدند و تنها دختر او تمام شب را کنار مادرش باقی ماند. نکته جالب دیگر این که حتی پس از چند روز و عادی شدن رفتار شامپانزه‌ها، آن ها تا چند روز روی سکویی که شامپانزه پیر آخرین ساعات زندگی‌اش را روی آن گذراند، جست‌وخیز نمی‌کردند.

فیل

تحقیقات زیادی اثبات می‌کند که فیل‌ها نسبت به مرگ آگاهند و در لحظات مرگ با یکدیگر مهربان‌تر می‌شوند و نه تنها خویشاوندان درجه اول بلکه بقیه فیل‌ها نیز نسبت به فیلی که لحظات آخر زندگی را می‌گذراند، توجه ویژه دارند و با حالتی حاکی از ترحم تلاش می‌کنند نیازهای او را رفع کنند. برای نمونه فیلی که در حال مرگ بود، پنج خانواده از فیل‌های دیگر به حالت پرستاری به فیل در حال مرگ سر می‌زدند و به او برای زنده ماندن کمک می‌کردند.

قو:

قوها پرندگان زیبا و از مخلوقات خارق‌العاده خداوند هستند. در افسانه‌های قدیمی آمده که قوی گنگ در طول عمر هیچ صدایی تولید نمی‌کند و تنها در نزدیکی لحظات مرگ، به گوشه‌ای دنج پناه برده و آوازی زیبا به عنوان اختتامیه عمر خود می‌خواند که با اتمام آواز جانش را از دست می‌دهد. هنوز کسی به درستی نمی‌داند که آیا قوها واقعا آخرین لحظه‌های زندگی خود را تشخیص می‌دهند یا خیر اما افسانه‌ها و تعاریف نمادین در مورد این جانداران زیبا هم چنان در فرهنگ‌های مختلف پابرجاست.

تحقیقات نشان می‌دهد مرگ آگاهی در بعضی از حیوانات وجود دارد و با مطالعه دقیق رفتار آنها می‌توان نتیجه گرفت که لحظات پایان عمر حیوانات برای خودشان و اطرافیانشان قابل درک است.

به گزارش مشرق به نقل از جام، شامپانزه‌ها شبیه‌ترین موجودات به انسان به لحاظ تکاملی هستند و خصوصیات فیزیکی و روانشناختی مشابه زیادی با انسان‌ها دارند.

زیست شناسانی که مدت ها محل زندگی شامپانزه‌ها در باغ‌وحش اسکاتلند را زیر نظر گرفتند برای مثال به مرگ شامپانزه ماده پنجا‌ه ساله‌ای در سال ۲۰۰۸ اشاره می‌کنند.

در آخرین ساعات زندگی این شامپانزه، همه اعضای گروه روی سکوی نزدیک او جمع شده و آرام پوست او را نوازش می‌کردند. پس از مرگ این شامپانزه ماده، همه از او دور شدند و تنها دختر او تمام شب را کنار مادرش باقی ماند. نکته جالب دیگر این که حتی پس از چند روز و عادی شدن رفتار شامپانزه‌ها، آن ها تا چند روز روی سکویی که شامپانزه پیر آخرین ساعات زندگی‌اش را روی آن گذراند، جست‌وخیز نمی‌کردند.

فیل

تحقیقات زیادی اثبات می‌کند که فیل‌ها نسبت به مرگ آگاهند و در لحظات مرگ با یکدیگر مهربان‌تر می‌شوند و نه تنها خویشاوندان درجه اول بلکه بقیه فیل‌ها نیز نسبت به فیلی که لحظات آخر زندگی را می‌گذراند، توجه ویژه دارند و با حالتی حاکی از ترحم تلاش می‌کنند نیازهای او را رفع کنند. برای نمونه فیلی که در حال مرگ بود، پنج خانواده از فیل‌های دیگر به حالت پرستاری به فیل در حال مرگ سر می‌زدند و به او برای زنده ماندن کمک می‌کردند.

قو:

قوها پرندگان زیبا و از مخلوقات خارق‌العاده خداوند هستند. در افسانه‌های قدیمی آمده که قوی گنگ در طول عمر هیچ صدایی تولید نمی‌کند و تنها در نزدیکی لحظات مرگ، به گوشه‌ای دنج پناه برده و آوازی زیبا به عنوان اختتامیه عمر خود می‌خواند که با اتمام آواز جانش را از دست می‌دهد. هنوز کسی به درستی نمی‌داند که آیا قوها واقعا آخرین لحظه‌های زندگی خود را تشخیص می‌دهند یا خیر اما افسانه‌ها و تعاریف نمادین در مورد این جانداران زیبا هم چنان در فرهنگ‌های مختلف پابرجاست.

 



تاريخ : 30 / 7 / 1392برچسب:urhf kd,c,عقاب نیوز, | 10:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

همانطور که می‏دانید در گوشی‏های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‏ای دایورت می‏کنید،

 به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل ازگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‏گردد. در نتیجه هیچ کس نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‏گاه زنگ نخواهد خورد.

بسیاری افراد از این کار جهت این‏که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‏کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‏توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‏زده می‏شود که چطور شما توانسته‏اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‏تان دایورت شود! این ترفند بر روی کلیه گوشی‏هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است.

نحوه کار بسیار ساده است.

شما بایستی شماره خودتان را بر روی شماره‏ای که قصد دارید با آن تماس بگیرید دایورت کنید، سپس از خط خودتان با خط خودتان تماس بگیرید!

به همین سادگی و همین پیچیدگی که گفته شد!

جهت فهم بیشتر مثالی می‏زنیم:

فرض کنید شماره شما ۰۹۱۲۰۰۰۰۰۰۰ است. شماره فردی هم که قصد دارید با او تماس بگیرید (که خطش را دایورت کرده است) ۰۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰ است.

در گوشی به بخش مربوط به تنظیمات Divert (در بعضی گوشی‏ها Call Forwarding) بروید.

خط خود را بر روی شماره ۰۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰ که شماره فرد مورد نظر است دایورت کنید.

اکنون توسط همین گوشی و همین خط خودتان که اکنون دایورتش کرده‏اید با شماره ۰۹۱۲۰۰۰۰۰۰۰ که شماره خودتان است تماس بگیرید.

با این کار خط طرف مقابل زنگ می‏خورد و شما بوق آزاد می‏شنوید که به منزله برقرای تماس مستقیم با فرد مورد نظر است؛ به این ترتیب از دایورتی که صورت گرفته عبور کرده اید.

این ترفند بر روی کلیه خطوط تلفن همراه اعم از همراه اول، ایرانسل و تالیا تست شده و قابل انجام است

در پایان دقت کنید پس از برقراری تماس، خط خود را از حالت دایورت خارج کنید.



تاريخ : 25 / 7 / 1392برچسب:, | 1:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سرما خوردگی بیماری است که شاید ساده و بی دردسر باشد اما می تواند بیمار را چند روزی زمین گیر کرده و از کار و زندگی بیاندازد. این بیماری بسیار ساده است و می توان به راحتی از آن پیشگیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازگروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، یک ماهی از پاییز می گذرد و دیگر حال و هوای تابستان کاملا از بین رفته است و این هوای دوگانه پاییز است که این روزها میهمان ما شده است. سرماخوردگی یکی از سوغاتی هایی است که پاییز به همراه خود می آورد و باید همیشه مراقب آن باشیم زیرا این بیماری می تواند کار انسان را حتی برای چند روز مختل کند.

** وسواس شست و شوی دست داشته باشید تا دیگر در این فصل سرمانخورید. این فصل، زمانی است که ویروس ها در آسمان پراکنده شده اند و نمی توان از آن ها پیشگیری کرد از این رو ممکن است ویروس های مختلف به دستان شما چسبیده و مبتلایتان کند. همیشه و قبل از هر کاری دست خود را کاملا بشویید.

** نشانه های سرماخوردگی را حتی اگر بسیار کم هم بود جدی بگیرید. یک سرفه یا چند عطسه پشت سر هم می تواند نشانه های اصلی به وجود آمدن سرماخوردگی در بدن باشد پس هیچوقت چند نشانه ساده را نادیده نگیرید. به غیر از این نشانه ها دردگرفتن عضلات نیز می تواند نشانه های مهمی از سرماخوردگی باشد.

** یکی از بدترین عادت هایی که می تواند خیلی راحت ویروس را وارد بدن شما کند جویدن ناخن است. اگر قصد دارید از سرماخوردگی پیشگیری کنید بهتر است جویدن ناخن را فراموش کنید زیرا با اینکار خودتان جرم ها را به بدنتان دعوت می کنید. البته وارد شدن سرماخوردگی از طریق دهان می تواند خیلی مخرب تر از راه های دیگر باشد.

** محیط اطراف خود را کاملا تمیز و پاک کنید زیرا اولین نقطه ای که ممکن است شما را آلوده کند همین اطراف خودتان و محل کار شماست. خانه خود را هر هفته یکبار ضدعفونی کنید. اگر روی میز غذامیخورید حتما یک سفره یا دستمال روی آن پهن کنید. این یکی از ساده ترین راه های جلوگیری از آلوده شدن به سرماخوردگی است.

** خودتان به فکر سلامتی باشید و همیشه در این تفکر باشید که ممکن است روزی سرمابخورید پس مهمترین کار واکسینه کردن است. این روزها واکسن های بهداشتی در درمانگاه ها وجود دارد و می توانید از آن ها استفاده کنید. غیر از واکسن زمان خواب خود را نیز تنظیم کنید تا روزی 8 ساعت خواب مفید داشته باشید.



تاريخ : 18 / 7 / 1392برچسب:, | 9:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از فارس: یک مسافر با تمام بی تجربگی خود در خصوص فرود هواپیما توانست به خلبان کمک کند و جان مسافران را نجات دهد.

به گزارش یورونیوز،‌ سرنشین بی تجربه یک هواپیمای سبک، پس از آنکه خلبان به دلیل بیماری از ادامه هدایت آن ناتوان ماند، توانست فرود موفقیت آمیزی داشته باشد.

این هواپیما سه‌شنبه شب در فرودگاه «هامبرساید» واقع در شمال انگلستان فرود آمد؛ پس از فرود هواپیما، خلبان آن درگذشت.

تحقیق درباره علت مرگ او در دست اقدام است، برج مراقبت، سرنشین این هواپیما را برای فرود بر باند راهنمایی کرده است.



تاريخ : 17 / 7 / 1392برچسب:, | 12:49 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

زن عربستانی نمی دانست زمانی که عکس خود را در لحظه بوسیدن اسب محبوبش روی تویتر قرار می دهد، باید با زندگی مشترک خداحافظی کند.

 به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز   به نقل ازگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،العالم به نقل از روزنامه عرب زبان " الوئام " نوشت: زن عربستانی در صفحه تویتر خود نوشت که غیرت شوهرش زمانی به جوش آمد  که عکس او را هنگام بوسیدن اسب روی صفحه تویتر مشاهده کرد و بلافاصله او را طلاق داد.

این زن عربستانی در صفحه شخصی خود نوشت ازجداشدن از مرد زندگی اش به هیچ وجه پشیمان نیست زیرا به گفته وی شوهرش آنقدر سطح فکری پایینی دارد که فرقی بین اسب و انسان قائل نیست.






زن مطلقه عربستانی افزود: من به گذاشتن عکس بوسیدن اسب در صفحه شخصی ام افتخار می کنم، زیرا این عکس نشان دهنده علاقمندی ام به اسب های اصیل عربی است.

وزارت دادگستری عربستان در آخرین آمار خود میانگین طلاق را 21 درصد اعلام کرده است.

در هر ماه یک هزار مورد طلاق ، در هر روز 69 مورد و در هر ساعت 3 مورد طلاق در عربستان ثبت می شود .

گزارش دیگری حاکیست که میانگین طلاق در عربستان 35 درصد بیشتر از میانگین جهانی است.



تاريخ : 9 / 7 / 1392برچسب:, | 7:59 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

خرید و فروش زنان افغان در ایالت تنگرهار افغانستان به یک امر عادی تبدیل شده است و در هر روز دو زن در این منطقه به فروش می رسد

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از ره به ری، اخبار رسیده از تنگرهار حکایت از آن دارد ، میانگین قیمت هر زن که در ایالت تنگرهار افغانستان به فروش می رسد ، ۵۳۰ الی۳۳۰۰ دلار می باشد. 

اسدالله احمدی، پژوهش گر افغانی در این باره می گوید : میانگین دو زن در یک روز در ایلت تنگرهار به فروش می رسد.


بی بی زیور یکی از قربانیان این رسم و رواج بوده و از بیان داستان خویش احساس شر م خجالت مینماید. بی بی زیور از باشنده گان قریه شینواری میباشد که توسط شوهر دومش به فروش رسیده بود. 


بی بی زیور در مورد این جریان تلخ این چنین می گوید : که از شوهر اولی اش سه طفل داشت و بعد از مرگ وی با برادر شوهرش مطابق به رسم رواج عروسی نمود و شوهر دومی اش وی را به یک مرد پاکستانی در آن طرف سرحد به فروش رسانید. وی میگوید وقتی که وی به فروش رسیده بود ۴۰ سال عمر داشت و در مقابل ۱۲۰۰۰۰ کلدار پاکستانی به فروش رسیده بود. کلدار پاکستانی تقریبأ پول رایج در مناطق شرقی افغانستان میباشد که مطابق به نرخ تبادله ی امروز ۱۲۰۰۰۰کلدار پاکستانی تقریبأ ۱۳۰۰ دلار امریکایی میگردد. 


بی بی زیور میگوید مرد پاکستانی که وی را خریداری نموده بود در یکی از مناطق دور دست پاکستان زنده گی مینمود و برای وی ممکن نبود که دوباره به قریه اش برگردد و ناچار ۱۷ سال با وی زنده گی نمود و وقتی که وی پیر و سالمند گردید از طرف شوهرش یعنی مرد که وی را خریداری نموده بود رانده شد. حالا او میگوید که من روی ندارم که دوباره به قریه و پیش خویشاوندانم برگردم زیرا من فروخته شده ام و این یک نام شرم آور برای من است.

 



تاريخ : 3 / 7 / 1392برچسب:, | 12:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
این روزها زیاد می‌گویند که احساسات مرده است؛هر روز در گوشه‌ای از جهان خبر حادثه‌ای می‌آید که کسی باور نمی‌کند فرزندی در حق پدر و مادرش انجام داده یا برای بچه‌ای سرنوشتی تلخ از سوی خانواده‌اش رقم زده شده باشد. یک بچه ۲ ساله در چین اما این روزها به خاطر عشق به مادرش نظر همه رسانه‌ها را جلب کرده است. پسر بچه‌‌ای که برای مادرش،مادری می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از "ندای انقلاب" به نقل از مجله مهر، این روزها زیاد می‌گویند که احساسات مرده است؛هر روز در گوشه‌ای از جهان خبر حادثه‌ای می‌آید که کسی باور نمی‌کند فرزندی در حق پدر و مادرش انجام داده یا برای بچه‌ای سرنوشتی تلخ از سوی خانواده‌اش رقم زده شده باشد. یک بچه ۲ ساله در چین اما این روزها به خاطر عشق به مادرش نظر همه رسانه‌ها را جلب کرده است. پسر بچه‌‌ای که برای مادرش،مادری می‌کند.
 
ژانگ رونگسیانگ،در سال ۲۰۱۰ دچار یک تصادف شدید شد؛ تصادفی که فلج شدن و به کما رفتن او را رقم زد. وقتی مردم این زن جوان را به بیمارستان رساندند پزشکان متوجه شدند که او باردار است. آزمایش‌ها نشان داد بچه آسیبی ندیده است اما برای به دنیا آمدنش هم‌زمان نیاز بود. ژائو دجین،همسر این زن ۵ ماه از او در خانه مراقبت کرد تا پزشکان توانستند با عمل سزارین پسر این خانواده را در سال ۲۰۱۱ به دنیا آورند؛ پسری که نامش کین‌بائو گذاشته شد.
این پسر همیشه در کنار مادرش بود که همچنان در کما به سر می‌برد و پزشکان از بهبودش قطع امید کرده بودند. یک روز اما در ماه می امسال صدای کین‌بائو و طنین حرفهایش،مادر را از کما بیرون آورد و ژانگ یک بار دیگر چشم‌هایش را باز کرد.
پزشکان می‌گویند تنها صدای فرزند بوده که باعث شده مادر به زندگی بازگردد و بخواهد دنیا را بار دیگر برای او ببیند. ژانگ رونگسیانگ با وجود بیرون آمدن از کما اما فلج است و نمی‌تواند از جایش تکان بخورد. پسر ۲ ساله این خانواده فقیر اما آن‌قدر بزرگ است که برای مادرش،مادری کند. کین‌بائو می‌داند که مادرش با ناتوانی از جویدن غذا دیگر علاقه‌ای به غذاهای بیمارستانی و مایعات ندارد. به همین خاطر او هر روز غذاها را می‌جود و دهان به دهان به مادرش می‌دهد تا او را با طعمی جدید خوشحال کند.



کین‌بائو با ۲ سال سن حالا کارش هر روز مراقبت از مادرش و خنداندن او با مزه‌بازی‌هایش است تا امید را در او زنده نگه دارد. او می‌داند که با وجود فلج بودن مادرش به او بازگشته است؛پسر ۲ ساله مادری را تمام کرده است.



تاريخ : 29 / 6 / 1392برچسب:, | 1:11 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

خواهران سوترلند,خواهران عجیب غریب سوترلند

خواهران سوترلند با نام های سارا، ویکتوریا، ایزابلا، گریس، نااومی، مری و دورا هر کدام موهایی به بلندی ساق پاهایشان داشتند، که جمعا طول موهایشان به بیش از ۱۱ متر می رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا خواهران سوترلند با نام های سارا، ویکتوریا، ایزابلا، گریس، نااومی، مری و دورا هر کدام موهایی به بلندی ساق پاهایشان داشتند، که جمعا طول موهایشان به بیش از ۱۱ متر می رسید.

پدر آنها "ریورند فلتچر سوترلند” به منظور بیرون آوردن خانواده از فقر، آنها را وارد عرصه نمایش و تشویق به خوانندگی کرد. اما بعد از آنکه آنها به یک کمپانی سیرک پیوستند و در آنجا تحت عنوان "هفت خواهر زیبای بسیار عجیب در دنیا” خوانندگی می کردند، او دریافت که تماشاچی ها بیش از قدرت صدای آنها مجذوب موهای آبشاری آنها می شوند.

زندگی آنها توسط شخصی به نام براندون استیکنی نوشته شده است ، این مرد اظهار داشت که آنها یکی از "جذاب ترین” اجرا ها را در امریکا داشته اند و حق انحصاری آنها در تولید نوعی تونیک رشد مو به نام "معجزه” بیش از ۳ میلیون دلار فروش داشته است.

این خواهران همراه با تنها برادرشان چارلز در بین سال های ۱۸۵۱ تا ۱۸۶۵ در یک مزرعه روستایی در کامبریا، نیویورک به دنیا آمده اند.

زندگی نامه نویس آقای استیکنی نوشته است: اگرچه نمایش آنها شامل موسیقی کلیسایی، اشعار افسانه ای و ترانه بود ولی چیزی که بیش از هرچیز بیننده را جذب می کرد موهای آن دختران بود.

شایعه ای وجود داشت که مادرشان مری که در سال ۱۸۶۷ از دنیا رفته بود یک مرهم بسیار بدبو را روی موهایشان زده بود تا رشد خوبی پیدا کنند.

با همین ایده آقای سوترلند به فکر تولید و فروش یک تونیک مو با نام خانوادگی شان افتاد.گفته می شود یک مجله آکادامی داروسازی، محلول جادویی رشد مو خواهران سوترلند را آزمایش کرد و نتایج را در سال ۱۸۹۳ منتشر کرد.

این محلول از ۵۶ درصد آب فندق جادویی، ۴۴ درصد عرق نیشکرسرخ، کمی نمک، منیزی (magnesia) و اسیدهیدروکلریک ساخته شده بود.

طبق نوشته آقای استیکنی، خواهران سوترلند آنچنان به جایگاه سلبریتی آن زمان دست یافتند که همواره بر روی صفحه نخست روزنامه های مشهور کازموپولیشن، نیویورکر، نیویورک تایمز و تایم خودنمایی می کردند.

بر اساس گزارشهای منتشر شده بعد از ۵ سال از فوت پدرشان حدود سال ۱۸۸۸، این خواهران یک عمارت گرانقیمت در زادگاهشان کامبریا ساختند. آن عمارت دارای ۱۴ اتاق، آب لوله کشی گرم و سرد، تخت های وارداتی از اروپا، زمین هایی با چوب سخت اعلاء، چلچراغ و همچنین اتاق زیرشیروانی، آشپز و خدمه بود.

خانواده سوترلند همچنان با زیاده روی هرچه تمامتر زندگی کردند ، اگرچه میلون ها دلار از بابت محصول مراقبت مو به دست می آوردند ولی همه آنها با فقر از دنیا رفتند.

 

خواهران سوترلند,خواهران عجیب غریب سوترلند

 

خواهران سوترلند,خواهران عجیب غریب سوترلند

 

خواهران سوترلند,خواهران عجیب غریب سوترلند

 



تاريخ : 23 / 6 / 1392برچسب:, | 1:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

کادی هیگل ، زن 18 ساله آمریکایی از نوعی بیماری نادر عصبی رنج می برد که در آن روزی 10 الی 15 بار همانند خرها عرعر می کند.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل لز شبکه اطلاع رسانی دانا

کادی هیگل ، زن 18 ساله آمریکایی از نوعی بیماری نادر عصبی رنج می برد که در آن روزی 10 الی 15 بار همانند خرها عرعر می کند.

پزشکان این زن معتقدند که 50 درصد امکان بهبود کادی در آینده وجود دارد.

 

 

 



تاريخ : 18 / 6 / 1392برچسب:, | 10:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز : 

لی چینگ یون یک مرد چینی است که بعد از ۲۵۶ سال زندگی ۲۳ زن و ۱۸۰ نوه دارد!

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از آفتاب:  لی چینگ یون از دنیا رفته اما بر اساس آخرین امار ها او مسن ترین انسان روی زمین بوده است! خیلی ها راجع به نحوه ی زندگی کردن او و رژیم غذایی اش کنجکاو هستند.

 راز و رمز یک زندگی طولانی چیست؟

 مشاور لی چینگ یون راز داشتن یک زندگی طولانی را به او آموخته است : نداشتن استرس،آرام راه رفتن و خوب خوابیدن!

خود لی چینگ یون اعتراف کرده که در سال ۱۷۳۶ متولد شده و ۱۹۷ سال زندگی کرده است. در سال ۱۹۳۰ یک استاد دانشگاه به نام وو چونگ در پرونده ای اثبات کرده که که لی در سال ۱۶۷۷ متولد شده!






تاريخ : 10 / 5 / 1392برچسب:خوردن , انسان,عقاب نیوز, | 1:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

برای اینکه یک انسان 90 کیلویی ظرف 5 دقیقه توسط این ماهیان گوشتخوار خورده شود، 300 تا 500 قطعه ماهی پیرانا لازم است. اما آیا چنین حادثه‌ای تا کنون اتفاق افتاده است؟

 اگر قرار باشد پیراناها با دندان‌های تیز خود به یک انسان حمله کنند، چقدر زمان داریم تا وی را نجات دهیم؟ شاید 500 ماهی پیرانا بتوانند یک انسان را در 5 دقیقه بخورندٰ‌ اما ...

رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، تئودور روزولت، پس از سفری که به جنگل‌های آمازون داشت، ماجرایی را تعریف کرد که بیانگر خورده شدن یک گاو توسط گروهی از ماهیان پیرانا ظرف تنها چند دقیقه بود. اما به نظر می‌رسد که یا گاو مذکور خیلی کوچک بوده و یا روزولت با خیل عظیمی از ماهیان پیرانا مواجه شده است. به گفته ری اوکزارزاک، مسئول بخش ماهیان آکواریوم ملی بالتیمور، برای اینکه یک انسان 90 کیلویی ظرف 5 دقیقه توسط این ماهیان گوشتخوار خورده شود، 300 تا 500 قطعه ماهی پیرانا لازم است. اما آیا چنین حادثه‌ای تا کنون اتفاق افتاده است؟

متاسفانه اسم پیراناها بد در رفته است. درست است که آنها حیواناتی گوشتخوار به شمار می‌روند و دندان‌های تیزی دارند، اما موارد گاز گرفتن انسان توسط آنها بسیار کمیاب است. پیراناها بیشتر تمایل دارند تا از ماهیان دیگر و گیاهان تغذیه کنند، تا اینکه به انسان حمله کنند. در حالت کلی، اگر شما آنها را به حال خود رها کنید، آنها نیز همین کار را انجام می‌دهند.


با این وجود، اگر روزی هوس کردید تا در آب‌های آمازون شیرجه بزنید، مطمئن شوید که هیچ زخم بازی روی بدن خود نداشته باشید؛ چرا که بوی خون باعث جلب پیراناها می‌شود!



پایگاه خبری عقاب نیوز :

ورزشکار هستم و آموزش والیبال می بینم.

 پیام رهنما

به گزارش عقاب نیوز به نقل ازتماشاگر :آملیا اسدی پدیده‌ای در دنیای مجازی ایرانی‌ ‌ست. دانشجوی مقیم لندنی که فقط برای تشویق تیم والیبال کشورش به ایتالیا رفته بود، پس از این که تلویزیون ایران چند ثانیه تصویر او را پخش کرد به فاصله چند ساعت به شهرتی باورنکردنی دست یافت.در حقیقت پخش تصویر چند ثانیه ای، یا چند فریمی، آملیا حتی برد تیم ملی‌ والیبال در بازی با ایتالیا را هم تحت الشعاع قرار داد.

تصویر تماشاگران زن ایرانی که تا پیش از این به دقت وسواس گونه ای از همه مسابقات ورزشی حذف می شد در این مسابقه بارها و بارها به نمایش درآمد. این اتفاق درست چند روز بعد از پخش چندباره تصویر شکیرا باعث شد شایعه ای شکل بگیرد مبنی بر تغییر محدودیت های پخش از تلویزیون که حتی اعتراض شدید علی مطهری را در پی داشت. عزت الله ضرغامی مدیر سیما در مقام دفاع عنوان کرد که بازبینی مسابقات زنده والیبال بسیار سخت است، چون محل تماشاگران نزدیک زمین است و اگر حتی کسی بازبین را صدا کند، تا او سرش را برگرداند امکان دارد تصویری از زیر دستش در برود.



ادامه مطلب
تاريخ : 1 / 5 / 1392برچسب:خواص,آب,زمزم,عقاب نیوز, | 10:11 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آب زمزم در مکه مکرمه تنها آبی است که در جهان حاوی ترکیبات و املاح منحصر به فرد است و خاصیت درمانی دارد.


پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  ایسنا، به نقل از مجله عکاظ آب زمزم از جمله چیزهایی است که حاجیان مکه جهت هدیه دادن یا شفا جستن با برکت و فایده‌ای که دارد برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند چراکه این نوع از آب در هیچ جای دیگری از زمین وجود ندارد.

ماجرای تاریخی زمزم که موجب شد به این نام خوانده شود به روزهایی بازمی‌گردد که حضرت ابراهیم (ع)به همراه همسرش هاجر و فرزندش اسماعیل به مکه مکرمه آمدند و در مکانی نزدیک کعبه اقامت کردند وقتی حضرت ابراهیم (ع) آنها را ترک کرد هاجر برای فرزند شیرخوارش در جستجوی آب بود و هفت مرتبه فاصله بین کوه صفا و مروه را دوید و بار آخر در کنار کوه مروه یکباره چشمه آبی از دل زمین جوشید و هاجر دور آن را با ماسه گرفت تا آب جمع شود و در این حال می‌گفت "زم زم زم زم" یعنی جمع می‌شود زیرا وی می‌ترسید آب در ماسه‌ها فرو رود.

رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص)در این باره فرموده‌اند: رحمت خدا بر مادر اسماعیل باد که اگر این کار را نمی‌کرد و آب جاری می‌شد امروزه بدین شکل باقی نمی‌ماند.

آب زمزم ویژگی خاصی دارد و تفاوتی که بین این آب و آب‌های عادی وجود دارد نسبت املاح و کلسیم موجود در آن است. همچنین آب زمزم حاوی فلوراید و ضد میکروب است و جلبک در آن رشد نمی‌کند برخلاف سایر آب‌ها که در صورت راکد بودن مکان مناسبی برای رشد جلبک‌ها می‌شوند و سلامت خود را از دست می‌دهند.

از مهمترین معجزات زمزم این است که چاه آن از ابتدای پیدایش تاکنون به هیچ وجه خشک نشده است بلکه آب آن زیادتر نیز شده است و همواره نسبت املاح آن حفظ شده است و هیچ تغییری در آن رخ نداده است و برخلاف سایر آب‌ها با نگهداری آن مزه‌اش تغییر نمی‌کند.

پیرامون آب زمزم تحقیقات بسیاری انجام شده است. ایمو ماسارو محقق ژاپنی که تحقیقات دقیقی پیرامون آب انجام داده و کتاب‌های بسیاری در این زمینه نوشته است، می‌گوید: مولکول‌های آب زمزم با بقیه آب‌های جهان متفاوت است. بقیه آب‌ها را تغییر می‌دهد اما خودش تغییری نمی‌کند. اگر یک قطره از آب زمزم را به 1000قطره از آب دیگری اضافه کنیم آن آب‌ها خواص زمزم را پیدا می‌کنند.

در آلمان نیز کنت فایز، مدیر یکی از بزرگترین مراکز پزشکی در مونیخ آلمان در بررسی‌هایی فهمیده است: 20 دقیقه بعد از خوردن آب زمزم انرژی زیادی به جسم منتقل می‌شود و می‌توان از زمزم به عنوان درمان موثری در بخش‌های مختلف پزشکی استفاده کرد.



تاريخ : 30 / 4 / 1392برچسب:پیرمرد,108ساله,صاحب,فرزند,عقاب نیوز, | 10:2 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

عقاب نیوز به نقل ازخبرگزاری فارس: پیرمرد 108 ساله مازندرانی صاحب فرزند یازدهم شد.

 نورالله رهبر مرد مازندرانی 108 ساله است که برای یازدهمین بار صاحب فرزند شد.

نورالله رهبر اهل یکی از روستاهای قائمشهر است که به گفته خودش هنوز در سلامت کامل است و به کار کشاورزی مشغول است.

وی تصریح کرد: هنوز نیازی به پزشک نداشته است و در سلامت کامل به زندگی‌اش ادامه می‌دهد.

پیرمرد 108 ساله مازندرانی پدر شد! +عکس



تاريخ : 25 / 4 / 1392برچسب:تولد,بره,باسر انسان,عقاب نیوز, | 5:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

وی یادآور شد: من احتمال می‌دهم كه به دلیل ازدیاد و انباشت ویتامین A در بدن گوسفند مادر، این بره به چنین وضعی به دنیا آمده باشد.
وقوع چنین رویدادی یك واقعه عجیب و در عین حال بی‌سابقه است. درگزارش یكی از روزنامه‌های « تركیه » آمده است كه یك بره از یك گوسفند در یكی از روستاهای « ایزمیر » به دنیا آمد، اما زنده نماند. نكته جالب در تولد این بره مرده آن است كه این حیوان صورت انسان دارد و باعث شد تا دامپزشكی كه مسوولیت به دنیا آوردن آن را داشته باشد به شدت شوكه شود.

به گزارش ایسنا «ارهانالی بول» ـ دامپزشك مسوول ـ در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی تركیه، خاطر نشان كرد: من برای زنده نگهداشتن مادر مجبور به عمل شدم. من پیش از این گوساله دو سر و چهار چشم و حتی پنج پا هم دیده بودم، اما تولد این بره با سر انسان بسیار غیر‌قابل باور است.

وی یادآور شد: من احتمال می‌دهم كه به دلیل ازدیاد و انباشت ویتامین A در بدن گوسفند مادر، این بره به چنین وضعی به دنیا آمده باشد.

گفتنی است، سال گذشته نیز در «زیمباوه» چنین بره‌ای به دنیا آمد و حتی چند ساعت نیز زنده ماند، اما به شدت باعث ترس و وحشت مردم روستایی شده بود.

فرماندار استان «ازمیر» نیز اضافه كرد: تولد این بره مرده با سر انسان بسیار دلهره‌آور و ترسناك است. تا به حال چنین چیزی را ندیده بودم، انگار كه سر انسان بر روی بدن  بره‌ای باشد.



تاريخ : 26 / 4 / 1392برچسب:ساعت,روزه داری,کشورهای,جهان,عقاب نیوز, | 9:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ساعت‌های روزه‌دارای در جهان به خاطر اختلاف مناطق جغرافیایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر فرق می‌کند.

ساعت‌های روزه‌داری در جهان به خاطر اختلاف مناطق جغرافیایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر فرق می‌کند. در این میان مسلمانان دانمارک با ۲۱ ساعت طولانی‌ترین و مسلمانان آرژانتین با ۹ ساعت کوتاه‌ترین ساعات روزه‌داری را سپری می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری العهد، ساعت‌های روزه‌دارای در جهان به خاطر اختلاف مناطق جغرافیایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر فرق می‌کند.

بر این اساس، مسلمانان کشورهای اروپایی طولانی‌ترین ساعات روزه‌داری را سپری می‌کنند و در این میان مسلمانان کشور دانمارک با 21 ساعت  طولانی‌ترین و مسلمانان آرژانتین با 9 ساعت و نیم کوتاهترین ساعات روزه‌داری را در جهان سپری می‌کنند.

اما میانگین ساعات روزه‌داری در کشورهای مختلف منطقه خاورمیانه 14 تا 15 ساعت اعلام شده است که  عربستان سعودی و یمن از جمله این کشورها هستند.

ساعت روزه‌داری در شمال آفریقا نیز مانند کشورهای لیبی و مغرب به 14 ساعت می‌رسد، در حالی‌که ساعات روزه‌داری در مصر به 16 ساعت و نیم می‌رسد.

اما در استرالیا مسلمانان این کشور 10 ساعت روزه می‌گیرند و در آفریقای جنوبی ساعات روزه‌داری به 10 ساعت و نیم می‌رسد.

نکته قابل تامل این‌جاست که هرچه از نیم کره جنوبی به نیم کره شمالی حرکت می‌کنیم، بر تعداد ساعات روزه‌داری افزوده و هرچه از نیم کره شمالی به سمت نیم کره جنوبی حرکت می‌کنیم، ساعات روزه‌داری کاهش می‌یابد.

اما میانگین روزه‌داری در دیگر کشورهای جهان بین 14 تا 16 ساعت است و با وجود طولانی بودن ساعات روزه‌دارای در اکثر نقاط جهان با این حال مسلمانان بر ادای فرایض خود در این ماه مبارک تاکید دارند.



تاريخ : 23 / 4 / 1392برچسب:حذف,حسای,کاربری,فیس,بوک,عقاب نیوز, | 2:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اگر جزو کاربران فیسبوک هستید شاید زمانی بخواهید حساب کاربری  خود در فیسبوک را حذف کرده  و  حساب دیگری بسازید،برای این کار شما دو راه پیش رو دارید اول این که اگر  بخواهید حساب کاربری شما غیر فعال شود  می توانید به تنظیمات فیسبوک رفته و حساب کاربری خود را غیر فعال کنید.در ضمن باید بدانید که حساب شما طی ۱۴ روز بعد به طور کامل حذف خواهد شد.طی این ۱۴ روز اگر شما از حذف حساب فیسبوک خود صرف نظر کرده باشید می توانید دوباره حساب خود را فعال کنید.حالا اگر می خواهید به طور کامل حساب خود را حذف کنید مراحل زیر را دنبال کنید.

 

۱)برای شروع بر روی لینک زیر(حذف حساب کاربری) کلیک کنید.

حذف حساب کاربری 

۲)اگر از قبل وارد فیسبوک شده بودید که هیچ ولی اگر وارد نشده اید نام کاربری و رمز ورود آن حسابی که خواهان حذفش هستید را وارد کرده و بر روی Log In  کلیک کنید.

1 001 چگونه حساب کاربری فیسبوک را حذف کنیم؟

۳)بر روی Delete My Account  کلیک کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 4 / 1392برچسب:معجزه,قرآنی,دانمارک,عقاب نیوز, | 7:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

در شمالی‌ترین شهر کشور اروپایی دانمارک می‌توان یک نشانه قرآنی را دید.



به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از  شبستان، در شهر توریستی اسکاگن این زیبایی را می‌توان در سجیه دید، جایی که دریای بالتیک و دریای شمالی بهم می‌پیوندند. دو دریای مختلف با هم یکی نمی‌شوند و بنابرین این پدیده زیبا به وجود می‌آید و این همان چیزی است که در قرآن آمده است.

به گزارش انقلاب‌نیوز، در قرآن بارها از آیات و نشانه‌های خداوند شنید‌اید اما هیچ‌گاه به آنها در اطراف‌مان توجه نکرده‌ایم. این یکی از همان نشانه‌های است که خداوند در آیات مختلف درباره آن سخن گفته است. با دیدن این مناظر عجیب و زیبا، می توان بیشتر تعمق کرد.


 

سورة مبارکه الرحمن :

Safe63462910797701 این همان دریای عجیبی است که در قرآن آمده است!! + عکس

مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ یَلْتَقِیانِ (19) بَیْنَهُما بَرْزَخٌ لا یَبْغِیانِ (20) فَبِأَیِّ آلاءِ رَبِّکُما تُکَذِّبانِ (21) یَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَ الْمَرْجانُ (22)

19٫ دو دریا را به گونه ای روان کرد که با هم برخورد کنند.20٫ اما میان آن دو حد فاصلی است که به هم تجاوز نمی کنند.21٫ پس کدامین نعمتهاى پروردگارتان را انکار مى‏ کنید؟ 22٫ از آن دو، مروارید و مرجان خارج مى‏ شود.

سوره مبارکه فرقان آیه 53:

« و هو الذی مَرَجَ البحرینِ هذا عَذبٌ فُراتٌ و هذا مِلحً اُجاجً وَ جَعَلَ بَینَهما بَرزَخا و حِجراً مَهجوراً»

و اوست کسی که دو دریا را موج زنان به سوی هم روان کرد این یکی شیرین و آن یکی شور و تلخ است ومیان آن دو حریمی استوار قرار داد.



ادامه مطلب
تاريخ : 21 / 4 / 1392برچسب:قرآن,آنلاین,عقاب نیوز, | 8:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در ماه مبارک رمضان تیم تحریریه دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری دست به کار شده و به معرفی سایت هایی در همین زمینه پرداخته است.

 

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یکی از اعمالی که در ماه مبارک رمضان خیلی به آن سفارش شده خوندان قرآن کریم هست امروزه می توانید به راحتی و در دنیای مجازی به قرائت آنلاین قرآن بپردازید.

 

 

 

 

یکی از کامل ترین سایت های قرآن کریم که بخشی از سایت حضرت آیت ا... مکارم شیرازی هست امکانات جالبی را برای شما روزه داران عزیز فراهمکرده است.

 

یکی از ویژگی های این سایت این است که به غیر از متن قرآن کریم و ترجمه فارسی به تفسیر یوره ها هم دسترسی دارید. همچنین این سایت قرائت آنلاین هم دارد که می تواند در روان خوانی آیات کمک زیادی شما کاربران کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

  برای ورود به سایـت اینـجا را کـلیک کـنید

 

 

 



تاريخ : 13 / 4 / 1392برچسب:جوان,بریلی,سگ,شد,عقاب نیوز, | 8:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در جديد ترين نمونه از اين گونه انسان هاي پست، يک جوان برزيلي به دليل شدت علاقه اش به سگ، هزاران دلار هزينه کرده و چندين عمل جراحي بر روي صورت خود انجام داده تا شبيه سگ شود.

به گزارش شيعه آنلاين به نقل از نداي انقلاب، سطح انسانيت، درک، فهم، شعور و ديگر ارزش ها به قدري مي تواند در آدمي پائين بيايد که حتي از حيوان هم پست تر شود.

همان طور که در قرآن کريم نيز خداوند متعال در مورد صفات برخي انسان ها مي گويد:‌ "مانند حيوان و يا حتي پست تر هم هستند .."

در جديد ترين نمونه از اين گونه انسان هاي پست، يک جوان برزيلي به دليل شدت علاقه اش به سگ، هزاران دلار هزينه کرده و چندين عمل جراحي بر روي صورت خود انجام داده تا شبيه سگ شود.

وی فک، چشم، گوش، ابرو و ديگر بخش هاي صورت خود را عمل کرده و تقريبا کاملا شبيه به يک سگ واقعي شده است.

تصوير اين جوان برزيلي در فضاي مجازي منتشر شده و اقدام وي واکنش هاي بسيار زيادي در پي داشته به طوري که بسياري از کاربران با لحني تمسخر آميز نوشته اند: آيا حالا که به سگ شباهت پيدا کرده، مانند سگ هم وفادار خواهد شد؟!



تاريخ : 13 / 4 / 1392برچسب:عجیبترین,کادو,تولد,عقاب نیوز, | 8:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

این کادو که بیشتر به نفع کارکنان شرکت بود به عنوان یکی از عجیب ترین کادوها شناخته میشود.
 
عجیب‌ترین کادوی تولد + عکس
 

به گزارش افکارنیوز، همیشه دوست داریم در تولد بهترین کادو را دریافت کنیم اما "باب مور" دست به کاری جالب در روز تولد ۸۱ سالگی اش زد. او در روز تولدش تمام کارخانه اش را به کارکنانش بخشید. این کارخانه که یکی از بزرگترین تولید کننده های مواد غذایی است بیش از ۵۰ میلیون دلار ارزش دارد که این ارزش هر ساله ۳۰ درصد افزایش پیدا می کند. این کادو که بیشتر به نفع کارکنان شرکت بود به عنوان یکی از عجیب ترین کادوها شناخته میشود.



تاريخ : 12 / 4 / 1392برچسب:خواص,مضرات,گوشت,بوقلمون,عقاب نیوز, | 6:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

گوشت بوقلمون در مقایسه با گوشت مرغ ارزش غذایی بالاتری ندارد و مصرف آن به بیماران قلبی توصیه نمی‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ،گوشت بوقلمون(turkey) به عنوان منبعی سرشار از فسفر (14 درصد در 100 گرم گوشت) و پتاسیم (7 درصد در 100 گرم گوشت)، ماده غذایی مناسبی برای کودکان محسوب می‌شود.

همچنین وجود برخی ویتامین‌های گروه B به ویژه ویتامین B2 و نیز اسیدهای آمینه تریپتوفان در گوشت بوقلمون با تاثیر مثبتی که بر روی اعصاب می‌گذارند، نوعی خاصیت آرامش‌بخشی برای انسان در بر دارد.

گوشت بوقلمون به دلیل دارا بودن چربی‌های اشباع شده کم، پروتئین بالا و درصد کربوهیدرات پایین موجب پایین آوردن گلاتین اندکس شده و در نتیجه برای بیماران دیابتی فاقد کلسترول بالا مفید است. همچنین به علت درصد بسیار کم چربی‌های اشباع شده در این گوشت، مصرف آن برای افرادی که دارای کبد چرب هستند مناسب است.

میزان سدیم در گوشت بوقلمون 335 میلی‌گرم در یک واحد گوشت (330 گرم) است. به همین دلیل خوردن گوشت بوقلمون به میزان زیاد به بیماران قلبی توصیه نمی‌شود. همچنین به دلیل کلسترول بالای این گوشت (بین 12 تا 14 درصد) مصرف گوشت بوقلمون برای افراد با کلسترول بالا مضر است.

اگر سینه مرغ و بوقلمون را مقایسه کنیم، میزان پروتئین موجود در گوشت مرغ بیشتر بوده و از نظر میزان کلسترول، گوشت مرغ بدون پوست، کلسترول بسیار پایین‌تری نسبت به گوشت بوقلمون دارد. از این رو، با در نظر گرفتن تفاوت قیمت بین گوشت بوقلمون و گوشت مرغ، استفاده از گوشت مرغ در سبد غذایی توصیه می‌شود.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

سرباز وظیفه بری با حضور در سامانه 147 با سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده انتظامی استان زنجان دیدار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کرد.

 

آفتاب: تعجب آور است که بدانید مردی با 5 فرزند و یک نوه در حال خدمت در یکی از پاسگاه‌های استان زنجان است.

سایت تهران پرس نوشت: یوسف بری، سرباز وظیفه ای است که با پنج فرزند و یک نوه، مشغول انجام وظیفه در یکی از پاسگاهای انتظامی شهرستان زنجان است.

این سرباز که در پاسگاه انتظامی گرماب شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان خدمت می کند با وجود داشتن پنج فرزند و یک نوه، خدمت سربازی را یک وظیفه دانسته و معتقد است که مشکلات نباید مانعی برای انجام وظیفه باشد.

سرباز وظیفه بری با حضور در سامانه 147 با سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده انتظامی استان زنجان دیدار و مسائل و مشکلات  خود را مطرح کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این دیدار با مسائل و مشکلات این عزیز آشنا و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کرد.




پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک دانش آموز 16 ساله ترک، موفق به تبدیل پوست موز به پلاستیک زیستی شده است که می تواند در آینده جایگزین استفاده از نفت برای تولید پلاستیک شود.

 

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «الیف بیگلین» در تحقیقات خود دریافت که نشاسته و سلولز موجود در پوست موز می تواند برای تولید عایق کننده سیم و ساخت پروتزهای پزشکی کاربرد داشته باشند.

 

این دانش آموز پس از بررسی طرح استفاده از پوست انبه در صنعت پلاستیک سازی در برخی نقاط جهان، به فکر توسعه فرآیندی برای تبدیل پوست موز در تولید پلاستیک زیستی افتاد.

 

در فرآیند شیمیایی که توسط این دانش آموز مبتکر توسعه یافته است، پوست موز به پلاستیک زیستی غیر پوسیده تبدیل شده و می تواند در آینده جایگزین استفاده از نفت شود؛ برای توسعه این فناوری دو سال زمان صرف شده است.

 

این طرح برنده جایزه 50 هزار دلاری رقابت علمی آمریکا شده و همچنین به مرحله نهایی نمایشگاه علوم گوگل راه یافته است.

 

در تایلند روزانه 200 تن پوست موز دور ریخته می‌شود که می تواند بعنوان منبع بالقوه برای تولید پلاستیک زیستی مورد استفاده قرار گیرد و با آلودگی های زیست محیطی مقابله کند.



تاريخ : 8 / 4 / 1392برچسب:عقد,فرزاد حسنی,آزاده نامداری,عقاب نیوز, | 8:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پنج شنبه 6 تيرماه 1392؛ ساعت 11 صبح؛ كوچه پس كوچه هاي جماران براي رقم خوردن اتفاقي بزرگ لحظه شماري مي كنند. اينجا ميزبان كسانيست كه سال ها برايمان حرف زده اند، اجرا كرده اند و حتي بعضي وقت ها از حقوق مان دفاع كرده اند.
 
 
 

  پنج شنبه 6 تيرماه 1392؛ ساعت 11 صبح؛ كوچه پس كوچه هاي جماران براي رقم خوردن اتفاقي بزرگ لحظه شماري مي كنند. اينجا ميزبان كسانيست كه سال ها برايمان حرف زده اند، اجرا كرده اند و حتي بعضي وقت ها از حقوق مان دفاع كرده اند.

«فرزاد حسني» و «آزاده نامداري» كه يك ماه و اندي پيش خبر پرسروصداي ازدواجشان را اولين بار در همين روزنامه تماشا برايتان منتشر كرديم، پنج شنبه به حسينيه جماران رفتند تا حاج سيدحسن خميني نوه به تعبير داماد «آن پير مُراد»‌ خطبه عقدشان را جاري كند تا رسما همسر يكديگر شوند.

فرزاد حسني و آزاده نامداري به همراه خانواده هايشان وارد حسينيه جماران ميعادگاه عاشقان روح الله شدند و بعد از دقايقي جهت جاري شدن صيغه عقد به دفتر حجت الاسلام حاج سيدحسين خميني وارد شدند.


فرزاد حسني و آزاده نامداري كه دلشان پر از شوق و دلهره بود، دقايقي بعد با حاج سيدحسن خميني روبه رو شدند و بعد از ورود ايشان و خوشرويي هميشگي شان كه موروثي حضرت امام (ره) است، حاج سيدحسن خميني ابتدا به خوش و بش با فرزاد حسني پرداخت و از او درباره مشغوليت هاي اين روزهايش پرسيد كه آقا داماد توضيحاتي درباره مجموعه رالي ايراني به تهيه كنندگي سعيد ابوطالب خدمت ايشان ارائه كرد.

حجت الاسلام سيدحسن خميني سپس با آزاده نامداري سلام و عليك كرد و درباره مشغوليت هاي اين روزهاي او پرسيد كه مشخص شد عروس خانم اين روزهاي تلويزيون ايران، مشغول تحصيل در رشته روانشناسي است.


 

بعد از چند دقيقه اي مراسم عقد اين دو مجري تواناي تلويزيون آغاز شد؛‌ حاج سيدحسن خميني وكالت آزاده نامداري را برعهده گرفت و حاج آقا رحماني وكيل فرزاد حسني شد تا اين مراسم با شكوه ويژه اي انجام شود. بعد از جاري شدن خطبه عقد با لحن زيبا و روحاني حجت السلام سيدحسن خميني، ايشان فرمودند: «انشالله كه خداوند اين ازدواج را براي اين دو جوان امروز ما مبارك گرداند و درهاي رحمت و خير و بركت خود را به روي اين خانواده تازه شكل گرفته باز كند.



تاريخ : 2 / 4 / 1392برچسب:کار,ممنوع,انجام,پایگاه,خبری,عقاب نیوز, | 5:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

وقت تان را صرف گفت و گوهای سازنده و مفید کنید. در این صورت هم چیزهای بیشتری یاد می گیرید، هم احترام خیلی بیشتری میان آشنایانتان پیدا می کنید.
به گزارش افکارنیوز، برای خودتان خوب است که همیشه برای انجام ندادن این کارها هشیار باشید. هر چه بیشتر این نکات را رعایت کنید نتایج مثبت روزانه اش را هم زودتر خواهید دید؛ اول از همه احساس رضایت درونی از خودتان خواهید داشت.

اگر تا به حال از نوشتن فهرست کارهایی که باید انجام بدهید نتیجه خوبی گرفته اید، قطعا با تهیه این فهرست نبایدها بسیاری از روندهای روزمره تان دستخوش تغییرات مثبت خواهند شد. موفقیت، بهبود روابط و رضایت از شخصیت خود ساخته تان تنها بخشی از این نتایج مثبت هستند.

هر روز متعهد باشید که:

۱- وقتی با دیگران صحبت می کنید، تلفن همراهتان را کنار بگذارید:

این اشتباه همه است. جمله: «این گوشی چه کسی است؟ مال من است.» را بسیار شنیده اید. حتما پیش آمده که سر کلاس سرتان پایین باشد تا تلفن همراهتان را چک کنید. این جمله را هم بدون شک گفته اید: «لطفا چند لحظه صبر کن من این پیام رو جواب بدم.» بعضی ها همان «لطفا چند لحظه صبر کن» را هم نمی گویند؛ فقط می پرند سمت تلفن و بدون توجه به طرف مقابل، کارشان را می کنند.
می خواهید متفاوت باشید؟ آیا دوست دارید شخصی باشید که هر کسی دلش می خواهد سر صحبت را با او باز کند؟ مردم کسی را دوست دارند که وقتی با او حرف می زنند. سراپا گوش باشد و آنها را مهمترین مخاطب دنیا تصور کند. پس برای چند لحظه تلفن همراهتان را کنار بگذارید.
فکر می کنید دیگران نمی فهمند حواستان به آنها نیست؟ هم خیلی خوب می فهمند، هم خیلی برایشان مهم است.

۲- وقتی در یک جلسه مهم هستید، همزمان چند کار انجام ندهید:

آسانترین راه برای اینکه در یک جمع زیرک ترین شخص باشید این است که بیشترین توجه را به آنچه در جلسه مطرح شده داشته باشید.
اگر کارهای جانبی را کنار بگذارید و تمام توجه تان را معطوف موضوع جلسه و نظرات دیگران کنید، از آنچه که در این دقایق یاد می گیرید شگفت زده خواهید شد. به طور کاملا غیرمنتظره متوجه تمام برنامه های پشت پرده می شوید و به آنچه در فکر دیگران است پی می برید، با کوچکترین جمله می توانید پلی برای به دست آوردن فرصت های بزرگ بسازید و در نهایت می بینید چه راه هایی وجود دارند تا از طریق آنها بتوانید خودتان را یک فرد مهم و خلاق معرفی کنید.
کار آسانی است، چون شما تنها کسی هستید که این موضوع را می داند و برای انجامش تلاش می کند.
و در آخر شما تنها کسی هستید که در سطوح متعدد موفقیت های بزرگ کسب می کند.

۳- افرادی را که نقشی در زندگی تان ندارند، فراموش کنید:

مطمئن باشید ساکنان هالیوود بدون شما هم زندگی شان می گذرد اما بدون شما زندگی خانواده، دوستان و کارمندانتان، تمام کسانی که برایتان مهم هستند، نمی گذرد. کمی از زمان و توجه تان را هم صرف آنها کنید. تنها این افراد هستند که واقعا لیاقت بودن در کنار شما را دارند.

۴- اجازه ندهید صدای زنگ های مختلف، حواستان را پرت کند.:

واقعا نیازی نیست ایمیلی را که دریافت می کنید، همان لحظه پاسخ بدهید. پیامک هم همینطور، یا هر چیزی که تلفن همراه یا رایانه تان را به صدا درمی آورد.
اگر کاری برایتان مهم باشد، اهمیتش حتما آنقدر است که آن را بدون هیچگونه مزاحمتی انجام بدهید.
تمام تمرکزتان را ابتدا معطوف کاری کنید که الان انجام می دهید و سپس به برنامه ای که برای خودتان تنظیم کرده اید فکر کنید، نه به برنامه ای که دیگران برایتان تنظیم کرده اند. بفرستیدشان پی نخود سیاه و برگردید سر کار خودتان. اینکه روی کار خودتان تمرکز کنید خیلی مهمتر است از اینکه به کارهای دیگران اهمیت بدهید. آنها می توانند صبر کنند؛ اما شما و کاری که احتمالا خیلی برایتان مهم است، نمی توانید.

۵- نگذارید گذشته، آینده را برایتان دیکته کند:

اشتباهات بسیار ارزشمند هستند، از آنها درس بگیرید و فراموششان کنید. فکر می کنید فقط گفتنش آسان است؟ بستگی کامل به دیدتان دارد. وقتی اشتباهی مرتکب می شوید سعی کنید از آن به نحوی استفاده کنید که جای دیگر به دردتان بخورد. در اشتباهات گذشته دنبال یاد گرفتن چیزی باشید که پیش تر نمی دانستید؛ مخصوصا درباره خودتان.
وقتی می بینید دیگران در برخورد با شما اشتباهی مرتکب می شوند، از آن به نفع خود به عنوان فرصتی طلایی برای نشان دادن بزرگواری، بخشش و درکتان استفاده کنید.
گذشته تماما درس است. گذشته، باید راهی به سوی آینده ای بهتر باشد، نه اینکه شخصیت شما را تعریف کند. البته این حرف ها تنها زمانی کار آمدند که خودتان بخواهید.

۶- فرصت هایتان را به خاطر ترس از شکست منتظر نگذارید:

هیچ کس نمی تواند از موفقیت در یک کار جدید مطمئن باشد. اما همیشه می توانید از علاقه و تعهدتان برای اینکه کاری را به بهترین نحو ممکن انجام بدهید مطمئن باشید. می توانید به خودتان قول بدهید که هر بار شکست خوردید بلند شوید و از نو تلاش کنید.
پس دیگر صبر نکنید. آنچه ممکن است از دست بدهید بسیار کمتر از آن چیزی است که به دست خواهید آورد.

۷- پشت سر دیگران حرف نزنید

همین که فکر کنید کسی پشت سرتان حرف می زند حس بدی است، کسانی که شایعات را شروع می کنند و دیگران نقل محافلشان هستند هم که جای خود دارند. فکر نمی کنید خیلی بهتر باشد به جای اینکه با چند نفر راجع به کاری که «جان» انجام داده صحبت کنید، پا پیش گذاشته و باخودش حرف بزنید؟ اگر فکر می کنید: من که هستم که بخواهم با او درباره این موضوع صحبت کنم، پس واقعا شما که هستید که بخواهید درباره او با دیگران صحبت کنید؟!
وقت تان را صرف گفت و گوهای سازنده و مفید کنید. در این صورت هم چیزهای بیشتری یاد می گیرید، هم احترام خیلی بیشتری میان آشنایانتان پیدا می کنید.

۸- رودربایستی را کنار بگذارید و زمانی که منظورتان «نه» است، «آره» نگویید:

بله، من هم می دانم که رد کردن درخواست همکار، مشتری و مخصوصا دوستان کار واقعا سختی است. ولی به ندرت پیش می آید که «نه» گفتن آنطور که فکر می کنیم بد پیش برود. اکثر مردم درک می کنند و می پذیرند، اگر هم نپذیرفتند و دلگیر شدند، واقعا به نظر شما مهم است که آنها چه فکر می کنند؟ چه اهمیتی دارد.
وقتی می گویید «نه»، تنها برای چند لحظه ممکن است حس بدی داشته باشید. اما وقتی برای انجام کاری که دوست ندارید پاسخ مثبت می دهید برای مدت خیلی بیشتری این حس بد در شما وجود دارد؛ یا دستکم زمانی از بین می رود که آن کار را انجام بدهید تا از سرتان باز شود.



تاريخ : 31 / 3 / 1392برچسب:زنان,تجاوز,نا امنی,هند,کنیا,ترکیه,سفر, | 8:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شاید فکر کنید دنیای امروز، دیگر شباهتی به دنیای ناامن دیروز ندارد که سفر تنهایی برای زنان، با مخاطرات مختلف همراه باشد اما واقعیت این است که هنوز کشورهایی هستند که سفر یک زن تنها به آنها می تواند ناامن و خطرآفرین باشد.
 
سایت معتبر گردشگری «سیلیکون تراول» در گزارشی به معرفی هشت کشور ناامن برای گردشگران زن پرداخته است. 
 
هند 

هند اگرچه این روزها بازار داغی در بین مسافران دارد اما در فهرست ناامن‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران زن در رتبه‌ی نخست قرار گرفته است. علت اصلی این امر حوادثی است که در ماه‌های اخیر در این کشور روی داده که حاصل آن کاهش چشمگیر گردشگران زن در هند و جایگزینی دو کشور تایلند و مالزی از سوی این گردشگران به عنوان مکانی برای گذراندن تعطیلات بوده است. 
 
در آخرین مورد از این حوادث روز سه‌شنبه یک زن گردشگر آمریکایی در روستایی در هند مورد تجاوز قرار گرفت و کمتر از یک ماه قبل نیز حادثه‌ای مشابه برای یک زن گردشگر سوئیسی رخ داد. 
 
برزیل 

برزیل که در فهرست ناامن‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران زن در رتبه‌ی دوم قرار دارد، در سال‌های اخیر یکی از موفق‌ترین کشورهای جهان در جذب گردشگر بوده و پیش‌بینی می‌شود با میزبانی این کشور از مسابقات جام‌جهانی فوتبال در سال 2014 و مسابقات المپیک در سال 2016 به یکی از 10 مقصد گردشگری جهان تبدیل شود. اما در ماه‌های اخیر خشونت‌ها علیه زنان در این کشور رشد چشمگیری داشته که این امر در دو شهر «ریودوژانیرو» و «سائوپائولو» که هر دو از مقاصد برتر گردشگری برزیل به شمار می‌روند، بسیار چشمگیر بوده است. در این شرایط کارشناسان صنعت گردشگری حفظ امنیت گردشگران زن را یکی از چالش‌های پیش روی صنعت گردشگری برزیل در سال‌های آتی می‌دانند. 
 
ترکیه 

ترکیه هم جزو مقاصد گردشگری پرطرفدار این روزها است. اما در رده‌بندی ناامن ترین کشورها در جایگاه سوم قرار گرفته است. براساس آمار ارائه شده از سوی سازمان‌های فعال در حقوق زنان، آمار تجاوز به زنان در این کشور بسیار بالا بوده و تنها در سال 2011 در شهر استانبول به بیش از 10 هزار زن تجاوز شده که در این میان بخشی از آنها گردشگر بوده‌اند. 
 
ادامه‌ی این روند برای کشوری که براساس پیش‌بینی‌ها با ادامه‌ی روند فعلی در سال‌های آتی در جمع پنج مقصد برتر گردشگری جهان قرار خواهد گرفت، می‌تواند بسیار زیان‌بار باشد. 
 
مصر 

مصر که در رده‌بندی ناامن‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران زن در رتبه‌ی چهارم دیده می‌شود، یکی از مقاصد برتر گردشگری جهان بوده و براساس آمار منتشر شده از سوی وزارت گردشگری و آثار تاریخی این کشور حدود 20 تا 25 درصد گردشگران این کشور را زنان تشکیل می‌دهند. 
 
با این وجود با کرات در مطبوعات این کشور گزارش‌هایی از گروگانگیری و تجاوز به زنان گردشگر منتشر می‌شود که چهره‌ی نامطلوبی را از این کشور برای برخی گردشگران زن ترسیم کرده است. 
 
کلمبیا 
 
براساس یک نظرسنجی که توسط سایت معتبر «هاستل بوکرز» به عنوان یکی از سایت‌های معتبر جهانی برای رزور هتل انجام شده، کشور کلمبیا محلی ناامن برای گردشگران زن به شمار می‌رود. این کشور در رده‌بندی در رتبه‌ی پنجم قرار گرفته و طبق گفته‌ی بسیاری از گردشگران زن که به این کشور سفر کرده‌اند بسیاری از مناطق کلمبیا از جمله سواحل این کشور و مناطق مرزی با اکوادور و ونزوئلا مناطقی بسیار ناامن برای گردشگران زن به شمار می‌رود. 
 
البته شهر تاریخی و زیبای «بوگوتا» - پایتخت کلمبیا - که در مجاورت کوه‌های آند واقع شده، یک مقصد گردشگری امن برای گردشگران زن به شمار می‌رود. 
 
 گوآتمالا 
 
کشور گوآتمالا که در رتبه‌ی ششم قرار گرفته، براساس آخرین گزارش سازمان دیده‌بان حقوق بشر یکی از ناامن‌ترین کشورهای جهان برای زنان بوده و در آن از هر سه زن یکی مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد. 
 
به همین دلیل کشوری امن برای گردشگران زن به شمار نمی‌رود و براساس مطالعات انجام شده در بیشتر مناطق گوآتمالا به ویژه مناطقی که در آنها تجارت مواد مخدر با آمریکا جریان دارد، گردشگران زن از امنیت بسیار کمی برخوردارند. 
 
مکزیک 
 
مکزیک که در سال‌های گذشته جزو پنج مقصد برتر گردشگری جهان محسوب می‌شود، طی سه سال اخیر به دلیل برنامه‌ جدی رئیس جمهوری این کشور برای مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر با کاهش ضریب امنیتی مواجه شده است. این کشور که در این فهرست در رتبه‌ هفتم قرار گرفته، از جاذبه‌های متنوع گردشگری از جمله آثار تاریخی برجای مانده از سه تمدن «مایا»، «اینکا» و «آزتک» بهره می‌برد. با این وجود مبارزات انجام شده با باند‌های قاچاق مواد مخدر که حاصل آن بروز مشکلات امنیتی جدی در مکزیک بوده است، ضریب امنیتی در این کشور را به شدت کاهش داده و برخی از مناطق مکزیک را به مکانی ناامن برای گردشگران و به ویژه گردشگران زن تبدیل کرده است. 
 
کنیا 
کنیا که از آن به عنوان مقصد نخست گردشگری قاره سیاه نام برده می‌شود و همواره میزبان میلیون‌ها گردشگر به ویژه از کشورهای اروپایی است که برای بازدید از حیات وحش بکر و گردش با اتومبیل‌های سافاری به این کشور سفر می‌کنند، در رده‌بندی ما در رتبه‌ی هشتم قرار گرفته است. 
 
براساس گزارشی که به تازگی توسط صندوق توسعه‌ی آموزش زنان وابسته به سازمان ملل متحد منتشر شده، بسیاری از مناطق کنیا که بیشتر آن‌ها مقاصد گردشگری نیز به شمار می‌روند، مکان‌های ناامنی برای گردشگران زن بوده و سوءاستفاده جنسی از زنان گردشگر در آنها به کرات اتفاق می‌افتد. 
 
امنیت تان را این طور حفظ کنید 
 
1.در صورت بروز هر گونه حادثه ای از قرار گرفتن در محیط حادثه و تهیه عکس و فیلمبرداری خودداری کنید. دوری از محل حادثه اولین واکنشی است که باید داشته باشید. 
 
2.مدارک مورد نیازتان را در هتل در گاوصندوق اختصاصی اتاق تان قرار دهید و یک کپی از آن را همه جا به همراه داشته باشید. دقت کنید که مدارک (پاسپورت، کارت ملی، گواهینامه، شناسنامه، بلیط برگشت و...) و وجوه نقد و اشیاء قیمتی را به هیچ عنوان به هیچ کسی تحویل ندهید. 
 
3.مسیرهای تردد عمومی را از رسپشن هتل بپرسید و درباره امنیت مراکز خرید، مکان های دیدنی، خیابان ها و مسیرهای عبور و مرور از راهنمایان هتل اطلاعات کسب کنید. 
 
4.در صورت سرقت و یا مفقود شدن اموال و اشیاء خود و یا بروز هرگونه مشکلی اعم از (تصادف، گم شدن همراهان، نزاع، دستگیری و...) مراتب را به کنسولگری یا سفارت ایران اطلاع دهید. 
 
5.از قبول هرگونه غذا، شیرینی، عطر، آب، شربت و... از افراد ناشناس پرهیز کنید. 



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 7:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

چندی پیش مقاله ای با این موضوع در سایت قرار دادیم و حال نحوه تشخیص عطر اصل از تقلبی را بصورت تخصصی که حاصل تجربیات خودمان است بیان می داریم .
 

چندی پیش مقاله ای با این موضوع در سایت قرار دادیم و حال نحوه تشخیص عطر اصل از تقلبی را بصورت تخصصی که حاصل تجربیات خودمان است بیان می داریم .

روشهای تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی
مقالات بسیاری در باب تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی و تفاوتهای آن در اینترنت موجود میباشد و بنده بسیاری از آنها را مطالعه نموده ام و ذکر چند نکته در مورد آنها را ضروری میدانم:

نخست آنکه بنده به عنوان کسی که سالهاست در زمینه ی عطر و ادکلن فعالیت میکنم اعلام میکنم که هیچ فرمول خاص و ثابتی در رابطه با تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی وجود ندارد.

نکته ی دوم: بسیاری از این روشها و فرمولها قدیمی و پیش پا افتاده است و بسیاری از عطرهای تقلبی امروزی تمامی این نکات را لحاظ کرده اند.

کته ی سوم: باوری که به غلط در بین مردم و متاسفانه برخی از همکاران من جا افتاده این است که عطر اصل عطری است که ماندگاری بسیار بالایی دارد و حداقل یک یا دو روز روی بدن شما می ماند که متاسفانه اصلا چنین چیزی صحت ندارد.

همانگونه که در مقالات قبلی نیز اشاره نموده ام عطرها
به چند دسته تقسیم میشوند :

1)Eau de Cologne
2)Eau de Toilette
3)Eua de Perfume
4)Perfume

این دسته بندی به ترتیب درصد اسانس و ماندگاری میباشد، در این دسته بندی Perfume دارای بیشترین ماندگاری و درصد اسانس میباشد، نکته ی حائز اهمیت اینکه ماندگاری Perfume در حدود 5 الی 7 ساعت میباشد پس توقع اینکه یک عطر 1 یا 2 روز بر روی تن شما بماند بیهوده است و این مساله برای تشخیص عطر اصل از تقلبی روش مناسبی نیست.

در ضمن ماندگاری عطر یک امر کاملا نسبی است و به عوامل زیادی مثل جنس پوست شما، متابولیسم بدن شما ، رنگ پوست شما و... بستگی دارد.

نکته ی چهارم: باور غلط دیگر این است که عطری اصل میباشد که دارای لیبل وزارت بهداشت باشد، این مساله تصور اشتباهی است ، چرا که خیلی از عطرها هستند که به صورت مسافری و پروازی به داخل کشور می آیند ولی ارجینال هستند تفاوت عطر لیبل دار و بدون لیبل تنها در قیمت آن است و قاعدتا عطر لیبل دار گرانتر است.

بطور مثال برند Chanel کلا دارای لیبل نمیباشد و همه ی عطرهای آن بدون لیبل در بازار موجود میباشد.

اما سوال مهم: اگر دیدیم که عطری لیبل وزارت بهداشت
و طرح شبنم دارد آیا از اصل بودن آن مطمئن باشیم؟

پاسخ: بله ، اگر عطری درای لیبل وزارت بهداشت و طرح شبنم باشد 100% ارجینال میباشد.

در این مقاله سعی نموده ام حاصل تجربیات خودم را بصورت خلاصه و کاربردی در اختیار شما عزیزان قرار بدهم.

عطرهای تقلبی به 3 دسته تقسیم میشوند:

دسته ی اول: شاید لفظ کپی برای این دسته مناسبتر باشد چون این عطرها کاملا قانونی و بهداشتی تولید میشوند، کمپانیهایی مثل Rio-Smart-Ajmal-… فرمول ساخت عطرهای معروف را خریداری نموده و آن را با هزینه ی بسیار کمتری تولید میکنند و به بازار عرضه مینمایند ، این عطرها کاملا قانونی میشوند و بیشتر برای مصرف کشورهای جهان سوم و اشخاصی که قدرت خرید عطر ارجینال را ندارند روانه ی بازار میشوند. ما با این دسته مشکلی نداریم چرا که اصولا این کمپانیها به دنبال تقلب نیستند و نام خود را هم بر روی جعبه و هم بر روی شیشه درج مینمایند و به راحتی قابل تشخیص میباشند.

دسته ی دوم: عطرهایی هستند که تقلبی میباشند ولی به راحتی قابل تشخیصند.
با چند روش ساده تقلبی بودن این عطرها محرز میشود:

1)حروف درج شده بر روی شیشه و جعبه ی این
عطرها معمولا برجسته نیست و با کمی دقت تفاوت بین فونت ها قابل تشخیص است.

2) درب شیشه ی این عطرها کیفیت بسیار پایینی دارد و معمولا پلاستیکی میباسد و اگر ناخن خود را بر روی آن بکشید رنگ آن میریزد.

3)شیشه این عطرها کیفیت و شفافیت عطر اصل را ندارند و اگر آنها را در نور نگاه کنید به راحتی رگه های آن قابل مشاهده است( البته این امر منوط به این است که شما حداقل 10 عطر اصل را در نور مشاهده کرده باشید و آنجاست که تفاوت را احساس خواهید کرد)

4) اخیرا بر روی موبایلها نرم افزاری نصب میشود به نام Scanner ، که از طریق اینترنت کار میکند، این نرم افزار بارکد عطرها را اسکن نموده و پس ار اندکی جستجو نام عطر، نام کمپانی و مشخصات عطر مورد نظر را به شما نمایش میدهد و شما میتوانید از صحت بارکد آن اطمینان پیدا کنید.

5)بوی الکل: معمئلا این عطرها بوی الکل میدهند، بزرگترین و بدترین عیب یک کمپانی عطر سازی این است که از عطر آن کمپانی بوی الکل استشمام شود و این یک ننگ بزرگ میباشد، پس هرگاه از بوی الکل استشمام کردید در تقلبی بودن آن شک نکنید.

نکته: نگران فاسد بودن عطرها نباشید اولا که عطرها بین 5 تا 12 سال
تاریخ انقضا دارند ثانیا عطرهای فاسد دو رنگ میشوند و روی عطرها لایه ای روغن نقش میبندد.
دسته ی سوم: عطرهایی که تقلبی هستند و به راحتی قابل تشخیص نمیباشند.

مهمترین رقیب ما در تشخیص عطرهای تقلبی از عطر اصل ، عطرهای این دسته میباشند چرا که این عطرها به صورت بسیار حرفه ای و ماهرانه تولید میشوند و در برخی از موارد هیچ یک از روشهای بالا کمکی به ما نمیکند پس چگونه از خرید خود مطمئن باشیم؟

1)حتما قبل از خرید عطر مورد نظر خود را در اینترنت Search کنید و عکسهای آن را ببینید، مثلا اگر قصد خرید عطر Dior Homme Intense را دارید به سایت دیور رفته و عکسهای این عطر را با دقت نگاه کنید ، هنگام خرید عطر مورد نظر را با عکس مقایسه کنید.

اما یک نکته را هرگز فراموش نکنید، برخی از کمپانیها هر از گاهی بسته بندی عطرها و حتی طراحی شیشه ی آن را تغییر میدهند به طور مثال عطر Dior Adict زمانی با جعبه ی آبی تولید میشد اما الان با جعبه ی سفید تولید میشود.

2) در هنگام خرید حتما 5 نکته ی بالا را لحاظ کنید و توجه داشته باشید که سلفون، جعبه، درب شیشه و خود شیشه بهترین روش برای تشخیص عطر اصل از تقلبی میباشد.

n3)اگر عطر مورد نظر را قبلا داشته اید و استفاده کرده اید کار ساده تری دارید چرا که با تست کردن آن و کمی دقت میتوانید تفاوت را تشخیص دهید.

4) از فروشگاههای معتبر خریداری کنید و حتما پس از خرید، فاکتور با مهر فروشگاه دریافت نمایید.



تاريخ : 25 / 3 / 1392برچسب:, | 6:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اين دختر پاکستاني به همراه 19 دختر ديگر آموزش هاي لازم در اين زمينه را ديد اما هيچ يک از آنان به جز "عايشه فارووق" موفق نشدند پس از آموزش ها، در امتحانات نمره قبولي کسب کنند ...
به گزارش مشرق به نقل از شيعه آنلاين،‌ "عايشه فارووق" اولين دختر مسلماني است که خلبان جنگنده شده است.

او يک پاکستاني تبار است و اخيرا مدرک خلباني خود در زمينه خلباني جنگنده هاي جنگي را بدست آورده است.

اين دختر پاکستاني به همراه 19 دختر ديگر آموزش هاي لازم در اين زمينه را ديد اما هيچ يک از آنان به جز "عايشه فارووق" موفق نشدند پس از آموزش ها، در امتحانات نمره قبولي کسب کنند و مدرک خلباني را به دست آورند.

گفتني است، وي قرار است از اين پس به عنوان خلبان رسمي در ارتش پاکستان خدمت کند.



تاريخ : 21 / 3 / 1392برچسب:, | 4:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پليس فتا ناجا هشدار داد:هکرها هميشه در کمين کاربراني هستند که از اينترنت محافظت نشده در اماکن عمومی استفاده مي کنند.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، کارشناس پليس فتا ناجا با بيان مطلب فوق گفت: استفاده از اينترنت رايگان در سطح شهر و مکان هاي عمومي(پارک ها، کتابخانه ها، فرودگاه ها، هتل و...) خطر دسترسي غير مجاز به اطلاعات شخصي را به هکر ها مي دهد. هکر ها هميشه در کمين کاربراني هستند که از اينترنت محافظت نشده استفاده مي کنند.

اين کارشناس ادامه داد: اتصال به شبکه ها به علت رايگان بودن و عدم استفاده از رمز هاي عبور قوي و مناسب مي تواند موجب به دام افتادن در تله هاي امنيتي طراحي شده توسط هکر شود. هدف هکر ها مي تواند دسترسي به فعاليت‌هاي اينترنتي، سايت‌هاي مقصد، متن چت‌ها، ايميل‌ها، گفت ‌وگوها، رمزهاي عبور و... باشد.

در ادامه به چند توصيه براي استفاده از اينترنت رايگان در مکان هاي عمومي اشاره مي شود:


- براي فعاليت‌هاي حساس نظير فعاليت‌هاي بانکي به هيچ عنوان از اينترنت عمومي استفاده نکنيد.

-آنتي ويروس دستگاه خود را همواره به روز نگه داريد.

-هنگام استفاده از اينترنت عمومي تا حد امکان از خدماتي که دسترسي به آنها نياز به رمز عبور دارد، استفاده نکنيد.

- وقتي در حال وارد کردن اطلاعاتي نظير رمز عبور خود هستيد مراقب دوربين‌هاي موبايل‌هاي اطراف خود و قطعات سخت افزاري(کي لاگر)متصل به کامپيوتر هاي عمومي باشيد.

- مطمئن شويد که ديوار آتش (فايروال) دستگاه شما روشن است.

در نهايت پليس فتا از هموطنان درخواست مي کند در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرسCyberpolice.irبخش تماس با ما گزارش کنند.



تاريخ : 21 / 3 / 1392برچسب:, | 3:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

هواپیماهایی که از باد شکم گاوها نیرو می‌گیرند، چمدان‌هایی که در هوا شناورند و هواپیماهایی که گرمای بدن مسافران را جمع‌آوری می‌کنند در میان پروژه‌های ورودی رقابت شرکت جهانی ایرباس هستند.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، این پروژه‌ها در رقابت «ایده‌های خود را پرواز دهید» ثبت‌نام کرده‌اند که برای شناسایی شیوه‌های کارآمد زیست‌محیطی برای ساخت ناوگان‌های پروازی آینده برپا شده است.

هر تیم ایده خود را به هیات داوران ایرباس در تولوس ارائه کرده تا جایزه 30 هزار یورویی آنرا به دست بیاورد.

ایده تیم لیوار از برزیل، پروژه چمدان شناور بود. ایده این تیم شامل تجهیز بخش بار هواپیما با بخش‌های کشویی فوق سبک با استفاده از اصول میزهای هاکی روی هوا بوده است.

این بخش‌ها به دمیدن هوایی می‌پردازند که محموله و چمدانها را بالای سطح زمین شناور می‌کنند. این کار می‌تواند به کارکنان فرودگاه در بارگیری و تخلیه بار سریع، آسان و ایمن کمک کند.

این تیم مدعی است که فناوری آنها می‌تواند به مسافران کمک کند تا 30 درصد سریعتر به بارهای خود دست یابند.

این فناوری همچنین برای کاهش وزن ایجاد شده توسط چمدانها در بخش بار هواپیما قابل استفاده است و در عوض می‌تواند میزان سوخت مورد استفاده را کاهش دهد.

هواپیماهایی که سوختشان را از گاوها یا به طور خاص باد نفخ آنها تامین می‌کنند نیز طرح تیم کلیما از استرالیا است.


هواپیماها می‌توانند یک سوخت پایدار تولید کنند که گاز متان مایع شده را در غلافهای ویژه فوق سرد شده که در کنار موتورها نصب می‌شوند، قرار دهند.

این تیم مدعی است که این راه‌حل می‌تواند انتشارات دی اکسیدکربن را تا 97 درصد کاهش دهد.

تیم آواس از هند ایده یک موتور تغییر شکل‌دهنده را ارائه کرده که می‌تواند به کاهش صدا کمک کند.

مواد این موتور هنگامی که یک جریان برق به آنها اعمال می‌شود، حرکت کرده و تغییر شکل می‌دهند.

این تیم توضیح داده که این ایده شامل اجرای یک اصلاح ساده موتور در هواپیماها بوده که از مواد خاص تغییر شکل‌دهنده با قابلیت تغییر جریان هوا در موتور ساخته شده است.

با تغییر جریان هوا، میزان صدای تولید شده توسط موتورهای هواپیما قابل کاهش است.

موتورهای هیبریدی باتری‌خور تیم فلای‌برد ایتالیا از باتریهای قابل شارژ مجدد که در بخش بار هواپیما نصب شده، استفاده می‌کنند.

این باتریها به موتور کمک می‌کنند تا با ترکیبی از نیروی باتریز و سوخت کار کنند که هواپیماها را از لحاظ نیرو کارآمدتر خواهند کرد.

به ادعای این تیم، تنها تعداد مورد نیاز باتری بسته به مسافت پیموده شده در بخش بار قرار گرفته که به معنی بهینه شدت وزن هواپیما است.

به گفته این تیم، راه‌حل آنها در طول یک پرواز کوتاه می‌تواند تا 60 درصد در میزان مصرف سوخت صرفه‌جویی کند.

این امر همچنین می‌تواند تا 40 درصد انتشار گاز دی‌اکسیدکربن را کاهش دهد.

از دیگر ایده‌های حاضر در این رقابت باید به تامین انرژی کابین با حرارت بدن مسافران اشاره کرد که توسط تیم امبارکر از مالزی ارائه شده است.

این تیم توضیح داده که بدن انسان حتی در حال استراحت نیز می‌تواند کارآمد بوده و انرژی حرارتی از ماده حساس به حرارت تعبیه شده در صندلیهای هواپیما می‌تواند این انرژی را از مسافران ذخیره کند.

این انرژی سپس برای تامین نیروی دستگاههای الکترونیکی آنبرد استفاده شده که میزان انرژی مورد استفاده در پروازها را کاهش می‌دهد.

این تیمها اکنون به مقر ایرباس در تولوس سفر کرده‌اند تا برای جایزه 30 هزار یورویی رقابت کرده و ایده‌های خود را برای هیات داوران ارائه کنند.

یک مربی ایرباس برای پشتیبانی از هر تیم انتخاب شده و همچنین یک کارشناس ایرباس برای حوزه‌های انتخابی آنها اختصاص داده شده است.

این رقابت توسط سازمان یونسکو حمایت می‌شود.

رقابت «ایده‌های خود را پرواز دهید» بخشی از پروژه «آینده» شرکت ایرباس برای سفر هوایی سازگار با محیط زیست در سال 2050 است.

تیم برنده این رقابت طی مراسمی در پاریس در 14 ژوئیه(24 خرداد) اعلام خواهد شد.



تاريخ : 5 / 3 / 1392برچسب:, | 3:43 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

روی تمامی کارت های بانکی یک شماره 16 رقمی  منحصر به فرد ذکر شده که کارت شما را از سایر کارت ها متمایز می کند. از طریق همین شماره و رمز دوم کارتتان است که می توانید خرید اینترنتی کنید، وجه انتقال بدهید و یا خیلی کارهای دیگر.

به گزارش بانکی دات آی آر، اما 6 رقم اول هر کارتی مثل شناسنامه آن کارت است و از طریق این شماره است که سیستم ها تشخیص می دهند کارت متعلق به کدامیک از بانک های ایرانی است.

از آنجا که سیستم انتقال وجه سه جانبه هنوز خیلی کاربردی نشده و بعضی از بانک های بزرگ به این سیستم نپیوسته اند خیلی از شماممکن است برای انتقال وجه به حساب سایرین از طریق سیستم خود پرداز لازم باشد بانک مقصد رابشناسید.

خوب 6 رقم اول کارت اینجا می تواند راهگشا باشد.

تصویر زیر کد 6 رقمی اغلب بانک های کشور و نام بانک را نشان می دهد:




تاريخ : 22 / 2 / 1392برچسب:, | 12:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سه قلوی همسان دانشجوی کارشناسی ارشد رشته شیمی آلی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر فارغ‌التحصیل شدند.

خبرگزاری فارس: فارغ‌التحصیلی 3 قلوها از دانشگاه اهر/ از مهد تا دانشگاه + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حسین، محسن و محمد سه برادر سه قلوی همسان هستند که هرسه دانشجوی کارشناسی ارشد رشته شیمی آلی هستند و از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد خود با نمره 18 و با امتیاز بسیار خوب دفاع کردند.

محسن زکریازاده یکی از سه قلوها که به همراه برادرش برای تسویه به دانشگاه مراجعه کرده بود با حضور در دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه به سوالات ما پاسخ گفت، وی گفت: از مهد کودک تا پایان کارشناسی ارشد هر سه با هم در یک کلاس و در یک مدرسه درس خوانده و تقریباً معدل‌شان نیز با چند صدم با هم فاصله داشتند.

وی، می‌گوید هر سه متولد سوم فروردین 1367 هستیم و تحصیلات ابتدایی را در مدرسه نور سیدالشهدا، راهنمایی در مدرسه صف و دبیرستان را در ابوذر و پیش دانشگاهی را در دبیرستان علوی به پایان رساندیم و در سال 1385 از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در از کارشناسی شیمی قبول شده و پس از اتمام مقاطع کارشناسی سال 1389 در رشته کارشناسی ارشد شیمی عالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر قبول و به یاری خداوند متعال امروز داریم تسویه می‌کنیم.

وی از خصایص مشابه خود با برادرانش می‌گوید: تقریباً هر سه خصوصیات مشابه داریم، خیلی به یکدیگر علاقمندیم و حتی برخی وقت‌ها خواب‌هایمان هم یکی است.

محسن در پاسخ به اینکه در خانواده، کلاس و جایی دیگر چگونه شما را از یکدیگر تشخیص می‌دهند، گفت: مادر، پدر و خانواده از تن صدا و رفتارمان کاملاً ما را از یکدیگر تشخیص می‌دهند ولی در بیرون حتی اساتید و دوستان نیز در تشخیص‌شان دچار اشتباه می‌شوند.

محسن در پاسخ به این سئوال که آیا تا به حال یکی به جای دیگری امتحان داده و یا اینکه خودت را به جای دیگر برادرانت جا بزنی و یا به جای آنها بروی امتحان بدهی، می‌گوید: نه اصلاً چون تا به حال این کار را نکردیم و اکثر جاها با هم می‌رویم و چون هر سه از مهد کودک تا دانشگاه باهم بودیم در امتحانات هم باهم بودیم و هرسه باهم درس خوانده و امتحان دادیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اساتید شما را اشتباه نمی‌گیرند، می‌گوید: چرا در دانشگاه اهر هرسه که باهم اول سال‌تحصیلی در کلاس بودیم استاد حاضر و غایب می‌کرد اول نام من را خواند حاضر گفتم دوم حسین نام برادرم را صدا کرد او حاضر گفت، اما استاد نام برادرم محمد را صدا نکرد و روی نامش خط زد محمد دستشو بالا برد و گفت: استاد منو صدا نکردید، استاد گفت: مگر دوبار شما را صدا نزدم اینجا سه بار تکرار شده است. محمد گفت، نه استاد ما سه قلو هستیم که استاد با دیدن هر سه ما تعجب کرد و معذرت خواهی کرد.

 محمد نیز یکی دیگر از سه قلوهاست که از خاطرات خود می‌گوید: در دانشکده فنی محسن طبقه همکف و حسین در پله‌های مابین طبقه هم کف و اول و من در طبقه دوم بودم دو نفر از دانشجویان یک لحظه به من با تعجب نگاه کردند و گفتند: مگه شما در طبقه  همکف نبودید و بعد در پله و الان هم طبقه دوم هستی چطور اومدی؟ گفتم تعجب نکنید ما سه قلو هستیم و آنهایی که دیدید برادران همسان من بودند.

محمد زکریازاده به یکی از سفرهای خود که اخیراً برای آزمون دکتری به ترکیه رفته بودند نیز اشاره می‌کند و می‌گوید: هنگام ورود به ترکیه از اداره گذرنامه اعلام می‌کنند که یک نفر با سه گذرنامه به ترکیه وارد شده است که پلیس دنبال ما بود، ما رفتیم امتحان دکتری را بدیم پلیس آمد ما را دستگیر کند اما در بازجویی پی بردند که ما سه قلو هستیم و هر یک پاسپورت جداگانه داریم و هر سه پاسپورت مال یک نفر نیست که عذرخواهی نموده و ما را آزاد کردند.

همچنین در ترکیه رفته بودیم برای خرید از یک فروشگاه زنجیره‌ای مردم ما را می‌دیدند خیلی تعجب می‌کردند می‌آمدند در کنار ما ایستاده و عکس می‌انداختند. به هرجا که می‌رفتیم مسلمانان ترکیه با دیدن سه قلوهای همسان ایرانی دعا می‌خواندند و آن را نشانه عنایت خداوند متعال می‌دانستند.

این سه قلوها در پایان ضمن تشکر از مسئولین و دست اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به علت رشد و توسعه دانشگاه با امکانات و تجهیزات در حوزه پژوهش و آزمایشگاهی در رشته شیمی اظهار امیدواری کرد که دکترای این رشته نیز در این دانشگاه راه‌اندازی شود تا به جای عزیمت به دیار غربت در این دانشگاه ادامه تحصیل در مقطع دکترا فراهم شود.



تاريخ : 23 / 2 / 1392برچسب:, | 9:23 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

"اندی" ۵۴ ساله است و همیشه در تصاویر بسیار جوانتر از سن خود و با صورتی بسیار شفاف و پوستی شاداب و درخشان دیده میشود ، اما این هنرپیشه معروف هالیوودی در حالی که از باشگاه ورزشی در لوس آنجلس به سوی خانه در حرکت بود سوژه عکاسان قرار گرفت.
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ چهره بدون آرایش و واقعی مدلی که برند معروف تجاری "اورال " برای تبلیغ محصولاتش از او استفاده می کند خریداران این محصولات را شوکه کرد.

جام کشکول؛ "اندی مک دوئل" از سال ۱۹۸۵ برای برند تجاری "اورال" یکی از بهترین و معتبر ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی فرانسه به تبلیغ پرداخته است.

چهره او اخیرا روی پوسترهای تبلیغاتی مربوط به معرفی یک محصول جوانسازی پوست و ضد چروک استفاده شده است. اما اخیرا او در حالی شکار عکاسان شد که هیچ آرایشی به چهره نداشت و صورت او بسیار متفاوت از آنچه در آگهی های تبلیغاتی دیده می شود بود.
 

 "اندی" ۵۴ ساله است و همیشه در تصاویر بسیار جوانتر از سن خود و با صورتی بسیار شفاف و پوستی شاداب و درخشان دیده میشود ، اما این هنرپیشه معروف هالیوودی در حالی که از باشگاه ورزشی در لوس آنجلس به سوی خانه در حرکت بود سوژه عکاسان قرار گرفت.

                    

 
بسیاری از بینندگان این تصاویر بعد از انتشار آنها اعلام کردند واقعا شوکه شده اند و همیشه فکر میکردند این معجزه محصولات "اورال " است که این زن پوستی این چنین شفاف و زیبا دارد اما چهره واقعی این خانم حکایت دیگری را برای این برند تجاری رقم زد.
 
 

او اخیرا بازی در یک سریال تلویزیونی را به پایان رسانده است . دختر او " سارا مارگارت" که زیبایی خاصی دارد نیز وارد دنیای مدلینگ شده و به نظر می رسد جانشین مناسبی برای مادرش باشد.



تاريخ : 28 / 1 / 1392برچسب:, | 10:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

همواره ازدواج و جدایی ستارگان یکی از موضوعات جذاب برای مخاطبان سینماست. سایت کافه سینما چند طلاق پرسروصدای سینما را در گزارشی یادآوری کرده که در ادامه می خوانید:
 

 

به گزارش پارس به نقل از کافه سینما،  همواره ازدواج و جدایی ستارگان یکی از موضوعات جذاب برای مخاطبان سینماست. سایت کافه سینما چند طلاق پرسروصدای سینما را در گزارشی یادآوری کرده که در ادامه می خوانید:

نیما بانکی / لیلی رشیدی

لیلی رشیدی و نیما بانکی چند سالی می شود که از یکدیگر جدا شده اند. نیما بانکی را اگر از «پراید تهران یازده» به یاد نداشته باشید، در آگهی های سامسونگ با لباس برزیل یا با کت و شلوار در حالی که پایش را از قاب ال سی دی بیرون گذاشته، دیده اید. حاصل زندگی مشترک این دو، پسری است که با مادرش پیش خانواده رشیدی زندگی می کند.

داریوش فرهنگ / سوسن تسلیمی

فرهنگ و تسلیمی از طریق گروه تئاتر پیاده با همدیگر آشنا شده بودند، پس از مدت ها زندگی مشترک سرانجام فرصت پیدا کردند تا در فیلم «شاید وقتی دیگر» ساخته بهرام بیضایی، نقش زن و شوهر را بازی کنند. تسلیمی، پس از این فیلم، همراه فرزندش عازم سوئد شد و امروز یکی از چهره های سرشناس تئاتر سوئد است اما داریوش فرهنگ مانده و فیلمسازی و بازیگری را تا امروز ادامه داده است.

خسرو شکیبایی / تانیا جوهری

شاید خیلی ها ندانند که شکیبایی در دهه 40 کار خودش را با دوبلوری شروع کرد و پس از ناکامی در این رشته به تئاتر رفت و سال ها گذشت تا دوباره با فیلم «خط قرمز» مسعود کیمیایی به سینما بازگشت. تانیا جوهری هم در همان سال های دهه 50 بازیگر تئاتر بود. این رابطه که منجر به ازدواج شد، چندان خبرساز نبود؛ چون هیچ یک از این دو، آدم های معروفی نبودند و در سال های بعد در حرفه شان سرشناس شدند.


ابوالفضل پورعرب / آناهیتا نعمتی

زمانی که ابوالفضل پورعرب با آناهیتا نعمتی ازدواج کرد، بازیگر بسیار معروفی بود. از آنطرف، آناهیتا نعمتی تازه با فیلم خوش ساخت «هیوا»، ساخته رسول ملاقلی پور، وارد سینما شده بود و به عنوان یک چهره جوان و با استعداد، اول راه بود. از طلاق این دو حدود 8 سال می گذرد.

بابک ریاحی پور / مهتاب کرامتی

بابک ریاحی پور یکی از معروف ترین نوازنده های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می کند. مهتاب کرامتی از سال 1377 با بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» پایش به سینمای ایران باز شد. جالب اینکه ریاحی پور زودتر از کرامتی به سینما آمده بود. او در سال 1374 برای موسیقی فیلم «فاتح» نوازندگی کرده بود؛ کاری که بعدها ریاحی پور کمتر سراغ آن رفت ولی مهتاب کرامتی با جدیت، حضور در سینما و تلویزیون را ادامه داد و خیلی زود به ستاره سینمای ایران تبدیل شد. حالا مهتاب کرامتی تنها زندگی می کند و علاوه بر بازیگری و فعالیت در یونیسف، در یک موسسه طراحی و تولید لباس هم حسابی مشغول است.

یوسف مرادیان / سارا خویینی ها

این دو بازیگر که زمانی با یکدیگر زیر یک سقف زندگی می کردند، سرانجام از هم جدا شدند و امروزه به فعالیت قبلی شان که همان بازیگری در سینما و تلویزیون است، ادامه می دهند.