تاريخ : 26 / 4 / 1392برچسب:ساعت,روزه داری,کشورهای,جهان,عقاب نیوز, | 9:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ساعت‌های روزه‌دارای در جهان به خاطر اختلاف مناطق جغرافیایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر فرق می‌کند.

ساعت‌های روزه‌داری در جهان به خاطر اختلاف مناطق جغرافیایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر فرق می‌کند. در این میان مسلمانان دانمارک با ۲۱ ساعت طولانی‌ترین و مسلمانان آرژانتین با ۹ ساعت کوتاه‌ترین ساعات روزه‌داری را سپری می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری العهد، ساعت‌های روزه‌دارای در جهان به خاطر اختلاف مناطق جغرافیایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر فرق می‌کند.

بر این اساس، مسلمانان کشورهای اروپایی طولانی‌ترین ساعات روزه‌داری را سپری می‌کنند و در این میان مسلمانان کشور دانمارک با 21 ساعت  طولانی‌ترین و مسلمانان آرژانتین با 9 ساعت و نیم کوتاهترین ساعات روزه‌داری را در جهان سپری می‌کنند.

اما میانگین ساعات روزه‌داری در کشورهای مختلف منطقه خاورمیانه 14 تا 15 ساعت اعلام شده است که  عربستان سعودی و یمن از جمله این کشورها هستند.

ساعت روزه‌داری در شمال آفریقا نیز مانند کشورهای لیبی و مغرب به 14 ساعت می‌رسد، در حالی‌که ساعات روزه‌داری در مصر به 16 ساعت و نیم می‌رسد.

اما در استرالیا مسلمانان این کشور 10 ساعت روزه می‌گیرند و در آفریقای جنوبی ساعات روزه‌داری به 10 ساعت و نیم می‌رسد.

نکته قابل تامل این‌جاست که هرچه از نیم کره جنوبی به نیم کره شمالی حرکت می‌کنیم، بر تعداد ساعات روزه‌داری افزوده و هرچه از نیم کره شمالی به سمت نیم کره جنوبی حرکت می‌کنیم، ساعات روزه‌داری کاهش می‌یابد.

اما میانگین روزه‌داری در دیگر کشورهای جهان بین 14 تا 16 ساعت است و با وجود طولانی بودن ساعات روزه‌دارای در اکثر نقاط جهان با این حال مسلمانان بر ادای فرایض خود در این ماه مبارک تاکید دارند.



تاريخ : 23 / 4 / 1392برچسب:حذف,حسای,کاربری,فیس,بوک,عقاب نیوز, | 2:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اگر جزو کاربران فیسبوک هستید شاید زمانی بخواهید حساب کاربری  خود در فیسبوک را حذف کرده  و  حساب دیگری بسازید،برای این کار شما دو راه پیش رو دارید اول این که اگر  بخواهید حساب کاربری شما غیر فعال شود  می توانید به تنظیمات فیسبوک رفته و حساب کاربری خود را غیر فعال کنید.در ضمن باید بدانید که حساب شما طی ۱۴ روز بعد به طور کامل حذف خواهد شد.طی این ۱۴ روز اگر شما از حذف حساب فیسبوک خود صرف نظر کرده باشید می توانید دوباره حساب خود را فعال کنید.حالا اگر می خواهید به طور کامل حساب خود را حذف کنید مراحل زیر را دنبال کنید.

 

۱)برای شروع بر روی لینک زیر(حذف حساب کاربری) کلیک کنید.

حذف حساب کاربری 

۲)اگر از قبل وارد فیسبوک شده بودید که هیچ ولی اگر وارد نشده اید نام کاربری و رمز ورود آن حسابی که خواهان حذفش هستید را وارد کرده و بر روی Log In  کلیک کنید.

1 001 چگونه حساب کاربری فیسبوک را حذف کنیم؟

۳)بر روی Delete My Account  کلیک کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 4 / 1392برچسب:معجزه,قرآنی,دانمارک,عقاب نیوز, | 7:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

در شمالی‌ترین شهر کشور اروپایی دانمارک می‌توان یک نشانه قرآنی را دید.



به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از  شبستان، در شهر توریستی اسکاگن این زیبایی را می‌توان در سجیه دید، جایی که دریای بالتیک و دریای شمالی بهم می‌پیوندند. دو دریای مختلف با هم یکی نمی‌شوند و بنابرین این پدیده زیبا به وجود می‌آید و این همان چیزی است که در قرآن آمده است.

به گزارش انقلاب‌نیوز، در قرآن بارها از آیات و نشانه‌های خداوند شنید‌اید اما هیچ‌گاه به آنها در اطراف‌مان توجه نکرده‌ایم. این یکی از همان نشانه‌های است که خداوند در آیات مختلف درباره آن سخن گفته است. با دیدن این مناظر عجیب و زیبا، می توان بیشتر تعمق کرد.


 

سورة مبارکه الرحمن :

Safe63462910797701 این همان دریای عجیبی است که در قرآن آمده است!! + عکس

مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ یَلْتَقِیانِ (19) بَیْنَهُما بَرْزَخٌ لا یَبْغِیانِ (20) فَبِأَیِّ آلاءِ رَبِّکُما تُکَذِّبانِ (21) یَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَ الْمَرْجانُ (22)

19٫ دو دریا را به گونه ای روان کرد که با هم برخورد کنند.20٫ اما میان آن دو حد فاصلی است که به هم تجاوز نمی کنند.21٫ پس کدامین نعمتهاى پروردگارتان را انکار مى‏ کنید؟ 22٫ از آن دو، مروارید و مرجان خارج مى‏ شود.

سوره مبارکه فرقان آیه 53:

« و هو الذی مَرَجَ البحرینِ هذا عَذبٌ فُراتٌ و هذا مِلحً اُجاجً وَ جَعَلَ بَینَهما بَرزَخا و حِجراً مَهجوراً»

و اوست کسی که دو دریا را موج زنان به سوی هم روان کرد این یکی شیرین و آن یکی شور و تلخ است ومیان آن دو حریمی استوار قرار داد.



ادامه مطلب
تاريخ : 21 / 4 / 1392برچسب:قرآن,آنلاین,عقاب نیوز, | 8:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در ماه مبارک رمضان تیم تحریریه دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری دست به کار شده و به معرفی سایت هایی در همین زمینه پرداخته است.

 

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یکی از اعمالی که در ماه مبارک رمضان خیلی به آن سفارش شده خوندان قرآن کریم هست امروزه می توانید به راحتی و در دنیای مجازی به قرائت آنلاین قرآن بپردازید.

 

 

 

 

یکی از کامل ترین سایت های قرآن کریم که بخشی از سایت حضرت آیت ا... مکارم شیرازی هست امکانات جالبی را برای شما روزه داران عزیز فراهمکرده است.

 

یکی از ویژگی های این سایت این است که به غیر از متن قرآن کریم و ترجمه فارسی به تفسیر یوره ها هم دسترسی دارید. همچنین این سایت قرائت آنلاین هم دارد که می تواند در روان خوانی آیات کمک زیادی شما کاربران کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

  برای ورود به سایـت اینـجا را کـلیک کـنید

 

 

 



تاريخ : 13 / 4 / 1392برچسب:جوان,بریلی,سگ,شد,عقاب نیوز, | 8:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در جديد ترين نمونه از اين گونه انسان هاي پست، يک جوان برزيلي به دليل شدت علاقه اش به سگ، هزاران دلار هزينه کرده و چندين عمل جراحي بر روي صورت خود انجام داده تا شبيه سگ شود.

به گزارش شيعه آنلاين به نقل از نداي انقلاب، سطح انسانيت، درک، فهم، شعور و ديگر ارزش ها به قدري مي تواند در آدمي پائين بيايد که حتي از حيوان هم پست تر شود.

همان طور که در قرآن کريم نيز خداوند متعال در مورد صفات برخي انسان ها مي گويد:‌ "مانند حيوان و يا حتي پست تر هم هستند .."

در جديد ترين نمونه از اين گونه انسان هاي پست، يک جوان برزيلي به دليل شدت علاقه اش به سگ، هزاران دلار هزينه کرده و چندين عمل جراحي بر روي صورت خود انجام داده تا شبيه سگ شود.

وی فک، چشم، گوش، ابرو و ديگر بخش هاي صورت خود را عمل کرده و تقريبا کاملا شبيه به يک سگ واقعي شده است.

تصوير اين جوان برزيلي در فضاي مجازي منتشر شده و اقدام وي واکنش هاي بسيار زيادي در پي داشته به طوري که بسياري از کاربران با لحني تمسخر آميز نوشته اند: آيا حالا که به سگ شباهت پيدا کرده، مانند سگ هم وفادار خواهد شد؟!



تاريخ : 13 / 4 / 1392برچسب:عجیبترین,کادو,تولد,عقاب نیوز, | 8:35 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

این کادو که بیشتر به نفع کارکنان شرکت بود به عنوان یکی از عجیب ترین کادوها شناخته میشود.
 
عجیب‌ترین کادوی تولد + عکس
 

به گزارش افکارنیوز، همیشه دوست داریم در تولد بهترین کادو را دریافت کنیم اما "باب مور" دست به کاری جالب در روز تولد ۸۱ سالگی اش زد. او در روز تولدش تمام کارخانه اش را به کارکنانش بخشید. این کارخانه که یکی از بزرگترین تولید کننده های مواد غذایی است بیش از ۵۰ میلیون دلار ارزش دارد که این ارزش هر ساله ۳۰ درصد افزایش پیدا می کند. این کادو که بیشتر به نفع کارکنان شرکت بود به عنوان یکی از عجیب ترین کادوها شناخته میشود.



تاريخ : 12 / 4 / 1392برچسب:خواص,مضرات,گوشت,بوقلمون,عقاب نیوز, | 6:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

گوشت بوقلمون در مقایسه با گوشت مرغ ارزش غذایی بالاتری ندارد و مصرف آن به بیماران قلبی توصیه نمی‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ،گوشت بوقلمون(turkey) به عنوان منبعی سرشار از فسفر (14 درصد در 100 گرم گوشت) و پتاسیم (7 درصد در 100 گرم گوشت)، ماده غذایی مناسبی برای کودکان محسوب می‌شود.

همچنین وجود برخی ویتامین‌های گروه B به ویژه ویتامین B2 و نیز اسیدهای آمینه تریپتوفان در گوشت بوقلمون با تاثیر مثبتی که بر روی اعصاب می‌گذارند، نوعی خاصیت آرامش‌بخشی برای انسان در بر دارد.

گوشت بوقلمون به دلیل دارا بودن چربی‌های اشباع شده کم، پروتئین بالا و درصد کربوهیدرات پایین موجب پایین آوردن گلاتین اندکس شده و در نتیجه برای بیماران دیابتی فاقد کلسترول بالا مفید است. همچنین به علت درصد بسیار کم چربی‌های اشباع شده در این گوشت، مصرف آن برای افرادی که دارای کبد چرب هستند مناسب است.

میزان سدیم در گوشت بوقلمون 335 میلی‌گرم در یک واحد گوشت (330 گرم) است. به همین دلیل خوردن گوشت بوقلمون به میزان زیاد به بیماران قلبی توصیه نمی‌شود. همچنین به دلیل کلسترول بالای این گوشت (بین 12 تا 14 درصد) مصرف گوشت بوقلمون برای افراد با کلسترول بالا مضر است.

اگر سینه مرغ و بوقلمون را مقایسه کنیم، میزان پروتئین موجود در گوشت مرغ بیشتر بوده و از نظر میزان کلسترول، گوشت مرغ بدون پوست، کلسترول بسیار پایین‌تری نسبت به گوشت بوقلمون دارد. از این رو، با در نظر گرفتن تفاوت قیمت بین گوشت بوقلمون و گوشت مرغ، استفاده از گوشت مرغ در سبد غذایی توصیه می‌شود.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

سرباز وظیفه بری با حضور در سامانه 147 با سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده انتظامی استان زنجان دیدار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کرد.

 

آفتاب: تعجب آور است که بدانید مردی با 5 فرزند و یک نوه در حال خدمت در یکی از پاسگاه‌های استان زنجان است.

سایت تهران پرس نوشت: یوسف بری، سرباز وظیفه ای است که با پنج فرزند و یک نوه، مشغول انجام وظیفه در یکی از پاسگاهای انتظامی شهرستان زنجان است.

این سرباز که در پاسگاه انتظامی گرماب شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان خدمت می کند با وجود داشتن پنج فرزند و یک نوه، خدمت سربازی را یک وظیفه دانسته و معتقد است که مشکلات نباید مانعی برای انجام وظیفه باشد.

سرباز وظیفه بری با حضور در سامانه 147 با سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده انتظامی استان زنجان دیدار و مسائل و مشکلات  خود را مطرح کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این دیدار با مسائل و مشکلات این عزیز آشنا و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کرد.




پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک دانش آموز 16 ساله ترک، موفق به تبدیل پوست موز به پلاستیک زیستی شده است که می تواند در آینده جایگزین استفاده از نفت برای تولید پلاستیک شود.

 

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «الیف بیگلین» در تحقیقات خود دریافت که نشاسته و سلولز موجود در پوست موز می تواند برای تولید عایق کننده سیم و ساخت پروتزهای پزشکی کاربرد داشته باشند.

 

این دانش آموز پس از بررسی طرح استفاده از پوست انبه در صنعت پلاستیک سازی در برخی نقاط جهان، به فکر توسعه فرآیندی برای تبدیل پوست موز در تولید پلاستیک زیستی افتاد.

 

در فرآیند شیمیایی که توسط این دانش آموز مبتکر توسعه یافته است، پوست موز به پلاستیک زیستی غیر پوسیده تبدیل شده و می تواند در آینده جایگزین استفاده از نفت شود؛ برای توسعه این فناوری دو سال زمان صرف شده است.

 

این طرح برنده جایزه 50 هزار دلاری رقابت علمی آمریکا شده و همچنین به مرحله نهایی نمایشگاه علوم گوگل راه یافته است.

 

در تایلند روزانه 200 تن پوست موز دور ریخته می‌شود که می تواند بعنوان منبع بالقوه برای تولید پلاستیک زیستی مورد استفاده قرار گیرد و با آلودگی های زیست محیطی مقابله کند.



تاريخ : 8 / 4 / 1392برچسب:عقد,فرزاد حسنی,آزاده نامداری,عقاب نیوز, | 8:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پنج شنبه 6 تيرماه 1392؛ ساعت 11 صبح؛ كوچه پس كوچه هاي جماران براي رقم خوردن اتفاقي بزرگ لحظه شماري مي كنند. اينجا ميزبان كسانيست كه سال ها برايمان حرف زده اند، اجرا كرده اند و حتي بعضي وقت ها از حقوق مان دفاع كرده اند.
 
 
 

  پنج شنبه 6 تيرماه 1392؛ ساعت 11 صبح؛ كوچه پس كوچه هاي جماران براي رقم خوردن اتفاقي بزرگ لحظه شماري مي كنند. اينجا ميزبان كسانيست كه سال ها برايمان حرف زده اند، اجرا كرده اند و حتي بعضي وقت ها از حقوق مان دفاع كرده اند.

«فرزاد حسني» و «آزاده نامداري» كه يك ماه و اندي پيش خبر پرسروصداي ازدواجشان را اولين بار در همين روزنامه تماشا برايتان منتشر كرديم، پنج شنبه به حسينيه جماران رفتند تا حاج سيدحسن خميني نوه به تعبير داماد «آن پير مُراد»‌ خطبه عقدشان را جاري كند تا رسما همسر يكديگر شوند.

فرزاد حسني و آزاده نامداري به همراه خانواده هايشان وارد حسينيه جماران ميعادگاه عاشقان روح الله شدند و بعد از دقايقي جهت جاري شدن صيغه عقد به دفتر حجت الاسلام حاج سيدحسين خميني وارد شدند.


فرزاد حسني و آزاده نامداري كه دلشان پر از شوق و دلهره بود، دقايقي بعد با حاج سيدحسن خميني روبه رو شدند و بعد از ورود ايشان و خوشرويي هميشگي شان كه موروثي حضرت امام (ره) است، حاج سيدحسن خميني ابتدا به خوش و بش با فرزاد حسني پرداخت و از او درباره مشغوليت هاي اين روزهايش پرسيد كه آقا داماد توضيحاتي درباره مجموعه رالي ايراني به تهيه كنندگي سعيد ابوطالب خدمت ايشان ارائه كرد.

حجت الاسلام سيدحسن خميني سپس با آزاده نامداري سلام و عليك كرد و درباره مشغوليت هاي اين روزهاي او پرسيد كه مشخص شد عروس خانم اين روزهاي تلويزيون ايران، مشغول تحصيل در رشته روانشناسي است.


 

بعد از چند دقيقه اي مراسم عقد اين دو مجري تواناي تلويزيون آغاز شد؛‌ حاج سيدحسن خميني وكالت آزاده نامداري را برعهده گرفت و حاج آقا رحماني وكيل فرزاد حسني شد تا اين مراسم با شكوه ويژه اي انجام شود. بعد از جاري شدن خطبه عقد با لحن زيبا و روحاني حجت السلام سيدحسن خميني، ايشان فرمودند: «انشالله كه خداوند اين ازدواج را براي اين دو جوان امروز ما مبارك گرداند و درهاي رحمت و خير و بركت خود را به روي اين خانواده تازه شكل گرفته باز كند.



تاريخ : 2 / 4 / 1392برچسب:کار,ممنوع,انجام,پایگاه,خبری,عقاب نیوز, | 5:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

وقت تان را صرف گفت و گوهای سازنده و مفید کنید. در این صورت هم چیزهای بیشتری یاد می گیرید، هم احترام خیلی بیشتری میان آشنایانتان پیدا می کنید.
به گزارش افکارنیوز، برای خودتان خوب است که همیشه برای انجام ندادن این کارها هشیار باشید. هر چه بیشتر این نکات را رعایت کنید نتایج مثبت روزانه اش را هم زودتر خواهید دید؛ اول از همه احساس رضایت درونی از خودتان خواهید داشت.

اگر تا به حال از نوشتن فهرست کارهایی که باید انجام بدهید نتیجه خوبی گرفته اید، قطعا با تهیه این فهرست نبایدها بسیاری از روندهای روزمره تان دستخوش تغییرات مثبت خواهند شد. موفقیت، بهبود روابط و رضایت از شخصیت خود ساخته تان تنها بخشی از این نتایج مثبت هستند.

هر روز متعهد باشید که:

۱- وقتی با دیگران صحبت می کنید، تلفن همراهتان را کنار بگذارید:

این اشتباه همه است. جمله: «این گوشی چه کسی است؟ مال من است.» را بسیار شنیده اید. حتما پیش آمده که سر کلاس سرتان پایین باشد تا تلفن همراهتان را چک کنید. این جمله را هم بدون شک گفته اید: «لطفا چند لحظه صبر کن من این پیام رو جواب بدم.» بعضی ها همان «لطفا چند لحظه صبر کن» را هم نمی گویند؛ فقط می پرند سمت تلفن و بدون توجه به طرف مقابل، کارشان را می کنند.
می خواهید متفاوت باشید؟ آیا دوست دارید شخصی باشید که هر کسی دلش می خواهد سر صحبت را با او باز کند؟ مردم کسی را دوست دارند که وقتی با او حرف می زنند. سراپا گوش باشد و آنها را مهمترین مخاطب دنیا تصور کند. پس برای چند لحظه تلفن همراهتان را کنار بگذارید.
فکر می کنید دیگران نمی فهمند حواستان به آنها نیست؟ هم خیلی خوب می فهمند، هم خیلی برایشان مهم است.

۲- وقتی در یک جلسه مهم هستید، همزمان چند کار انجام ندهید:

آسانترین راه برای اینکه در یک جمع زیرک ترین شخص باشید این است که بیشترین توجه را به آنچه در جلسه مطرح شده داشته باشید.
اگر کارهای جانبی را کنار بگذارید و تمام توجه تان را معطوف موضوع جلسه و نظرات دیگران کنید، از آنچه که در این دقایق یاد می گیرید شگفت زده خواهید شد. به طور کاملا غیرمنتظره متوجه تمام برنامه های پشت پرده می شوید و به آنچه در فکر دیگران است پی می برید، با کوچکترین جمله می توانید پلی برای به دست آوردن فرصت های بزرگ بسازید و در نهایت می بینید چه راه هایی وجود دارند تا از طریق آنها بتوانید خودتان را یک فرد مهم و خلاق معرفی کنید.
کار آسانی است، چون شما تنها کسی هستید که این موضوع را می داند و برای انجامش تلاش می کند.
و در آخر شما تنها کسی هستید که در سطوح متعدد موفقیت های بزرگ کسب می کند.

۳- افرادی را که نقشی در زندگی تان ندارند، فراموش کنید:

مطمئن باشید ساکنان هالیوود بدون شما هم زندگی شان می گذرد اما بدون شما زندگی خانواده، دوستان و کارمندانتان، تمام کسانی که برایتان مهم هستند، نمی گذرد. کمی از زمان و توجه تان را هم صرف آنها کنید. تنها این افراد هستند که واقعا لیاقت بودن در کنار شما را دارند.

۴- اجازه ندهید صدای زنگ های مختلف، حواستان را پرت کند.:

واقعا نیازی نیست ایمیلی را که دریافت می کنید، همان لحظه پاسخ بدهید. پیامک هم همینطور، یا هر چیزی که تلفن همراه یا رایانه تان را به صدا درمی آورد.
اگر کاری برایتان مهم باشد، اهمیتش حتما آنقدر است که آن را بدون هیچگونه مزاحمتی انجام بدهید.
تمام تمرکزتان را ابتدا معطوف کاری کنید که الان انجام می دهید و سپس به برنامه ای که برای خودتان تنظیم کرده اید فکر کنید، نه به برنامه ای که دیگران برایتان تنظیم کرده اند. بفرستیدشان پی نخود سیاه و برگردید سر کار خودتان. اینکه روی کار خودتان تمرکز کنید خیلی مهمتر است از اینکه به کارهای دیگران اهمیت بدهید. آنها می توانند صبر کنند؛ اما شما و کاری که احتمالا خیلی برایتان مهم است، نمی توانید.

۵- نگذارید گذشته، آینده را برایتان دیکته کند:

اشتباهات بسیار ارزشمند هستند، از آنها درس بگیرید و فراموششان کنید. فکر می کنید فقط گفتنش آسان است؟ بستگی کامل به دیدتان دارد. وقتی اشتباهی مرتکب می شوید سعی کنید از آن به نحوی استفاده کنید که جای دیگر به دردتان بخورد. در اشتباهات گذشته دنبال یاد گرفتن چیزی باشید که پیش تر نمی دانستید؛ مخصوصا درباره خودتان.
وقتی می بینید دیگران در برخورد با شما اشتباهی مرتکب می شوند، از آن به نفع خود به عنوان فرصتی طلایی برای نشان دادن بزرگواری، بخشش و درکتان استفاده کنید.
گذشته تماما درس است. گذشته، باید راهی به سوی آینده ای بهتر باشد، نه اینکه شخصیت شما را تعریف کند. البته این حرف ها تنها زمانی کار آمدند که خودتان بخواهید.

۶- فرصت هایتان را به خاطر ترس از شکست منتظر نگذارید:

هیچ کس نمی تواند از موفقیت در یک کار جدید مطمئن باشد. اما همیشه می توانید از علاقه و تعهدتان برای اینکه کاری را به بهترین نحو ممکن انجام بدهید مطمئن باشید. می توانید به خودتان قول بدهید که هر بار شکست خوردید بلند شوید و از نو تلاش کنید.
پس دیگر صبر نکنید. آنچه ممکن است از دست بدهید بسیار کمتر از آن چیزی است که به دست خواهید آورد.

۷- پشت سر دیگران حرف نزنید

همین که فکر کنید کسی پشت سرتان حرف می زند حس بدی است، کسانی که شایعات را شروع می کنند و دیگران نقل محافلشان هستند هم که جای خود دارند. فکر نمی کنید خیلی بهتر باشد به جای اینکه با چند نفر راجع به کاری که «جان» انجام داده صحبت کنید، پا پیش گذاشته و باخودش حرف بزنید؟ اگر فکر می کنید: من که هستم که بخواهم با او درباره این موضوع صحبت کنم، پس واقعا شما که هستید که بخواهید درباره او با دیگران صحبت کنید؟!
وقت تان را صرف گفت و گوهای سازنده و مفید کنید. در این صورت هم چیزهای بیشتری یاد می گیرید، هم احترام خیلی بیشتری میان آشنایانتان پیدا می کنید.

۸- رودربایستی را کنار بگذارید و زمانی که منظورتان «نه» است، «آره» نگویید:

بله، من هم می دانم که رد کردن درخواست همکار، مشتری و مخصوصا دوستان کار واقعا سختی است. ولی به ندرت پیش می آید که «نه» گفتن آنطور که فکر می کنیم بد پیش برود. اکثر مردم درک می کنند و می پذیرند، اگر هم نپذیرفتند و دلگیر شدند، واقعا به نظر شما مهم است که آنها چه فکر می کنند؟ چه اهمیتی دارد.
وقتی می گویید «نه»، تنها برای چند لحظه ممکن است حس بدی داشته باشید. اما وقتی برای انجام کاری که دوست ندارید پاسخ مثبت می دهید برای مدت خیلی بیشتری این حس بد در شما وجود دارد؛ یا دستکم زمانی از بین می رود که آن کار را انجام بدهید تا از سرتان باز شود.



تاريخ : 31 / 3 / 1392برچسب:زنان,تجاوز,نا امنی,هند,کنیا,ترکیه,سفر, | 8:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شاید فکر کنید دنیای امروز، دیگر شباهتی به دنیای ناامن دیروز ندارد که سفر تنهایی برای زنان، با مخاطرات مختلف همراه باشد اما واقعیت این است که هنوز کشورهایی هستند که سفر یک زن تنها به آنها می تواند ناامن و خطرآفرین باشد.
 
سایت معتبر گردشگری «سیلیکون تراول» در گزارشی به معرفی هشت کشور ناامن برای گردشگران زن پرداخته است. 
 
هند 

هند اگرچه این روزها بازار داغی در بین مسافران دارد اما در فهرست ناامن‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران زن در رتبه‌ی نخست قرار گرفته است. علت اصلی این امر حوادثی است که در ماه‌های اخیر در این کشور روی داده که حاصل آن کاهش چشمگیر گردشگران زن در هند و جایگزینی دو کشور تایلند و مالزی از سوی این گردشگران به عنوان مکانی برای گذراندن تعطیلات بوده است. 
 
در آخرین مورد از این حوادث روز سه‌شنبه یک زن گردشگر آمریکایی در روستایی در هند مورد تجاوز قرار گرفت و کمتر از یک ماه قبل نیز حادثه‌ای مشابه برای یک زن گردشگر سوئیسی رخ داد. 
 
برزیل 

برزیل که در فهرست ناامن‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران زن در رتبه‌ی دوم قرار دارد، در سال‌های اخیر یکی از موفق‌ترین کشورهای جهان در جذب گردشگر بوده و پیش‌بینی می‌شود با میزبانی این کشور از مسابقات جام‌جهانی فوتبال در سال 2014 و مسابقات المپیک در سال 2016 به یکی از 10 مقصد گردشگری جهان تبدیل شود. اما در ماه‌های اخیر خشونت‌ها علیه زنان در این کشور رشد چشمگیری داشته که این امر در دو شهر «ریودوژانیرو» و «سائوپائولو» که هر دو از مقاصد برتر گردشگری برزیل به شمار می‌روند، بسیار چشمگیر بوده است. در این شرایط کارشناسان صنعت گردشگری حفظ امنیت گردشگران زن را یکی از چالش‌های پیش روی صنعت گردشگری برزیل در سال‌های آتی می‌دانند. 
 
ترکیه 

ترکیه هم جزو مقاصد گردشگری پرطرفدار این روزها است. اما در رده‌بندی ناامن ترین کشورها در جایگاه سوم قرار گرفته است. براساس آمار ارائه شده از سوی سازمان‌های فعال در حقوق زنان، آمار تجاوز به زنان در این کشور بسیار بالا بوده و تنها در سال 2011 در شهر استانبول به بیش از 10 هزار زن تجاوز شده که در این میان بخشی از آنها گردشگر بوده‌اند. 
 
ادامه‌ی این روند برای کشوری که براساس پیش‌بینی‌ها با ادامه‌ی روند فعلی در سال‌های آتی در جمع پنج مقصد برتر گردشگری جهان قرار خواهد گرفت، می‌تواند بسیار زیان‌بار باشد. 
 
مصر 

مصر که در رده‌بندی ناامن‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران زن در رتبه‌ی چهارم دیده می‌شود، یکی از مقاصد برتر گردشگری جهان بوده و براساس آمار منتشر شده از سوی وزارت گردشگری و آثار تاریخی این کشور حدود 20 تا 25 درصد گردشگران این کشور را زنان تشکیل می‌دهند. 
 
با این وجود با کرات در مطبوعات این کشور گزارش‌هایی از گروگانگیری و تجاوز به زنان گردشگر منتشر می‌شود که چهره‌ی نامطلوبی را از این کشور برای برخی گردشگران زن ترسیم کرده است. 
 
کلمبیا 
 
براساس یک نظرسنجی که توسط سایت معتبر «هاستل بوکرز» به عنوان یکی از سایت‌های معتبر جهانی برای رزور هتل انجام شده، کشور کلمبیا محلی ناامن برای گردشگران زن به شمار می‌رود. این کشور در رده‌بندی در رتبه‌ی پنجم قرار گرفته و طبق گفته‌ی بسیاری از گردشگران زن که به این کشور سفر کرده‌اند بسیاری از مناطق کلمبیا از جمله سواحل این کشور و مناطق مرزی با اکوادور و ونزوئلا مناطقی بسیار ناامن برای گردشگران زن به شمار می‌رود. 
 
البته شهر تاریخی و زیبای «بوگوتا» - پایتخت کلمبیا - که در مجاورت کوه‌های آند واقع شده، یک مقصد گردشگری امن برای گردشگران زن به شمار می‌رود. 
 
 گوآتمالا 
 
کشور گوآتمالا که در رتبه‌ی ششم قرار گرفته، براساس آخرین گزارش سازمان دیده‌بان حقوق بشر یکی از ناامن‌ترین کشورهای جهان برای زنان بوده و در آن از هر سه زن یکی مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد. 
 
به همین دلیل کشوری امن برای گردشگران زن به شمار نمی‌رود و براساس مطالعات انجام شده در بیشتر مناطق گوآتمالا به ویژه مناطقی که در آنها تجارت مواد مخدر با آمریکا جریان دارد، گردشگران زن از امنیت بسیار کمی برخوردارند. 
 
مکزیک 
 
مکزیک که در سال‌های گذشته جزو پنج مقصد برتر گردشگری جهان محسوب می‌شود، طی سه سال اخیر به دلیل برنامه‌ جدی رئیس جمهوری این کشور برای مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر با کاهش ضریب امنیتی مواجه شده است. این کشور که در این فهرست در رتبه‌ هفتم قرار گرفته، از جاذبه‌های متنوع گردشگری از جمله آثار تاریخی برجای مانده از سه تمدن «مایا»، «اینکا» و «آزتک» بهره می‌برد. با این وجود مبارزات انجام شده با باند‌های قاچاق مواد مخدر که حاصل آن بروز مشکلات امنیتی جدی در مکزیک بوده است، ضریب امنیتی در این کشور را به شدت کاهش داده و برخی از مناطق مکزیک را به مکانی ناامن برای گردشگران و به ویژه گردشگران زن تبدیل کرده است. 
 
کنیا 
کنیا که از آن به عنوان مقصد نخست گردشگری قاره سیاه نام برده می‌شود و همواره میزبان میلیون‌ها گردشگر به ویژه از کشورهای اروپایی است که برای بازدید از حیات وحش بکر و گردش با اتومبیل‌های سافاری به این کشور سفر می‌کنند، در رده‌بندی ما در رتبه‌ی هشتم قرار گرفته است. 
 
براساس گزارشی که به تازگی توسط صندوق توسعه‌ی آموزش زنان وابسته به سازمان ملل متحد منتشر شده، بسیاری از مناطق کنیا که بیشتر آن‌ها مقاصد گردشگری نیز به شمار می‌روند، مکان‌های ناامنی برای گردشگران زن بوده و سوءاستفاده جنسی از زنان گردشگر در آنها به کرات اتفاق می‌افتد. 
 
امنیت تان را این طور حفظ کنید 
 
1.در صورت بروز هر گونه حادثه ای از قرار گرفتن در محیط حادثه و تهیه عکس و فیلمبرداری خودداری کنید. دوری از محل حادثه اولین واکنشی است که باید داشته باشید. 
 
2.مدارک مورد نیازتان را در هتل در گاوصندوق اختصاصی اتاق تان قرار دهید و یک کپی از آن را همه جا به همراه داشته باشید. دقت کنید که مدارک (پاسپورت، کارت ملی، گواهینامه، شناسنامه، بلیط برگشت و...) و وجوه نقد و اشیاء قیمتی را به هیچ عنوان به هیچ کسی تحویل ندهید. 
 
3.مسیرهای تردد عمومی را از رسپشن هتل بپرسید و درباره امنیت مراکز خرید، مکان های دیدنی، خیابان ها و مسیرهای عبور و مرور از راهنمایان هتل اطلاعات کسب کنید. 
 
4.در صورت سرقت و یا مفقود شدن اموال و اشیاء خود و یا بروز هرگونه مشکلی اعم از (تصادف، گم شدن همراهان، نزاع، دستگیری و...) مراتب را به کنسولگری یا سفارت ایران اطلاع دهید. 
 
5.از قبول هرگونه غذا، شیرینی، عطر، آب، شربت و... از افراد ناشناس پرهیز کنید. 



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 7:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

چندی پیش مقاله ای با این موضوع در سایت قرار دادیم و حال نحوه تشخیص عطر اصل از تقلبی را بصورت تخصصی که حاصل تجربیات خودمان است بیان می داریم .
 

چندی پیش مقاله ای با این موضوع در سایت قرار دادیم و حال نحوه تشخیص عطر اصل از تقلبی را بصورت تخصصی که حاصل تجربیات خودمان است بیان می داریم .

روشهای تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی
مقالات بسیاری در باب تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی و تفاوتهای آن در اینترنت موجود میباشد و بنده بسیاری از آنها را مطالعه نموده ام و ذکر چند نکته در مورد آنها را ضروری میدانم:

نخست آنکه بنده به عنوان کسی که سالهاست در زمینه ی عطر و ادکلن فعالیت میکنم اعلام میکنم که هیچ فرمول خاص و ثابتی در رابطه با تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی وجود ندارد.

نکته ی دوم: بسیاری از این روشها و فرمولها قدیمی و پیش پا افتاده است و بسیاری از عطرهای تقلبی امروزی تمامی این نکات را لحاظ کرده اند.

کته ی سوم: باوری که به غلط در بین مردم و متاسفانه برخی از همکاران من جا افتاده این است که عطر اصل عطری است که ماندگاری بسیار بالایی دارد و حداقل یک یا دو روز روی بدن شما می ماند که متاسفانه اصلا چنین چیزی صحت ندارد.

همانگونه که در مقالات قبلی نیز اشاره نموده ام عطرها
به چند دسته تقسیم میشوند :

1)Eau de Cologne
2)Eau de Toilette
3)Eua de Perfume
4)Perfume

این دسته بندی به ترتیب درصد اسانس و ماندگاری میباشد، در این دسته بندی Perfume دارای بیشترین ماندگاری و درصد اسانس میباشد، نکته ی حائز اهمیت اینکه ماندگاری Perfume در حدود 5 الی 7 ساعت میباشد پس توقع اینکه یک عطر 1 یا 2 روز بر روی تن شما بماند بیهوده است و این مساله برای تشخیص عطر اصل از تقلبی روش مناسبی نیست.

در ضمن ماندگاری عطر یک امر کاملا نسبی است و به عوامل زیادی مثل جنس پوست شما، متابولیسم بدن شما ، رنگ پوست شما و... بستگی دارد.

نکته ی چهارم: باور غلط دیگر این است که عطری اصل میباشد که دارای لیبل وزارت بهداشت باشد، این مساله تصور اشتباهی است ، چرا که خیلی از عطرها هستند که به صورت مسافری و پروازی به داخل کشور می آیند ولی ارجینال هستند تفاوت عطر لیبل دار و بدون لیبل تنها در قیمت آن است و قاعدتا عطر لیبل دار گرانتر است.

بطور مثال برند Chanel کلا دارای لیبل نمیباشد و همه ی عطرهای آن بدون لیبل در بازار موجود میباشد.

اما سوال مهم: اگر دیدیم که عطری لیبل وزارت بهداشت
و طرح شبنم دارد آیا از اصل بودن آن مطمئن باشیم؟

پاسخ: بله ، اگر عطری درای لیبل وزارت بهداشت و طرح شبنم باشد 100% ارجینال میباشد.

در این مقاله سعی نموده ام حاصل تجربیات خودم را بصورت خلاصه و کاربردی در اختیار شما عزیزان قرار بدهم.

عطرهای تقلبی به 3 دسته تقسیم میشوند:

دسته ی اول: شاید لفظ کپی برای این دسته مناسبتر باشد چون این عطرها کاملا قانونی و بهداشتی تولید میشوند، کمپانیهایی مثل Rio-Smart-Ajmal-… فرمول ساخت عطرهای معروف را خریداری نموده و آن را با هزینه ی بسیار کمتری تولید میکنند و به بازار عرضه مینمایند ، این عطرها کاملا قانونی میشوند و بیشتر برای مصرف کشورهای جهان سوم و اشخاصی که قدرت خرید عطر ارجینال را ندارند روانه ی بازار میشوند. ما با این دسته مشکلی نداریم چرا که اصولا این کمپانیها به دنبال تقلب نیستند و نام خود را هم بر روی جعبه و هم بر روی شیشه درج مینمایند و به راحتی قابل تشخیص میباشند.

دسته ی دوم: عطرهایی هستند که تقلبی میباشند ولی به راحتی قابل تشخیصند.
با چند روش ساده تقلبی بودن این عطرها محرز میشود:

1)حروف درج شده بر روی شیشه و جعبه ی این
عطرها معمولا برجسته نیست و با کمی دقت تفاوت بین فونت ها قابل تشخیص است.

2) درب شیشه ی این عطرها کیفیت بسیار پایینی دارد و معمولا پلاستیکی میباسد و اگر ناخن خود را بر روی آن بکشید رنگ آن میریزد.

3)شیشه این عطرها کیفیت و شفافیت عطر اصل را ندارند و اگر آنها را در نور نگاه کنید به راحتی رگه های آن قابل مشاهده است( البته این امر منوط به این است که شما حداقل 10 عطر اصل را در نور مشاهده کرده باشید و آنجاست که تفاوت را احساس خواهید کرد)

4) اخیرا بر روی موبایلها نرم افزاری نصب میشود به نام Scanner ، که از طریق اینترنت کار میکند، این نرم افزار بارکد عطرها را اسکن نموده و پس ار اندکی جستجو نام عطر، نام کمپانی و مشخصات عطر مورد نظر را به شما نمایش میدهد و شما میتوانید از صحت بارکد آن اطمینان پیدا کنید.

5)بوی الکل: معمئلا این عطرها بوی الکل میدهند، بزرگترین و بدترین عیب یک کمپانی عطر سازی این است که از عطر آن کمپانی بوی الکل استشمام شود و این یک ننگ بزرگ میباشد، پس هرگاه از بوی الکل استشمام کردید در تقلبی بودن آن شک نکنید.

نکته: نگران فاسد بودن عطرها نباشید اولا که عطرها بین 5 تا 12 سال
تاریخ انقضا دارند ثانیا عطرهای فاسد دو رنگ میشوند و روی عطرها لایه ای روغن نقش میبندد.
دسته ی سوم: عطرهایی که تقلبی هستند و به راحتی قابل تشخیص نمیباشند.

مهمترین رقیب ما در تشخیص عطرهای تقلبی از عطر اصل ، عطرهای این دسته میباشند چرا که این عطرها به صورت بسیار حرفه ای و ماهرانه تولید میشوند و در برخی از موارد هیچ یک از روشهای بالا کمکی به ما نمیکند پس چگونه از خرید خود مطمئن باشیم؟

1)حتما قبل از خرید عطر مورد نظر خود را در اینترنت Search کنید و عکسهای آن را ببینید، مثلا اگر قصد خرید عطر Dior Homme Intense را دارید به سایت دیور رفته و عکسهای این عطر را با دقت نگاه کنید ، هنگام خرید عطر مورد نظر را با عکس مقایسه کنید.

اما یک نکته را هرگز فراموش نکنید، برخی از کمپانیها هر از گاهی بسته بندی عطرها و حتی طراحی شیشه ی آن را تغییر میدهند به طور مثال عطر Dior Adict زمانی با جعبه ی آبی تولید میشد اما الان با جعبه ی سفید تولید میشود.

2) در هنگام خرید حتما 5 نکته ی بالا را لحاظ کنید و توجه داشته باشید که سلفون، جعبه، درب شیشه و خود شیشه بهترین روش برای تشخیص عطر اصل از تقلبی میباشد.

n3)اگر عطر مورد نظر را قبلا داشته اید و استفاده کرده اید کار ساده تری دارید چرا که با تست کردن آن و کمی دقت میتوانید تفاوت را تشخیص دهید.

4) از فروشگاههای معتبر خریداری کنید و حتما پس از خرید، فاکتور با مهر فروشگاه دریافت نمایید.



تاريخ : 25 / 3 / 1392برچسب:, | 6:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اين دختر پاکستاني به همراه 19 دختر ديگر آموزش هاي لازم در اين زمينه را ديد اما هيچ يک از آنان به جز "عايشه فارووق" موفق نشدند پس از آموزش ها، در امتحانات نمره قبولي کسب کنند ...
به گزارش مشرق به نقل از شيعه آنلاين،‌ "عايشه فارووق" اولين دختر مسلماني است که خلبان جنگنده شده است.

او يک پاکستاني تبار است و اخيرا مدرک خلباني خود در زمينه خلباني جنگنده هاي جنگي را بدست آورده است.

اين دختر پاکستاني به همراه 19 دختر ديگر آموزش هاي لازم در اين زمينه را ديد اما هيچ يک از آنان به جز "عايشه فارووق" موفق نشدند پس از آموزش ها، در امتحانات نمره قبولي کسب کنند و مدرک خلباني را به دست آورند.

گفتني است، وي قرار است از اين پس به عنوان خلبان رسمي در ارتش پاکستان خدمت کند.



تاريخ : 21 / 3 / 1392برچسب:, | 4:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پليس فتا ناجا هشدار داد:هکرها هميشه در کمين کاربراني هستند که از اينترنت محافظت نشده در اماکن عمومی استفاده مي کنند.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، کارشناس پليس فتا ناجا با بيان مطلب فوق گفت: استفاده از اينترنت رايگان در سطح شهر و مکان هاي عمومي(پارک ها، کتابخانه ها، فرودگاه ها، هتل و...) خطر دسترسي غير مجاز به اطلاعات شخصي را به هکر ها مي دهد. هکر ها هميشه در کمين کاربراني هستند که از اينترنت محافظت نشده استفاده مي کنند.

اين کارشناس ادامه داد: اتصال به شبکه ها به علت رايگان بودن و عدم استفاده از رمز هاي عبور قوي و مناسب مي تواند موجب به دام افتادن در تله هاي امنيتي طراحي شده توسط هکر شود. هدف هکر ها مي تواند دسترسي به فعاليت‌هاي اينترنتي، سايت‌هاي مقصد، متن چت‌ها، ايميل‌ها، گفت ‌وگوها، رمزهاي عبور و... باشد.

در ادامه به چند توصيه براي استفاده از اينترنت رايگان در مکان هاي عمومي اشاره مي شود:


- براي فعاليت‌هاي حساس نظير فعاليت‌هاي بانکي به هيچ عنوان از اينترنت عمومي استفاده نکنيد.

-آنتي ويروس دستگاه خود را همواره به روز نگه داريد.

-هنگام استفاده از اينترنت عمومي تا حد امکان از خدماتي که دسترسي به آنها نياز به رمز عبور دارد، استفاده نکنيد.

- وقتي در حال وارد کردن اطلاعاتي نظير رمز عبور خود هستيد مراقب دوربين‌هاي موبايل‌هاي اطراف خود و قطعات سخت افزاري(کي لاگر)متصل به کامپيوتر هاي عمومي باشيد.

- مطمئن شويد که ديوار آتش (فايروال) دستگاه شما روشن است.

در نهايت پليس فتا از هموطنان درخواست مي کند در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرسCyberpolice.irبخش تماس با ما گزارش کنند.



تاريخ : 21 / 3 / 1392برچسب:, | 3:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

هواپیماهایی که از باد شکم گاوها نیرو می‌گیرند، چمدان‌هایی که در هوا شناورند و هواپیماهایی که گرمای بدن مسافران را جمع‌آوری می‌کنند در میان پروژه‌های ورودی رقابت شرکت جهانی ایرباس هستند.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، این پروژه‌ها در رقابت «ایده‌های خود را پرواز دهید» ثبت‌نام کرده‌اند که برای شناسایی شیوه‌های کارآمد زیست‌محیطی برای ساخت ناوگان‌های پروازی آینده برپا شده است.

هر تیم ایده خود را به هیات داوران ایرباس در تولوس ارائه کرده تا جایزه 30 هزار یورویی آنرا به دست بیاورد.

ایده تیم لیوار از برزیل، پروژه چمدان شناور بود. ایده این تیم شامل تجهیز بخش بار هواپیما با بخش‌های کشویی فوق سبک با استفاده از اصول میزهای هاکی روی هوا بوده است.

این بخش‌ها به دمیدن هوایی می‌پردازند که محموله و چمدانها را بالای سطح زمین شناور می‌کنند. این کار می‌تواند به کارکنان فرودگاه در بارگیری و تخلیه بار سریع، آسان و ایمن کمک کند.

این تیم مدعی است که فناوری آنها می‌تواند به مسافران کمک کند تا 30 درصد سریعتر به بارهای خود دست یابند.

این فناوری همچنین برای کاهش وزن ایجاد شده توسط چمدانها در بخش بار هواپیما قابل استفاده است و در عوض می‌تواند میزان سوخت مورد استفاده را کاهش دهد.

هواپیماهایی که سوختشان را از گاوها یا به طور خاص باد نفخ آنها تامین می‌کنند نیز طرح تیم کلیما از استرالیا است.


هواپیماها می‌توانند یک سوخت پایدار تولید کنند که گاز متان مایع شده را در غلافهای ویژه فوق سرد شده که در کنار موتورها نصب می‌شوند، قرار دهند.

این تیم مدعی است که این راه‌حل می‌تواند انتشارات دی اکسیدکربن را تا 97 درصد کاهش دهد.

تیم آواس از هند ایده یک موتور تغییر شکل‌دهنده را ارائه کرده که می‌تواند به کاهش صدا کمک کند.

مواد این موتور هنگامی که یک جریان برق به آنها اعمال می‌شود، حرکت کرده و تغییر شکل می‌دهند.

این تیم توضیح داده که این ایده شامل اجرای یک اصلاح ساده موتور در هواپیماها بوده که از مواد خاص تغییر شکل‌دهنده با قابلیت تغییر جریان هوا در موتور ساخته شده است.

با تغییر جریان هوا، میزان صدای تولید شده توسط موتورهای هواپیما قابل کاهش است.

موتورهای هیبریدی باتری‌خور تیم فلای‌برد ایتالیا از باتریهای قابل شارژ مجدد که در بخش بار هواپیما نصب شده، استفاده می‌کنند.

این باتریها به موتور کمک می‌کنند تا با ترکیبی از نیروی باتریز و سوخت کار کنند که هواپیماها را از لحاظ نیرو کارآمدتر خواهند کرد.

به ادعای این تیم، تنها تعداد مورد نیاز باتری بسته به مسافت پیموده شده در بخش بار قرار گرفته که به معنی بهینه شدت وزن هواپیما است.

به گفته این تیم، راه‌حل آنها در طول یک پرواز کوتاه می‌تواند تا 60 درصد در میزان مصرف سوخت صرفه‌جویی کند.

این امر همچنین می‌تواند تا 40 درصد انتشار گاز دی‌اکسیدکربن را کاهش دهد.

از دیگر ایده‌های حاضر در این رقابت باید به تامین انرژی کابین با حرارت بدن مسافران اشاره کرد که توسط تیم امبارکر از مالزی ارائه شده است.

این تیم توضیح داده که بدن انسان حتی در حال استراحت نیز می‌تواند کارآمد بوده و انرژی حرارتی از ماده حساس به حرارت تعبیه شده در صندلیهای هواپیما می‌تواند این انرژی را از مسافران ذخیره کند.

این انرژی سپس برای تامین نیروی دستگاههای الکترونیکی آنبرد استفاده شده که میزان انرژی مورد استفاده در پروازها را کاهش می‌دهد.

این تیمها اکنون به مقر ایرباس در تولوس سفر کرده‌اند تا برای جایزه 30 هزار یورویی رقابت کرده و ایده‌های خود را برای هیات داوران ارائه کنند.

یک مربی ایرباس برای پشتیبانی از هر تیم انتخاب شده و همچنین یک کارشناس ایرباس برای حوزه‌های انتخابی آنها اختصاص داده شده است.

این رقابت توسط سازمان یونسکو حمایت می‌شود.

رقابت «ایده‌های خود را پرواز دهید» بخشی از پروژه «آینده» شرکت ایرباس برای سفر هوایی سازگار با محیط زیست در سال 2050 است.

تیم برنده این رقابت طی مراسمی در پاریس در 14 ژوئیه(24 خرداد) اعلام خواهد شد.



تاريخ : 5 / 3 / 1392برچسب:, | 3:43 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

روی تمامی کارت های بانکی یک شماره 16 رقمی  منحصر به فرد ذکر شده که کارت شما را از سایر کارت ها متمایز می کند. از طریق همین شماره و رمز دوم کارتتان است که می توانید خرید اینترنتی کنید، وجه انتقال بدهید و یا خیلی کارهای دیگر.

به گزارش بانکی دات آی آر، اما 6 رقم اول هر کارتی مثل شناسنامه آن کارت است و از طریق این شماره است که سیستم ها تشخیص می دهند کارت متعلق به کدامیک از بانک های ایرانی است.

از آنجا که سیستم انتقال وجه سه جانبه هنوز خیلی کاربردی نشده و بعضی از بانک های بزرگ به این سیستم نپیوسته اند خیلی از شماممکن است برای انتقال وجه به حساب سایرین از طریق سیستم خود پرداز لازم باشد بانک مقصد رابشناسید.

خوب 6 رقم اول کارت اینجا می تواند راهگشا باشد.

تصویر زیر کد 6 رقمی اغلب بانک های کشور و نام بانک را نشان می دهد:




تاريخ : 22 / 2 / 1392برچسب:, | 12:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سه قلوی همسان دانشجوی کارشناسی ارشد رشته شیمی آلی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر فارغ‌التحصیل شدند.

خبرگزاری فارس: فارغ‌التحصیلی 3 قلوها از دانشگاه اهر/ از مهد تا دانشگاه + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حسین، محسن و محمد سه برادر سه قلوی همسان هستند که هرسه دانشجوی کارشناسی ارشد رشته شیمی آلی هستند و از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد خود با نمره 18 و با امتیاز بسیار خوب دفاع کردند.

محسن زکریازاده یکی از سه قلوها که به همراه برادرش برای تسویه به دانشگاه مراجعه کرده بود با حضور در دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه به سوالات ما پاسخ گفت، وی گفت: از مهد کودک تا پایان کارشناسی ارشد هر سه با هم در یک کلاس و در یک مدرسه درس خوانده و تقریباً معدل‌شان نیز با چند صدم با هم فاصله داشتند.

وی، می‌گوید هر سه متولد سوم فروردین 1367 هستیم و تحصیلات ابتدایی را در مدرسه نور سیدالشهدا، راهنمایی در مدرسه صف و دبیرستان را در ابوذر و پیش دانشگاهی را در دبیرستان علوی به پایان رساندیم و در سال 1385 از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در از کارشناسی شیمی قبول شده و پس از اتمام مقاطع کارشناسی سال 1389 در رشته کارشناسی ارشد شیمی عالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر قبول و به یاری خداوند متعال امروز داریم تسویه می‌کنیم.

وی از خصایص مشابه خود با برادرانش می‌گوید: تقریباً هر سه خصوصیات مشابه داریم، خیلی به یکدیگر علاقمندیم و حتی برخی وقت‌ها خواب‌هایمان هم یکی است.

محسن در پاسخ به اینکه در خانواده، کلاس و جایی دیگر چگونه شما را از یکدیگر تشخیص می‌دهند، گفت: مادر، پدر و خانواده از تن صدا و رفتارمان کاملاً ما را از یکدیگر تشخیص می‌دهند ولی در بیرون حتی اساتید و دوستان نیز در تشخیص‌شان دچار اشتباه می‌شوند.

محسن در پاسخ به این سئوال که آیا تا به حال یکی به جای دیگری امتحان داده و یا اینکه خودت را به جای دیگر برادرانت جا بزنی و یا به جای آنها بروی امتحان بدهی، می‌گوید: نه اصلاً چون تا به حال این کار را نکردیم و اکثر جاها با هم می‌رویم و چون هر سه از مهد کودک تا دانشگاه باهم بودیم در امتحانات هم باهم بودیم و هرسه باهم درس خوانده و امتحان دادیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اساتید شما را اشتباه نمی‌گیرند، می‌گوید: چرا در دانشگاه اهر هرسه که باهم اول سال‌تحصیلی در کلاس بودیم استاد حاضر و غایب می‌کرد اول نام من را خواند حاضر گفتم دوم حسین نام برادرم را صدا کرد او حاضر گفت، اما استاد نام برادرم محمد را صدا نکرد و روی نامش خط زد محمد دستشو بالا برد و گفت: استاد منو صدا نکردید، استاد گفت: مگر دوبار شما را صدا نزدم اینجا سه بار تکرار شده است. محمد گفت، نه استاد ما سه قلو هستیم که استاد با دیدن هر سه ما تعجب کرد و معذرت خواهی کرد.

 محمد نیز یکی دیگر از سه قلوهاست که از خاطرات خود می‌گوید: در دانشکده فنی محسن طبقه همکف و حسین در پله‌های مابین طبقه هم کف و اول و من در طبقه دوم بودم دو نفر از دانشجویان یک لحظه به من با تعجب نگاه کردند و گفتند: مگه شما در طبقه  همکف نبودید و بعد در پله و الان هم طبقه دوم هستی چطور اومدی؟ گفتم تعجب نکنید ما سه قلو هستیم و آنهایی که دیدید برادران همسان من بودند.

محمد زکریازاده به یکی از سفرهای خود که اخیراً برای آزمون دکتری به ترکیه رفته بودند نیز اشاره می‌کند و می‌گوید: هنگام ورود به ترکیه از اداره گذرنامه اعلام می‌کنند که یک نفر با سه گذرنامه به ترکیه وارد شده است که پلیس دنبال ما بود، ما رفتیم امتحان دکتری را بدیم پلیس آمد ما را دستگیر کند اما در بازجویی پی بردند که ما سه قلو هستیم و هر یک پاسپورت جداگانه داریم و هر سه پاسپورت مال یک نفر نیست که عذرخواهی نموده و ما را آزاد کردند.

همچنین در ترکیه رفته بودیم برای خرید از یک فروشگاه زنجیره‌ای مردم ما را می‌دیدند خیلی تعجب می‌کردند می‌آمدند در کنار ما ایستاده و عکس می‌انداختند. به هرجا که می‌رفتیم مسلمانان ترکیه با دیدن سه قلوهای همسان ایرانی دعا می‌خواندند و آن را نشانه عنایت خداوند متعال می‌دانستند.

این سه قلوها در پایان ضمن تشکر از مسئولین و دست اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به علت رشد و توسعه دانشگاه با امکانات و تجهیزات در حوزه پژوهش و آزمایشگاهی در رشته شیمی اظهار امیدواری کرد که دکترای این رشته نیز در این دانشگاه راه‌اندازی شود تا به جای عزیمت به دیار غربت در این دانشگاه ادامه تحصیل در مقطع دکترا فراهم شود.



تاريخ : 23 / 2 / 1392برچسب:, | 9:23 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

"اندی" ۵۴ ساله است و همیشه در تصاویر بسیار جوانتر از سن خود و با صورتی بسیار شفاف و پوستی شاداب و درخشان دیده میشود ، اما این هنرپیشه معروف هالیوودی در حالی که از باشگاه ورزشی در لوس آنجلس به سوی خانه در حرکت بود سوژه عکاسان قرار گرفت.
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ چهره بدون آرایش و واقعی مدلی که برند معروف تجاری "اورال " برای تبلیغ محصولاتش از او استفاده می کند خریداران این محصولات را شوکه کرد.

جام کشکول؛ "اندی مک دوئل" از سال ۱۹۸۵ برای برند تجاری "اورال" یکی از بهترین و معتبر ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی فرانسه به تبلیغ پرداخته است.

چهره او اخیرا روی پوسترهای تبلیغاتی مربوط به معرفی یک محصول جوانسازی پوست و ضد چروک استفاده شده است. اما اخیرا او در حالی شکار عکاسان شد که هیچ آرایشی به چهره نداشت و صورت او بسیار متفاوت از آنچه در آگهی های تبلیغاتی دیده می شود بود.
 

 "اندی" ۵۴ ساله است و همیشه در تصاویر بسیار جوانتر از سن خود و با صورتی بسیار شفاف و پوستی شاداب و درخشان دیده میشود ، اما این هنرپیشه معروف هالیوودی در حالی که از باشگاه ورزشی در لوس آنجلس به سوی خانه در حرکت بود سوژه عکاسان قرار گرفت.

                    

 
بسیاری از بینندگان این تصاویر بعد از انتشار آنها اعلام کردند واقعا شوکه شده اند و همیشه فکر میکردند این معجزه محصولات "اورال " است که این زن پوستی این چنین شفاف و زیبا دارد اما چهره واقعی این خانم حکایت دیگری را برای این برند تجاری رقم زد.
 
 

او اخیرا بازی در یک سریال تلویزیونی را به پایان رسانده است . دختر او " سارا مارگارت" که زیبایی خاصی دارد نیز وارد دنیای مدلینگ شده و به نظر می رسد جانشین مناسبی برای مادرش باشد.



تاريخ : 28 / 1 / 1392برچسب:, | 10:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

همواره ازدواج و جدایی ستارگان یکی از موضوعات جذاب برای مخاطبان سینماست. سایت کافه سینما چند طلاق پرسروصدای سینما را در گزارشی یادآوری کرده که در ادامه می خوانید:
 

 

به گزارش پارس به نقل از کافه سینما،  همواره ازدواج و جدایی ستارگان یکی از موضوعات جذاب برای مخاطبان سینماست. سایت کافه سینما چند طلاق پرسروصدای سینما را در گزارشی یادآوری کرده که در ادامه می خوانید:

نیما بانکی / لیلی رشیدی

لیلی رشیدی و نیما بانکی چند سالی می شود که از یکدیگر جدا شده اند. نیما بانکی را اگر از «پراید تهران یازده» به یاد نداشته باشید، در آگهی های سامسونگ با لباس برزیل یا با کت و شلوار در حالی که پایش را از قاب ال سی دی بیرون گذاشته، دیده اید. حاصل زندگی مشترک این دو، پسری است که با مادرش پیش خانواده رشیدی زندگی می کند.

داریوش فرهنگ / سوسن تسلیمی

فرهنگ و تسلیمی از طریق گروه تئاتر پیاده با همدیگر آشنا شده بودند، پس از مدت ها زندگی مشترک سرانجام فرصت پیدا کردند تا در فیلم «شاید وقتی دیگر» ساخته بهرام بیضایی، نقش زن و شوهر را بازی کنند. تسلیمی، پس از این فیلم، همراه فرزندش عازم سوئد شد و امروز یکی از چهره های سرشناس تئاتر سوئد است اما داریوش فرهنگ مانده و فیلمسازی و بازیگری را تا امروز ادامه داده است.

خسرو شکیبایی / تانیا جوهری

شاید خیلی ها ندانند که شکیبایی در دهه 40 کار خودش را با دوبلوری شروع کرد و پس از ناکامی در این رشته به تئاتر رفت و سال ها گذشت تا دوباره با فیلم «خط قرمز» مسعود کیمیایی به سینما بازگشت. تانیا جوهری هم در همان سال های دهه 50 بازیگر تئاتر بود. این رابطه که منجر به ازدواج شد، چندان خبرساز نبود؛ چون هیچ یک از این دو، آدم های معروفی نبودند و در سال های بعد در حرفه شان سرشناس شدند.


ابوالفضل پورعرب / آناهیتا نعمتی

زمانی که ابوالفضل پورعرب با آناهیتا نعمتی ازدواج کرد، بازیگر بسیار معروفی بود. از آنطرف، آناهیتا نعمتی تازه با فیلم خوش ساخت «هیوا»، ساخته رسول ملاقلی پور، وارد سینما شده بود و به عنوان یک چهره جوان و با استعداد، اول راه بود. از طلاق این دو حدود 8 سال می گذرد.

بابک ریاحی پور / مهتاب کرامتی

بابک ریاحی پور یکی از معروف ترین نوازنده های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می کند. مهتاب کرامتی از سال 1377 با بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» پایش به سینمای ایران باز شد. جالب اینکه ریاحی پور زودتر از کرامتی به سینما آمده بود. او در سال 1374 برای موسیقی فیلم «فاتح» نوازندگی کرده بود؛ کاری که بعدها ریاحی پور کمتر سراغ آن رفت ولی مهتاب کرامتی با جدیت، حضور در سینما و تلویزیون را ادامه داد و خیلی زود به ستاره سینمای ایران تبدیل شد. حالا مهتاب کرامتی تنها زندگی می کند و علاوه بر بازیگری و فعالیت در یونیسف، در یک موسسه طراحی و تولید لباس هم حسابی مشغول است.

یوسف مرادیان / سارا خویینی ها

این دو بازیگر که زمانی با یکدیگر زیر یک سقف زندگی می کردند، سرانجام از هم جدا شدند و امروزه به فعالیت قبلی شان که همان بازیگری در سینما و تلویزیون است، ادامه می دهند.



تاريخ : 27 / 1 / 1392برچسب:, | 11:7 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دختر بچه ۶ ساله ای به عنوان زیبا و جذاب ترین دختر سال ۲۰۱۲ انتخاب شد که همین امر به ثروتمند شدن او انجامید.این دختر که "ایزابلا برت” نام دارد ب حضور در تبلیغات لوازم آرایشی و جواهرات در سال ۲۰۱۲ حدود ۱ میلیون دلار درآمد داشته است.
 
روزگارنو: دختر بچه ۶ ساله ای به عنوان زیبا و جذاب ترین دختر سال ۲۰۱۲ انتخاب شد که همین امر به ثروتمند شدن او انجامید.این دختر که "ایزابلا برت” نام دارد ب حضور در تبلیغات لوازم آرایشی و جواهرات در سال ۲۰۱۲ حدود ۱ میلیون دلار درآمد داشته است.

او اکنون در پایه اول دبستان تحصیل میکند و در مصاحبه اش اعلام کرده است از کارش بسیار لذت میبرد و بیش از بازی کردن های کودکانه به شرکت در تیزرهای تبلیغاتی علاقه مند است . وی یک بار عنوان جذابترین کودک سال را به خود اختصاص داد و به این ترتیب ایده استفاده از او به عنوان یک بازیگر تبلیغاتی در ذهن یک تولید کننده جرقه خورد.

 
دختر 6 ساله، جذابترین دختر سال 2012 +عکس

او اضافه کرد که عاشق کفش است و نزدیک به 60 جفت کفش دارد.و برای او که یک میلیونر است این خواسته زیادی نیست.

 اسراف در شیوه زندگی مخصوصا در خرید لباس و کفش او را سوژه رسانه ها قرار داده است.ایزابلا برت نزدیک به 10.000 دلار در سال گذشته لباس خریداری کرده است.

از زمانیکه مردم شیفته جذابیتهای معصومانه این کودک زیبا شده اند او و مادرش بهره فراوانی از این مسئله برده اند . خانم برت مادر او مدیر مالی و درآمد او نیز میباشد و میگوید پولهایش را در حسابی پس انداز میکند که او تا سن ۱۸ سالگی اجازه دسترسی به آن را ندارد. او تاکید میکند که در تلاش است تا این دختر را شاد و سلامت پرورش دهد.

دختر 6 ساله، جذابترین دختر سال 2012 +عکس

مادر این دختر بچه معتقد است که همه کودکان دختر زیبا و جذاب میتوانند از این نعمت خدادادی بهره ببرند و آینده مالی خود را تامین کنند.

البته گفتنی است این اقدام منتقدین خاص خود را نیز دارد که معتقدند حضور دختر بچه در نقش یک زن کامل و آرایش و لباس پوشیدن به سبک زنان باعث میشود آنان از دنیای کودکانه شان فاصله بگیرند که این مسئله در آینده به آنان لطمه بزرگی وارد خواهد کرد.



تاريخ : 25 / 1 / 1392برچسب:, | 10:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ت



تاريخ : 25 / 1 / 1392برچسب:, | 9:23 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

چینی ها پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی ها، لباس، کیف و کفش، تسبیح چینی، آجیل چینی، لاک وضو مختص زنان مسلمان، این بار برای کسب درآمد بیشتر و زیر سوال بردن ارزش های والای انسانی اقدام به تولید زن و مرد مصنوعی کرده اند که می تواند همه اعمال و رفتار یک انسان واقعی را انجام دهد و متاسفانه در حال توزیع در بازارهای دنیا، به ویژه کشورهای اسلامی می باشد.
به گزارش مشرق به نقل از جام نیوز، این خبر حاکی از آن است که چشم بادامی ها نیز همانند کشورها اروپایی، آمریکایی همرا با اندیشه های صهیونیستی دین را هدف قرار داده اند و پروژه اسلام ستیزی خود را به صورت رسمی از مدت ها پیش کلید زده اند.
 
پروژه اسلام ستیزی چینی ها از آنجا آغاز شد که مدتی پیش شلوارهای جین که پشت آن ها به نام جلاله الله منقش بود را روانه کشورهای مسلمان به ویژه بازار های تهران و سایر شهرستان های ایران کرده بود، کمی بعد از آن لاک مختص وضو برای زنان مسمان را وارد بازار کرد.
 
مدتی بعد نیز قرآن های دیجیتال چینی وارد بازار شد که در برخی از آیات و سوره های قران تعمدا تحریفاتی صورت داده بودند. به عنوان مثال می توان به تحریف تعمدی که در سوره یس صورت گرفت بود اشاره داشت. که به سرعت توسط دولت از ورود و توزیع آن جلوگیری به عمل آورد.
 
اما باز هم چینی ها بیکار ننشستند و این بار انسان های مصنوعیِ پیشرفته تری نسبت به عروسک های انسان نمایی که در سال های گذشته به منظور ترویج فحشا وارد بازار کشورهای اسلامی کرده بودند را به صورت گسترده توزیع می کنند. 
   
یک سایت چینی در مصاحبه ای با صاحب شرکت تولید کننده این عروسک های انسان نما گفت: هدف ما سازندگان انسان مصنوعی کمک به جامعه بشری است! بخصوص جوانان بعضی کشورها که در محدودیت به سر می برند!
 
شایان ذکر است این محصول غیر اخلاقی تمام جامعه بشری را به دور از اندیشه های مذهبی نشانه گرفته است و با تبلیغات گسترده ای که  از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و چینی تبلیغ می شود با گستره توزیعی که چین در دست دارد به سادگی این محصولات "زنان و مردان مصنوعی " را به بازار کشورهای تحت سلطه اش ارسال می کند.
 
کشورهای اسلامی، به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس در ماه های گذشته با توزیع فراوان این محصولات توسط چین مواجه شده اند. بر اساس آمارهای منتشر شده در چند ماه گذشته محموله های زیادی از این محصولات توسط کشورهای اسلامی مصادره شده است و اجازه ورود قانونی پیدا نکرده اند؛ اما محموله های زیادی هم بصورت قاچاق با توزیع بالا وارد کشورهای اسلامی شده است. 
 
کشور چین که عنوان "غول اقتصادی دنیا" را برای خود برگزیده است محصولاتی با مضمون غیر اخلاقی را در سایه این عنوان، جهت ترویج فساد و فحشا تولید می کند و هدف عمده آن علاوه بر اسلام ستیزی آشکار، زایل کردن عقل و شعور جوانان است. بخصوص برای کشورهای اسلامی با هدف ضربه زدن به ارزش های اسلامی و بنیاد خانواده که این پروژه عظیم را به اجرا گذاشته است.
 
این محصول ضد انسانی که مخرب فکر و اخلاق جوانان در هر کشوری است با قیمت بسیار ارزان در دسترس مردم است.
 
زن مصنوعی که چینی ها در چند ماهه اخیر ساخته اند می تواند هر کارى را براى صاحب خود انجام دهد به گفته سازندگان این عروسک های مبتذل و محصولات ضدبشر، زن مصنوعی جدید بر عروسک های مشابه پیشین این امتیاز را دارد که تا ۹۹% شبیه زن های معمولی است .  
 
بر اساس این گزارش، در ساخت اعضای بدن این انسان مصنوعی از ماده سیلیکون که قابلیت ارتجاعی دارد استفاده شده و از نظر لطافت به پوست طبیعی انسان نزدیک است.
 
این مساله از آن جهت  برای بشریت نگران کننده است که باعث می شود ارزش و کرامت الهی انسان بویژه زنان زیر سوال برود.
 
این نوع وسایل ضد بشری که باعث از بین رفتن ارزش ها و تخریب افکار جوانان می شود بشدت از سوی رسانه های غربی فارسی زبان تبلیغ می شود که مشخصا با هدف ضدارزشی است.
 
یکی از نکاتی که سازندگان این محصولات مبتذل به آن دقت کرده اند این است که ساختار و جزئیات جسم این انسان مصنوعی جدید از روی کامپیوتر طراحی شده، و بین آن و یک انسان عادی، تفاوتی نیست.
 
باید به این نکته توجه داشته باشیم که دین مبین اسلام نسبت به تشکیل خانواده، بقا نسل و پرهیز از لجام گسیختگی و هوسرانی تاکید ویژه ای دارد، حتی به دور از پرداختن به مسائل دینی این مساله باعث عدم گرایش جوانان به مسئله ازدواج و تولیدمثل می شود. عمق فاجعه به آنجا می رسد که این روند نامیمون سر انجامی جز از هم پاشیدگی کانون گرم خانواده را در برندارد.
 
مساله قابل تامل دیگر اینکه مدعیان حقوق بشر در خواب به سر می برند و نسبت به این نسل کشی عظیم مهر سکوت بر لب زده اند.



تاريخ : 16 / 12 / 1391برچسب:, | 1:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

آخرين نيوز: جوان ۳۶ ساله خوزستانی با ۵ نوه یکی دیگر از پدر بزرگ های جوان ایران است.

آقای نصرالله رضائیان متولد سال ۱۳۵۵ در شهرستان باغملک است که در سال ۱۳۶۹ در سن ۱۴ سالگی ازدواج کرده است و هم اکنون ۸ فرزند ، ۳ داماد و ۵ نوه دارد.

وی که علت ازدواج زود هنگام خود را رسوم قدیمی و سنتی اعلام کرده است رمز موفقیت خود را در زندگی وجود همسر مهربان و وفادار می داند.

نصرالله رضائیان هم اکنون با خانواده ای پر جمعیت زندگی می کند و مادربزرگ ۹۸ ساله وی نیز ۱۷۷ نوه و نتیجه دارد.



تاريخ : 16 / 12 / 1391برچسب:, | 7:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مرد آبادانی با اینکه 5 ساعت از مرگش می گذشت و حتی جواز دفنش نیز صادر شده بود به طور معجزه آسایی دوباره زنده شد و به زندگی بازگشت



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 12 / 1391برچسب:, | 1:43 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مینو اختر زند، بانوی موفق ایرانی، متولد ۱۳۳۵ در تهران است. وی که پدرش ارتشی بود، دوران کودکی و نوجوانی را در تهران سپری کرد و در ۱۷ سالگی به استکهلم سوئد مهاجرت کرد.
 
مهاجران ایرانی اغلب به هدف ادامه تحصیل و گذراندن مدارج بالای تحصیلی به سوئد می روند. اما در این میان کم پیش می آید که کسی بتواند منصب مهمی را بدست آورد. کاری که مینو اخترزند از پس آن برآمده است.
 
مینو اختر زند، بانوی موفق ایرانی، متولد ۱۳۳۵ در تهران است. وی که پدرش ارتشی بود، دوران کودکی و نوجوانی را در تهران سپری کرد و در ۱۷ سالگی به استکهلم سوئد مهاجرت کرد.
 
خانم اخترزند در سال ۱۹۷۸ در رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه سلطنتی تکنیک استکهلم (کی تی اچ) فارغ التحصیل شد.
 
اخترزند بعدها پست های مدیریتی گوناگونی را در شرکت انرژی واتن فال به دست آورد و مدتی نیز مدیرکل شورای استانی کار در شهر اوپسالا سوئد بود.
 
 
 
وی در حال حاضر عضو هیئت رئیسه دانشگاه سودرتورن در استکهلم است.
خانم اخترزند از فوریه ۲۰۰۸ تا کنون مدیر عامل شرکت راه آهن سوئد (بان ورکت) است.
وی همچنین متاهل و دارای یک فرزند پسر است.
 
مینو اختر زند برنده نشان ممتاز افتخاری بی بی خشت در سال ۲۰۰۸ است.
 
نشان ممتاز افتخاری بی بی خشت جایزه ای است که در سوئد هر ساله به خانم مدیری داده می‌شود که در طی سال به پرقدرت‌ترین پست مدیریت کشور ترفیع مقام پیدا کرده باشد.
 
این بانوی موفق ایرانی همچنین در ماه می سال ۲۰۱۰ به سمت استانداری یونشوپینگ سوئد منصوب شد. او نخستین ایرانی بود که سمت استانداری را درسوئد به عهده می گرفت.
 
خانم اخترزند درباره اینکه خود را ایرانی می داند یا خیر نظر جالبی دارد. وی می گوید:”موقعی که بیرون هستم و کار می کنم، فرهنگم سوئدی است و مدل رئیس بودنم هم سوئدی است، زیرا من برای اولین بار در سوئد وارد بازار کار شدم. ولی وقتی کارم تمام می شود و به خانه می آیم، کاملاً ایرانی ایرانی هستم و شوهرم نیز ایرانی است و در خانه فقط فارسی صحبت می کنیم.
او ادامه می دهد: "احساس می کنم که ایرانی هستم، علاقه زیادی به غذاهای ایرانی دارم و دوستان ایرانی زیادی داریم که با آنها معاشرت می کنیم.”
 
خانم اخترزند درباره نحوه مدیریت خود نیز حرف های مهم و شنیدنی ای می زند:” سیستم ریاست من سیستم سوئدی است ولی خصوصیاتی که برایم بسیار مهم است و همه می دانند، این است که هرگز بین زن و مرد تفاوت قائل نمی شوم و تنها چیزی که برایم مهم است بازتاب کاری است.
تا کنون نه من با خانم هایی که با من کار کرده اند مشکل و ناراحتی داشته ام و نه آنها با من مشکل داشته اند. البته رفتار من با کارمندان مرد نیز همین گونه است.
 
افرادی که استخدام می کنیم همیشه ۵۰ درصد مرد و ۵۰ درصد زن هستند. سیاست من این است که خود شخص از لحاظ کاری و روحیه مهم است وجنسیت مهم نیست.”
 



تاريخ : 9 / 12 / 1391برچسب:, | 10:11 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خانواده عروس هرچه انتظار كشیدند دیدند از داماد و خانواده اش خبری نیست. والدین عروس از اینكه خود و مهمانانشان مضحكه داماد شده اند به خشم آمده و خواستگاری مردی از اقوامشان از عروس را پذیرفتند و در جا دختر را به عقد و ازدواج او درآوردند.
به گزارش مشرق به نقل از جام جم آنلاین، یك خانواده هندی پس از اینكه داماد آینده سر وقت به مراسم عروسی نیامد عروس را به عقد و ازدواج مرد دیگری در آوردند.

یك خانواده هندی پس از اینكه داماد آینده سر وقت به مراسم عروسی نیامد عروس را به عقد و ازدواج مرد دیگری در آوردند.

 مراسم ازدواج جامیل و ناگما برای شنبه گذشته ساعت 10.30 دقیقه صبح در شهر مرادنگر هند برنامه ریزی شد.

خانواده عروس هرچه انتظار كشیدند دیدند  از داماد و خانواده اش خبری نیست. والدین عروس از اینكه خود و مهمانانشان مضحكه داماد شده اند به خشم آمده و خواستگاری مردی از اقوامشان از عروس را پذیرفتند و در جا دختر را به عقد و و ازدواج او درآوردند.

جامیل و خانواده اش حدود هشت ساعت دیرتر به مراسم عروسی آمدند. اما كار از كار گذشته بود و عروس با مرد دیگری ازدواج كرده بود.

دو خانواده به جان یكدیگر افتاده و به زدو خورد پرداختند. ماموران پلیس مداخله كرده و به دعوا خاتمه دادند. اكنون ،‌جامیل باید به فكر یافتن عروس دیگری باشد به این شرط  كه این بار دیر به مراسم عروسی نیاید.



تاريخ : 5 / 12 / 1391برچسب:, | 1:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یکی از فروشندگان گوشی‌های لوکس در این‌باره گفت: هم اکنون قیمت مدل‌های مختلف ورتو که به عنوان برند لوکس در بازار به شمار می‌آیند از ۱۵ هزاردلار شروع می‌شود و به ۱۶۰ هزار دلار نیز می‌رسد.

به گزارش نامه به نقل از قانون، اخیرا گوشی جدیدی وارد بازار شده است که گوشی‌های گران‌قیمت پیش این مدل روسفید هستند. اکثر مردم رنج گوشی‌های گران‌قیمت را در قیمت بیش از یک میلیون تومان یا بیشتر می‌دانند اما صحبت ما بیش از این قیمت‌ها است.
به گزارش نامه یکی از فروشندگان گوشی‌های لوکس در این‌باره گفت: هم اکنون قیمت مدل‌های مختلف ورتو که به عنوان برند لوکس در بازار به شمار می‌آیند از ۱۵ هزاردلار شروع می‌شود و به ۱۶۰ هزار دلار نیز می‌رسد.
این فروشنده با اشاره به فروش گوشی‌های گران قیمت، گفت: ماهانه حدود دو دستگاه از این برند لوکس مورد خرید مشتریان قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه این گوشی‌ها مورد علاقه پولدارهای تهرانی قرار دارد،‌ افزود: کاهش قدرت خرید مردم و همچنین نوسانات چشمگیر ارز تاثیر چندانی بر میزان تقاضای مشتریان این گوشی‌ها در کشور ندارد.
برخی از مدل‌های گوشی‌های لوکس که توسط کمپانی‌های بزرگ طراحی می‌شوند خیلی محدود و در برخی از موارد نهایتا ۱۰ مدل تولید و روانه بازارهای جهانی تلفن همراه می‌شوند.
ورود این نوع کالاهای لوکس معمولا به صورت سفارشی، از طریق هوایی و مسافری به کشور صورت می‌گیرد. این گوشی‌ها که امکاناتی خاص شامل سخت افزاری و نرم‌افزاری نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری، حافظه بالا، سیستم عامل و غیره نیستند تنها به دلیل امتیازاتی همچون دست ساز بودن، داشتن برند معروف، برخورداری از بدنه طلا و تیتانیوم، پوشش الماسی و از همه مهتر تک بودن آن ها طرفداران خاصی را در سراسر جهان و همچنین ایران پیدا کرده‌اند.
تجمل گرایی و منحصر به فرد بودن از این دست، در میان ایرانی‌ها این روزها تنها به داشتن ماشین‌ها و کالاهای لوکس وارداتی خلاصه نمی‌شود، مدتی است که گوشی‌های چند 10 میلیون تومانی نیز با استقبال خوبی در میان گروهی از مردم جامعه برخوردار شده‌است.



تاريخ : 2 / 12 / 1391برچسب:, | 11:54 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

واکینگ ها یا ساکنان قدیمی دانمارک، جنازه های مردگان خود را در کنار وسایل شخصی آنها درون کشتی های بادبانی قرار می دادند سپس کشتی ها را وسط دریا برده و آنها را آتش می زدند.

عصر ایران - مردم مناطق مختلف جهان از گذشته های دور تاکنون از شیوه های گوناگونی برای تعامل با جنازه مردگان خود استفاده می کنند. برخی از این شیوه ها همچنان وجود دارند و برخی دیگر به تاریخ پیوسته اند.

در این گزارش به برخی شیوه های قدیمی تعامل با پیکر مردگان در مناطق مختلف جهان می پردازیم.

هندوستان

 



در مناطق مختلف هندوستان از شیوه سوزاندن جنازه ها پس از مرگ افراد و ریختن خاکستر آن در رودخانه استفاده می شود. در دوران قدیم در برخی از قبایل، زنان نیز به همراه جنازه همسر متوفی خود به صورت ارادی یا اجباری، سوزانده می شدند. با وجود اینکه هم اکنون سوزاندن همسر زنده شخص متوفی جرم است اما هر از چند گاهی در برخی از مناطق، چنین اتفاقی روی می دهد.

چین قدیم



این شیوه متعلق به چین قدیم است که براساس آن، تابوت ها به صورت معلق از مکان های مرتفع آویزان می شوند. برخی مواقع ممکن است این کفن ها به زمین سقوط کنند و باعث تکه تکه شدن جنازه ها یا باقی مانده اجساد شوند.

تبت

 



اهالی تبت جنازه مردگان خود را به عنوان صدقه برای پرندگان عرضه می کنند. آنها جنازه مردگان خود را تکه تکه می کنند و سپس در مناطق مرتفع مانند قله کوه ها یا تپه های بلند قرار می دهند تا پرندگان و حیوانات شکارچی سراغ این جنازه ها بیایند.

مومیایی
 




اواخر قرن نهم مومیایی کردن جنازه ها در برخی از مناطق جهان وجود داشت. این جنازه های مومیایی شده تا سال ها سالم باقی می مانند.

اروپا

 


قبل از اینکه طاعون در سراسر اروپا گسترش یابد در برخی از مناطق، مردم این منطقه شیوه عجیبی دست می زدند. آنها جنازه مردگان خود را در مرداب ها دفن می کردند اما گسترش طاعون باعث شد این شیوه متوقف شود.

برج های خاموش

 


زردشتی ها معتقد به نجاست جنازه مردگان هستند به همین دلیل آنها در سال های دور ، جنازه ها را در مکانی با عنوان برج های خاموش قرار می دادند تا پرندگان شکارچی آنها را بخورند. سپس استخوان ها را به دورن دخمه می انداختند... برج های خاموش حفره دایره ای شکل هستند که باعث می شود پرندگان در هنگام پرواز، جنازه ها را ببینند.



استرالیا


بخشی از بومیان استرالیا در زمان های دور، جنازه مردگان خود را در بالای درخت می بستند تا پرندگان شکارچی بتوانند از آنها تغذیه کنند.


بخش دیگری از ساکنان اصلی استرالیا به نام ابوریگین پس از مرگ افراد، او را در میان شاخ و برگ های زیاد بر روی یکی از مناطق مرتفع قرار می دهند و پس از متلاشی شدن جنازه، استخوان ها را جمع آوری کرده و آنها را رنگ می زنند و به عنوان گردنبند استفاده می کنند یا اینکه بر روی دیوار خانه های خود از آنها استفاده می کنند.

دانمارک

 


وایکینگ ها یا ساکنان قدیمی دانمارک، جنازه های مردگان خود را در کنار وسایل شخصی آنها درون کشتی های بادبانی قرار می دادند و سپس کشتی ها را وسط دریا برده و آنها را آتش می زدند.

فضا

 


به رغم اینکه شیوه پخش کردن خاکستر مردگان در فضا هنوز عملی نشده است اما برخی همچنان به چنین شیوه ای علاقمند هستند.
 

 



تاريخ : 2 / 12 / 1391برچسب:, | 9:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :


سوء استفاده برخی افراد که در قالب شرکت‌های بیمه‌ای به صدور بیمه نامه شخص ثالث اقدام می‌کردند با راه‌اندازی سایت استعلام بیمه نامه گرفته شد و مردم می‌توانند با وارد کردن شماره بیمه نامه از صحت بیمه نامه خودروی مورد نظر مطلع شوند.

 

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، قانون بیمه شخص ثالت خودرو و وسایل نقلیه که از سال 1387 اجرایی شده، منجر شد تا دارندگان این وسایل نقلیه ملزم به تهیه بیمه نامه شوند اما در این بین افرادی سود جو بیمه‌نامه‌های تقلبی صادر کرده و به مردم فروختند که هیچگونه اعتباری نداشت.

 

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهاد نظارتی بر شرکت‌های بیمه با هدف « فراهم آوردن امکان استعلام برای مردم » سایت استعلام صحت بیمه نامه را به آدرس WWW.CENTINSUR.IR و همچنین پیامک به شماره 30002621 و درج مضمونی به شرح 1*کد ملی بیمه گذار *شماره بیمه نامه چاپی اطلاعات مربوط به بیمه نامه صادره از ابتدای سال جاری راه اندازی کرد.

 

براین اساس مردم پس از تهیه بیمه نامه شخص ثالث از دو راه «استعلام براساس شماره بیمه نامه» یا «استعلام براساس کد یکتا بیمه نامه» صحت آن را جویا شوند وهمچنین از طریق پیامک به شماره ضمن آنکه امکان استعلام اطلاعات بیمه نامه، خسارت و زیاندیده برای کلیه شرکت‌های بیمه از هر نقطه و با هر سیستم عامل فراهم است.

 

همچنین کلیه شعبه‌ها و نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه با دریافت «شناسه کاربری» و «رمز عبور» از «مدیریت خدمات رایانه بیمه مرکزی»، که قبلاً ارائه شده است قادر به استعلام از «بانک اطلاعاتی سیستم»، در محیط وب هستند.

 

 

مدیریت خدمات رایانه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مسئول سیستم استعلام اطلاعات بیمه خودرو کشور، از همه شعبه‌ها و نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه خواسته است که در هنگام صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت، اطلاعات مربوط را با کمال دقت در سیستم اطلاعات بیمه وارد کنند تا اطلاعات با صحت بیشتر در بانک اطلاعاتی سیستم استعلام قرار گیرد.



تاريخ : 26 / 11 / 1391برچسب:, | 6:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تا به حال چیزی از کویر ترسناکی که مردم محلی ادعا می کنند محل زندگی ارواح و اجنه است و هر انسانی از آنجا عبور کند گرفتار ارواح شده و زنده نمی ماند شنیده اید؟

 

محل زندگی جن و شیطان یا مثلث برمودای ایران؟!+تصاویر

     
     
   

به گزارش اروم نیوز ، تا به حال چیزی از کویر ترسناکی که مردم محلی ادعا می کنند محل زندگی ارواح و اجنه است و هر انسانی از آنجا عبور کند گرفتار ارواح شده و زنده نمی ماند شنیده اید؟ شاید این اعتقاد قدیمی ها به این دلیل باشد که در گذشته افرادی بدون در نظر گرفتن شرایط سخت سفر به این کویر راهی آن شده اند و هرگز بازنگشته اند.
کویر ریگ جن از صعب العبورترین نواحی دنیا، منطقه کویری و پر از تپه های شنی و باتلاق های نمکی است. مردم محلی معتقدند این سرزمین نفرین شده است. در قدیم کاروان ها و مسافران هرگز از این کویر عبور نمی کردند. در حال حاضر در این منطقه هیچ علایمی از حیات دیده نمی شود.
کویر «ریگ جن» در جنوب غربی و غرب دشت کویر، جنوب سمنان، جنوب شرق گرمسار، شرق منطقه حفاظت شده کویر، شمال انارک و غرب جندق قرار گرفته است و وسعتی برابر با ۳۸۰۰ کیلومتر مربع دارد. هیچ گونه چشمه یا چاه آبی در این منطقه وجود ندارد. در بیشتر نقشه ها نامی از این منطقه نبرده شده است.تنها دو کویر شناس اروپایی در گذشته در سفرنامه های خود به وجود چنین کویری در ایران اشاره ای کرده اند.

 

قدیمی ها معتقد بودند، این سرزمین نفرین شده و پایگاه شیطان ها و ارواح پلید است. مردمی که در اطراف این کویر زندگی می کنند بر همین باور هستند.این مردم محلی می گویند هر کسی که وارد این سرزمین شده زنده نمانده و ناپدید شده است.بعضی ها می گویند شاید این افراد درون باتلاق های نمکی گرفتار شده یا از تشنگی تلف شده اند.
 

” اسون هیدن ” کویرنورد معروف در سفر خود در سال ۱۹۰۰ به ایران از سفر به این ناحیه اجتناب کرد.” آلفرنس گابریل ” توانست در سال ۱۹۳۰ از عرض آن عبور کند. علی پارسا، فارغ التحصیل علوم رایانه از دانشگاه صنعتی شریف همراه با گروهش توانست از طول این کویر چند بار عبور کند.

این منطقه بدون هرگونه پوشش گیاهی و جانوری است و تا به حال گزارشی درباره حیوانات احتمالی که امکان زندگی شان در این منطقه وجود دارد ارایه نشده است.
ریگ جن را مثلث برمودای ایران هم می نامند. شنزارهای گسترده این منطقه و باتلاق های این منطقه هر انسانی را به وحشت می اندازند. اگر کسی به این منطقه سفر کند گرفتار گل و لجن های بیابان شده و به کسانی می پیوندد که در این بیابان ناپدید شده یا جان خود را از دست داده اند.
با وجود اینکه محققان و کویرنوردانی توانسته اند از این منطقه عبور کنند، اما هنوز هم مردم محلی معتقدند این سرزمین نفرین شده است و هر کسی پا به این سرزمین بگذارد گرفتار شیاطین و ارواح می شود و دیگر هرگز از آن باز نمی گردد.



تاريخ : 26 / 11 / 1391برچسب:, | 6:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

افکار - با حضور عاقد در زندان، دو تن از مددجویان ندامتگاه شیروان به نام «ح. س» و «م .ا» با یکدیگر ازدواج کردند.

این دو مددجو از زندان شیروان هستند که با حضور روحانی زندان و مسئول سردفتر ازدواج و طلاق شهرستان شیروان طی مراسمی رسمی به عقد یکدیگر درآمدند و به همین مناسبت جشن عقدکنان در زندان برای این مددجویان نیز برگزار شد.

به گزارش فارس، شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.



تاريخ : 26 / 11 / 1391برچسب:, | 6:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران در میان ویتامین های مختلفی که از راه تغذیه وارد بدن می شوند محققان به این نتیجه رسیده اند که برخی برای مردان بهتر هستند و هر مردی باید از این ویتامین ها همیشه در بدن خود داشته باشد.

** سلنیوم: آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که در مردان از ریزش مو جلوگیری می کند و همچنین محققان در مطالعات خود به این نتیجه رسیده اند که این ویتامین می تواند میزان کلسترول بد خون را نیز کاهش دهد. برای بدست آوردن میزان زیادی سلنیوم می توانید سراغ غذاهای دریایی بروید.

** ویتامین ب: به طور کلی این ویتامین برای سلامت و قوای بدن لازم و است همیشه باید در بدن به میزان لازم وجود داشته باشد. همچنین محققان به این نتیجه رسیده اند که ویتامین ب در آقایان می تواند از بیماری های مو وپوست جلوگیری کند. بهترین منبع برای کسب این ویتامین غلات و سبزی های مختلف است.

** امگا -۳: به طور کلی اسید چرب امگا ۳ برای بدن بسیار لازم است اما در کنار آن این ویتامین در مردان می تواند معجزه کند. جلوگیری از افزایش می زان کلسترول و نابود کردن عوامل ایجاد سکته های قلبی و مغزی تنها بخشی از خواص امگا-۳ درمردان است. همانطور که می دانید ماهی و میگو بهترین منبع برای کسب این اسید چرب است.

** ویتامین دی: ویتامینی که در هرکجا می توانید آن را پیدا کنید ویتامین دی است. این ویتامین در نوز خورشید وجود دارد و برای کسب آن تنها کافی است مقداری زیر نور خورشید قدم بزنید. در مردان این ویتامین می تواند از میزان مرگ و میز بر اثر سرطان پروستات بکاهد و همچنین میزان تستسترون خون را نیز کنترل می کند. به غیر از خورشید می توانید این ویتامین را در تخم مرغ نیز پیدا کنید.

** منیزیم: این ماده معدنی و ویتامین مهمترین عنصری است که باعث می شود تا استخوان ها محکم و غیرقابل شکست شوند. این ماده معدنی در مردان می تواند از سرطان های مختلف جلوگیری کند و همچنین سلامت کلی بدن را نیز افزایش می دهد. بهترین منبع برای دریافت منیزیم آجیل و تخم کتان است.



تاريخ : 23 / 11 / 1391برچسب:, | 5:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ارسالی از مینا جواهرده از گیلان



تاريخ : 14 / 11 / 1391برچسب:, | 8:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سرو(نگین سبز) چهار هزار و پانصد ساله ابرکوه، با گذشت ۱,۶۴۲,۵۰۰ روز از عمر خود، سرسبز و شاداب در پهنای کویر یزد در شهرستان ابرکوه مقاوم و استوار است و جهانیان را شگفت‌زده کرده است.
 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، دانشمندان و کارشناسان داخلی و خارجی، از این درخت به عنوان کهنسال‌ترین درخت جهان یاد می‌کنند و می‌گویند: دیدن این درخت برای هر کسی جالب و شگفت‌آور است. اخیرا دانشمندانی از ژاپن و روسیه از این درخت دیدن کردند و عمرش را تا هشت هزار سال برآورد کرده‌اند.

پیشتر «الکساندر روف» دانشمند روسی، عمر آن را به ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ سال برآورد کرده بود. «حمدالله مستوفی» هم در کتاب «نزهت القلوب» که به سال ۷۴۰ هجری قمری تالیف شده است، درباره این سرو آورده است: در آنجا سروی است که در جهان شهرتی عظیم دارد چنانچه سرو کشمیر و بلخ، شهرتی داشته و اکنون این از آن بلندتر و بزرگتر است.

برخی مورخین معتقدند: نهال این درخت را «یافث» پسر نوح کاشته است. رئیس اداره محیط زیست ابرکوه هم گفت: این درخت به عنوان یک اثر طبیعی در سال ۱۳۸۲ به تصویب شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور رسیده است. رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری ابرکوه هم از درخت سرو به عنوان یکی از عجایب خلقت یاد کرد و افزود: این درخت خاطرات زیادی را در لابلای شناسنامه چندین هزارساله‌اش به یادگار دارد. وی ارتفاع این درخت را ۲۵ متر، دور تنه آن را ۵/۱۱ متر و محیط آن را ۱۸ متر اعلام کرده‌اند. وی درخت سرو ابرکوه را از نوع سروهای مدیترانه‌ای دانست و گفت: این گیاه بزرگترین درخت موجود زنده روی زمین است./س



تاريخ : 8 / 11 / 1391برچسب:, | 3:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کنار آمدن با یک نوزاد تازه متولد شده سخت است چه برسد به اینکه در 9 ماه دو نوزاد به دنیا بیاید!
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،‌پسر و دختر خانم Claire Ormrod مطمئنا در یک کلاس درس می خوانند.

آلیس، دختر این خانم 26 ساله در 6 دسامبر 2011 در 25 هفتگی به دنیا آمد. هفت هفته بعد زایمان در یک بارداری مجدد، پسرش گرت در 29 هفتگی به دنیا آمد. این نشان می دهد که خانم اورموند همزمان باردار بوده است.

نکته جالب توجه اینجاست که خانم اورموند با وجود عوارض خطرناک در هر دو بارداری، بچه های سالمی به دنیا آورد.

نوزاد دختر 15 هفته و نوزاد پسر نیز 11 هفته قبل از موعد به دنیا آمد.

خانم Claire Ormrod گفت: هنگامی که متوجه شدم دوباره باردار هستم بسیار شگفت زده شدم و تصمیم گرفتم آن را سقط کنم اما خودم را متقاعد کردم که آن یک نوزاد زودرس است و از موقع سقط کردن آن نیز گذشته است. اکنون بسیار خوشحالم که هر دو آنها هنوز با ما هستند.
 



تاريخ : 8 / 11 / 1391برچسب:, | 5:54 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اگر طلاجاتی که قصد خریدشان را دارید با جواهرات و سنگ‌های قیمتی تزیین شده‌اند، دقت کنید که سه ویژگی اصلی شفافیت، نوع تراش ‌خوردن و وزن آنها جزو عامل‌های اثرگذار بر کیفیت و قیمت‌گذاری آنها به شمار می‌رود.
به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران اگر طلاجاتی که قصد خریدشان را دارید با جواهرات و سنگ‌های قیمتی تزیین شده‌اند، دقت کنید که سه ویژگی اصلی شفافیت، نوع تراش ‌خوردن و وزن آنها جزو عامل‌های اثرگذار بر کیفیت و قیمت‌گذاری آنها به شمار می‌رود.
اغلب اشخاص به هر حال یک‌بار هم که شده، به مناسبتی سر و کارشان به خرید زیورآلاتی از جنس طلا کشیده خواهد شد. اگر اطلاعات اولیه آن را ندارید، ممکن است دانستن برخی موارد پی آمده مفید باشد.
عیار، واحد سنجش مقدار خلوص طلاست که تا 24 واحد متغیر است.
چون طلا فلزی نرم است و در معرض آسیب، برای مقاوم کردنش آن را با فلزات دیگر همچون نیکل، پالادیوم، نقره، روی و... ترکیب می‌کنند.
جز طلای 24 عیار، طلاهای دیگر مثل طلای 18 عیار، آلیاژی از طلا محسوب می‌شوند.
رنگ طلا بسته به میزان خلوص و عنصری که با آن ترکیب شده متفاوت است.
غیر از طلای 18 عیار، انواع دیگر طلا بر اساس نوع فلز ترکیبی عبارتند از: «طلای زرد» آمیخته با نقره و مس، «طلای سفید» مرکب با پالادیوم، «طلای صورتی» همراه با مقداری مس است و «طلای سبز» از ترکیب طلای خالص با روی، نقره و مس به دست می‌آید.
«طلای سفید» طبیعی، به رنگ خاکستری است که به منظور سفید جلوه کردن آن با روکشی از رودیوم همراه شده است.
رودیوم بسته به شیوه استفاده از یک سال تا چند ماه بیش از آن سفیدی خود را حفظ کرده، بر اثر ساییدگی از بین می‌رود.

اگر طلاجاتی که قصد خریدشان را دارید با جواهرات و سنگ‌های قیمتی تزیین شده‌اند، دقت کنید که سه ویژگی اصلی شفافیت، نوع تراش ‌خوردن و وزن آنها جزو عامل‌های اثرگذار بر کیفیت و قیمت‌گذاری آنها به شمار می‌رود؛ هر چند عوامل فرعی دیگری چون زیبایی ظاهر، هماهنگی رنگ و چینش و... نیز بر قیمت‌شان دخیل است.

همواره فاکتور خرید جواهرات را از فروشنده بخواهید و آن را در جایی امن قرار دهید.برای خرید طلا و جواهر، بخصوص سنگ‌های قیمتی، حتما از فروشندگان دارای پروانه کسب خرید کنید که اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر بر کارشان نظارت دارد.با این کار در صورتی که پس از خریدتان به تقلب یا ارزش و عیاری کمتر از مدعای فروشنده پی ببرید، می‌توانید فاکتور خرید و جنس خریداری شده را به اتحادیه مذکور ببرید تا پس از تائید کارشناسانه، نه‌تنها مابه‌التفاوت آن را دریافت کنید، بلکه با فروشنده خاطی نیز برخورد شود.



تاريخ : 7 / 11 / 1391برچسب:, | 8:27 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مأموران انتظامی پاسگاه ویرانی شاندیز در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی متوجه کامیونی می‌شوند که راننده‌اش سن و سال پایینی دارد؛ مأموران با احتیاط خودرو را متوقف و راننده این خودرو که نوجوانی به نام مجید 16 ساله بود را به پاسگاه و کامیون را به پارکینگ انتقال می‌دهند.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، فرمانده اتتظامی شهرستان سبزوار گفت: نوجوان 16ساله‌ای که با یک دستگاه کامیون در جاده کمربندی مشهد به شاندیز درحال حرکت بود، توسط پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی متوقف شد.

رضا آزدواری عصر امروز در آگاهی انتظامی شهرستان سبزوار اظهار داشت: روز گذشته کامیونی که در محور کمربندی شهر مشهد به شاندیز در حرکت بود به علت اینکه راننده فاقد گواهینامه بود، توقیف شد.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی پاسگاه ویرانی شاندیز در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی متوجه کامیونی می‌شوند که راننده‌اش سن و سال پایینی دارد؛ مأموران با احتیاط خودرو را متوقف و راننده این خودرو که نوجوانی به نام مجید 16 ساله بود را به پاسگاه و کامیون را به پارکینگ انتقال می‌دهند.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف بیش از 17 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان سبزوار خبر داد و گفت: با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری بیش از 17کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

آزادواری بیان داشت: تیم اعزامی پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از حضور در محل حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و خودرو را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

وی عنوان کرد: مأموران این فرماندهی پس از متوقف کردن و انتقال خودرو به داخل یکی از مقرهای انتظامی پلیس پس از چند ساعت بازرسی خودرو مقدار 17کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار یادآور شد: در این رابطه یک نفر متهم به نام محمد 29 ساله بازداشت و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.



تاريخ : 13 / 10 / 1391برچسب:, | 10:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در خوابگاه‌هاي پسران کارهایی انجام مي‌شود که حتي به عقل جن هم نمی رسد! اين هم يك نمونه از اقدامات اين دانشجويان خوشفكر كه براي عبرت گرفتن ساير موش‌هاي موزي در يكي از اين خوابگا‌ها انجام شده است:
 
جوان آنلاین:  در خوابگاه‌هاي پسران کارهایی انجام مي‌شود که حتي به عقل جن هم نمی رسد! اين هم يك نمونه از اقدامات اين دانشجويان خوشفكر كه براي عبرت گرفتن ساير موش‌هاي موزي در يكي از اين خوابگا‌ها انجام شده است:

وقتی موش وارد خوابگاه پسران می شود! +عکس
 



تاريخ : 11 / 10 / 1391برچسب:, | 10:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

قبل از بیرون آمدن از حمام دست ها و پاها را با آب سرد بشویید
به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگارن؛ با فرا رسیدن فصل سرما احتمال ابتلا به بیماری های ناشی از آن بیشتر می شود و پوست به عنوان محافظ بدن نقش مهمی در این رابطه ایفا می کند. در گرمای حمام منافذ پوست باز می شوند و با بیرون آمدن از حمام در این وضعیت سرمای خارجی می تواند وارد بدن شود.

اما با سرد کردن دست ها و پاها قبل از بیرون آمدن از حمام، دستوری به بدن ارسال می شود که منافذ پوست را ببندد. دست ها و پاها بدن کوچک ما هستند در دور ترین نقاط، بنابر این سرد کردن آنها بی آنکه به بدن صدمه بزند فرمان را به کل سیستم ارسال می کند.

این روش خصوصا در مورد افراد زیر بسیار موثر است:
خرد سالان، سالمندان، افرادی که بنیه ضعیفی دارند، افرادی که احساس سرمای مداوم دارند

در قدیم معمولا در حمام عمومی، بین حمام سرد و گرم یک حوضچه اب سرد بود که هروقت از حمام گرم خارج میشدیم بایدپاها را داخل آن حوضچه قرار میدادند وجود اصلی آن حوضچه آب سرد به همین علت بود